работна температура е91 дизел

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: работна температура е91 дизел

Мнение от adovet » 04 Апр 2017, 7:45

Жоро 320и написа:
adovet написа:И при мене се отварят на 102, но забелязвам също че по някога когато се включи и изключи перката се отварят и на по ниска температура

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

На наква кола? Иначе около колко се върти температурата?

Е60 530д фейс. Температурата се вурти от 89 до 106 според натоварването

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.05.2013
Пол: Мъж
Кара: E90, 320dA, m47, 01.2007

Re: работна температура е91 дизел

Мнение от martop » 06 Май 2017, 14:55

Здравейте колеги,

Моля за съвет. Вчера взех колата от смяна на 2-та термостата (голям ОЕМ и малък Behr с изтрито лого), смяна на антифриз ОЕМ, чистене на радиатор и кулер и ремонт на спомагателна водна помпа.

Колата вече загрява, но ми се струва, че загрява твърде много. На извънградско държи 97-98 при положение, че съм на равно не подавам гас. Ако настъпя да ускоря от 50 до 140 с плавно ускорение си минава 102-103. На баира на Витиня стигна и до 106-107. При външна температура 16 градуса ми се виждат много високи температурите. Не прави разлика при включен климатик или парно. При престой на място пада до 92-94 без да се качват. Ако навън е по топло според мен ще вдигне и повече.

Според предишният собственик, е сменял термостати и водната помпа през 2015.

На диагностика съм гледал температура на автомата и държеше около 60-65 градуса преди да сменя термостатите. Не съм я гледал сега при новите, но и преди ми стигаше до 97 в града и автомата си беше в норми.

Според вас къде може да е проблема и има ли проблем изобщ? Дефектен термостат, прецакана водна помпа, нещо друго?

П.п Спомагателната водна помпа работи - изключих колата и пуснах РЕСТ, чува се при двигателя, че дрънчи и температурата на двигателя падна до 97 до 68 за около 10 минути.

П.П2. Със сигурност ДПФ не прави регенерация в продължение на 150 км за да държи такива температури.

Благодаря!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: работна температура е91 дизел

Мнение от vld » 16 Май 2017, 14:37

Висока е температурата, на 105 градуса се включва охлаждащата пека на максимум, и за по малко от мунута трябва да спада до под 97 когато спира перката.
Едва ли има въздух, защото тя се обезвъздушава сама за няколко дни каране, по скоро има вариант да не отваря някой термостат докрай и да забавя циркулацията.
Термостати за дизелите само от БМВ, писал съм го и преди по скъпо излиза да вземеш няколко пъти афтърмаркети от колкото веднъж оригинални.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: работна температура е91 дизел

Мнение от adovet » 16 Май 2017, 14:45

martop написа:Здравейте колеги,

Моля за съвет. Вчера взех колата от смяна на 2-та термостата (голям ОЕМ и малък Behr с изтрито лого), смяна на антифриз ОЕМ, чистене на радиатор и кулер и ремонт на спомагателна водна помпа.

Колата вече загрява, но ми се струва, че загрява твърде много. На извънградско държи 97-98 при положение, че съм на равно не подавам гас. Ако настъпя да ускоря от 50 до 140 с плавно ускорение си минава 102-103. На баира на Витиня стигна и до 106-107. При външна температура 16 градуса ми се виждат много високи температурите. Не прави разлика при включен климатик или парно. При престой на място пада до 92-94 без да се качват. Ако навън е по топло според мен ще вдигне и повече.

Според предишният собственик, е сменял термостати и водната помпа през 2015.

На диагностика съм гледал температура на автомата и държеше около 60-65 градуса преди да сменя термостатите. Не съм я гледал сега при новите, но и преди ми стигаше до 97 в града и автомата си беше в норми.

Според вас къде може да е проблема и има ли проблем изобщ? Дефектен термостат, прецакана водна помпа, нещо друго?

П.п Спомагателната водна помпа работи - изключих колата и пуснах РЕСТ, чува се при двигателя, че дрънчи и температурата на двигателя падна до 97 до 68 за около 10 минути.

П.П2. Със сигурност ДПФ не прави регенерация в продължение на 150 км за да държи такива температури.

Благодаря!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Провери си да нямаш боклуци между радиаторите

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook