E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Моя опит е с тази http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... AA300_.jpg
върху колата на приятел, мисля, че я няма в БГ поръчвахме я от Англия.
По спомен след принудителни регенерации БЕЗ ДОБАВКАТА пак си му бяха високи стойностите около 20 бара на неутрална и към 65 на 2000 оборота, след нея паднаха на около 5-6 бара на неутрална и около 27 на 2000 оборота, което е много добре. Бяхме се разчели за тази добавка из чужди форум и хората са доволни, иначе друга, която ще тествам скоро на моята кола е на WYNN но от професионалната серия, не тази по магазините.
върху колата на приятел, мисля, че я няма в БГ поръчвахме я от Англия.
По спомен след принудителни регенерации БЕЗ ДОБАВКАТА пак си му бяха високи стойностите около 20 бара на неутрална и към 65 на 2000 оборота, след нея паднаха на около 5-6 бара на неутрална и около 27 на 2000 оборота, което е много добре. Бяхме се разчели за тази добавка из чужди форум и хората са доволни, иначе друга, която ще тествам скоро на моята кола е на WYNN но от професионалната серия, не тази по магазините.
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Здравейте колеги,и аз имам проблем с дроселовата и реших да погледна стойностите на дпф-а.Ще съм благодарен ако хвърлите едно око на прикачената снимка и дадете мнение.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- b_velev
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Днес си инсталирах Carly и видях, че и аз имам грешка на дроселовата клапа (throttle valve actuator 0043E2). Колата е E91 320d, 2007, 163 коня, на 270000км. Каква точно е връзката на дроселовата клапа и регенерирането на dpf-а? Преди време опитах да направя регенерация, и доколкото виждам от диагностиката е била успешна, обаче стойностите на soot и ash са високи. Ауспуха е леко почернял. Не съм го чистил, откакто карам колата (2 месеца). Какво да правя с дроселовата клапа? Дали има още живот в DPF-a или да мисля за нов? Какво означава това "regeneration requested 8.00"?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- b_velev
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Как се маха маркуча от клапата? Дръпнал съм нагоре скобата, но помръдва съвсем малко.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Дърпаш напред с леко поклащане наляво надясно и нагоре надолу.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
b_velev написа:Как се маха маркуча от клапата? Дръпнал съм нагоре скобата, но помръдва съвсем малко.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Загледаи се във долната част на скобата че не е излезнала и за това маркуча не излиза, премахни е от там със клещите първо и след това дърпащ маркуча назад, преди да дърпаш на зад откачи кабела от сензора за температура за да не стане фаил.
- b_velev
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Изцяло ли да я махна скобата? На разни клипчета гледах, че само я дърпат нагоре, както е на моята снимка. Къде е този температурен сензор?awful написа:b_velev написа:Как се маха маркуча от клапата? Дръпнал съм нагоре скобата, но помръдва съвсем малко.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Загледаи се във долната част на скобата че не е излезнала и за това маркуча не излиза, премахни е от там със клещите първо и след това дърпащ маркуча назад, преди да дърпаш на зад откачи кабела от сензора за температура за да не стане фаил.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
b_velev написа:Изцяло ли да я махна скобата? На разни клипчета гледах, че само я дърпат нагоре, както е на моята снимка. Къде е този температурен сензор?awful написа:b_velev написа:Как се маха маркуча от клапата? Дръпнал съм нагоре скобата, но помръдва съвсем малко.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Загледаи се във долната част на скобата че не е излезнала и за това маркуча не излиза, премахни е от там със клещите първо и след това дърпащ маркуча назад, преди да дърпаш на зад откачи кабела от сензора за температура за да не стане фаил.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Кабела които слиза надолу по маркуча, да махни е цялата по лесно ще ти е става за секунда, когато трябва да вкаращ маркуча е сложи на място да закопчае и след това натискаш и слушаш да кликне
- b_velev
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Страх ме беше да не счупя нещо, ако я махна изцяло. Този кабел влиза в дроселовата клапа, която се опитвам да сменя, така че ще го разкача със сигурност. Ще пробвам утре на светло. Благодаря за съветите.awful написа:b_velev написа:Изцяло ли да я махна скобата? На разни клипчета гледах, че само я дърпат нагоре, както е на моята снимка. Къде е този температурен сензор?awful написа:b_velev написа:Как се маха маркуча от клапата? Дръпнал съм нагоре скобата, но помръдва съвсем малко.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Загледаи се във долната част на скобата че не е излезнала и за това маркуча не излиза, премахни е от там със клещите първо и след това дърпащ маркуча назад, преди да дърпаш на зад откачи кабела от сензора за температура за да не стане фаил.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Кабела които слиза надолу по маркуча, да махни е цялата по лесно ще ти е става за секунда, когато трябва да вкаращ маркуча е сложи на място да закопчае и след това натискаш и слушаш да кликне
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- pac0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Здравейте, изчетох темата, интересни неща има...
Отскоро съм с 320д 163к.с. на 200 хил км реални, и като я взимахме видяхме че маслото е една идея повече от нужното. По-назад в темата видях че при чести регенерации влизала нафта в маслото, ако правилно съм разбрал...? Следя си ДПФ с компютърче С110, и сякаш регенерира на всеки 30 км, едва ли не всеки ден. По време на регенерация мотора сякаш започва да работи по-равно и леко. ДПФ е чистен в официален сервиз на БМВ преди около 15000 км. Така или иначе предстои смяна на маслото (нищо че е на 2000 км), но ме интересува нормално ли е толкова често да регенерира, и ако не, каква е причината за да я отстраним? Благодаря предварително!
Отскоро съм с 320д 163к.с. на 200 хил км реални, и като я взимахме видяхме че маслото е една идея повече от нужното. По-назад в темата видях че при чести регенерации влизала нафта в маслото, ако правилно съм разбрал...? Следя си ДПФ с компютърче С110, и сякаш регенерира на всеки 30 км, едва ли не всеки ден. По време на регенерация мотора сякаш започва да работи по-равно и леко. ДПФ е чистен в официален сервиз на БМВ преди около 15000 км. Така или иначе предстои смяна на маслото (нищо че е на 2000 км), но ме интересува нормално ли е толкова често да регенерира, и ако не, каква е причината за да я отстраним? Благодаря предварително!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
През 300-400 при градски цикъл на шофиране и през над 1000 при извънградски да не кажа 1500. През 30 явно нещо много бързо го затлачва.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 701
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
pac0 написа:Здравейте, изчетох темата, интересни неща има...
Отскоро съм с 320д 163к.с. на 200 хил км реални, и като я взимахме видяхме че маслото е една идея повече от нужното. По-назад в темата видях че при чести регенерации влизала нафта в маслото, ако правилно съм разбрал...? Следя си ДПФ с компютърче С110, и сякаш регенерира на всеки 30 км, едва ли не всеки ден. По време на регенерация мотора сякаш започва да работи по-равно и леко. ДПФ е чистен в официален сервиз на БМВ преди около 15000 км. Така или иначе предстои смяна на маслото (нищо че е на 2000 км), но ме интересува нормално ли е толкова често да регенерира, и ако не, каква е причината за да я отстраним? Благодаря предварително!
Колега, би ли написал кои е този официален сервиз на BMW където са чистили DPF-a? Уверен ли си, че е официален сервиз или само са ти казали...??? През 30км. не е нормално както е споменал колегата по-горе. Имаш някакъв проблем и отиди възможно по-бързо на диагностика.
- pac0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
В чужбина съм, като взимах колата предния собственик ми даде всички фактури и касови бележки, и там видях че го е чистил в БМВ. Преди около година е правил и Carbon Cleaning на мотора, не знам дали има връзка нещо.. А иначе знам че имам кофти дюза, която ще я оправям другата седмица, евентуално и това да играе?
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Колеги как са ми стойностите на филтъра?Добре ли е,генерира ли?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Ти сигурен ли си че е там ДПФ преди 15000км е регенерирал последно а пък налягането е идеално, просто няма как да стане това, или ще е пробит или просто няма да го има.
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани