E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Колега последната регенерация я показва в метри.Показанията са перфектни.
Поздрави!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Поздрави!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
А да извинявай сторило ми се е 150 000 моя грешка
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Колеги здравейте, малко помощ ако може имам проблем с дросела на 330d E91 2006. Във компютъра има грешка throttle-valve actuator activation. Възможно
ли е да е само за почистване дросела?
ли е да е само за почистване дросела?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Stefan7 написа:Колеги здравейте, малко помощ ако може имам проблем с дросела на 330d E91 2006. Във компютъра има грешка throttle-valve actuator activation. Възможно
ли е да е само за почистване дросела?
Не е, просто си с 300лв. назад
Шегата настрана, управлението на клапата се пълни с масло и просто дава фира.
Купи си нов и забрави за проблема
- b_velev
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Аз си намерих на старо за доста по малко пари. Ако имаш Dpf, задължително трябва да го оправиш. При мен не регенерираше с такава грешка.vld написа:Stefan7 написа:Колеги здравейте, малко помощ ако може имам проблем с дросела на 330d E91 2006. Във компютъра има грешка throttle-valve actuator activation. Възможно
ли е да е само за почистване дросела?
Не е, просто си с 300лв. назад
Шегата настрана, управлението на клапата се пълни с масло и просто дава фира.
Купи си нов и забрави за проблема
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
b_velev написа:Аз си намерих на старо за доста по малко пари. Ако имаш Dpf, задължително трябва да го оправиш. При мен не регенерираше с такава грешка.vld написа:Stefan7 написа:Колеги здравейте, малко помощ ако може имам проблем с дросела на 330d E91 2006. Във компютъра има грешка throttle-valve actuator activation. Възможно
ли е да е само за почистване дросела?
Не е, просто си с 300лв. назад
Шегата настрана, управлението на клапата се пълни с масло и просто дава фира.
Купи си нов и забрави за проблема
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Е много ясно че няма да регенерира, то колата влиза в авариен режим и става 50 коня, за регенерациите да не говорим.
Аз понеже не обичам често да ремонтирам едно и също нещо предпочитам новите неща, втора ръка да си купиш фар, мигач, калник, седалка, някоя засукана пластмаса, ма дроселова клапа дето на определено време се поврежда да я купи втора ръка, или па ЕГР дето е сто и няколко лева, някак си не е финансово обосновано да си губиш времето.
- b_velev
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Не влиза в авариен режим, а само не пизволява регенерация. Тази клапа при дизела само спира притока на въздъх за малко, когато загасиш колата, за да не притриса мотора. Аз друга разлика не усетих.
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
b_velev написа:Не влиза в авариен режим, а само не пизволява регенерация. Тази клапа при дизела само спира притока на въздъх за малко, когато загасиш колата, за да не притриса мотора. Аз друга разлика не усетих.
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Влиза и още как, имах такава кола с такъв проблем, тая тема заради нея я бях пуснал.
Може на префейсовите да не се отразява толкова, но на фейслифтовите направи си стават по 50 коня.
Като я смених колата литна.
Клапата върши работа за регулиране на въздуха в смета чрез него се повишава или намалява температурата на газовете, които пък влиаят на температурата на ДПФ-а.
ДПФ-а без дросел няма как да вдигне 600-700 градуса за да се изчисти от саждите.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Не влиза в авариен режим.Даже чек не светва...аз така си прецаках ДПФ-а....
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
И моята се наака миналата година и нямаше авариен режим,ма имам един познат с едно х3 на части(на 80к скочило от един мост и 2мата вътре оживяли ) ,подадох едни къси 100 евраки и сега съм патрон .
- Balflear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Здравейте,
Разбира се и аз имам следната грешка само че на Е60, Throttle valve actuator activation.
При подаване на гас в ниски обороти двигателя стои като затихнал, все едно не му "достига" въздух, възможно ли е от клапата да е, понеже знам че е само за меко изгасене на двигателя.
Притесняваме, че четох в UK форума, че ако се свали дроселовата клапа, трябва да се програмира после на компютъра да му се каже че има нова и той вече да си я обучи автоматично,тоест ако се свали само и се сложи нова или се почисти старата няма да я познае комп на колата, това вярно ли е?
Разбира се и аз имам следната грешка само че на Е60, Throttle valve actuator activation.
При подаване на гас в ниски обороти двигателя стои като затихнал, все едно не му "достига" въздух, възможно ли е от клапата да е, понеже знам че е само за меко изгасене на двигателя.
Притесняваме, че четох в UK форума, че ако се свали дроселовата клапа, трябва да се програмира после на компютъра да му се каже че има нова и той вече да си я обучи автоматично,тоест ако се свали само и се сложи нова или се почисти старата няма да я познае комп на колата, това вярно ли е?
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Balflear написа:Здравейте,
Разбира се и аз имам следната грешка само че на Е60, Throttle valve actuator activation.
При подаване на гас в ниски обороти двигателя стои като затихнал, все едно не му "достига" въздух, възможно ли е от клапата да е, понеже знам че е само за меко изгасене на двигателя.
Притесняваме, че четох в UK форума, че ако се свали дроселовата клапа, трябва да се програмира после на компютъра да му се каже че има нова и той вече да си я обучи автоматично,тоест ако се свали само и се сложи нова или се почисти старата няма да я познае комп на колата, това вярно ли е?
Няма такова нещо това не е голф да обучаваш дросела, сваляш чистиш и монтираш
- Balflear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
awful написа:Balflear написа:Здравейте,
Разбира се и аз имам следната грешка само че на Е60, Throttle valve actuator activation.
При подаване на гас в ниски обороти двигателя стои като затихнал, все едно не му "достига" въздух, възможно ли е от клапата да е, понеже знам че е само за меко изгасене на двигателя.
Притесняваме, че четох в UK форума, че ако се свали дроселовата клапа, трябва да се програмира после на компютъра да му се каже че има нова и той вече да си я обучи автоматично,тоест ако се свали само и се сложи нова или се почисти старата няма да я познае комп на колата, това вярно ли е?
Няма такова нещо това не е голф да обучаваш дросела, сваляш чистиш и монтираш
Мерси колега, а иначе колата е с махнат ДПФ, дали след като се оправи клапата ще има голяма разлика
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Balflear написа:awful написа:Balflear написа:Здравейте,
Разбира се и аз имам следната грешка само че на Е60, Throttle valve actuator activation.
При подаване на гас в ниски обороти двигателя стои като затихнал, все едно не му "достига" въздух, възможно ли е от клапата да е, понеже знам че е само за меко изгасене на двигателя.
Притесняваме, че четох в UK форума, че ако се свали дроселовата клапа, трябва да се програмира после на компютъра да му се каже че има нова и той вече да си я обучи автоматично,тоест ако се свали само и се сложи нова или се почисти старата няма да я познае комп на колата, това вярно ли е?
Няма такова нещо това не е голф да обучаваш дросела, сваляш чистиш и монтираш
Мерси колега, а иначе колата е с махнат ДПФ, дали след като се оправи клапата ще има голяма разлика
Ще има 100%
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Satanism написа:Не влиза в авариен режим.Даже чек не светва...аз така си прецаках ДПФ-а....
При старата ми кола (Е91 2.0D 2006г.) изгоря дросела.
Разбрах по твърдото гаснене на колата.
В авариен режим не е влизала и си вървеше перфектно.
Сега при E61 3.0D 2010г. отново имам грешка на дросела.
Не влиза в авариен режим, просто гасне по твърдо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани