Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 03 Юли 2020, 20:19

Todich написа:Здравейте колеги. С BMW 318 143кс 2010г съм. Имам следния проблем : от 5-6 месеца ми играят оборотите дори и при загрята кола, скоро я карах на монтьор вика ми сигурно е от регулатора за налягане на горивото, отидох при авточасти момчето провери вика за тая кола не мога да намеря такава част. Бихте ли ме посъветвали какъв може да е проблема освен този вариант и дали наистина не е с такъв тип регулатор. Благодаря предварително.


Колата ти смуче въздух отнякъде, почти сигурно!
При тоя с регулаторите вече не ходи, безсмислено е!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.07.2020
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Todich » 04 Юли 2020, 10:40

Благодаря много за отговора. Оборотите иначе играят на определени моменти, не винаги пак ли е от въздуха


Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 04 Юли 2020, 19:22

В 98% от случаите е неотчетен въздух. Стопли си хубаво мотора, измери стойностите на дебитомера и ще се убедиш сам. Ако нямаш диагностика изолирай картерната вентилация за проба, покарай така 80км и вероятно ще спре да се форсира сама. От там нататък ще ти е по-лесно да откриеш проблема.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 5.07.2020

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от yulliyan » 05 Юли 2020, 16:48

Здравейте!
Наскоро се сдобих с 325-ца, но имам проблем с bluetooth-а.
Някак си не мога да го активирам и съответно не мога да си свържа телефона.
Моля ви да споделите как трябва да се направи това нещо.
Прилагам и снимки какво излиза на дисплея.
DAAE4891-95CD-4E01-AFF0-B47AD484B301.jpeg

6D47EED8-56F0-4F9E-A152-49692A1D9CDB.jpeg


Остава така да зарежда и не се случва нищо повече. :roll:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 28.11.2019
Пол: Мъж
Кара: BMW E91 325i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Barird » 06 Юли 2020, 19:54

Здравейте,
моля за информация дали мога да сменя рейлинга на тавана, който е с просвет(преди 2010г.) с такъв след 2010г.(интегриран) без да правя някакви промени? Напълно взаимозаменяеми ли са двата вида?
Автомобила е Е91 2007г.
Благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.06.2011
Кара: E92 335d, e30

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от darklight » 10 Юли 2020, 12:21

Здравейте, колеги. Вчера ми се случи нещо доста неприятно - предния ми прозорец е пукнат по незнайна причина, но доста стабилна пукнатина (с големината на юмрук). Та въпроса ми е как да процедирам с каското - доверен сервиз при познат, който ми каза, че моето каско работи с някакви европейски стъкла, които били качествени по негови думи и ми го препоръчва пред алтернативата за втора употреба от кола на части, именно поради мойте съображения - как ще се осъществи демонтажа и транспорта, защото си е пипкава работа. Та, вие какво ще ми препоръчате, колеги?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 16.03.2019
Местоположение: Пловдив (за момента)
Пол: Мъж
Кара: пенсионерската
Мечтае да кара: самолети и лодки
Детайли за колата: E91 320d М47

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zzafirov » 13 Юли 2020, 9:39

Здравейте,
дойде време да се погрижа малко и за визията на колата ми - има точки и следи от камъчета по боята на предния капак и рамката на челното стъкло, някои от които са леко ръждясали на повърхноста. Според вас как трябва да третирам - пребоядисване, или корекция ще свърши работа?

Да поясня, не държа на външен вид като за шоурум, искам да оправя тези, за да спра разрастването им.

ПП Моля и за препоръка, къде в радису 160 км. от Пловдив могат да направят която и да е от двете процедури.

Поздрави!
:bchug:
Последна промяна zzafirov на 16 Юли 2020, 20:39, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 13 Юли 2020, 10:03

Такива кладенчета от камъчета можеш и ти сам да коригираш, колега. Вземаш малко боя и просто цапаш. Механично поизстъргваш ръждата колкото можеш и това е, но ще се вижда и си е грозничко. Няма извънземна трхнология все още за подобни дефек. Друг проблем е, че намацаното бързо ще избелее, щото няма лак. Можеш иначе с малко ръждопреубразувател да третираш предварително.
Истински качествено и на прилична цена ако те устройва мога да те упътя за в Смолян.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 13 Юли 2020, 20:00

Колеги колата е е90 с бензинов n43b20 a мотор. Преди година и нещо започна при повечко каране в града на тръгване, на първа като тръгвам в момента на Полу съединител едно силно тупкане, скоростният лост игае също. Смениха ми комплект съединител с маховик, но сега карах доста в задръстване и пак започна. Карам леко на полусъединител на първа и силно тупка, скоростния лост играе, но не забелязвам да приплъзва съединителя,а е и сменям.Минал съм може би 10-15кнкм от тогава. На задна и другите скорости го няма. Съединителя е твърд и доста бързо връща педала, стегнат е. Така си беше и преди и след смяната. Иначе педала не отделя горе, а около средата на хода клонящо към долно положение на педала. Някакви идей от какво е? Щом предния път се оправи след смяна на съединител клоня към това, но скоростния лост може ли да играе от такова нещо? Благодаря за помощта.Иначе карам нормално. Не виждам как ще е заминал съединителя за 15к нито се режа по светофарите нито нищо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 16.03.2019
Местоположение: Пловдив (за момента)
Пол: Мъж
Кара: пенсионерската
Мечтае да кара: самолети и лодки
Детайли за колата: E91 320d М47

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zzafirov » 16 Юли 2020, 20:39

Здравейте,

от известно време усещам някаква миризма в купето, която ми е трудно да определя какво е - нещо като изгоряло масло или нафта. Усеща се от време на време, но най-вече когато пусна вентилацията в купето, прозорците са затворени и спра на място (например на светофар). Когато работи климатик или съм в движение, като че ли не я усещам.
Някакви идеи какво да погледна?

ПП Да уточня, че по колата не са правени никакви интервенции, или аз не знам за такива т.е. би трябвало катализатор, ДПФ, ЕГР и всичкия фабричен чарколяк да си е на мястото.

ПП2 Автоматик е, ако има значение.
Последна промяна zzafirov на 10 Сеп 2020, 7:56, променена общо 2 пъти

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 13.09.2017

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от punish » 18 Юли 2020, 9:48

[color=#BFBFFF]
yulliyan написа:Здравейте!
Наскоро се сдобих с 325-ца, но имам проблем с bluetooth-а.
Някак си не мога да го активирам и съответно не мога да си свържа телефона.
Моля ви да споделите как трябва да се направи това нещо.
Прилагам и снимки какво излиза на дисплея.
DAAE4891-95CD-4E01-AFF0-B47AD484B301.jpeg

6D47EED8-56F0-4F9E-A152-49692A1D9CDB.jpeg


Остава така да зарежда и не се случва нищо повече. :roll:

[color=#BFBFBF]



Колега трябва да провериш дали телефона ти е видим за други устройства! След това опитай отново да сканираш и при двете устройства ( телефон и I drive). Ако не ти го открива излез в начално меню и отново влез на блутут . Първоначалното разпознаване на телефона ми и при мен мина доста трудно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 18 Юли 2020, 11:55

ervice написа:Колеги колата е е90 с бензинов n43b20 a мотор. Преди година и нещо започна при повечко каране в града на тръгване, на първа като тръгвам в момента на Полу съединител едно силно тупкане, скоростният лост игае също. Смениха ми комплект съединител с маховик, но сега карах доста в задръстване и пак започна. Карам леко на полусъединител на първа и силно тупка, скоростния лост играе, но не забелязвам да приплъзва съединителя,а е и сменям.Минал съм може би 10-15кнкм от тогава. На задна и другите скорости го няма. Съединителя е твърд и доста бързо връща педала, стегнат е. Така си беше и преди и след смяната. Иначе педала не отделя горе, а около средата на хода клонящо към долно положение на педала. Някакви идей от какво е? Щом предния път се оправи след смяна на съединител клоня към това, но скоростния лост може ли да играе от такова нещо? Благодаря за помощта.Иначе карам нормално. Не виждам как ще е заминал съединителя за 15к нито се режа по светофарите нито нищо.


Най-много прилича на висящ лагер, но да се прегледат де-що има тампони по скоростна кутия, двигател и диференциал
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vvasilev1 » 18 Юли 2020, 20:25

zzafirov написа:Здравейте,

от известно време усещам някаква миризма в купето, която ми е трудно да определя какво е - нещо като изгоряло масло или нафта. Усеща се от време на време, но най-вече когато пусна вентилацията в купето, прозорците са затворени и спра на място (например на светофар). Когато работи климатик или съм в движение, като че ли не я усещам.
Някакви идеи какво да погледна?

ПП Да уточня, че по колата не са правени никакви интервенции, или аз не знам за такива т.е. би трябвало катализатор, ДПФ, ЕГР и всичкия фабричен чарколяк да си е на мястото.

ПП2 Автоматик е, ако има значение.
Запали колата на тъмно, отвори капака на мотора и светни с фенерче, виж от къде дими.
Може да е спукан изпускателен колектор, мека връзка на генерацията, масло върху колектора и т.н.

Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 28.09.2016
Местоположение: Пловдив
Кара: ги да викат
Мечтае да кара: камаз
Детайли за колата: E90 320i 2005г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djakere4a » 18 Юли 2020, 21:00

При мен като смених гарнитурата под масления филтър като че ли спря миризмата. Другия вариант е от вакуум помпата да сълзи и да пада върху тръбата на изгорелите газове.

Изпратено от моят SM-A515F с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 13.09.2017

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от punish » 20 Юли 2020, 16:12

Здравейте колеги!
Някой може ли да каже мнение за водородно почистване на въглеродни отлагания?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook