bmw e90 320d турбина
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- nikolow_kz
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.10.2007
Re: bmw e90 320d турбина
Чакам си турбината обратно, но не ремонтирана! От Колос ми казаха, че е тотал щета-топлата част била 5мм издълбана от геометрията на която са и липсвали половината лопатки.Трябвало нова топла част с нова геометрия и нова сърцевина! Направо лошо ми стана, а колата не беше чак толкова зле-направо им казах да ми я пращат в кашон и ще се оправям както мога.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: bmw e90 320d турбина
Ако това е истина си намери някоя втора ръка и преди да я монтираш я дай да я изчистят и да и сменят лагерите, после да мине стенд и тогава монтираш.
Да знаеш че е направено както трябва и повече да не се занимаваш.
Да знаеш че е направено както трябва и повече да не се занимаваш.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: bmw e90 320d турбина
Монтирах новата сърцевина обаче като подам по рязко газ на място и се чува свистене от турбото, със старото не съм чувал да свити така, направих половин оборот на голямата гаика и намаля свистенето, маи ще трябва да се закачи за машинка да се настрои но мисля първо да пробвам как е на пътя а и маи от мапа като е надуто да се чува сега, като се има на предвид че всичко около турбото е като ново.
Re: bmw e90 320d турбина
Закачете на диагностика и следете искани и реални налягания . Следват корекции от фиксиращите гайки на актуатора , докато постигнете желания резултат. Това ако имате приличен достъп за регулиране. Не е страшно , защото с такава регулировка се настройва началното положение на променливата геометрия . Със завиване на гайките посока вакум-актуатора се затваря геометрията т.е. по-рано постига налягане . Съответно със развиване на гайките се отварят лопатките на геометрията и съответно малко по-късно се постига налягане . По тези елементарни обяснения може да си настроите турбинката . Свистене се чува или не....божа работа малко Не съдете по този звук за състоянието й , а използвайте диагностика за обратна връзка , най-коректно е . Замяна на цяла сърцевина ( картридж , средна част ) има много предимства сравнено със рециклиране. Основното е състоянието и на самото лагерно тяло и най-вече частта откъм турбинната перка . Там може да се получи износване особено ако е оставено дълго без обслужване или замяна своевременна на ремонтен комплект . Съответно маслообиращия сегмент в тази част не може да си върши работата и следва загуба на масло и пропуск на изгорели газове в самото тяло .Освен това получавате чисто нов вал ( турбинна перка и ос са едно цяло ) , чисто нова компресорна перка ( често тя поема удари от разни малки частици преминали през филтъра или части от него ) . ПС: Свистене , стържене , свирене , виене , все думи отразяващи субективна преценка , затова диагностициране на турбо по този начин е несериозно . Примерно натрупване на мръсотийки води до промяна на звука от преминаващия въздух и сответно до поява или промяна на звук различен от този с който сме свикнали , нормално . И накрая , разните там 15/40 , 10/40 и други подобни бози наричани масло са най-важни за нормална или пагубна работа на турбото. Затова редовна смяна с предписаното от прозиводителя както и прилични филтри .
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: bmw e90 320d турбина
vladobate написа:Закачете на диагностика и следете искани и реални налягания . Следват корекции от фиксиращите гайки на актуатора , докато постигнете желания резултат. Това ако имате приличен достъп за регулиране. Не е страшно , защото с такава регулировка се настройва началното положение на променливата геометрия . Със завиване на гайките посока вакум-актуатора се затваря геометрията т.е. по-рано постига налягане . Съответно със развиване на гайките се отварят лопатките на геометрията и съответно малко по-късно се постига налягане . По тези елементарни обяснения може да си настроите турбинката . Свистене се чува или не....божа работа малко Не съдете по този звук за състоянието й , а използвайте диагностика за обратна връзка , най-коректно е . Замяна на цяла сърцевина ( картридж , средна част ) има много предимства сравнено със рециклиране. Основното е състоянието и на самото лагерно тяло и най-вече частта откъм турбинната перка . Там може да се получи износване особено ако е оставено дълго без обслужване или замяна своевременна на ремонтен комплект . Съответно маслообиращия сегмент в тази част не може да си върши работата и следва загуба на масло и пропуск на изгорели газове в самото тяло .Освен това получавате чисто нов вал ( турбинна перка и ос са едно цяло ) , чисто нова компресорна перка ( често тя поема удари от разни малки частици преминали през филтъра или части от него ) . ПС: Свистене , стържене , свирене , виене , все думи отразяващи субективна преценка , затова диагностициране на турбо по този начин е несериозно . Примерно натрупване на мръсотийки води до промяна на звука от преминаващия въздух и сответно до поява или промяна на звук различен от този с който сме свикнали , нормално . И накрая , разните там 15/40 , 10/40 и други подобни бози наричани масло са най-важни за нормална или пагубна работа на турбото. Затова редовна смяна с предписаното от прозиводителя както и прилични филтри .
Е90 не е със вакумно управление на турбото а със електронен актуатор които е по труден за настройване от вакумния, не съм си играл със електронния но вакумните нямам проблем, ще видя днес какво ще стане със моята, преди да го пипам ще е тествам да видя как въври, като гледам стойностите през инпа исканите са 970 а това което идва е 1010.
Re: bmw e90 320d турбина
Awful, съжалявам , грешката е моя . Електронно управляемите наистина се настройват с машинка в която има вкарани данни за първоначално нулево положение. Тук в провинцията (Пловдив) няма никъде , всеки се услушва , а уж фирми и майстори за рециклиране много. На диагностика се вижда и може да се коригира с данните от нея пак по аналогичен начин на тази с вакумно управление , даже мисля е по-добър вариант стига да има достъп удобен. Исках само да изясня ,че не философия и даже повечето нямащи такава апаратура турбосервизи точно това правят, да не кажа и че малко на "усет" се настройват .
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: bmw e90 320d турбина
След тест вчера и пипане на актуатора турбокомпресора надува добре и
набира супер само където при по рязко подаване на газта при обороти до 2000 се чува леко свистене от турбокомпресора и се чува от топлата част. Ако завия гаиката със оборот се чува повече свиренето и колата не върви добре.
набира супер само където при по рязко подаване на газта при обороти до 2000 се чува леко свистене от турбокомпресора и се чува от топлата част. Ако завия гаиката със оборот се чува повече свиренето и колата не върви добре.
Re: bmw e90 320d турбина
Здравейте колеги,
Подлежи ми ремонт на турбината, тъй като в петък изкара един много "приятен" бил дим през ауспуха, и след буксир /дърпане/ до майстор се оказа, че турбината е сдала багажа.
Да ме насочите към сервиз/човек, който може да съдейства, тук из форума гледах и във форума на Е60 за подобни теми пишеше за сервиз във Варна /позициониран съм тук/ зад Техническия университет (МЕИ), който е или за някой си Йовчо по пътя за Златни. В момента турбината е в Разград. Имам и опция за някакъв техник във Враца, който се занимавал с турбота като работел с американски части и имал картриджа( до колкото разбрах той е бил за смяна ) за около 240-260лв, като изпращам турбото сменя и връща обратно.
Моля за съвети и насоки.
Колата е е91 320d 163к.с.
Поздрави,
Подлежи ми ремонт на турбината, тъй като в петък изкара един много "приятен" бил дим през ауспуха, и след буксир /дърпане/ до майстор се оказа, че турбината е сдала багажа.
Да ме насочите към сервиз/човек, който може да съдейства, тук из форума гледах и във форума на Е60 за подобни теми пишеше за сервиз във Варна /позициониран съм тук/ зад Техническия университет (МЕИ), който е или за някой си Йовчо по пътя за Златни. В момента турбината е в Разград. Имам и опция за някакъв техник във Враца, който се занимавал с турбота като работел с американски части и имал картриджа( до колкото разбрах той е бил за смяна ) за около 240-260лв, като изпращам турбото сменя и връща обратно.
Моля за съвети и насоки.
Колата е е91 320d 163к.с.
Поздрави,
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани