E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12765
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Смених успешно термостатите в събота, да спомена, че без сваляне на перката, не става, както и да се има в предвид, че с малкия термостат няма в комплект о пръстена към ЕГР-а, трябва да се поръча допълнително при покупката.
Смених промих блока и радятора с маркуч с течаща вода колкото е възможно, после напълних системата и обезвъздуших през двете пробки.
Парното е налично нивото в разширителния съд е до белег, колата загрява и отваря термостата, но забелязвам че при катерене на баир вдига до 100градуса, тогава се отварят клапите на радятора и се охлажда.
При каране по равен терен в градски условия седи на 93-95.
Когато е с пуснат климатик температурите са по ниски с един два градуса.
Има ли опция скритото меню да се отключи перманентно? Изключително досадно е всеки път да се прави процедурата
Грешка за ДПФ повече не се е появявала вече 150км. градско и около 50-60км извънградско шофиране.
Забелязях обаче че има масълце по турбо пътищата и в интеркулера, не съм го демонтирал за да видя точно колко е, но ми е интересно да разбера до каква степен е нормално да има масло. Дизелите които до сега съм имал не са били толкова омаслени.
Насочил съм се към сваляне на турбото за ревизия преди да се е предало тотално.
Смених промих блока и радятора с маркуч с течаща вода колкото е възможно, после напълних системата и обезвъздуших през двете пробки.
Парното е налично нивото в разширителния съд е до белег, колата загрява и отваря термостата, но забелязвам че при катерене на баир вдига до 100градуса, тогава се отварят клапите на радятора и се охлажда.
При каране по равен терен в градски условия седи на 93-95.
Когато е с пуснат климатик температурите са по ниски с един два градуса.
Има ли опция скритото меню да се отключи перманентно? Изключително досадно е всеки път да се прави процедурата
Грешка за ДПФ повече не се е появявала вече 150км. градско и около 50-60км извънградско шофиране.
Забелязях обаче че има масълце по турбо пътищата и в интеркулера, не съм го демонтирал за да видя точно колко е, но ми е интересно да разбера до каква степен е нормално да има масло. Дизелите които до сега съм имал не са били толкова омаслени.
Насочил съм се към сваляне на турбото за ревизия преди да се е предало тотално.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Здравейте колеги,
Какво мислите за стойностите, които дава DPF-фа ?
Преди месец soot беше 7,52 а Ash 5,55 ( последния месец имам повечко градско )
Сега рязко се е покачил soot ( има ли повод за притеснение )
Интересно ми е чистен ли е тогава DPF-фа, сменян ли е .............. ?
Последна промяна Tsapo на 14 Сеп 2015, 15:30, променена общо 1 път
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Не е нормално да има 30 000 км разлика между регенерации, на чисто нов филтър регенерациите са на 1500 1700 км, стойностите са малко завишени
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Това май кога е регенерирала последно не е много вярно но няма значение....
Интересува ме кое определя повече състоянието на DPF, soot ili ash.
Питам защото това soot е променливо ( било ми е 4, после 14 след това 7 а сега 20+ )
При Ash стойностите вървят плавно нагоре без резки промени.
Ако да кажем ДПФ е запушен и се демонтира и промие както трябва до колко г/д биха паднали soot и ash ?
Интересува ме кое определя повече състоянието на DPF, soot ili ash.
Питам защото това soot е променливо ( било ми е 4, после 14 след това 7 а сега 20+ )
При Ash стойностите вървят плавно нагоре без резки промени.
Ако да кажем ДПФ е запушен и се демонтира и промие както трябва до колко г/д биха паднали soot и ash ?
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
На снимката не пише ли, че от последната регенерация са минали 300км, а не 30 000 ?!
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
(h)aman написа:На снимката не пише ли, че от последната регенерация са минали 300км, а не 30 000 ?!
Оххххх, колко съм сляп то е в метри а не в км.
Тогава, защо един път пише 292992m а после 78464m ?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Soot се регенерира от колата и се превръща в ash, в момента имаш мн малко ash на 50-60 е пълен филтъра
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Неговия дпф е странен,колите са ни на едни километри даже неговата с 10к над моята аз имам 43 asha ,a той 6.
Значи скоро очаквай тея 20 soot да идат при asha-та
Значи скоро очаквай тея 20 soot да идат при asha-та
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Не работят така нещата на един от двама или е сменян ДПФ-а или са въртяни километрите мн е просто няма нищо странно.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12765
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Развитието при мен е следното, минах около 300-350км. без да ми записва грешка за ДПФ, и после пак записа.
През това време имаx проблеми с охладителя на егр-а и тамън го оправих и пак светна
Къде има писано за температурите на които трябва да работи мотора? Дайте насока къде да прочета, че ми се струва че не трябва да вдига 100 градуса при натоварване.
Ето няколко снимки от диагностиката на ДПФ-а снощи:
През това време имаx проблеми с охладителя на егр-а и тамън го оправих и пак светна
Къде има писано за температурите на които трябва да работи мотора? Дайте насока къде да прочета, че ми се струва че не трябва да вдига 100 градуса при натоварване.
Ето няколко снимки от диагностиката на ДПФ-а снощи:
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
vld написа:Развитието при мен е следното, минах около 300-350км. без да ми записва грешка за ДПФ, и после пак записа.
През това време имаx проблеми с охладителя на егр-а и тамън го оправих и пак светна
Къде има писано за температурите на които трябва да работи мотора? Дайте насока къде да прочета, че ми се струва че не трябва да вдига 100 градуса при натоварване.
Ето няколко снимки от диагностиката на ДПФ-а снощи:
Какъв е мотора колега? При мене при яко натоварване стига 105
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12765
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
vld написа:M57N2
И моя е такъв
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12765
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Когато я карам леко в задръстване седи 97-98, с пуснат с изгасен климатик все тая, даже с пуснат климатик ако седя повече на едно масто сваля до 92-93.
Обаче почнали да и давам газ да набира по агресивно си стига до 100, а по баир и до 105, тогава се включва вентилатора на по силна, преди това пак е включен но доста по слабо върти.
Аз се съмнявам да не би термостата да не отваря до край нещо, ама пък оригинален термостат взех да му се невиди
А за показанията за ДПФ-а какво мислиш като че ли малко има повишение на стойностите спрямо предните и това е в интервал от ~500км.
Обаче почнали да и давам газ да набира по агресивно си стига до 100, а по баир и до 105, тогава се включва вентилатора на по силна, преди това пак е включен но доста по слабо върти.
Аз се съмнявам да не би термостата да не отваря до край нещо, ама пък оригинален термостат взех да му се невиди
А за показанията за ДПФ-а какво мислиш като че ли малко има повишение на стойностите спрямо предните и това е в интервал от ~500км.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
За температурата на мотора не се притеснявай и при мен е така, обаче филтъра прави голямо налягане
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани