Selective Mass Adjustment

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 28.12.2007

Selective Mass Adjustment

Мнение от nikolay- » 17 Май 2015, 12:39

Изображение
Това са данните, когато колата е на свободна. Когато се даде газ, втори цилиндър влиза в норма.

Дюза?
Последна промяна nikolay- на 17 Май 2015, 15:54, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от Пилев » 17 Май 2015, 13:50

Прави я докато е време. Много е заминала.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от Taruno » 17 Май 2015, 14:23

Може да е само зацапала, бих ти препоръчал почистване в ултразвук и четчетирите дюзи, че и трети има бая корекция

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от Gqbriel » 18 Май 2015, 11:06

Taruno написа:Може да е само зацапала, бих ти препоръчал почистване в ултразвук и четчетирите дюзи, че и трети има бая корекция

Е нормално е сбора на 3те в - като корекция са тази на +...ако дюзите са на - не е такъв проблем ,но на + при тези стойности си пикае и ако това е при загрял мотор,може да стопи буталото...направо да ги сваля и да се чистят - колата и ще утихне и ще работи по-добре...

Не забравяйте,че това не са реални стойности а корекции - има разлика - те винаги трябва да са на 0..ако една в - другата ще е на + :idea:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от expl0de » 18 Май 2015, 11:10

И аз правих на моята бензинка такъв тест и имах лоши данни за 1 цилиндър, като при подаване на газ си влиза в норма и се оправя свободният ход. По едно време имах груб свободен ход и затова тествах, но се оправи от самосебе си и не съм предприемал нищо.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 28.12.2007

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от nikolay- » 18 Май 2015, 13:27

Изображение
Сложих един флакон (500мл) liqui moly diesel spulung в 20тина литра нафта и я карах около 50км. Още не съм изразходил цялата нафта, но това са данните след 50км.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от Пилев » 18 Май 2015, 13:58

Пак е прекалено голяма. Може да и е заминал разпръсквача и нещо друго и тогава няма да стане с чистене. Изгори нафтата и провери пак.
Последна промяна Пилев на 18 Май 2015, 14:00, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 28.12.2007

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от nikolay- » 18 Май 2015, 14:00

Пилев написа:Пак е прекалено голяма. Може да и е заминал разпръсквача и нещо друго и няма да стане с чистене.

Какви трябва да са нормалните данни?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от Пилев » 18 Май 2015, 14:02

От това което знам аз не трябва да е повече от 1.8 като горна граница. Най-добре е около 1 или по-малко ест.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от Satanism » 18 Май 2015, 14:30

Пилев написа:От това което знам аз не трябва да е повече от 1.8 като горна граница. Най-добре е около 1 или по-малко ест.

Доста консервативно е това, струва ми се :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от Пилев » 18 Май 2015, 14:49

Може и да съм в грешка.
Ето в тази тема има доста писано.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от Gqbriel » 18 Май 2015, 15:07

Пилев написа:Може и да съм в грешка.
Ето в тази тема има доста писано.


Значи това са корекции - ,пак ще повторя,НЕ са реални данни на разпръскано количество - тези тука се определят от ЕКУ-то за да има баланс...значи аз ако гледам тая тема,там хора дето са ги чистили настройвани и какво ли още не са 3 пъти по-зле от корекциите на старата ми 46ца 2.0д която на студен мотор при външна около 5 градуса даваше 0.3 - 0.6 и това не си го измислям,защото нямам полза - проверявал съм само заради моето успокоение - говоря за Корекции..
Щом след една добавка веднага има резултат - значи коелгата трябва да я изкара извън града и да я пришпори малко (умерено не на макс) и пак да провери на студен и топъл..макар,че мой познат ходи УЖ да му чистят дюзите и майстора (който му е приятел) му каза,че се мерят на топъл мотор и стенда въобще не ги отчита ако са на студено (не разбирам от тея машини) та по корекциите,не бяха особено добре - реално обаче се оказа,че работят идеално...

Но 1.3 не е "нормална" корекция....да не говорим за 1.8...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от Satanism » 18 Май 2015, 15:08

Пилев написа:Може и да съм в грешка.
Ето в тази тема има доста писано.

Aми от това, което чета аз там, стойности около и под 2 изобщо не са болка за умиране....там има хора с 5 и нагоре, които се оплакват от някакви видими симптоми.
От това, което аз знам и съм виждал, колегата може да си кара спокойно, още повече добавката за 20км му е оправила голяма част от корекцията... направо няма смисъл да се занимава с каквото и да било, според мен, поне на този етап.
Последна промяна Satanism на 18 Май 2015, 15:10, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 28.12.2007

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от nikolay- » 18 Май 2015, 15:09

Пилев написа:Може и да съм в грешка.
Ето в тази тема има доста писано.

Благодаря за инфото. Също искам да уточня, че колата не е променила по никакъв начин работата си, няма тресене, шум и т.н. Случайно видях данните като проверявах профилактично за грешки. Ще видя като издухам нафтата с добавката дали ще има още промяна.

Ъпдейт от днес. Издухах нафтата, напълних един резервоар макс моушън и ето данните:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Selective Mass Adjustment

Мнение от Gqbriel » 20 Май 2015, 8:37

nikolay- написа:
Пилев написа:Може и да съм в грешка.
Ето в тази тема има доста писано.

Благодаря за инфото. Също искам да уточня, че колата не е променила по никакъв начин работата си, няма тресене, шум и т.н. Случайно видях данните като проверявах профилактично за грешки. Ще видя като издухам нафтата с добавката дали ще има още промяна.

Ъпдейт от днес. Издухах нафтата, напълних един резервоар макс моушън и ето данните:
Изображение


Ами сам виждаш,че има разлика...аз бих сложил по нататък още един път ПроТек или Лики Моли - и пак същото упражнение,една вметка само ,ако слагаш добавка за прочистване - прави го извън града за да "издуха" ако има нещо,защото в града има шанс да я затлачи - случвало ми се е и след това искаше доста зор за да изчисти каквото беше попаднало ,но пък след това 3год бяха бетон и без проблем.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook