Чистене на дебитомер.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Чистене на дебитомер.
Taruno написа:Колегата го казва с идеята, че Е46 е по-евтина кола за поддръжка и е малко срамно да има проблемен дебитомер(който далеч не е скъпа част, а да минава с чистене) та на бош дебитомер може да се вземе под 300 лв с отстъпки
http://www.maf-shop.com/product_info.ph ... 88744.html
Отделно Е46 много пък сте обидчиви (това в кръга на шегата разбира се)
Като се монтира този БОШ на е46, необходима ли е адаптация или е plug&play?
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Чистене на дебитомер.
Чистя с мегльо през 30-40хил. И така от 150хил насам. Винаги имам разлики в отчетените килограми въздух. Още съм с оригиналния сензор, което значи че мегльо не го прецаква
Re: Чистене на дебитомер.
Да ъпна малко темата,понеже има развитие.
Та беше отдавна де,но спрея не помогна и как ще помогне като грешката идва ,защото нивото на постъпващия въздух е голямо,на 99% от умиращите дебитомери грешката е за малко количество въздух.
Като махах пеперудите,както съм писал назад,видях ,че колектора е като чисто нов вътре,а егр-а беше само леко замърсен.От това си дадох сметка,че скоро е чистена,но истината е ,че егр-а не работи.
След като ходих да ми махат дпф-а на живи данни гледахме дебитомера и завишените стойности се потвърдиха,след като ми сравниха по номера на дебитомера дали отговаря за моята кола ,заключението беше ,че е заради блокиралия егр тази грешка в дебитомера.Сетих се колко чист ми бе колектора и нещата се навързаха.Карах си добре така без да ми светят чекове и тем подобни до един слъчнев ден в който се докопах до диахностика делфи с блутут.Седнах удобно и взех да чопля навсякъде и намерих за ресет на дебитомера,викам си така и така е "грешен" я да го препарирам.
Бам и грешката изчезна,за сефте не я виждах от както имам колата
Радоста беше голяма ,но за 2 дни
Чека светна и колата си каза че егр-а не е наред.
От тука следват няколко неща и се надявам някой да се включи с предположение за да си обясня нещата.
Възможно ли е някаква намеса в адаптацията на дебитомера,за да скрие това ,че не бачка егр-а.Колата е карана от младеш спортист в Италия (имам го във Фейса) пръскал и е задника ,но и беше много добре поддържана и обслужвана,поръчана е с алумуниеви интериорни панели полукожено рекаро и всичко друго без темпомат и нави Та се чуда има ли вариант на такава корекциика и да не е искал да му се цапа колектора.
Егр-а и като е закачен буталцето не отцепва и дори да няма грешки в управлението му на налягането.
Какво ще ме посъветвате,да ида да го заличат софтуерно и да я мапна освен,нещо все ме дърпа от това ремапване,но ида ли за едното ще направя и другото.
П.С. колко нютона държи 6 степенната ръчка?
Благодаря на включилите се
Та беше отдавна де,но спрея не помогна и как ще помогне като грешката идва ,защото нивото на постъпващия въздух е голямо,на 99% от умиращите дебитомери грешката е за малко количество въздух.
Като махах пеперудите,както съм писал назад,видях ,че колектора е като чисто нов вътре,а егр-а беше само леко замърсен.От това си дадох сметка,че скоро е чистена,но истината е ,че егр-а не работи.
След като ходих да ми махат дпф-а на живи данни гледахме дебитомера и завишените стойности се потвърдиха,след като ми сравниха по номера на дебитомера дали отговаря за моята кола ,заключението беше ,че е заради блокиралия егр тази грешка в дебитомера.Сетих се колко чист ми бе колектора и нещата се навързаха.Карах си добре така без да ми светят чекове и тем подобни до един слъчнев ден в който се докопах до диахностика делфи с блутут.Седнах удобно и взех да чопля навсякъде и намерих за ресет на дебитомера,викам си така и така е "грешен" я да го препарирам.
Бам и грешката изчезна,за сефте не я виждах от както имам колата
Радоста беше голяма ,но за 2 дни
Чека светна и колата си каза че егр-а не е наред.
От тука следват няколко неща и се надявам някой да се включи с предположение за да си обясня нещата.
Възможно ли е някаква намеса в адаптацията на дебитомера,за да скрие това ,че не бачка егр-а.Колата е карана от младеш спортист в Италия (имам го във Фейса) пръскал и е задника ,но и беше много добре поддържана и обслужвана,поръчана е с алумуниеви интериорни панели полукожено рекаро и всичко друго без темпомат и нави Та се чуда има ли вариант на такава корекциика и да не е искал да му се цапа колектора.
Егр-а и като е закачен буталцето не отцепва и дори да няма грешки в управлението му на налягането.
Какво ще ме посъветвате,да ида да го заличат софтуерно и да я мапна освен,нещо все ме дърпа от това ремапване,но ида ли за едното ще направя и другото.
П.С. колко нютона държи 6 степенната ръчка?
Благодаря на включилите се
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Чистене на дебитомер.
Да предположим, че колата ти е 2д 163кс,
не бих се притеснявал за 6степенните скорости, а за идиотската и чуплива турбина на митсубиши, и маховика..
Но да мапваш колата само заради това, че не знаеш от къде ти е проблема.. за мен не си заслужава.
Ако решиш драсни ми ЛС , ела имам и дебитомери и агр-и, щом имаш диагностика поне да видим от какво ти е проблема, по добре от диагностика със други части здраве му кажи
не бих се притеснявал за 6степенните скорости, а за идиотската и чуплива турбина на митсубиши, и маховика..
Но да мапваш колата само заради това, че не знаеш от къде ти е проблема.. за мен не си заслужава.
Ако решиш драсни ми ЛС , ела имам и дебитомери и агр-и, щом имаш диагностика поне да видим от какво ти е проблема, по добре от диагностика със други части здраве му кажи
Re: Чистене на дебитомер.
Благодаря за предложението ,но най-вероятно няма да си ми наблизо,а и имам още 3 е91 под ръка на приятели и от тях мога да си разглобявам,но просто искам да знам от pressure converter-a ли идва грешката или от друг датчик,то самия егр си е обикновенно желязо,от него няма да е,дебитомера вече е 6+ и той отпада,така че май отговора се съдържа във въпроса ми,но все пак ако някой го е преживял нека да сподели.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Чистене на дебитомер.
2707E91 написа:Благодаря за предложението ,но най-вероятно няма да си ми наблизо,а и имам още 3 е91 под ръка на приятели и от тях мога да си разглобявам,но просто искам да знам от pressure converter-a ли идва грешката или от друг датчик,то самия егр си е обикновенно желязо,от него няма да е,дебитомера вече е 6+ и той отпада,така че май отговора се съдържа във въпроса ми,но все пак ако някой го е преживял нека да сподели.
Вземи от другите коли управлението на ЕГР и го смени със твоят, изтри грешката и виж какво става, може да тестваш егр със rheingold. Пишеше някъде че рестатирането на дебитометара или адаптацията става само кога е сменен със нов, защото ако дебитометъра не е добре и го направиш това нещо имаи на предвид че като се адаптира ще се адаптира зле и от там може да излезе друг проблем.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Чистене на дебитомер.
А как разбирате кога се е адаптирал дебитомера. 2000 км след ресета още ми стои на 0.0
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Чистене на дебитомер.
Я кажи на живи данни какво вади твоя,то нали някви обеми мери там около 300 и нещо по спомен искаше колата на празен ход,ти къде го гледаш това 0.0
Имам и още един въпрос:
Така ли трябва да седи затворено бутало на егр,моето седи така и не мърда,мисля си че трянва поне още 1 см за да се затвори плътно.
Това е моя след около 5000 км след чистенето,личи си ,че егр-а не си е и помислял да се отвори...
Имам и още един въпрос:
Така ли трябва да седи затворено бутало на егр,моето седи така и не мърда,мисля си че трянва поне още 1 см за да се затвори плътно.
Това е моя след около 5000 км след чистенето,личи си ,че егр-а не си е и помислял да се отвори...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Black-Power
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 11.06.2015
- Местоположение: морско
- Пол: Мъж
Re: Чистене на дебитомер.
Така трябва да е. Ако в момента си го свалил, от другата страна, дето е като тръба, натисни здраво и ще видиш хода му.
Едит : Като гледам и дросела, значи е на колата. Онова с единия сантиметър лъже окото. Не го гледай него. А по тънката пластинка. То ти е клапата и като гледам е плътно прилепена и е добре.
Едит : Като гледам и дросела, значи е на колата. Онова с единия сантиметър лъже окото. Не го гледай него. А по тънката пластинка. То ти е клапата и като гледам е плътно прилепена и е добре.
Stop me, if you can
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани