Selective Mass Adjustment
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Selective Mass Adjustment
На магистрала карах на 5та / 3к оборота. Ще сложа още един флакон протек или мотул след 2 резервоара.
Re: Selective Mass Adjustment
На Лики Моли добавката за почистване на дизеловата система може да се ползва без разреждане (предполагам важи и за други марки). В този си вид се ползва за отстраняване на проблеми, а разредена с дизел за профилактика. По този начин съм връщал към втори живот едно PD TDI на VAG.
Но (и то голямо "но") мотора беше по-прост и от друг тип и беше сравнително лесно да се накара колата да "пие" директно от бутилка с препарата. Не знам дали при е90 е изобщо приложимо. Просто реших да споделя. Мога да дам повече подробности около процеса ако е нужно.
Но (и то голямо "но") мотора беше по-прост и от друг тип и беше сравнително лесно да се накара колата да "пие" директно от бутилка с препарата. Не знам дали при е90 е изобщо приложимо. Просто реших да споделя. Мога да дам повече подробности около процеса ако е нужно.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Selective Mass Adjustment
nero_ написа:На Лики Моли добавката за почистване на дизеловата система може да се ползва без разреждане (предполагам важи и за други марки). В този си вид се ползва за отстраняване на проблеми, а разредена с дизел за профилактика. По този начин съм връщал към втори живот едно PD TDI на VAG.
Но (и то голямо "но") мотора беше по-прост и от друг тип и беше сравнително лесно да се накара колата да "пие" директно от бутилка с препарата. Не знам дали при е90 е изобщо приложимо. Просто реших да споделя. Мога да дам повече подробности около процеса ако е нужно.
Виждах каталога на Tunap имат два продукта които ги дават заедно единия е за почистване на цялата система а другия само на дюзите и се сипва във горивния филтър, демек при смяна на консумативи преди да сложи' новия филтър горивен го пълниш със препарата и после го монтираш така го изгаря само него след което другата добавка във резервоара е за поддържане на системата чиста, но не съм го пробвал това Братовчеда беш ползвал добавка на тази марка за едно е46 вика колата тресеше все едно мотора ще изпадне и след добавката вика направо разликата огромна но не помнил точното и име
Re: Selective Mass Adjustment
Здравейте,
Ако може малко да се върнем към темата.
При мен като натисна газта до долу на предавка която е по-висока (примерно на 5 скорост и съм на 1500 оборота) корекцията на 2 цилиндър отива в червената зона и спре някъде да кажем на 3.10 след като колата вече поеме. После като сложа 6 скорост и съм в обороти примерно пада на +2. Като работи на място колата дюзите са добре (даже на 2 цил. е около +0.5 мг). Значи ли, че на 2 цил. дюзата има проблем или е нещо друго? Мерси!
Ако може малко да се върнем към темата.
При мен като натисна газта до долу на предавка която е по-висока (примерно на 5 скорост и съм на 1500 оборота) корекцията на 2 цилиндър отива в червената зона и спре някъде да кажем на 3.10 след като колата вече поеме. После като сложа 6 скорост и съм в обороти примерно пада на +2. Като работи на място колата дюзите са добре (даже на 2 цил. е около +0.5 мг). Значи ли, че на 2 цил. дюзата има проблем или е нещо друго? Мерси!
- evgeni.stefanov
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 24.02.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Selective Mass Adjustment
Как сме тук? Коя не е наред, коя компенсира? Запушена? Пикаеща?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Selective Mass Adjustment
evgeni.stefanov написа:
Как сме тук? Коя не е наред, коя компенсира? Запушена? Пикаеща?
Имаш проблем с 1ва или втора , сваляй всички и профилактика
- morto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: Selective Mass Adjustment
Здравейте и аз да се включа с някой скрийншот, слагал съм добавка protec два пъти последните 4 години. Първия път беше от мерак да сложа нещо, втория път след като вече почнаха да растат корекциите и имаше леко подобрение. Има ли смисъл да я мъча още с добавки? Сега положението е следното...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Selective Mass Adjustment
Ако след добавката е с тези корекций, свалай ги за чистене. Аз имах само, че на 6-ти цилиндър беше 1.9-2.0 сложих добавка на бмв оправи се за около 500км. и после същото. Свалих ги изчистих ги и сега са около 0.22 - 0,40
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани