E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 12.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530d LCI

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от zerhanzenun » 25 Фев 2018, 12:58

Колега последната регенерация я показва в метри.Показанията са перфектни.
Поздрави!

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW 530XD 231hp
Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от ReDFiRe » 25 Фев 2018, 18:38

А да извинявай сторило ми се е 150 000 моя грешка :)

Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.03.2018
Пол: Мъж

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Stefan7 » 27 Мар 2018, 10:53

Колеги здравейте, малко помощ ако може имам проблем с дросела на 330d E91 2006. Във компютъра има грешка throttle-valve actuator activation. Възможно
ли е да е само за почистване дросела?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от vld » 27 Мар 2018, 14:49

Stefan7 написа:Колеги здравейте, малко помощ ако може имам проблем с дросела на 330d E91 2006. Във компютъра има грешка throttle-valve actuator activation. Възможно
ли е да е само за почистване дросела?

Не е, просто си с 300лв. назад :mhihi:
Шегата настрана, управлението на клапата се пълни с масло и просто дава фира.
Купи си нов и забрави за проблема :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от b_velev » 27 Мар 2018, 15:05

vld написа:
Stefan7 написа:Колеги здравейте, малко помощ ако може имам проблем с дросела на 330d E91 2006. Във компютъра има грешка throttle-valve actuator activation. Възможно
ли е да е само за почистване дросела?

Не е, просто си с 300лв. назад :mhihi:
Шегата настрана, управлението на клапата се пълни с масло и просто дава фира.
Купи си нов и забрави за проблема :yes:
Аз си намерих на старо за доста по малко пари. Ако имаш Dpf, задължително трябва да го оправиш. При мен не регенерираше с такава грешка.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от vld » 27 Мар 2018, 15:19

b_velev написа:
vld написа:
Stefan7 написа:Колеги здравейте, малко помощ ако може имам проблем с дросела на 330d E91 2006. Във компютъра има грешка throttle-valve actuator activation. Възможно
ли е да е само за почистване дросела?

Не е, просто си с 300лв. назад :mhihi:
Шегата настрана, управлението на клапата се пълни с масло и просто дава фира.
Купи си нов и забрави за проблема :yes:
Аз си намерих на старо за доста по малко пари. Ако имаш Dpf, задължително трябва да го оправиш. При мен не регенерираше с такава грешка.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Е много ясно че няма да регенерира, то колата влиза в авариен режим и става 50 коня, за регенерациите да не говорим.
Аз понеже не обичам често да ремонтирам едно и също нещо предпочитам новите неща, втора ръка да си купиш фар, мигач, калник, седалка, някоя засукана пластмаса, ма дроселова клапа дето на определено време се поврежда да я купи втора ръка, или па ЕГР дето е сто и няколко лева, някак си не е финансово обосновано да си губиш времето.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от b_velev » 27 Мар 2018, 15:24

Не влиза в авариен режим, а само не пизволява регенерация. Тази клапа при дизела само спира притока на въздъх за малко, когато загасиш колата, за да не притриса мотора. Аз друга разлика не усетих.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от vld » 27 Мар 2018, 15:45

b_velev написа:Не влиза в авариен режим, а само не пизволява регенерация. Тази клапа при дизела само спира притока на въздъх за малко, когато загасиш колата, за да не притриса мотора. Аз друга разлика не усетих.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Влиза и още как, имах такава кола с такъв проблем, тая тема заради нея я бях пуснал.
Може на префейсовите да не се отразява толкова, но на фейслифтовите направи си стават по 50 коня.
Като я смених колата литна.
Клапата върши работа за регулиране на въздуха в смета чрез него се повишава или намалява температурата на газовете, които пък влиаят на температурата на ДПФ-а.
ДПФ-а без дросел няма как да вдигне 600-700 градуса за да се изчисти от саждите.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Satanism » 27 Мар 2018, 22:45

Не влиза в авариен режим.Даже чек не светва...аз така си прецаках ДПФ-а....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от motofan » 28 Мар 2018, 7:04

И моята се наака миналата година и нямаше авариен режим,ма имам един познат с едно х3 на части(на 80к скочило от един мост и 2мата вътре оживяли :mhihi: ) ,подадох едни къси 100 евраки и сега съм патрон .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 7.01.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Balflear » 26 Май 2018, 13:43

Здравейте,
Разбира се и аз имам следната грешка само че на Е60, Throttle valve actuator activation.
При подаване на гас в ниски обороти двигателя стои като затихнал, все едно не му "достига" въздух, възможно ли е от клапата да е, понеже знам че е само за меко изгасене на двигателя.
Притесняваме, че четох в UK форума, че ако се свали дроселовата клапа, трябва да се програмира после на компютъра да му се каже че има нова и той вече да си я обучи автоматично,тоест ако се свали само и се сложи нова или се почисти старата няма да я познае комп на колата, това вярно ли е?
:mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от awful » 26 Май 2018, 18:05

Balflear написа:Здравейте,
Разбира се и аз имам следната грешка само че на Е60, Throttle valve actuator activation.
При подаване на гас в ниски обороти двигателя стои като затихнал, все едно не му "достига" въздух, възможно ли е от клапата да е, понеже знам че е само за меко изгасене на двигателя.
Притесняваме, че четох в UK форума, че ако се свали дроселовата клапа, трябва да се програмира после на компютъра да му се каже че има нова и той вече да си я обучи автоматично,тоест ако се свали само и се сложи нова или се почисти старата няма да я познае комп на колата, това вярно ли е?
:mhihi:


Няма такова нещо това не е голф да обучаваш дросела, сваляш чистиш и монтираш :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 7.01.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Balflear » 27 Май 2018, 11:52

awful написа:
Balflear написа:Здравейте,
Разбира се и аз имам следната грешка само че на Е60, Throttle valve actuator activation.
При подаване на гас в ниски обороти двигателя стои като затихнал, все едно не му "достига" въздух, възможно ли е от клапата да е, понеже знам че е само за меко изгасене на двигателя.
Притесняваме, че четох в UK форума, че ако се свали дроселовата клапа, трябва да се програмира после на компютъра да му се каже че има нова и той вече да си я обучи автоматично,тоест ако се свали само и се сложи нова или се почисти старата няма да я познае комп на колата, това вярно ли е?
:mhihi:


Няма такова нещо това не е голф да обучаваш дросела, сваляш чистиш и монтираш :)


Мерси колега, а иначе колата е с махнат ДПФ, дали след като се оправи клапата ще има голяма разлика

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от vld » 28 Май 2018, 8:56

Balflear написа:
awful написа:
Balflear написа:Здравейте,
Разбира се и аз имам следната грешка само че на Е60, Throttle valve actuator activation.
При подаване на гас в ниски обороти двигателя стои като затихнал, все едно не му "достига" въздух, възможно ли е от клапата да е, понеже знам че е само за меко изгасене на двигателя.
Притесняваме, че четох в UK форума, че ако се свали дроселовата клапа, трябва да се програмира после на компютъра да му се каже че има нова и той вече да си я обучи автоматично,тоест ако се свали само и се сложи нова или се почисти старата няма да я познае комп на колата, това вярно ли е?
:mhihi:


Няма такова нещо това не е голф да обучаваш дросела, сваляш чистиш и монтираш :)


Мерси колега, а иначе колата е с махнат ДПФ, дали след като се оправи клапата ще има голяма разлика

Ще има 100% :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Tsapo » 28 Май 2018, 9:03

Satanism написа:Не влиза в авариен режим.Даже чек не светва...аз така си прецаках ДПФ-а....


При старата ми кола (Е91 2.0D 2006г.) изгоря дросела.
Разбрах по твърдото гаснене на колата.
В авариен режим не е влизала и си вървеше перфектно.

Сега при E61 3.0D 2010г. отново имам грешка на дросела.
Не влиза в авариен режим, просто гасне по твърдо.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook