E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12765
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от vld » 07 Сеп 2015, 19:05

Смених успешно термостатите в събота, да спомена, че без сваляне на перката, не става, както и да се има в предвид, че с малкия термостат няма в комплект о пръстена към ЕГР-а, трябва да се поръча допълнително при покупката.
Смених промих блока и радятора с маркуч с течаща вода колкото е възможно, после напълних системата и обезвъздуших през двете пробки.
Парното е налично нивото в разширителния съд е до белег, колата загрява и отваря термостата, но забелязвам че при катерене на баир вдига до 100градуса, тогава се отварят клапите на радятора и се охлажда.
При каране по равен терен в градски условия седи на 93-95.
Когато е с пуснат климатик температурите са по ниски с един два градуса.
Има ли опция скритото меню да се отключи перманентно? Изключително досадно е всеки път да се прави процедурата :confused:
Грешка за ДПФ повече не се е появявала вече 150км. градско и около 50-60км извънградско шофиране.
Забелязях обаче че има масълце по турбо пътищата и в интеркулера, не съм го демонтирал за да видя точно колко е, но ми е интересно да разбера до каква степен е нормално да има масло. Дизелите които до сега съм имал не са били толкова омаслени.
Насочил съм се към сваляне на турбото за ревизия преди да се е предало тотално. :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Tsapo » 14 Сеп 2015, 10:12

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Здравейте колеги,
Какво мислите за стойностите, които дава DPF-фа ?
Преди месец soot беше 7,52 а Ash 5,55 ( последния месец имам повечко градско )
Сега рязко се е покачил soot ( има ли повод за притеснение )
Интересно ми е чистен ли е тогава DPF-фа, сменян ли е .............. ?
Последна промяна Tsapo на 14 Сеп 2015, 15:30, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Taruno » 14 Сеп 2015, 13:41

Не е нормално да има 30 000 км разлика между регенерации, на чисто нов филтър регенерациите са на 1500 1700 км, стойностите са малко завишени

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Tsapo » 14 Сеп 2015, 15:03

Това май кога е регенерирала последно не е много вярно но няма значение....
Интересува ме кое определя повече състоянието на DPF, soot ili ash.
Питам защото това soot е променливо ( било ми е 4, после 14 след това 7 а сега 20+ )
При Ash стойностите вървят плавно нагоре без резки промени.
Ако да кажем ДПФ е запушен и се демонтира и промие както трябва до колко г/д биха паднали soot и ash ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от (h)aman » 14 Сеп 2015, 15:10

На снимката не пише ли, че от последната регенерация са минали 300км, а не 30 000 ?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Tsapo » 14 Сеп 2015, 15:18

(h)aman написа:На снимката не пише ли, че от последната регенерация са минали 300км, а не 30 000 ?!


Оххххх, колко съм сляп то е в метри а не в км. :kuku: :banghead:

Тогава, защо един път пише 292992m а после 78464m ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Taruno » 14 Сеп 2015, 17:01

Soot се регенерира от колата и се превръща в ash, в момента имаш мн малко ash на 50-60 е пълен филтъра

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от 2707E91 » 14 Сеп 2015, 17:40

Неговия дпф е странен,колите са ни на едни километри даже неговата с 10к над моята :mhihi: аз имам 43 asha ,a той 6.
Значи скоро очаквай тея 20 soot да идат при asha-та :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Taruno » 14 Сеп 2015, 20:01

Не работят така нещата на един от двама или е сменян ДПФ-а или са въртяни километрите мн е просто няма нищо странно.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12765
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от vld » 19 Сеп 2015, 9:16

Развитието при мен е следното, минах около 300-350км. без да ми записва грешка за ДПФ, и после пак записа.
През това време имаx проблеми с охладителя на егр-а и тамън го оправих и пак светна :evil:
Къде има писано за температурите на които трябва да работи мотора? Дайте насока къде да прочета, че ми се струва че не трябва да вдига 100 градуса при натоварване.

Ето няколко снимки от диагностиката на ДПФ-а снощи:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от adovet » 19 Сеп 2015, 14:35

vld написа:Развитието при мен е следното, минах около 300-350км. без да ми записва грешка за ДПФ, и после пак записа.
През това време имаx проблеми с охладителя на егр-а и тамън го оправих и пак светна :evil:
Къде има писано за температурите на които трябва да работи мотора? Дайте насока къде да прочета, че ми се струва че не трябва да вдига 100 градуса при натоварване.

Ето няколко снимки от диагностиката на ДПФ-а снощи:

Изображение
Изображение
Изображение

Какъв е мотора колега? При мене при яко натоварване стига 105

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12765
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от vld » 19 Сеп 2015, 15:50

M57N2
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от adovet » 19 Сеп 2015, 15:52

vld написа:M57N2

И моя е такъв

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12765
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от vld » 19 Сеп 2015, 16:36

Когато я карам леко в задръстване седи 97-98, с пуснат с изгасен климатик все тая, даже с пуснат климатик ако седя повече на едно масто сваля до 92-93.
Обаче почнали да и давам газ да набира по агресивно си стига до 100, а по баир и до 105, тогава се включва вентилатора на по силна, преди това пак е включен но доста по слабо върти.
Аз се съмнявам да не би термостата да не отваря до край нещо, ама пък оригинален термостат взех да му се невиди :roll:
А за показанията за ДПФ-а какво мислиш като че ли малко има повишение на стойностите спрямо предните и това е в интервал от ~500км.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от adovet » 19 Сеп 2015, 16:39

За температурата на мотора не се притеснявай и при мен е така, обаче филтъра прави голямо налягане

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook