Selective Mass Adjustment
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Selective Mass Adjustment

Това са данните, когато колата е на свободна. Когато се даде газ, втори цилиндър влиза в норма.
Дюза?
Последна промяна nikolay- на 17 Май 2015, 15:54, променена общо 1 път
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Selective Mass Adjustment
Може да е само зацапала, бих ти препоръчал почистване в ултразвук и четчетирите дюзи, че и трети има бая корекция
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Selective Mass Adjustment
Taruno написа:Може да е само зацапала, бих ти препоръчал почистване в ултразвук и четчетирите дюзи, че и трети има бая корекция
Е нормално е сбора на 3те в - като корекция са тази на +...ако дюзите са на - не е такъв проблем ,но на + при тези стойности си пикае и ако това е при загрял мотор,може да стопи буталото...направо да ги сваля и да се чистят - колата и ще утихне и ще работи по-добре...
Не забравяйте,че това не са реални стойности а корекции - има разлика - те винаги трябва да са на 0..ако една в - другата ще е на +

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Selective Mass Adjustment
И аз правих на моята бензинка такъв тест и имах лоши данни за 1 цилиндър, като при подаване на газ си влиза в норма и се оправя свободният ход. По едно време имах груб свободен ход и затова тествах, но се оправи от самосебе си и не съм предприемал нищо.
Re: Selective Mass Adjustment

Сложих един флакон (500мл) liqui moly diesel spulung в 20тина литра нафта и я карах около 50км. Още не съм изразходил цялата нафта, но това са данните след 50км.
Re: Selective Mass Adjustment
Пак е прекалено голяма. Може да и е заминал разпръсквача и нещо друго и тогава няма да стане с чистене. Изгори нафтата и провери пак.
Последна промяна Пилев на 18 Май 2015, 14:00, променена общо 1 път
Re: Selective Mass Adjustment
Пилев написа:Пак е прекалено голяма. Може да и е заминал разпръсквача и нещо друго и няма да стане с чистене.
Какви трябва да са нормалните данни?
Re: Selective Mass Adjustment
От това което знам аз не трябва да е повече от 1.8 като горна граница. Най-добре е около 1 или по-малко ест.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Selective Mass Adjustment
Пилев написа:От това което знам аз не трябва да е повече от 1.8 като горна граница. Най-добре е около 1 или по-малко ест.
Доста консервативно е това, струва ми се

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Selective Mass Adjustment
Пилев написа:Може и да съм в грешка.
Ето в тази тема има доста писано.
Значи това са корекции - ,пак ще повторя,НЕ са реални данни на разпръскано количество - тези тука се определят от ЕКУ-то за да има баланс...значи аз ако гледам тая тема,там хора дето са ги чистили настройвани и какво ли още не са 3 пъти по-зле от корекциите на старата ми 46ца 2.0д която на студен мотор при външна около 5 градуса даваше 0.3 - 0.6 и това не си го измислям,защото нямам полза - проверявал съм само заради моето успокоение - говоря за Корекции..
Щом след една добавка веднага има резултат - значи коелгата трябва да я изкара извън града и да я пришпори малко (умерено не на макс) и пак да провери на студен и топъл..макар,че мой познат ходи УЖ да му чистят дюзите и майстора (който му е приятел) му каза,че се мерят на топъл мотор и стенда въобще не ги отчита ако са на студено (не разбирам от тея машини) та по корекциите,не бяха особено добре - реално обаче се оказа,че работят идеално...
Но 1.3 не е "нормална" корекция....да не говорим за 1.8...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Selective Mass Adjustment
Пилев написа:Може и да съм в грешка.
Ето в тази тема има доста писано.
Aми от това, което чета аз там, стойности около и под 2 изобщо не са болка за умиране....там има хора с 5 и нагоре, които се оплакват от някакви видими симптоми.
От това, което аз знам и съм виждал, колегата може да си кара спокойно, още повече добавката за 20км му е оправила голяма част от корекцията... направо няма смисъл да се занимава с каквото и да било, според мен, поне на този етап.
Последна промяна Satanism на 18 Май 2015, 15:10, променена общо 1 път
Re: Selective Mass Adjustment
Пилев написа:Може и да съм в грешка.
Ето в тази тема има доста писано.
Благодаря за инфото. Също искам да уточня, че колата не е променила по никакъв начин работата си, няма тресене, шум и т.н. Случайно видях данните като проверявах профилактично за грешки. Ще видя като издухам нафтата с добавката дали ще има още промяна.
Ъпдейт от днес. Издухах нафтата, напълних един резервоар макс моушън и ето данните:

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Selective Mass Adjustment
nikolay- написа:Пилев написа:Може и да съм в грешка.
Ето в тази тема има доста писано.
Благодаря за инфото. Също искам да уточня, че колата не е променила по никакъв начин работата си, няма тресене, шум и т.н. Случайно видях данните като проверявах профилактично за грешки. Ще видя като издухам нафтата с добавката дали ще има още промяна.
Ъпдейт от днес. Издухах нафтата, напълних един резервоар макс моушън и ето данните:
Ами сам виждаш,че има разлика...аз бих сложил по нататък още един път ПроТек или Лики Моли - и пак същото упражнение,една вметка само ,ако слагаш добавка за прочистване - прави го извън града за да "издуха" ако има нещо,защото в града има шанс да я затлачи - случвало ми се е и след това искаше доста зор за да изчисти каквото беше попаднало ,но пък след това 3год бяха бетон и без проблем.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани