Крайно гърне/генерация 325/330/335i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10375
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Leon » 06 Апр 2016, 11:47

Gqbriel написа:
nero_ написа:Някой работил ли е с този сайт? Цената изглежда примамлива.

За същата цена,мога да ти кажа към кого да се обърнеш,аз тъкмо спазарих едно на 6 месеца за под 1к лева и се налага да сменям филтър картер и масло,което си е почти толкова :(
А сайта не мисля,че има какво да се плашиш :yes:

Заинтригуван съм. От известно време ми се върти в главата да я поотпуша, пиши едно лс с контакти, моля.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 06 Апр 2016, 11:55

Колеги, на н52б30 крайното гърне няма ли клапа? Не знам защо имам някакъв спомен, че има. Аз съм имал н52б25 и там клапа няма, но на сегашното н54 резултата от така наречения "golf tee mod" е доста приятен. Колата стана чувствително по-шумна на ниски и средни обороти. Определено обръща погледи в градски условия. Та, мисълта ми е да пробвате (ако не сте и ако е възможно на н52) дали няма да ви хареса без клапата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 06 Апр 2016, 12:06

nero_ написа:Колеги, на н52б30 крайното гърне няма ли клапа? Не знам защо имам някакъв спомен, че има. Аз съм имал н52б25 и там клапа няма, но на сегашното н54 резултата от така наречения "golf tee mod" е доста приятен. Колата стана чувствително по-шумна на ниски и средни обороти. Определено обръща погледи в градски условия. Та, мисълта ми е да пробвате (ако не сте и ако е възможно на н52) дали няма да ви хареса без клапата.

Е има бе как да няма,даже имам видео на което се чува кога отваря и каква е разликата...много се чудя дали да разкача клапата...но ръгнеш ли спорт е отворена или ан ръчни
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Bexim » 06 Апр 2016, 12:27

Забравих само да спомена, че ако нямах ПЕ на 100% щях да си конвертирам към 335 гърнета.
Оставете звука, малко или много, но определено визуално ми харесва страшно много, дори и да не е на М-броня.
:smoke:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 06 Апр 2016, 12:42

Gqbriel написа:
nero_ написа:Колеги, на н52б30 крайното гърне няма ли клапа? Не знам защо имам някакъв спомен, че има. Аз съм имал н52б25 и там клапа няма, но на сегашното н54 резултата от така наречения "golf tee mod" е доста приятен. Колата стана чувствително по-шумна на ниски и средни обороти. Определено обръща погледи в градски условия. Та, мисълта ми е да пробвате (ако не сте и ако е възможно на н52) дали няма да ви хареса без клапата.

Е има бе как да няма,даже имам видео на което се чува кога отваря и каква е разликата...много се чудя дали да разкача клапата...но ръгнеш ли спорт е отворена или ан ръчни


Интересно... при мен не помня да се променяше на спорт или ръчни. Което всъщност е доста удобно - защото на D ти е по-тиха колата, а когато хулиганстваш по-шумна. Може при н54 и н52 е различно. Но все пак пробвайте да откачите буксата. На място и до към 3000об (когато май отваря) става доооста по-приятен звука. А студеното палене в подземен гараж е невероятно - все едно събуждаш някой зъл дракон :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 06 Апр 2016, 19:58

nero_ написа:
Gqbriel написа:
nero_ написа:Колеги, на н52б30 крайното гърне няма ли клапа? Не знам защо имам някакъв спомен, че има. Аз съм имал н52б25 и там клапа няма, но на сегашното н54 резултата от така наречения "golf tee mod" е доста приятен. Колата стана чувствително по-шумна на ниски и средни обороти. Определено обръща погледи в градски условия. Та, мисълта ми е да пробвате (ако не сте и ако е възможно на н52) дали няма да ви хареса без клапата.

Е има бе как да няма,даже имам видео на което се чува кога отваря и каква е разликата...много се чудя дали да разкача клапата...но ръгнеш ли спорт е отворена или ан ръчни


Интересно... при мен не помня да се променяше на спорт или ръчни. Което всъщност е доста удобно - защото на D ти е по-тиха колата, а когато хулиганстваш по-шумна. Може при н54 и н52 е различно. Но все пак пробвайте да откачите буксата. На място и до към 3000об (когато май отваря) става доооста по-приятен звука. А студеното палене в подземен гараж е невероятно - все едно събуждаш някой зъл дракон :mhihi:

Разлика май 0 :) пробвах но не беше много студена колата и съм симв гаража снимах и видео не чух разлика
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от awful » 06 Апр 2016, 20:15

Карам трактор, обожавам бензина и ревът на двигателя, преди 1 седмица бях късметлия да карам за 30мин Ферари Калифорния Турбо 2015 такава тръпка изпитах като минах през един тунел със газта до края че още спомена ми се върти във главата, така че аз разбирам колегите които са дали пари за обновление на изпусквателната система.

Колега LandShark мини на 335и и ще уседиш удоволствието което ще е след като си се качил.Карал съм такава кола и то кабрио след това моята исках да е продам :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 5.05.2015
Местоположение: Нюрнберг
Пол: Мъж
Кара: 320d e90 LCI, 325TI e46
Мечтае да кара: M140ix, 440ixGC, GT63S AMG, G63 AMG

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от rAd000 » 06 Апр 2016, 21:11

Какво ще кажете за актив саунд преустройка за е90 320дизел или има ли вариант с цяла генерация за дизели с малки мотори да вадят хубав звук?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от nero_ » 07 Апр 2016, 6:26

Gqbriel написа:
nero_ написа:
Gqbriel написа:
nero_ написа:Колеги, на н52б30 крайното гърне няма ли клапа? ... Та, мисълта ми е да пробвате (ако не сте и ако е възможно на н52) дали няма да ви хареса без клапата.

Е има бе как да няма,даже имам видео на което се чува кога отваря и каква е разликата...много се чудя дали да разкача клапата...но ръгнеш ли спорт е отворена или ан ръчни


... Но все пак пробвайте да откачите буксата. На място и до към 3000об (когато май отваря) става доооста по-приятен звука. А студеното палене в подземен гараж е невероятно - все едно събуждаш някой зъл дракон :mhihi:

Разлика май 0 :) пробвах но не беше много студена колата и съм симв гаража снимах и видео не чух разлика


Хм... явно схемата при н52 е някаква друга.. или колата е била наистина топла. При мен каква е логиката на действие:

- на студен мотор, клапата е затворена и работи само едната тръба. Това е първите 30-40 секунди. След това оборотите спадат, мотора утихва и клапата се отваря. Съответно сега, както съм спрял клапата пускам алармите на съседните коли при палене.

- вече загряла на idle е отворена клапата (съответно няма разлика дали е модната или не)

- при плавни и средни ускорения клапата пак се затваря, също и при поддържане на скорост (най-голяма полза от мода - при леко пърпорене из града, звучи много по-агресивно и приятно)

- при сериозни ускорения, не съм убеден как точно работи, защото нещата се случват прекалено бързо за да усетя.

Извинявам се ако съм те подвел... така и така си я откачил, остави я няколко дена да покараш така, може пък да усетиш разлика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 07 Апр 2016, 9:46

На студен 100% е отворена при мен, защото звука е доста приятен..иначе плавно като карам на видето се и чува как затваря и като подам леко отваря
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 14.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91
Детайли за колата: '11

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от steppenwolfbg » 07 Апр 2016, 14:07

Колеги, ще използвам темата на Колегата, за да попитам.
Накрайника ми е малко ръждив и леко ме дразни. От представителя ли да си купя,мисля че беше нещо от сорта на 90лв. Е90 2.0D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 07 Апр 2016, 14:28

steppenwolfbg написа:Колеги, ще използвам темата на Колегата, за да попитам.
Накрайника ми е малко ръждив и леко ме дразни. От представителя ли да си купя,мисля че беше нещо от сорта на 90лв. Е90 2.0D

Шегуваш се нали :mhihi: ако се сваля има фирми които ще ти го хромират/никелират доста по-евтино,90лв за нещо такова са ми неоправдани поне на мен
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от b00st » 07 Апр 2016, 15:36

И за мен единственото нещо, което бих променил по колата, е крайното гърне, защото също ми се струва тихичка от към ауспуха. Доста културни са E9x, дори да караш идиотски, защото въобще не вдигаш и на половината на патардията, която всеки с Е30 и Е36 би вдигнал по пътя.
Принципно разглеждах варианти за ПЕ, но за Е92 е мисията невъзможна да открия такова, (явно са различни от E90ковите), отделно не знам дали бих дал такава сума, за ефекта, който Андро е споделил. Като примамлив вариант бих сложил Supersprint, ама и там инвестицията не е по-малка, ефекта пък няма кой да сподели от тук.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 07 Апр 2016, 18:03

b00st написа:И за мен единственото нещо, което бих променил по колата, е крайното гърне, защото също ми се струва тихичка от към ауспуха. Доста културни са E9x, дори да караш идиотски, защото въобще не вдигаш и на половината на патардията, която всеки с Е30 и Е36 би вдигнал по пътя.
Принципно разглеждах варианти за ПЕ, но за Е92 е мисията невъзможна да открия такова, (явно са различни от E90ковите), отделно не знам дали бих дал такава сума, за ефекта, който Андро е споделил. Като примамлив вариант бих сложил Supersprint, ама и там инвестицията не е по-малка, ефекта пък няма кой да сподели от тук.

E92 Или Е90 са еднакви по спомен ако не е 335 обаче....Суперсрпинт е най-кофти инвестиция откъм звук за мен лично ...дори на 335 където Meisterschaft просто звучи брутално!
Ето едно видео на 335 с моднати гърнета,това което се чудя за 330ковото


Ако трябва да съм честен ако намеря едно крайно гърне от 330 мисля да си поиграя малко с него,защото имам чувството,че може да се постигне PE ефекта или по-добър за по-малко пари :mhihi: за н54 определено знам как става номера но незнам за 330 дали ефекта ще ми хареса ,но пък бих се пробвал
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Крайно гърне/генерация 325/330/335i

Мнение от Gqbriel » 08 Апр 2016, 12:57

Значи събрахме се 3 различни коли,до миналата година не вярвах,че ще видя една с целия Performance Kit

330 напълно сток
330 крайно ОЕМ PE гърне
325(н53 3.0) OEM Performance Carbon Intake + OEM PE Exhaust

Колегите снимаха на старт как звучат,аз имам на място сток срещу PE



На място PE е страашно тиха до момента в който не и се даде газ обаче,звука е осезаемо рзличен,доста плътен и силен.

Интейка - се чува осезаемо и се усеща как колата си смуче просто
:bowdown: и :clap: на Landshark и Bexim за малката среща...

пс: Landshark май готви изненада.

пс2: предлагам колегите с модификации на генерацията да пускат малко инфо ако имат нещо различно за да има някакво сравнение :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook