Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Яну 2018, 15:04

(h)aman написа:Разбира се и софтуера трябва да се пипне, че иначе както спомена колегата ще започне да се задъхва. Аз чакам да пристигне комплекта и го ликвидирам, че ми писна с тези малки термостати.


Взимай тапа само за колектора и си готов, после можеш да махнеш и малкия термостат, а софтуерно само му се казва на ЕГР да държи затворен. На 3-ма вече така съм го правил, а моята я карам вече над година по същия начин, драма няма и никой не може да каже, че нещо е пипано, без да разглоби колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 17 Яну 2018, 18:45

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 2749.l2649

Това си поръчах, ще затапя всичко - колектора, водни маркучи, вакууми. Охладителя направо ще го махна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Яну 2018, 18:51

(h)aman написа:http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES-E90-E91-E92-E93-320d-325d-330d-335d-EGR-DELETE-REMOVAL-KIT-BLANKING/182525776934?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Това си поръчах, ще затапя всичко - колектора, водни маркучи, вакууми. Охладителя направо ще го махна.
Лично на мен това ми се струва скъпо и с прекалено много преправяне, тапата ти е 30-40 лв от БГ, не я чакаш от Англия, и така с тоя кит си за EGR delete, което е по-сложно и скъпо при софтуерното махане освен ако не си правиш всичко сам де.


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 1.05.2009

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ranji » 17 Яну 2018, 22:42

Здравейте , колеги!!! Потърсих доста из форума , но не намерих нищо конкретно за моя проблем!!! Колата е 320д 163 коня БМВ е90 , стрелката на оборотомера на празен ход и в движение играе леко. Колата според диагностиката си държи 830 оборота като има леки колебания от 2-3 единици , което мисля е нормално. Мотора работи равномерно и не усещам колебания в оборотите , но не и според стрелката на оборотомера. Също така забелязах че в движение и стрелката на километрите също играе леко!!! Според вас къде е проблема? Благодаря предварително


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.05.2013
Пол: Мъж
Кара: E90, 320dA, m47, 01.2007

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от martop » 18 Яну 2018, 9:52

Ок, Има ли вариант да съм сигурен, че проблема е в ЕГР?

Като за начало, мисля през уикенда да опитам да я запаля с извадена букса на дебитомера. Някъде бях попаднал, че DDEто си задава някакви основни стойности в този случай и ако проблема е там, би трябвало да запали равномерно?

Мога ли да тествам ЕГР-а преди да го чистя? Имаше някакъв начин със затапване на вакуума към него? Дали ще даде резултат в този случай?

Ориентирайте ме в цена за софтуерно изключване на ЕГР. Доколкото си спомням е някакъв тип ремап. Как се отразява липсата на ЕГР на ДПФ-а? Колата е на 172 хил. км и си го харесвам :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 18 Яну 2018, 10:11

martop написа:Ок, Има ли вариант да съм сигурен, че проблема е в ЕГР?

Като за начало, мисля през уикенда да опитам да я запаля с извадена букса на дебитомера. Някъде бях попаднал, че DDEто си задава някакви основни стойности в този случай и ако проблема е там, би трябвало да запали равномерно?

Мога ли да тествам ЕГР-а преди да го чистя? Имаше някакъв начин със затапване на вакуума към него? Дали ще даде резултат в този случай?

Ориентирайте ме в цена за софтуерно изключване на ЕГР. Доколкото си спомням е някакъв тип ремап. Как се отразява липсата на ЕГР на ДПФ-а? Колата е на 172 хил. км и си го харесвам :)


Зле се отразява, докато ти работи ДПФ-а, моя съвет е да не пипаш ЕГР-а.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 18 Яну 2018, 10:28

Пак ще се върнем към тази дискусия май, но в крайна сметка има ли някой карал със спрян ЕГР и с ДПФ, за да се види на практика дали е зле? Тоест на практика как точно спреният ЕГР влияе зле на ДПФът? Суровата теория сочи съвсем друго, реално спирането на ЕГР-ът трябва да намали отделеното количество твърди частици => това би било по-добре за ДПФ-ът.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от andy » 18 Яну 2018, 12:47

Подкрепян твърдението

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 18 Яну 2018, 13:21

Работещият егр допринася за намаляването на сажди и пепел в ДПФ-а., Както и работещите вихрови клапи.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 18 Яну 2018, 13:26

Работещият ЕГР по-скоро увеличава отделеното количество сажди за сметка на понижени емисии на азотните оксиди.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 22.09.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Orlin.Petkov » 20 Яну 2018, 13:57

Здравейте, колеги! Може ли да ме посъветвате от какво може да е шума, който се чува на клипа, разбира се доколкото може да се установи само от едно гледане на клип? Автомобилът е Е91 325Д 2006 год. с ръчни скорости, на около 174 000 км.

https://www.youtube.com/watch?v=oBEdta7 ... e=youtu.be

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 20 Яну 2018, 15:50

Преди два дни сложих нов акмулатор, вчера ходих да му заверят гаранцията, замериха го и зареждаше 14.7 . Обаче след обед нещо започна да мирише на изгоряло. Мислех, че не е от мен и продължих да карам още 50км. След като спрях, пак миришеше на изгоряло и излизаше дим. Отворих капака и дима идваше откъм ремъците. Всичко се въртеше, нямаше нищо блокирало. Закачих я на лаптопа и нямаше никакви грешки, но динамото не зареждаше. Като го пипнах беше много горещо. Лампата на алтернатора не свети. Днес на студена кола пак не зарежда. След смяната на акумулатора съм карал около 200км и нямаше проблем. Чудя се дали проблемът е бил в алтернатора или нещо друго го е претоварило и е изгорял? Какво може да го накара да прегрее?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 20 Яну 2018, 15:52

Не мисля, че от това ти е проблема, но регистрира/ресет-на ли го след смяната?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 20 Яну 2018, 16:21

Не, чак днес го ресетнах, но май е късно. :D Преди да запаля показва 11.9 , като запаля пада на 11.3 , а като подам малко газ качва 11.5-11.6 . Значи все пак подава някакъв ток, може би затова не ми свети лампата. Аз ще го сваля днес, ще сложа нов в понеделник, но се притеснявам да не изгори и той.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 28.09.2016
Местоположение: Пловдив
Кара: ги да викат
Мечтае да кара: камаз
Детайли за колата: E90 320i 2005г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djakere4a » 20 Яну 2018, 16:54

Някой знае ли въпросната букса каква функция изпълнява? Може би се подава сигнал от някъде, за да се отвори термостата. Не виждам друга логика термостата да не работи. И в топла вода го слагах и не отваря и на колата слагах новия не отваря. Трябва някъде да се регистрира ли новия термостат?
DSC_0012.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook