Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:Разбира се и софтуера трябва да се пипне, че иначе както спомена колегата ще започне да се задъхва. Аз чакам да пристигне комплекта и го ликвидирам, че ми писна с тези малки термостати.
Взимай тапа само за колектора и си готов, после можеш да махнеш и малкия термостат, а софтуерно само му се казва на ЕГР да държи затворен. На 3-ма вече така съм го правил, а моята я карам вече над година по същия начин, драма няма и никой не може да каже, че нещо е пипано, без да разглоби колата.
Re: Бързи въпроси и отговори
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 2749.l2649
Това си поръчах, ще затапя всичко - колектора, водни маркучи, вакууми. Охладителя направо ще го махна.
Това си поръчах, ще затапя всичко - колектора, водни маркучи, вакууми. Охладителя направо ще го махна.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Лично на мен това ми се струва скъпо и с прекалено много преправяне, тапата ти е 30-40 лв от БГ, не я чакаш от Англия, и така с тоя кит си за EGR delete, което е по-сложно и скъпо при софтуерното махане освен ако не си правиш всичко сам де.(h)aman написа:http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES-E90-E91-E92-E93-320d-325d-330d-335d-EGR-DELETE-REMOVAL-KIT-BLANKING/182525776934?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649
Това си поръчах, ще затапя всичко - колектора, водни маркучи, вакууми. Охладителя направо ще го махна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте , колеги!!! Потърсих доста из форума , но не намерих нищо конкретно за моя проблем!!! Колата е 320д 163 коня БМВ е90 , стрелката на оборотомера на празен ход и в движение играе леко. Колата според диагностиката си държи 830 оборота като има леки колебания от 2-3 единици , което мисля е нормално. Мотора работи равномерно и не усещам колебания в оборотите , но не и според стрелката на оборотомера. Също така забелязах че в движение и стрелката на километрите също играе леко!!! Според вас къде е проблема? Благодаря предварително
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- martop
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, 320dA, m47, 01.2007
Re: Бързи въпроси и отговори
Ок, Има ли вариант да съм сигурен, че проблема е в ЕГР?
Като за начало, мисля през уикенда да опитам да я запаля с извадена букса на дебитомера. Някъде бях попаднал, че DDEто си задава някакви основни стойности в този случай и ако проблема е там, би трябвало да запали равномерно?
Мога ли да тествам ЕГР-а преди да го чистя? Имаше някакъв начин със затапване на вакуума към него? Дали ще даде резултат в този случай?
Ориентирайте ме в цена за софтуерно изключване на ЕГР. Доколкото си спомням е някакъв тип ремап. Как се отразява липсата на ЕГР на ДПФ-а? Колата е на 172 хил. км и си го харесвам
Като за начало, мисля през уикенда да опитам да я запаля с извадена букса на дебитомера. Някъде бях попаднал, че DDEто си задава някакви основни стойности в този случай и ако проблема е там, би трябвало да запали равномерно?
Мога ли да тествам ЕГР-а преди да го чистя? Имаше някакъв начин със затапване на вакуума към него? Дали ще даде резултат в този случай?
Ориентирайте ме в цена за софтуерно изключване на ЕГР. Доколкото си спомням е някакъв тип ремап. Как се отразява липсата на ЕГР на ДПФ-а? Колата е на 172 хил. км и си го харесвам
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
martop написа:Ок, Има ли вариант да съм сигурен, че проблема е в ЕГР?
Като за начало, мисля през уикенда да опитам да я запаля с извадена букса на дебитомера. Някъде бях попаднал, че DDEто си задава някакви основни стойности в този случай и ако проблема е там, би трябвало да запали равномерно?
Мога ли да тествам ЕГР-а преди да го чистя? Имаше някакъв начин със затапване на вакуума към него? Дали ще даде резултат в този случай?
Ориентирайте ме в цена за софтуерно изключване на ЕГР. Доколкото си спомням е някакъв тип ремап. Как се отразява липсата на ЕГР на ДПФ-а? Колата е на 172 хил. км и си го харесвам
Зле се отразява, докато ти работи ДПФ-а, моя съвет е да не пипаш ЕГР-а.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Пак ще се върнем към тази дискусия май, но в крайна сметка има ли някой карал със спрян ЕГР и с ДПФ, за да се види на практика дали е зле? Тоест на практика как точно спреният ЕГР влияе зле на ДПФът? Суровата теория сочи съвсем друго, реално спирането на ЕГР-ът трябва да намали отделеното количество твърди частици => това би било по-добре за ДПФ-ът.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Работещият егр допринася за намаляването на сажди и пепел в ДПФ-а., Както и работещите вихрови клапи.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Работещият ЕГР по-скоро увеличава отделеното количество сажди за сметка на понижени емисии на азотните оксиди.
- Orlin.Petkov
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 22.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги! Може ли да ме посъветвате от какво може да е шума, който се чува на клипа, разбира се доколкото може да се установи само от едно гледане на клип? Автомобилът е Е91 325Д 2006 год. с ръчни скорости, на около 174 000 км.
https://www.youtube.com/watch?v=oBEdta7 ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=oBEdta7 ... e=youtu.be
Re: Бързи въпроси и отговори
Преди два дни сложих нов акмулатор, вчера ходих да му заверят гаранцията, замериха го и зареждаше 14.7 . Обаче след обед нещо започна да мирише на изгоряло. Мислех, че не е от мен и продължих да карам още 50км. След като спрях, пак миришеше на изгоряло и излизаше дим. Отворих капака и дима идваше откъм ремъците. Всичко се въртеше, нямаше нищо блокирало. Закачих я на лаптопа и нямаше никакви грешки, но динамото не зареждаше. Като го пипнах беше много горещо. Лампата на алтернатора не свети. Днес на студена кола пак не зарежда. След смяната на акумулатора съм карал около 200км и нямаше проблем. Чудя се дали проблемът е бил в алтернатора или нещо друго го е претоварило и е изгорял? Какво може да го накара да прегрее?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Не мисля, че от това ти е проблема, но регистрира/ресет-на ли го след смяната?
Re: Бързи въпроси и отговори
Не, чак днес го ресетнах, но май е късно. Преди да запаля показва 11.9 , като запаля пада на 11.3 , а като подам малко газ качва 11.5-11.6 . Значи все пак подава някакъв ток, може би затова не ми свети лампата. Аз ще го сваля днес, ще сложа нов в понеделник, но се притеснявам да не изгори и той.
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой знае ли въпросната букса каква функция изпълнява? Може би се подава сигнал от някъде, за да се отвори термостата. Не виждам друга логика термостата да не работи. И в топла вода го слагах и не отваря и на колата слагах новия не отваря. Трябва някъде да се регистрира ли новия термостат?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани