Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
uniix написа:Satanism, да, сменян е целият двигател. Колата в момента е на 196 000 км., т.е. веригата е на 121к км. Задължително ли се сменя на 150к или ако няма типичното метално тракане може да се кара така? Давам си сметка, че няма как да се каже на 100 процента, просто се опитвам да намеря
някакъв принцип... Има ли голяма вероятност ако не трака просто да се скъса ей така?
Поздрави!
При сменен двигател (интересно ми е само защо ли е сменен целият...) и вериги на 121К км. аз не виждам нищо за притеснение. Както и преди писах карай с качествено масло и смяна на 10К.
Веригите и нещата които се сменяват заедно с тях вече написахме в какъв интервал е препоръчително да се сменят. След като минеш още 35-45К км. си отиди на консултация при дилър ако не минаваш периодино обслужване при тях и така... Това със скъсването вече поне аз незнам - нека колеги ако им се е случвало реално да пишат при този мотор.
Re: Бързи въпроси и отговори
Мараба колеги препоръчайте секретни болтове за Е90 че в нета само за Алфа Умрело и Пежо намирам......
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бързи въпроси и отговори
Номенклатурен номер : 36136786419
Описание : КОМПЛЕКТ СЕКРЕТНИ БОЛТОВЕ М12 х 1.5
Ед.цена (с ДДС) : 73.00 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Описание : КОМПЛЕКТ СЕКРЕТНИ БОЛТОВЕ М12 х 1.5
Ед.цена (с ДДС) : 73.00 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Бързи въпроси и отговори
Това явно са останали бройки от старото поколение болтове. Цената си заслужава. Купувайте преди да свършат. В Мкар Пловдив вече има само от по-новия модел, който е с 40лв по-скъп, а не мога да кажа, че превъзхожда с нещо стария.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
stocky написа:Това явно са останали бройки от старото поколение болтове. Цената си заслужава. Купувайте преди да свършат. В Мкар Пловдив вече има само от по-новия модел, който е с 40лв по-скъп, а не мога да кажа, че превъзхожда с нещо стария.
2 вида са, с различен дизайн. В Дару също се предлагат по-скъпите. Те са една идея по-сигурни, защото вътре не може да набиеш камък и да го отвиеш.
- iasend
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 27.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 335xd
- Мечтае да кара: 350xd ;)
- Детайли за колата: F31 335xd
Re: Бързи въпроси и отговори
На 348 мм предни дискове колко е минималния размер джанта? С 330мм съм сега на 17' джанта, но обмислям ъпгрейд скоро на 348 мм от 335i и ме притеснява че джантата ще дойде малка?
Sent from my G8441 using Tapatalk
Sent from my G8441 using Tapatalk
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
iasend написа:На 348 мм предни дискове колко е минималния размер джанта? С 330мм съм сега на 17' джанта, но обмислям ъпгрейд скоро на 348 мм от 335i и ме притеснява че джантата ще дойде малка?
Sent from my G8441 using Tapatalk
17ка е минималния размер.
Re: Бързи въпроси и отговори
След солидни ремонти по колата (320д 177) ми светна грешка за дроселова клапа, при по-рязко подаване на газ колата влиза в авариен режим и след малко се оправя. Когато разглабяхме всичко чистихме и дросела и би трябвало да е окей. Четох, че може да се прави някаква адаптация при смяна на дросел или ако се получи грешка при махане на акумулатор.
Как се прави въпросната адаптация? Заради дросела увиснах без регенерация на ДПФ...
Как се прави въпросната адаптация? Заради дросела увиснах без регенерация на ДПФ...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Чистачката на задната врата (комби е колата) започна да се движи много бавно и тежко, и не прави пълното движение от 180 градуса. Какво ще да е решението на този проблем (моята догатка е, че трябва да се смаже някъде), но ще съм благодарен ако някой успешно е разрешил проблема и даде съвет.
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Чистачката на задната врата (комби е колата) започна да се движи много бавно и тежко, и не прави пълното движение от 180 градуса. Какво ще да е решението на този проблем (моята догатка е, че трябва да се смаже някъде), но ще съм благодарен ако някой успешно е разрешил проблема и даде съвет.
Същия проблем при е46 комби имах - механизма беше се зацапал от всичката гняс, която бе видял през живота си. Помня, че с приятел го пръскахме обилно с WD-40 и го раздвижвахме, като се поочисти и раздвижи, проблема изчезна.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
grkv написа:След солидни ремонти по колата (320д 177) ми светна грешка за дроселова клапа, при по-рязко подаване на газ колата влиза в авариен режим и след малко се оправя. Когато разглабяхме всичко чистихме и дросела и би трябвало да е окей. Четох, че може да се прави някаква адаптация при смяна на дросел или ако се получи грешка при махане на акумулатор.
Как се прави въпросната адаптация? Заради дросела увиснах без регенерация на ДПФ...
На М47/М57 моторите не се прави адаптация на дросела, на N47 не вярвам да е различно.
Дросела с почистване няма да се оправи трябва да го смениш.
- sacrament
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги смятам да минавам на рекаро (полу алкантара), но въпрпсното рекаро е с надуване. Да попитам тъй като моята е с обикновен плат без подгрев и ел. Трябва ли инсталация или някакъв ретрофит за надуването и какво ще рече това надуване (обдуване)
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Бързи въпроси и отговори
Надуват се страничните опори, за да стане по-тясна или по-широка облегалката. Ако има и лумбална опора, тя също се надува. Не е лошо ако си под 100 кила. На по-едрите и без това ще им се стори тясна спортната седалка.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
удобни са и ако си торба над 100 кила, но самата седалка се амортизира повече. седалището се омачква повече, но кот такоа чуек. Според мен са удобни като цяло...
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Бързи въпроси и отговори
Пичове, бутоните на волана отказаха, дали е от бушонче или нещо друго?
И дали може да пропоръчате добър препарат за кожен салон, че моя нещо не ми харесва..
И дали може да пропоръчате добър препарат за кожен салон, че моя нещо не ми харесва..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани