E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Ето го кюнеца :
Това са ми пръстите след като бръкнах вътре :
Това са ми пръстите след като бръкнах вътре :
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Идеален е и 100% не ти е пробит - изпушването или е стабилен конденз или не знам
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Taruno написа:Идеален е и 100% не ти е пробит - изпушването или е стабилен конденз или не знам
Мерси колега.
Ще я следя занапред.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Колеги, грешката на ДПФ-фа какво означава ?
Отделно забелязах, че маслото ми се е качило над максимума.
Възможно ли е да има нафта вътре ?
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
И аз да питам за моя дпф-как е според вас
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Tsapo написа:
Колеги, грешката на ДПФ-фа какво означава ?
Отделно забелязах, че маслото ми се е качило над максимума.
Възможно ли е да има нафта вътре ?
Най вероятно пълни с нафта
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
2707E91 написа:И аз да питам за моя дпф-как е според вас
Моя е същия, аз още имам дшф обаче не филтрира добре като преди и ми почернява ауспуха, като му доиде времето се чудя какво да го правя и аз че колата остарява а да хвърля 400 евро за друг дпф
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Тая грешка май е, че прави чести регенерации......... От там ще идва и повишението на маслото.
Явно имам проблем в датчиците за налягането, защото стойностите ми постоянно варират ( големи, малки, пак големи, пак малки ). Дори на загасена кола пак показва налягане
Отделно тъпото Ash на загасен мотор показваше 6,5. Когато запалих изведнъж показа 70
Дадох рефреш и показа пак 6,5, пак дадох рефреш и показа отново 70 ( това докато работи ). Когато е изгасен двигателя soot и ash седят фиксирани ( в ниските граници )
Тоя ДПФ май май ще си ходи..............
Яд ме е защото преди 2к смених маслото и сега пак ще трябва
Явно имам проблем в датчиците за налягането, защото стойностите ми постоянно варират ( големи, малки, пак големи, пак малки ). Дори на загасена кола пак показва налягане
Отделно тъпото Ash на загасен мотор показваше 6,5. Когато запалих изведнъж показа 70
Дадох рефреш и показа пак 6,5, пак дадох рефреш и показа отново 70 ( това докато работи ). Когато е изгасен двигателя soot и ash седят фиксирани ( в ниските граници )
Тоя ДПФ май май ще си ходи..............
Яд ме е защото преди 2к смених маслото и сега пак ще трябва
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Tsapo написа:Тая грешка май е, че прави чести регенерации......... От там ще идва и повишението на маслото.
Явно имам проблем в датчиците за налягането, защото стойностите ми постоянно варират ( големи, малки, пак големи, пак малки ). Дори на загасена кола пак показва налягане
Отделно тъпото Ash на загасен мотор показваше 6,5. Когато запалих изведнъж показа 70
Дадох рефреш и показа пак 6,5, пак дадох рефреш и показа отново 70 ( това докато работи ). Когато е изгасен двигателя soot и ash седят фиксирани ( в ниските граници )
Тоя ДПФ май май ще си ходи..............
Яд ме е защото преди 2к смених маслото и сега пак ще трябва
Махай че да не скапеш и двигателя сега с това масло
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
adovet написа:Tsapo написа:Тая грешка май е, че прави чести регенерации......... От там ще идва и повишението на маслото.
Явно имам проблем в датчиците за налягането, защото стойностите ми постоянно варират ( големи, малки, пак големи, пак малки ). Дори на загасена кола пак показва налягане
Отделно тъпото Ash на загасен мотор показваше 6,5. Когато запалих изведнъж показа 70
Дадох рефреш и показа пак 6,5, пак дадох рефреш и показа отново 70 ( това докато работи ). Когато е изгасен двигателя soot и ash седят фиксирани ( в ниските граници )
Тоя ДПФ май май ще си ходи..............
Яд ме е защото преди 2к смених маслото и сега пак ще трябва
Махай че да не скапеш и двигателя сега с това масло
До неделя се надявам DPF да е в историята.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Така........
Преди две седмици махнах DPF.
Беше напълнила 1л. нафта в чисто новото ми масло.
Предполагам, че заради сензорите се е получавало проблема с прекалено честите регенерации ( сензорите на ДПФ постоянно си променяха стойностите ).
За изтърбушения ДПФ и катализатор ми дадоха 270лв. и доплатих още 80лв.
Изключиха го софтуерно заедно с ЕГР.
Разликата във вървежа на колата е много голяма. Сега все едно има чип, тегли в ниските обороти и я усещам, че й е по леко.
Смених и маслото с масления филтър ( старото беше на 2500км. )
Грешката, която даде ДПФ беше Partical filter system 004667.
Съвет към всички с ДПФ е да си проверявате често нивото на маслото. При мен този 1л. го наби за максимум 1 месец ( такъв беше периода от последната проверка на нивото )
Странично от темата за ДПФ но все пак ако някой има следните проблеми да знае от какво е :
Колата започна да гасне като багер.
Закачих я и имаше следната грешка : Throttle valve actuator 0043E2.
Изгоряла е електрониката на клапата. Не се затваря при гасене на двигателя.
Нова струва в най-добрия случай 300лв.+
Намерих една втора употреба от 535D но и тя не реагираше изобщо. Започнах да си мисля, че нещо има с инсталацията. Накрая намерих от 730D 2008г. и клапата заработи нормално. Обаче нали не ми върви последно време..... Вчера докато сменяхме клапата под дъжда пред моргата за да видим дали работи съм оставил отворен багажника на комбито и стичайки се дъжда по стъклото е пълнил яката радио модула......... Та и той даде фира. Станциите работеха но ключа за отключване и заключване не. Днес намерих същия модул втора употреба, смених го и кутията в която седи я намазах със силикон.
Това е от мен колеги.
Пожелавам на всички безаварийни и безгрижни км.
Преди две седмици махнах DPF.
Беше напълнила 1л. нафта в чисто новото ми масло.
Предполагам, че заради сензорите се е получавало проблема с прекалено честите регенерации ( сензорите на ДПФ постоянно си променяха стойностите ).
За изтърбушения ДПФ и катализатор ми дадоха 270лв. и доплатих още 80лв.
Изключиха го софтуерно заедно с ЕГР.
Разликата във вървежа на колата е много голяма. Сега все едно има чип, тегли в ниските обороти и я усещам, че й е по леко.
Смених и маслото с масления филтър ( старото беше на 2500км. )
Грешката, която даде ДПФ беше Partical filter system 004667.
Съвет към всички с ДПФ е да си проверявате често нивото на маслото. При мен този 1л. го наби за максимум 1 месец ( такъв беше периода от последната проверка на нивото )
Странично от темата за ДПФ но все пак ако някой има следните проблеми да знае от какво е :
Колата започна да гасне като багер.
Закачих я и имаше следната грешка : Throttle valve actuator 0043E2.
Изгоряла е електрониката на клапата. Не се затваря при гасене на двигателя.
Нова струва в най-добрия случай 300лв.+
Намерих една втора употреба от 535D но и тя не реагираше изобщо. Започнах да си мисля, че нещо има с инсталацията. Накрая намерих от 730D 2008г. и клапата заработи нормално. Обаче нали не ми върви последно време..... Вчера докато сменяхме клапата под дъжда пред моргата за да видим дали работи съм оставил отворен багажника на комбито и стичайки се дъжда по стъклото е пълнил яката радио модула......... Та и той даде фира. Станциите работеха но ключа за отключване и заключване не. Днес намерих същия модул втора употреба, смених го и кутията в която седи я намазах със силикон.
Това е от мен колеги.
Пожелавам на всички безаварийни и безгрижни км.
- steppenwolfbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Детайли за колата: '11
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Здравейте пичове.
Опитвам се да си почистя ЕГР клапана. Мотор 320D 184hp. Това, което виждам отгоре съм го приложил на снимка. Разглобих този черен пластмасов колектор и под него един метален. Вътре единственото, което има е нещо като клапан, но не съвсем...едно стърчащо цилиндърче вътре в колектора, но в нея няма клапан???
Почиствах го, но клапан там няма. Аз ли греша?
Извинявам се за лузърското питане, но другаде където да се помещава този клапан просто не виждам.
Опитвам се да си почистя ЕГР клапана. Мотор 320D 184hp. Това, което виждам отгоре съм го приложил на снимка. Разглобих този черен пластмасов колектор и под него един метален. Вътре единственото, което има е нещо като клапан, но не съвсем...едно стърчащо цилиндърче вътре в колектора, но в нея няма клапан???
Почиствах го, но клапан там няма. Аз ли греша?
Извинявам се за лузърското питане, но другаде където да се помещава този клапан просто не виждам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
ето как изглежда и къде се намира
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12755
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Колеги, какво ви е мнението за добавките които се предлагат за почистване на ДПФ?
Рекламите са че на по ниска температура изчистват саждите от филтъра, има ли ефект?
И кои бихте препоръчали ако имате опит.
Рекламите са че на по ниска температура изчистват саждите от филтъра, има ли ефект?
И кои бихте препоръчали ако имате опит.
- steppenwolfbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Детайли за колата: '11
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Аз слагах от тази. От прочетеното по темата май най много я хвалят. Дали има ефект, не мога да кажа.
http://www.bulmotors.com/xenum-in-and-out-cleaner
http://www.bulmotors.com/xenum-in-and-out-cleaner
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани