Крайно гърне/генерация 325/330/335i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Созопол
Пол: Мъж
Кара: F10 530d
Мечтае да кара: карах почти всичко

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от batzlati » 08 Апр 2016, 21:13

Преди време имаше един маняк от Сливен , правеше ауспуси , генерации и т.н.
Загубил съм му координатите /4 години минаха/. Беше ми направил генерация с две двуцевки от зад , на Е60 дизел 218к.с. Звучеше страхотно :mhihi:
Цена по спомен около 500лв.
Някой колега от Сливен ако има , да се включи.
:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Bexim » 09 Апр 2016, 19:59

Днес си изпрах фитъра и си изчистих дебитомера.
Нека да дам малко инфо за Perfomance филтъра. За мен чисто и просто си е K&N, мокър, така четох и в e90post. Снимал съм номера.
Дебитомерът не е ограден от решетка и може доста лесно да се почисти със спрей. Не знам дали при всички е така.
По спомен при 320д-то ми не беше така.. :roll:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 12.09.2009
Пол: Мъж
Кара: F13 650i
Мечтае да кара: M

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от vaskoniracing » 24 Апр 2016, 1:04

Здравейте,някой беше питал за active sound... http://www.insideperformance.de/active-sound/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 25 Фев 2017, 14:24

Да вдигна темата от прахта :mhihi:
Попаднах най-накрая на Performance гърне,което някой е отворил и снимал как изглежда - сега остава ,някой ако има познат който се занимава с генерации да пита,дали може да постигне същото със сток гърне и ще има performance мания за н52 :driving:

Стоково

Изображение

BMW Performance

Изображение

Значи режат се всички тръби и се правят по калъп на пърформанс + ватата в средата ...аз не виждам повече от едни 200лв

А ето малко инфо за конверсията н52 - н54 генерация какво е необходимо(аз още не съм стигнал стискам палци да успея скоро)

1-режат се и 2те преди седното гърне(някой може да разкара и него)
2-премества се едно контейнерче за горините пари по спомен под акумулатора което седи,да не пречи на гърнето от н54
Изображение

3-трябва heat shield под дясното гърне
4-скоби за гърнето
5-тавата за съхранение - нова или втора ръка от каквато и да е 335 (дизел или бенз)
6-дифузьор
7-пълен резервоар за проби :mhihi:


Ето и малко тема за размисъл над фабричните гърнета,за онези които имат под ръка аз се сещам само за Landshard :mhihi:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1241192
Последна промяна Gqbriel на 25 Фев 2017, 15:05, променена общо 1 път
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 25 Фев 2017, 14:40

Wow.... не бях предполагал, че гърнето на н52 е толкова сложно. На н54 са доста прости и следват схемата на PE гърнето... прави тръби с перфорации в обем с вата. Отдавам това на факта, че н54 като турбо мотор е много по-тих и изисква по-малко заглушаване. Следвайки логиката, н54 гърнета биха дали доста приятни резултати (на теория). И mod-а и н54 генерацията според мен ще доставят много усмивки, като едното е по-просто за изпълнение, другото има бонус визия. Като ако колата е без М пакет няма да стане с добавка и ще трябва и нова броня от 335 (имам ако някой се интересува).

Gqbriel - супер откритие - от много време са загадка тия PE гърнета!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 25 Фев 2017, 15:04

nero_ написа:Wow.... не бях предполагал, че гърнето на н52 е толкова сложно. На н54 са доста прости и следват схемата на PE гърнето... прави тръби с перфорации в обем с вата. Отдавам това на факта, че н54 като турбо мотор е много по-тих и изисква по-малко заглушаване. Следвайки логиката, н54 гърнета биха дали доста приятни резултати (на теория). И mod-а и н54 генерацията според мен ще доставят много усмивки, като едното е по-просто за изпълнение, другото има бонус визия. Като ако колата е без М пакет няма да стане с добавка и ще трябва и нова броня от 335 (имам ако някой се интересува).

Gqbriel - супер откритие - от много време са загадка тия PE гърнета!

Аз не разбирам,защо е нужно тоолкова заглушаване не тва гърне при 325/330 100% убеден,че на Е46 НЕ е така..

Цялата конверсия 325/330 към 335 включва:

1-гърнетата по възможност със среданта част
2- изолцаията на задно дясно гърне -
Номенклатурен номер : 51487138486
Описание : ИЗОЛАЦИЯ
Ед.цена (с ДДС) : 77.06 BGN

3-заден дифузьор - афтърмаркет около 150-а лв мисля беше
4-то стойки за гърнето
оменклатурен номер : 18207571004
Описание : скоба
Ед.цена (с ДДС) : 60.44 BGN

предполагам стойката,може да не е ОЕМ и да се спести някой лев - все пак майстори на генерации има и не е ядрена физика,но това е за да бъде ОЕМ

5-тампона към стойката
Номенклатурен номер : 18207617490
Описание : GUMMILAGER
Ед.цена (с ДДС) : 25.08 BGN

6- кутията в багажника,която е доста по-плитка от на 325/330 но пък не е толквоа ползвана,поне от мен
Номенклатурен номер : 51479118673
Описание : ЛЕГЕН БАГАЖНИК
Ед.цена (с ДДС) : 141.58 BGN

За друго не се сещам,може би още някоя друга стойка в средата,които са различни за автомат и ръчна кутия,но според мен с читав майстор ще се нагласят.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Щурми » 25 Фев 2017, 23:11

nero_ написа:Колеги, на н52б30 крайното гърне няма ли клапа? Не знам защо имам някакъв спомен, че има. Аз съм имал н52б25 и там клапа няма, но на сегашното н54 резултата от така наречения "golf tee mod" е доста приятен. Колата стана чувствително по-шумна на ниски и средни обороти. Определено обръща погледи в градски условия. Та, мисълта ми е да пробвате (ако не сте и ако е възможно на н52) дали няма да ви хареса без клапата.

При мен като го направя този мод звука става страхотен, особено при запалване на студен мотор, обаче и под предния капак звука не нещо се повишава? Не знам точно какво е, но трака. При теб има ли го това?

https://www.youtube.com/watch?v=cdQd8TzdOaY А относно това видео в клипа пише е90. При е92 гърнето същото ли е и дали може да се направи това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 26 Фев 2017, 8:52

Щурми - ако си 335 нямат разлика купе/седан/кабрио/комби ...
Но вместо да режеш тръбите,ги затвори с мрежа стоманена и скоби - така съшияе и по-добър резултат се получава за по-кратко време..



Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Щурми » 26 Фев 2017, 18:14

Gqbriel написа:Щурми - ако си 335 нямат разлика купе/седан/кабрио/комби ...
Но вместо да режеш тръбите,ги затвори с мрежа стоманена и скоби - така съшияе и по-добър резултат се получава за по-кратко време..



Sent from my iPhone using Tapatalk

В сайта им пише, че става на:

2008-12 335i [E90]
2008-12 335i [E92, E93]


Моята е 2007ма май месец. Дали гърнето е същото отвътре?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 26 Фев 2017, 20:14

Препоръчвам ти да махнеш катализаторите и да си оставиш гърнетата стокови или поне дясното.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 26 Фев 2017, 20:46

nero_ написа:Препоръчвам ти да махнеш катализаторите и да си оставиш гърнетата стокови или поне дясното.

+ ако питате мен може да направите още една магария :mhihi: ,може да отворите средното гърне (аз се чудя дали да пробвам на моята генерация със средното гърне,предполагам,че е същата магария вътре)

Capture1.JPG


В средното също трябва да са перфорирани тръбите и се чудя или така (ако са перфорирани да сменя с плътни или да ги обвия в метална мрежа за да е поправимо,ако не се получи както трябва)

Изображение

Или

Изображение

А иначе по темата със съвместимостта Щурми дават ги 2005-2010 надали имат разлика

Capture.JPG



Почвам да предобивам представа на всички 325/330 135i/335i Н54 и Н55 каква са им разликите в гърнетата отвътре ,жалко че нямам под ръка стари да ги резна всичите,но ако някой му се занимава,мисля,че това са най-евтините модове,които както се вижда има инфо и за Performance гърнето,което може да се направи според мен и няма да излезе 1.5к лв като ново :mhihi: или поне нещо адски близко за няколко часа
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 26 Фев 2017, 21:01

Това гърне го нямат е92-те (само 90/91) - имат директно x-pipe, така че няма смисъл от този мод на купе.

На 335и н54 съм чел доста и съм пробвал повечето варианти. Препоръчвам catless dp и евентуално secondary cat delete (ако не ви е достатъчно шумно) и да се запазят стокови крайни. От там клапата изключена за градско и включена за извън.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от vanka7a » 27 Фев 2017, 9:32

Най-доброто решение за 335i според мен: https://www.youtube.com/watch?v=GG9ntO7dIBQ

- Преправя се едното гърне(лявото), както вие сте писали до момента
- Прави се едно RF управление за клапата, която си е заводска и може да си регулирате силата на exhaust-а с това дистанционно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Bexim » 27 Фев 2017, 11:56

Габи, ти по принцип средното гърне или резонатора, можеш направо да го махнеш.. Аз също го обмислям. :confused:
По принцип то трябва да обира ниските и след тази интервенция звукът трябва да стане още по-басов, което си е желан ефект.

Поне при мерцедеса беше така като махнах средното и го замених с права тръба.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 27 Фев 2017, 12:40

Bexim написа:Габи, ти по принцип средното гърне или резонатора, можеш направо да го махнеш.. Аз също го обмислям. :confused:
По принцип то трябва да обира ниските и след тази интервенция звукът трябва да стане още по-басов, което си е желан ефект.

Поне при мерцедеса беше така като махнах средното и го замених с права тръба.


Това ако го правите имайте в предвид, че 2 отделни тръби от край до край дават по-силен звук, но е по-вероятно да има резонанс. По-добре x-pipe, който усилва звука спрямо резонатор, но не внася резонанс (един вид ставате с Е92 сетъп)

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook