работна температура е91 дизел
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: работна температура е91 дизел
Taruno написа:kontobo написа:Здравейте отново, днес направих експеримент с колата, загрях я на място и стигна до 97 градуса , без да пускам парното и се включи перката , като това ми отне около половин час и после включих парното пак на място и след десет минути отиде на 76° . Дайте мнение Моля.
Дразниещо е 3 човека да ти казват да смениш термостати и ти пак да не го сменяш това ти е най-евтиния ремонт, сменяш двата и всичко ще се нормализира.
Човека може да е фен на криотерапията
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Re: работна температура е91 дизел
Колеги,я кажете следите ли си температурите от скритото меню,като паднаха температурите. Значи днес на извънградско каране при външна температура -10 градуса и включено парно колата държи около 80 градуса -+1-2 градуса(след спиране на парното започва да се покачва темп и като го пусна пак пада около 80). Термостатите са сменени с нови (оригинални). На градско не я засекох толкова(3-4км),но качи до към 85. Това нормално ли е ? Иначе колата загрява нормално бързо и до преди няколко дни/седмици като съм гледал температурата е била около 90 градуса.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: работна температура е91 дизел
Моята на място, с парно, след като веднъж вече е загряла, държи 87-88..което е нормално, с оглед, че на 88 започва да отваря термостата.В движение държи 89-90, на изкачване 91-2.....на спускане 86-87....така трябва да се държат колите зимата.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: работна температура е91 дизел
Satanism написа:Моята на място, с парно, след като веднъж вече е загряла, държи 87-88..което е нормално, с оглед, че на 88 започва да отваря термостата.В движение държи 89-90, на изкачване 91-2.....на спускане 86-87....така трябва да се държат колите зимата.
И моята ако пада нещо е най-много до 86 и после пак почва да качва
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: работна температура е91 дизел
Моята вдига и до 97 като види зор, дали при катерене, дали при пързаляне, но на равно когато почти няма натоварване пада до 85/86, а на спускане и до 83 ми е падала.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Re: работна температура е91 дизел
Днес я покарах градско и за 5-6 км направи 91 градуса на вкл. парно,след което си държеше тази темп. Предполагам,че поради ниската външна темп. и спокойно каране не е могла да загрее достатъчно Какви са температурните условия за ДПФ регенерацията ?
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90
- Мечтае да кара: Beechcraft King Air
- Детайли за колата: 2005 320d auto
Re: работна температура е91 дизел
Не мога да я накарам да мръдне от 87-88 градуса мойта. Последния опит ми беше преди около седмица, на яките минусови температури.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: работна температура е91 дизел
vixx написа:Не мога да я накарам да мръдне от 87-88 градуса мойта. Последния опит ми беше преди около седмица, на яките минусови температури.
Подкарай я с повечко газ до алеко или към копитото и ще видиш и 100 градуса по баирите
Re: работна температура е91 дизел
vld написа:vixx написа:Не мога да я накарам да мръдне от 87-88 градуса мойта. Последния опит ми беше преди около седмица, на яките минусови температури.
Подкарай я с повечко газ до алеко или към копитото и ще видиш и 100 градуса по баирите
С изключени стабилизиращи системи и 105 градуса се постигат без напрежение
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Re: работна температура е91 дизел
Колеги купих е91 320д с N47, много бързо загрява до 96-7 градуса, като често стига 98-9 градуса! Малко се притеснявам, че грее толкова и че перката почти постоянно работи! Колата е с жалузи които не се отварят,нито като се включи перката, нито при други обстоятелства. Те на механизъм ли са, ел ли са, как се командват?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: работна температура е91 дизел
При мен се отварят на 102 градуса, преди това са затворени. Можеш превантивно да и имиеш радятора отвътре навън.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Re: работна температура е91 дизел
vld написа:При мен се отварят на 102 градуса, преди това са затворени. Можеш превантивно да и имиеш радятора отвътре навън.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Как да го измия от вътре навън? Не знам над 100 ще се отворят ли, но на 97-8 не се.... твойта къде ги качва над 102? И да разбирам ли, че това и е работната температура и си е ок?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: работна температура е91 дизел
Жоро 320и написа:vld написа:При мен се отварят на 102 градуса, преди това са затворени. Можеш превантивно да и имиеш радятора отвътре навън.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Как да го измия от вътре навън? Не знам над 100 ще се отворят ли, но на 97-8 не се.... твойта къде ги качва над 102? И да разбирам ли, че това и е работната температура и си е ок?
Ами не съм 100% сигурен за N47 ако термостата му е като на M47 и M57 на 88гр. вероятно и перката е програмирана да работи със същите параметри, тоест на 97 се пуска на първа степен, на 105 на втора.
Как да я провериш, подкрараяй я с повечко газ ня някой баир със пусната температура на борда и ще видиш, като мине 100 градуса спри и погледни отпред какво става, вероятно ще ги отвори.
Аз съм ги виждал отворени моите само лятото.
Такава им е температурата, ако караш с пуснат климатик и висиш на едно място ще седи около 88, види ли зор се качва, спускаш ли по нанадолнище продължително и 86 ще видиш.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: работна температура е91 дизел
И при мене се отварят на 102, но забелязвам също че по някога когато се включи и изключи перката се отварят и на по ниска температура
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Re: работна температура е91 дизел
adovet написа:И при мене се отварят на 102, но забелязвам също че по някога когато се включи и изключи перката се отварят и на по ниска температура
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
На наква кола? Иначе около колко се върти температурата?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани