Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- batzlati
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Преди време имаше един маняк от Сливен , правеше ауспуси , генерации и т.н.
Загубил съм му координатите /4 години минаха/. Беше ми направил генерация с две двуцевки от зад , на Е60 дизел 218к.с. Звучеше страхотно
Цена по спомен около 500лв.
Някой колега от Сливен ако има , да се включи.
Загубил съм му координатите /4 години минаха/. Беше ми направил генерация с две двуцевки от зад , на Е60 дизел 218к.с. Звучеше страхотно
Цена по спомен около 500лв.
Някой колега от Сливен ако има , да се включи.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Днес си изпрах фитъра и си изчистих дебитомера.
Нека да дам малко инфо за Perfomance филтъра. За мен чисто и просто си е K&N, мокър, така четох и в e90post. Снимал съм номера.
Дебитомерът не е ограден от решетка и може доста лесно да се почисти със спрей. Не знам дали при всички е така.
По спомен при 320д-то ми не беше така..
Нека да дам малко инфо за Perfomance филтъра. За мен чисто и просто си е K&N, мокър, така четох и в e90post. Снимал съм номера.
Дебитомерът не е ограден от решетка и може доста лесно да се почисти със спрей. Не знам дали при всички е така.
По спомен при 320д-то ми не беше така..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vaskoniracing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 12.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: F13 650i
- Мечтае да кара: M
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Здравейте,някой беше питал за active sound... http://www.insideperformance.de/active-sound/
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Да вдигна темата от прахта
Попаднах най-накрая на Performance гърне,което някой е отворил и снимал как изглежда - сега остава ,някой ако има познат който се занимава с генерации да пита,дали може да постигне същото със сток гърне и ще има performance мания за н52
Стоково
BMW Performance
Значи режат се всички тръби и се правят по калъп на пърформанс + ватата в средата ...аз не виждам повече от едни 200лв
А ето малко инфо за конверсията н52 - н54 генерация какво е необходимо(аз още не съм стигнал стискам палци да успея скоро)
1-режат се и 2те преди седното гърне(някой може да разкара и него)
2-премества се едно контейнерче за горините пари по спомен под акумулатора което седи,да не пречи на гърнето от н54
3-трябва heat shield под дясното гърне
4-скоби за гърнето
5-тавата за съхранение - нова или втора ръка от каквато и да е 335 (дизел или бенз)
6-дифузьор
7-пълен резервоар за проби
Ето и малко тема за размисъл над фабричните гърнета,за онези които имат под ръка аз се сещам само за Landshard
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1241192
Попаднах най-накрая на Performance гърне,което някой е отворил и снимал как изглежда - сега остава ,някой ако има познат който се занимава с генерации да пита,дали може да постигне същото със сток гърне и ще има performance мания за н52
Стоково
BMW Performance
Значи режат се всички тръби и се правят по калъп на пърформанс + ватата в средата ...аз не виждам повече от едни 200лв
А ето малко инфо за конверсията н52 - н54 генерация какво е необходимо(аз още не съм стигнал стискам палци да успея скоро)
1-режат се и 2те преди седното гърне(някой може да разкара и него)
2-премества се едно контейнерче за горините пари по спомен под акумулатора което седи,да не пречи на гърнето от н54
3-трябва heat shield под дясното гърне
4-скоби за гърнето
5-тавата за съхранение - нова или втора ръка от каквато и да е 335 (дизел или бенз)
6-дифузьор
7-пълен резервоар за проби
Ето и малко тема за размисъл над фабричните гърнета,за онези които имат под ръка аз се сещам само за Landshard
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1241192
Последна промяна Gqbriel на 25 Фев 2017, 15:05, променена общо 1 път
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Wow.... не бях предполагал, че гърнето на н52 е толкова сложно. На н54 са доста прости и следват схемата на PE гърнето... прави тръби с перфорации в обем с вата. Отдавам това на факта, че н54 като турбо мотор е много по-тих и изисква по-малко заглушаване. Следвайки логиката, н54 гърнета биха дали доста приятни резултати (на теория). И mod-а и н54 генерацията според мен ще доставят много усмивки, като едното е по-просто за изпълнение, другото има бонус визия. Като ако колата е без М пакет няма да стане с добавка и ще трябва и нова броня от 335 (имам ако някой се интересува).
Gqbriel - супер откритие - от много време са загадка тия PE гърнета!
Gqbriel - супер откритие - от много време са загадка тия PE гърнета!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
nero_ написа:Wow.... не бях предполагал, че гърнето на н52 е толкова сложно. На н54 са доста прости и следват схемата на PE гърнето... прави тръби с перфорации в обем с вата. Отдавам това на факта, че н54 като турбо мотор е много по-тих и изисква по-малко заглушаване. Следвайки логиката, н54 гърнета биха дали доста приятни резултати (на теория). И mod-а и н54 генерацията според мен ще доставят много усмивки, като едното е по-просто за изпълнение, другото има бонус визия. Като ако колата е без М пакет няма да стане с добавка и ще трябва и нова броня от 335 (имам ако някой се интересува).
Gqbriel - супер откритие - от много време са загадка тия PE гърнета!
Аз не разбирам,защо е нужно тоолкова заглушаване не тва гърне при 325/330 100% убеден,че на Е46 НЕ е така..
Цялата конверсия 325/330 към 335 включва:
1-гърнетата по възможност със среданта част
2- изолцаията на задно дясно гърне -
Номенклатурен номер : 51487138486
Описание : ИЗОЛАЦИЯ
Ед.цена (с ДДС) : 77.06 BGN
3-заден дифузьор - афтърмаркет около 150-а лв мисля беше
4-то стойки за гърнето
оменклатурен номер : 18207571004
Описание : скоба
Ед.цена (с ДДС) : 60.44 BGN
предполагам стойката,може да не е ОЕМ и да се спести някой лев - все пак майстори на генерации има и не е ядрена физика,но това е за да бъде ОЕМ
5-тампона към стойката
Номенклатурен номер : 18207617490
Описание : GUMMILAGER
Ед.цена (с ДДС) : 25.08 BGN
6- кутията в багажника,която е доста по-плитка от на 325/330 но пък не е толквоа ползвана,поне от мен
Номенклатурен номер : 51479118673
Описание : ЛЕГЕН БАГАЖНИК
Ед.цена (с ДДС) : 141.58 BGN
За друго не се сещам,може би още някоя друга стойка в средата,които са различни за автомат и ръчна кутия,но според мен с читав майстор ще се нагласят.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
nero_ написа:Колеги, на н52б30 крайното гърне няма ли клапа? Не знам защо имам някакъв спомен, че има. Аз съм имал н52б25 и там клапа няма, но на сегашното н54 резултата от така наречения "golf tee mod" е доста приятен. Колата стана чувствително по-шумна на ниски и средни обороти. Определено обръща погледи в градски условия. Та, мисълта ми е да пробвате (ако не сте и ако е възможно на н52) дали няма да ви хареса без клапата.
При мен като го направя този мод звука става страхотен, особено при запалване на студен мотор, обаче и под предния капак звука не нещо се повишава? Не знам точно какво е, но трака. При теб има ли го това?
https://www.youtube.com/watch?v=cdQd8TzdOaY А относно това видео в клипа пише е90. При е92 гърнето същото ли е и дали може да се направи това?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Щурми - ако си 335 нямат разлика купе/седан/кабрио/комби ...
Но вместо да режеш тръбите,ги затвори с мрежа стоманена и скоби - така съшияе и по-добър резултат се получава за по-кратко време..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Но вместо да режеш тръбите,ги затвори с мрежа стоманена и скоби - така съшияе и по-добър резултат се получава за по-кратко време..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Gqbriel написа:Щурми - ако си 335 нямат разлика купе/седан/кабрио/комби ...
Но вместо да режеш тръбите,ги затвори с мрежа стоманена и скоби - така съшияе и по-добър резултат се получава за по-кратко време..
Sent from my iPhone using Tapatalk
В сайта им пише, че става на:
2008-12 335i [E90]
2008-12 335i [E92, E93]
Моята е 2007ма май месец. Дали гърнето е същото отвътре?
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Препоръчвам ти да махнеш катализаторите и да си оставиш гърнетата стокови или поне дясното.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
nero_ написа:Препоръчвам ти да махнеш катализаторите и да си оставиш гърнетата стокови или поне дясното.
+ ако питате мен може да направите още една магария ,може да отворите средното гърне (аз се чудя дали да пробвам на моята генерация със средното гърне,предполагам,че е същата магария вътре)
В средното също трябва да са перфорирани тръбите и се чудя или така (ако са перфорирани да сменя с плътни или да ги обвия в метална мрежа за да е поправимо,ако не се получи както трябва)
Или
А иначе по темата със съвместимостта Щурми дават ги 2005-2010 надали имат разлика
Почвам да предобивам представа на всички 325/330 135i/335i Н54 и Н55 каква са им разликите в гърнетата отвътре ,жалко че нямам под ръка стари да ги резна всичите,но ако някой му се занимава,мисля,че това са най-евтините модове,които както се вижда има инфо и за Performance гърнето,което може да се направи според мен и няма да излезе 1.5к лв като ново или поне нещо адски близко за няколко часа
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Това гърне го нямат е92-те (само 90/91) - имат директно x-pipe, така че няма смисъл от този мод на купе.
На 335и н54 съм чел доста и съм пробвал повечето варианти. Препоръчвам catless dp и евентуално secondary cat delete (ако не ви е достатъчно шумно) и да се запазят стокови крайни. От там клапата изключена за градско и включена за извън.
На 335и н54 съм чел доста и съм пробвал повечето варианти. Препоръчвам catless dp и евентуално secondary cat delete (ако не ви е достатъчно шумно) и да се запазят стокови крайни. От там клапата изключена за градско и включена за извън.
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Най-доброто решение за 335i според мен: https://www.youtube.com/watch?v=GG9ntO7dIBQ
- Преправя се едното гърне(лявото), както вие сте писали до момента
- Прави се едно RF управление за клапата, която си е заводска и може да си регулирате силата на exhaust-а с това дистанционно.
- Преправя се едното гърне(лявото), както вие сте писали до момента
- Прави се едно RF управление за клапата, която си е заводска и може да си регулирате силата на exhaust-а с това дистанционно.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Габи, ти по принцип средното гърне или резонатора, можеш направо да го махнеш.. Аз също го обмислям.
По принцип то трябва да обира ниските и след тази интервенция звукът трябва да стане още по-басов, което си е желан ефект.
Поне при мерцедеса беше така като махнах средното и го замених с права тръба.
По принцип то трябва да обира ниските и след тази интервенция звукът трябва да стане още по-басов, което си е желан ефект.
Поне при мерцедеса беше така като махнах средното и го замених с права тръба.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i
Bexim написа:Габи, ти по принцип средното гърне или резонатора, можеш направо да го махнеш.. Аз също го обмислям.
По принцип то трябва да обира ниските и след тази интервенция звукът трябва да стане още по-басов, което си е желан ефект.
Поне при мерцедеса беше така като махнах средното и го замених с права тръба.
Това ако го правите имайте в предвид, че 2 отделни тръби от край до край дават по-силен звук, но е по-вероятно да има резонанс. По-добре x-pipe, който усилва звука спрямо резонатор, но не внася резонанс (един вид ставате с Е92 сетъп)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани