E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Taruno написа:Какво общо има с тази тема това колега
Може би пита дали така протича регенерацията
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Вчера изтърбуших моя и сега ми е мега релакс
В предната част към турбото питата се беше разпаднала.
Снимки имам доста,в момента нямам възможност за ъплоуд,но скоро ще ги прекача тук да видите горе долу какво беше.
Сега колата върви по-добре, най-много се усеща на 4та и 5та около 1200 оборота като настъпя си има мощност,преди боботеше и се задъхваше.Около 2000оборота като пусне турбото много повече залепва.
Общо взето за 1 ден това са ми впечатленията.
П.С. разлика във звука няма.
Ето каква беше ситуацията като го откачих:
Разсекох го на половина , вътре имаше 2 керамични пити:
Пръснах перката на топлата част със един спрей подобен на турбо клинър,че беше кюнец:
Общо взето е това.
Някой ако знае къде да предам парчетата на дпф-а може да ми пише на лично.
В предната част към турбото питата се беше разпаднала.
Снимки имам доста,в момента нямам възможност за ъплоуд,но скоро ще ги прекача тук да видите горе долу какво беше.
Сега колата върви по-добре, най-много се усеща на 4та и 5та около 1200 оборота като настъпя си има мощност,преди боботеше и се задъхваше.Около 2000оборота като пусне турбото много повече залепва.
Общо взето за 1 ден това са ми впечатленията.
П.С. разлика във звука няма.
Ето каква беше ситуацията като го откачих:
Разсекох го на половина , вътре имаше 2 керамични пити:
Пръснах перката на топлата част със един спрей подобен на турбо клинър,че беше кюнец:
Общо взето е това.
Някой ако знае къде да предам парчетата на дпф-а може да ми пише на лично.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Вече знаеш как става.
Като се запуши моя ще го сваляме заедно
Като се запуши моя ще го сваляме заедно
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Не е за хвалба, но и аз махнах моя. Купих гърне от кола с изтърбушен DPF, а моето го запазих за в бъдеще. Колата просто откачи. Разликата във вървежа е огромна, питата беше запушена доста. Разлика във звука има едва доловима. Доволен съм.
- mmm530
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22.09.2015
- Кара: 530d 231k E60
- Мечтае да кара: САМОЛЕТ
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
а да се пробва с чистене в сервиз със специален препарат не е ли по-добре
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
mmm530 написа:а да се пробва с чистене в сервиз със специален препарат не е ли по-добре aranoid:
Пробвал съм и ефекта е само временно
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
При мене беше късно,дпф-а се държи на една планка с 2 болта 14ка една скоба към турбото и една към гърнетата + 2 букси под въздушния филтър и 1 вакумен маркуч като цяло 20 мин сваляне макс.Ако е в добро състояние е добре да си изчисти,поне през 50к по едно чистене и ще е ок много дълго време.
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
2707E91 написа:При мене беше късно,дпф-а се държи на една планка с 2 болта 14ка една скоба към турбото и една към гърнетата + 2 букси под въздушния филтър и 1 вакумен маркуч като цяло 20 мин сваляне макс.Ако е в добро състояние е добре да си изчисти,поне през 50к по едно чистене и ще е ок много дълго време.
При теб добре, при мен се сваля моста за да излезе тоя клозет...
- batzlati
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Airdust написа:
При теб добре, при мен се сваля моста за да излезе тоя клозет...
При XD-то е така
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Колеги, вчера като запалих колата изпуши. Не можах да преценя какъв е цвета на дима, защото бях в гаража а лампата беше изгоряла. Миришеше на изгоряла нафта. Пушека беше само за момент, след това не е пушела....
Колата е с ДПФ.
Колата е с ДПФ.
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Tsapo написа:Колеги, вчера като запалих колата изпуши. Не можах да преценя какъв е цвета на дима, защото бях в гаража а лампата беше изгоряла. Миришеше на изгоряла нафта. Пушека беше само за момент, след това не е пушела....
Колата е с ДПФ.
Моята бeз DPF мирише на икарус, много ме нервира , но пък върви на зла гад...
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Tsapo написа:Колеги, вчера като запалих колата изпуши. Не можах да преценя какъв е цвета на дима, защото бях в гаража а лампата беше изгоряла. Миришеше на изгоряла нафта. Пушека беше само за момент, след това не е пушела....
Колата е с ДПФ.
Колега, за да изпуши може да е имало конденз и да е пара ако не то тоя твоя ДПФ явно си има дупка
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Taruno написа:Tsapo написа:Колеги, вчера като запалих колата изпуши. Не можах да преценя какъв е цвета на дима, защото бях в гаража а лампата беше изгоряла. Миришеше на изгоряла нафта. Пушека беше само за момент, след това не е пушела....
Колата е с ДПФ.
Колега, за да изпуши може да е имало конденз и да е пара ако не то тоя твоя ДПФ явно си има дупка
Със сигурност не беше пара.
Иначе конденз си има постоянно.
За точно 1г. от когато я имам това го прави за втори път, като първия път не бях много сигурен. Иначе във всякакви други условия не пуши. Даже вчера като минавах технически преглед казаха, че нямам почти никакви вредни емисии
Без да го сваля има ли как да разбера дали е дупчен ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Колега снимай ауспуха, то ако има дупка си личи, по накрайника от вътрешната страна има доста сажди.
Аз също смятам че е направила конденз и затова е изпушила.
Аз също смятам че е направила конденз и затова е изпушила.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани