Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Leon написа:Atsalov написа:Тампони на предните носачи! Това че не са скъсани не значи че не са омекнали.
+1. Ако бяха дискове щеше да тресе при всякаква скорост, не в определен диапазон.adovet написа:Взимайте само оригинални дискове, иначе другите са като кашкавал. И аз колко диска смених до като не взех оригинални и всичко заспа
Не се заяждам, но силно не съм съгласен. Оригиналните дискове на БМВ са не по-малко лоши от афтърмаркета на Текстар, примерно. Даже бих казал, че по-скоро оригиналните са калпави и аз лично ги избягвам. За разлика от оригиналните накладки.
Това с дисковете е много относително.
Дали ще си вземеш ATE или OEM мисля, че е все тая...
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Явно на АТЕ, последно време, доста им е паднало качеството, защото масово хората предупреждават против тях....а и аз изкривих АТЕ-та за няма 2000км, на друга марка кола....
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Leon написа:Atsalov написа:Тампони на предните носачи! Това че не са скъсани не значи че не са омекнали.
+1. Ако бяха дискове щеше да тресе при всякаква скорост, не в определен диапазон.adovet написа:Взимайте само оригинални дискове, иначе другите са като кашкавал. И аз колко диска смених до като не взех оригинални и всичко заспа
Не се заяждам, но силно не съм съгласен. Оригиналните дискове на БМВ са не по-малко лоши от афтърмаркета на Текстар, примерно. Даже бих казал, че по-скоро оригиналните са калпави и аз лично ги избягвам. За разлика от оригиналните накладки.
Точно когато изкривих дисковете и двата пъти бяха текстари, уж усилени най новия модел. След това като сложих оемски и всичко заспа. Няма да споменавам от кой съм ги купувал, защото човека няма вина за това, просто афтърмаркет са си калпави, може и да се уцели понякога и читави, но според мен шанса е доста малък. То за това оригиналните са три пъти по скъпи
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Airdust написа:KPETEH написа:bangelov написа: Аз имах проблем със задни криви дискове и като натисках спирачката веднага се усещаха вибрации
Моя опит е с е34-комби. Смяна на предни дискове - нищо, смяна на задни дискове - спряха вибрациите. Обърнете внимание.
Съмнява ме да е от задните дискове, защото при дръпната ръчна в движение няма тресене.
Странното е че при по-силно натисната спирачка тресенето почти изчезва...
Аз също си мисля, че е от тампоните. Ако е от лагер-главина , не би ли трябвало да има и други признаци, шумове и прочие?
Не искам да те разочаровам, но принципа на действие на ръчната спирачка, няма нищо общо с представите ти. Още по-малко с опитите и заключенията ти.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=34_1485
Принципа е с допълнителни челюсти, контактуващи с вътрешността на задните дискове, която е нереално да се изкриви. Кривенето на дисковете е по периферията където е контакта с апаратите. Карате автомобили по 1600 килограма с почти 50/50 разпределение на масите. Защо си мислите, че задните дискове не работят и следователно не се кривят?
Препоръчвам ви, следващия път преди да закупите предни дискове да си премерите първо задните.
Казвам, го защото съм минал по този път, некой да не се засегне, че му обяснявам....
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10423
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Всъщност задните накладки и дискове са доста натоварени при колите с DSC и подобни системи, мисля, че е ясно защо... За афтърмаркет и оригинално - всеки си има глава на раменете.
Never mistake motion for action...
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Преди да си смените дисковете си проверете джаните и гумите. От тях също тресе яко, особено при крива гума. Дори в повечето случаи тресенето започва от леко крива джанта или гума и накрая го отнасят и всички гумени части по окачването. Крайният резултат води до ревизия на предното окачване.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Atsalov написа:Всичко зависи от стила на каране и от автомивките, ако си го поставиш за цел ще изкривиш и ОЕМ дисковете.
Колега , може ли да поясниш . За автомивките предполагам очевидното - без 0 до 100 до 0 на всеки светофар докато стигнем , за да не се загреят дисковете и съответно изкривят при миенето със студена вода ( каквато ползват навсякъде) . Ако има специални мивки -препоръчай
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
KPETEH написа:Airdust написа:KPETEH написа:bangelov написа: Аз имах проблем със задни криви дискове и като натисках спирачката веднага се усещаха вибрации
Моя опит е с е34-комби. Смяна на предни дискове - нищо, смяна на задни дискове - спряха вибрациите. Обърнете внимание.
Съмнява ме да е от задните дискове, защото при дръпната ръчна в движение няма тресене.
Странното е че при по-силно натисната спирачка тресенето почти изчезва...
Аз също си мисля, че е от тампоните. Ако е от лагер-главина , не би ли трябвало да има и други признаци, шумове и прочие?
Не искам да те разочаровам, но принципа на действие на ръчната спирачка, няма нищо общо с представите ти. Още по-малко с опитите и заключенията ти.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=34_1485
Принципа е с допълнителни челюсти, контактуващи с вътрешността на задните дискове, която е нереално да се изкриви. Кривенето на дисковете е по периферията където е контакта с апаратите. Карате автомобили по 1600 килограма с почти 50/50 разпределение на масите. Защо си мислите, че задните дискове не работят и следователно не се кривят?
Препоръчвам ви, следващия път преди да закупите предни дискове да си премерите първо задните.
Казвам, го защото съм минал по този път, некой да не се засегне, че му обяснявам....
Тук си прав, изобщо не се бях замислял за принципа на ръчната...
Ще сменя тампоните на носачите и ще напиша в темата дали има промяна.
- baga
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
[/quote] Оригиналните дискове на БМВ са не по-малко лоши от афтърмаркета на Текстар, примерно. Даже бих казал, че по-скоро оригиналните са калпави и аз лично ги избягвам. За разлика от оригиналните накладки.[/quote]
БЕЗ КОМЕНТАР!
БЕЗ КОМЕНТАР!
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Leon написа:Atsalov написа:Тампони на предните носачи! Това че не са скъсани не значи че не са омекнали.
+1. Ако бяха дискове щеше да тресе при всякаква скорост, не в определен диапазон.adovet написа:Взимайте само оригинални дискове, иначе другите са като кашкавал. И аз колко диска смених до като не взех оригинални и всичко заспа
Не се заяждам, но силно не съм съгласен. Оригиналните дискове на БМВ са не по-малко лоши от афтърмаркета на Текстар, примерно. Даже бих казал, че по-скоро оригиналните са калпави и аз лично ги избягвам. За разлика от оригиналните накладки.
Не грешиш според колко е крив диска тресенето може да се получи само при определена скорост, във форума имаше такъв случаи и там беше точно така, само при определен диапазон тресеше и след смяна на задните се оправи.
Това което е казал колегата по горе със дръпнатата ръчна, не мисля че има значение понеже ръчната е тип барабан и не използва спирачни апарат при дръпната ръчна.
+ 1 за тампоните на кривите носачи, от тях може да носи и дори да се получат вибраци но.
Аз съм за смяна на дисковете просто Брембо за коли като наще цикалки не са кои знае какво, за М серите и такива машини нагоре е вече друго, но за такива цикалки много не се вдават.
- izydan
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
- Детайли за колата: 320D
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Колега,провери кормилните накрайници!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
izydan написа:Колега,провери кормилните накрайници!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Всичко е здраво, с изключение на тампоните на кривите носачи.
Двата са омекнали.
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Leon написа:Atsalov написа:Тампони на предните носачи! Това че не са скъсани не значи че не са омекнали.
+1. Ако бяха дискове щеше да тресе при всякаква скорост, не в определен диапазон.adovet написа:Взимайте само оригинални дискове, иначе другите са като кашкавал. И аз колко диска смених до като не взех оригинални и всичко заспа
Не се заяждам, но силно не съм съгласен. Оригиналните дискове на БМВ са не по-малко лоши от афтърмаркета на Текстар, примерно. Даже бих казал, че по-скоро оригиналните са калпави и аз лично ги избягвам. За разлика от оригиналните накладки.
+1
... и ако беше от дисковете щеше да го усещаш в педала. Независимо предни или задни са. Да не говорим , че причината за вибрации може да не е само криви дискове, а дискове с ръжда от вътрешната страна на диска и тресе тази неравност при сцепление с накладката. Случая при мен беше това, така че тампони е по-вероятно да е при теб.
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
За да не отварям нова тема, може ли някой да каже колко и какво е маслото за предния диф, раздатката, кутията и задния диф?
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Обичайното тресене при спиране след 3 комплект дискове?!
Airdust написа:izydan написа:Колега,провери кормилните накрайници!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Всичко е здраво, с изключение на тампоните на кривите носачи.
Двата са омекнали.
В крайна сметка, не каза в тях ли е проблема или ...?
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани