Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Atsalov написа:Airdust написа:izydan написа:Колега,провери кормилните накрайници!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Всичко е здраво, с изключение на тампоните на кривите носачи.
Двата са омекнали.
В крайна сметка, не каза в тях ли е проблема или ...?
Още не съм ги сменил, ще пиша веднага щом разбера. Дано да е от тях...
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
С радост мога да съобщя, че проблема беше в тампоните на кривите носачи
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Airdust написа:С радост мога да съобщя, че проблема беше в тампоните на кривите носачи
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Airdust написа:С радост мога да съобщя, че проблема беше в тампоните на кривите носачи
А като се върнах назад в темата и се зачетах каква пумия се изля за Всякакви фирми и дискове
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Atsalov написа:Airdust написа:С радост мога да съобщя, че проблема беше в тампоните на кривите носачи
А като се върнах назад в темата и се зачетах каква пумия се изля за Всякакви фирми и дискове
И аз това се замислих, но реших да не се обаждам
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Airdust написа:С радост мога да съобщя, че проблема беше в тампоните на кривите носачи
31126763719, нали?
Как ги хвана или смени насляпо?
Също оригинални, афтърмаркет или полиуретани (Powerflex или други)?
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
liloff написа:Airdust написа:С радост мога да съобщя, че проблема беше в тампоните на кривите носачи
31126763719, нали?
Как ги хвана или смени насляпо?
Също оригинални, афтърмаркет или полиуретани (Powerflex или други)?
Купих ги оригинални от BMW.
Това е номера, да.
Сменях ги "на сляпо".
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Хващат се много лесно и в движение и на подемник , само че е хубаво от опитен шофьор да се прави в движение, за да няма после "мале какво стана". При висока скорост над 100км, натискаш спирачките и волана респективно започва да бие, след като го усетиш започваш да завиваш на ляво на дясно и се усеща как (когато завиваш) тресенето изчезва а като изправиш то продължава. На подемник дори да не са скъсани си личат омекналите тампони при натиск с щанга или при рязко натискане на гумата .
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Аз ще съживя темата понеже имам подобни симптоми като на колегата тресене в купето при спиране (в случая при скорост над 110), но и плюс малък бонус. И в другата тема колегата Airdust и още 1 колега ме насочиха към тампони на носачите, но аз изпитвам съмнения поради 2 причини:
1. Единият носач е сменен целият преди 5 месеца, та ако е имало нещо там - трябва да е отстранено.
2. Имам вибрация във волана не само при спиране, но и при подържане на скорост от 95км/ч - което не би трябвало да е симптом идващ от тампон на носач... или се бъркам?
Имах лошо балансирани гуми, но с оправянето на балансът проблемът си остана.
По принцип тампоните съм ги взел, но още не са сменнеи бях при мастор уикенда - вдигна колата и провери носача - като твърдо каза, че тампонът си е здрав и гумата не мърда (направи проверка с клатене/натискане на гумата).
Дисковете и накладките са сменени с нови АТЕ, като основното ми съмнение е за криви дискове, макар че наистина ми се иска да не влизам във филма калпави дискове.
1. Единият носач е сменен целият преди 5 месеца, та ако е имало нещо там - трябва да е отстранено.
2. Имам вибрация във волана не само при спиране, но и при подържане на скорост от 95км/ч - което не би трябвало да е симптом идващ от тампон на носач... или се бъркам?
Имах лошо балансирани гуми, но с оправянето на балансът проблемът си остана.
По принцип тампоните съм ги взел, но още не са сменнеи бях при мастор уикенда - вдигна колата и провери носача - като твърдо каза, че тампонът си е здрав и гумата не мърда (направи проверка с клатене/натискане на гумата).
Дисковете и накладките са сменени с нови АТЕ, като основното ми съмнение е за криви дискове, макар че наистина ми се иска да не влизам във филма калпави дискове.
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
И аз имам тоя филм с тресене около 90-120км и предполагам, че е от някое каре или висящ лагер на диференциала. Има ли виене като на лагер ?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Няма виене и други шумове - само тресенето в купето и волана при 95км/ч и при спиране с над 100км/ч
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Ходил ли си да провериш амортесьорите на тресачка?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
От тази гледна точка всичко е ревизирано :
1. Отпред - 2 нови амортисьорa Sachs + 2 тампона Sachs + прашници и ударни тампони Monroe
2. Отзад - 2 нови амортисьора Sachs + 2 нови пружини Kayaba + 2 долни тампона на амортисьора Lemfoerder + Kayaba горни 2х2 тампони, 2 подложки и 2 гуменишапки Kayaba + прашници и ударни Monroe.
Абе за suspension части + труда съм дал към 1000-1100 лева. Затова много ме е яд и на тая вибрация, която имам. Мисля да ходя някъде да ми замерят дисковете с машина както са на главината - кажете място с добра техника където мерят точно дори малки отклонения? Гледам в Дунев имат някаква по-нова машина, не знам дали са сериозни или само гледат да вземат кешовицата там. Днес звънях на spirachka.com - човекът още по телефона ме диагностицира, че са дискове но нито ме пита каква е колата нито марката дискове
3. Отпред вдясно - 2 носача + биалетка.
4. 3/4 джанти изправени - като 2 независими гумаджии потвърдиха, че са на струна. Гумите са пребалансирани и 2 гумаджии потвърдиха, че гумите също са прави.
Като цяло вариантите, до които свеждам проблема (сортирано по тегавина за отстраняване са)
A. Ляв тампон на кривият носач - защото той не е сменян. Но въпросът е - възможно ли е в този случай да имам вибрация във волана при 95км/ч.
B. Дискове/накладки - криви дискове. Ще изпиля ръба на старите дискове и ще ги сложа накрая, за да видя има ли я същата вибрация. Като пари дали ще дам 30-40 за замерване на машина или 30-40 за монтаж на старите е все тая май
C. Задни дискове/накладки - изключвам ги като вариант защото няма как да усещам нещо във волана от тях.
D. Крива главина - това е по-скоро фикционален случай
1. Отпред - 2 нови амортисьорa Sachs + 2 тампона Sachs + прашници и ударни тампони Monroe
2. Отзад - 2 нови амортисьора Sachs + 2 нови пружини Kayaba + 2 долни тампона на амортисьора Lemfoerder + Kayaba горни 2х2 тампони, 2 подложки и 2 гуменишапки Kayaba + прашници и ударни Monroe.
Абе за suspension части + труда съм дал към 1000-1100 лева. Затова много ме е яд и на тая вибрация, която имам. Мисля да ходя някъде да ми замерят дисковете с машина както са на главината - кажете място с добра техника където мерят точно дори малки отклонения? Гледам в Дунев имат някаква по-нова машина, не знам дали са сериозни или само гледат да вземат кешовицата там. Днес звънях на spirachka.com - човекът още по телефона ме диагностицира, че са дискове но нито ме пита каква е колата нито марката дискове
3. Отпред вдясно - 2 носача + биалетка.
4. 3/4 джанти изправени - като 2 независими гумаджии потвърдиха, че са на струна. Гумите са пребалансирани и 2 гумаджии потвърдиха, че гумите също са прави.
Като цяло вариантите, до които свеждам проблема (сортирано по тегавина за отстраняване са)
A. Ляв тампон на кривият носач - защото той не е сменян. Но въпросът е - възможно ли е в този случай да имам вибрация във волана при 95км/ч.
B. Дискове/накладки - криви дискове. Ще изпиля ръба на старите дискове и ще ги сложа накрая, за да видя има ли я същата вибрация. Като пари дали ще дам 30-40 за замерване на машина или 30-40 за монтаж на старите е все тая май
C. Задни дискове/накладки - изключвам ги като вариант защото няма как да усещам нещо във волана от тях.
D. Крива главина - това е по-скоро фикционален случай
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани