Крайно гърне/генерация 325/330/335i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 27 Фев 2017, 13:27

nero_ написа:
Bexim написа:Габи, ти по принцип средното гърне или резонатора, можеш направо да го махнеш.. Аз също го обмислям. :confused:
По принцип то трябва да обира ниските и след тази интервенция звукът трябва да стане още по-басов, което си е желан ефект.

Поне при мерцедеса беше така като махнах средното и го замених с права тръба.


Това ако го правите имайте в предвид, че 2 отделни тръби от край до край дават по-силен звук, но е по-вероятно да има резонанс. По-добре x-pipe, който усилва звука спрямо резонатор, но не внася резонанс (един вид ставате с Е92 сетъп)

X pipe не става,защото при 330 от 2 след средно гърне са в 1 тръба...

Bexim - тихо бе -ти нали си с performance гърне което звучи :shock: не ти трябва по-шумна...пък ако толкова сакаш шум - метни оферта да трампим и да тунинговаш моето :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Bexim » 27 Фев 2017, 13:39

Хахахах, тъкмо си мислех, че ми е много тихо и не е нищо особено и точно сега обедната имах едно излизане.. А то какво било?.. Просто твърде дълго съм карал със затворени прозорци.. :lol:
И при 325 е така - от 2 в една.. Д**а, значи няма какво да махна.. Така ще си карам за сега, докато катовете сдадат и ги разкарам, та и да ремапвам тогава..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 27 Фев 2017, 13:51

Bexim написа:Хахахах, тъкмо си мислех, че ми е много тихо и не е нищо особено и точно сега обедната имах едно излизане.. А то какво било?.. Просто твърде дълго съм карал със затворени прозорци.. :lol:
И при 325 е така - от 2 в една.. Д**а, значи няма какво да махна.. Така ще си карам за сега, докато катовете сдадат и ги разкарам, та и да ремапвам тогава..

мисля,че моя единия вече е аут..но не искам нито мап нито да ги махам...та ще видя може и някоя ламбда сонда да се е омърсила,но чакам да се стопли да разглабям
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 27 Фев 2017, 14:20

Сори момчета, поизлъгал съм ви значи... мислех че 325/330 се събират в резонатора и после чак в крайното, но явно съм в грешка. След като се събират не би трябвало да е проблем да се премахне резонатора.

Какво ги пазите толкова тия катализатори? Заради еко подбуди (напълно валидни - подкрепям) или нещо друго?

Като звук подозирам, че 325/330 може да стане по-добре от 335, защото липсват турбините, които като цяло прецакват акустиката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Bexim » 27 Фев 2017, 14:44

Ами нали уж все се точат да затягат контрола, то не че на 200К катовете работят, но не съм се занимавал още. А и не знам в Меднес ли да ходя за софта... Още го обмислям..
Аз дори не знам дали като отида след седмица на преглед ще си хване газовете :lol: .. Заядат ли ми се веднага отивам да махам вторите катове и директно си наливам по-големия софт, за да си отиде там, където трябва..

Иначе при Габи, ако се реши най-накрая, направо да го разделя и с Х-пайпа да го прави като 335.. За мен това ще стане много як звук и нямам търпение да го чуя, честно казано.. :angel:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 27 Фев 2017, 15:00

Bexim написа:Ами нали уж все се точат да затягат контрола, то не че на 200К катовете работят, но не съм се занимавал още. А и не знам в Меднес ли да ходя за софта... Още го обмислям..


За това моите си чакат времето в мазето :) Труда не е толкова много по сваляне/качване (на Х-а не знам дали няма подводни камъни).

За Маднес... със сигурност са правили и знаят какво трябва да се направи. Но като цяло не ми харесва как работят - някой неща ги правят без разбиране, диното им показва винаги каквото трябва и винаги на мотора (тоест могат със загубите да си играят колкото искат). Ако закарам моята ще кажат, че е 450кс сигурно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Bexim » 27 Фев 2017, 16:16

Ясноо, ще го обсъдим на някоя среща :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 27 Фев 2017, 16:57

Bexim написа:Ясноо, ще го обсъдим на някоя среща :yes:

Която е.... кога? Почна да се стопля :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 27 Фев 2017, 18:08

nero_ написа:
Bexim написа:Ясноо, ще го обсъдим на някоя среща :yes:

Която е.... кога? Почна да се стопля :bchug:

Върти ми се идеята,ще пусна темичката скоро ;)

Bexim - ако е речено,скоро ще чуеш разликата :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Bexim » 27 Фев 2017, 21:55

Айде, скоро правим срещичка, то си е бирено време вече :bchug:
Габи, разчитаме на теб, като ъпдейтнеш изпускателя да се съберем :yes:

ПП Преди малко гледах realoem - ама поне картинките за купе и седан са еднакви и не виждам X-pipe, на тях.. Явно са еднакви, картинките де.. Иначе като преслушах в тубата, определено се чува по басово при е92, отколкото при е90:

https://youtu.be/CRKKBIzamgk?t=68

https://www.youtube.com/watch?v=9TLMZavouw0
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 27 Фев 2017, 22:20

Bexim написа:
ПП Преди малко гледах realoem - ама поне картинките за купе и седан са еднакви и не виждам X-pipe, на тях.. Явно са еднакви, картинките де.. Иначе като преслушах в тубата, определено се чува по басово при е92, отколкото при е90:


Интересно... погледнах и аз и наистина дават еднакъв номер.

Иначе ето какво имам в предвид:

Е92
Изображение

Е90
Изображение

По US форумите навсякъде го споменават, че е90 е резонатор, а е92 x-pipe. Сега се замислих, че не се сещам при мен как е....

ПП: сега отворих видеото и видях че 330 си постнал... заради това, че се събират в една тръба след средната секция, не знам как би могло да стане X-pipe... по-скоро може да е Y-pipe

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 27 Фев 2017, 22:28

Bexim написа:Айде, скоро правим срещичка, то си е бирено време вече :bchug:
Габи, разчитаме на теб, като ъпдейтнеш изпускателя да се съберем :yes:

ПП Преди малко гледах realoem - ама поне картинките за купе и седан са еднакви и не виждам X-pipe, на тях.. Явно са еднакви, картинките де.. Иначе като преслушах в тубата, определено се чува по басово при е92, отколкото при е90:

https://youtu.be/CRKKBIzamgk?t=68

https://www.youtube.com/watch?v=9TLMZavouw0

Няма 330 с X pipe - всички са с Y pipe...
Има разлика между US Performance Exhaust - по спомен той е с клапа,докато европейския мисля няма клапа (ти можеш да потвърдиш със сигурност,за EU версията)

Ако искаш звук и при теб има средно гърне ОЕМ е така средната част,според мен тя ще направи разлика

Изображение
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Bexim » 27 Фев 2017, 22:37

Дам, явно ще го "гащовам", за да изолирам този резонатор.. При всички случаи ще се заиграя след време, живи и здарви, разбира се..
Иначе, да, логично е при 335 да са си така нещата заради двата изхода, но там си е сериозната игра.
Поне разнищихме темата из основи :D
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 27 Фев 2017, 22:53

Bexim написа:Дам, явно ще го "гащовам", за да изолирам този резонатор.. При всички случаи ще се заиграя след време, живи и здарви, разбира се..
Иначе, да, логично е при 335 да са си така нещата заради двата изхода, но там си е сериозната игра.
Поне разнищихме темата из основи :D

Из основи що годе,мен единствено ме притеснява захващането на генерацията отдолу - честно да си кажа 300лв само за тампони и стойки няма да дам и ще го мисля евентуално на място ...
Намерих една УЖ валидна обява за 335и на части пък да видим(за стойките ,изолацията и легена) генерацията май скоро ще е налице :twisted:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 6.03.2018
Пол: Мъж

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от zl7i » 06 Мар 2018, 17:58

Здравейте, купих си BMW 335i и гърнетата ги няма.Една сутрин като запилих колата ми изписа "CHECK ENGINE" лампата.Откарах го да го погледнат на компютър и човека ми каза че няма задните клапи и дава грешка с някви помпа която вкарва кислород към катализаторите за да не изгорят защото смукача вкарвал много богата смес.Ако има някакъв начин да излъжа компютъра да не ми свети лампата "CHECK ENGINE" и можете да помогнете ще съм благодарен.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook