Въпрос за N46B20?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Въпрос за N46B20?
Колеги насочил съм се към този двигател 150к.с. '04-'05г , кажете ми слабите му страни и какво да гледам при евентуална покупка
Благодаря
Благодаря
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Въпрос за N46B20?
Може би най- важното, че след известен не голям пробег, според руски сайтове около 60000км, започва да гори масло. Причината- повишената работна температура на охлаждащата течност, а от там и на маслото, заради еко норми.
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Въпрос за N46B20?
Аз съм с такъв двигател,150 к.с. N46B20B,иначе -да,както е писал колегата това е най-големия проблем на тези двигатели,разхода на масло,ето линк-http://bmw-engines.ru/engines/seria-n46,този проблем засяга не само N46, а и шестцилиндровия N52,за мен покупката на кола с такъв двигател на каквито и да е километри е безсмислена и е неоправдана покупка,защото по-скоро рано отколкото късно трябва да се сменят гумичките на клапаните,за което пък трябва да се отваря мотора,май имало майстор в Пловдив,който ги сменял без да отваря мотора,но това е повече слух отколкото истина.Лошото е ,че ако не знаеш не можеш да хванеш това(разхода на масло) по никакъв начин,колата иначе ще е изрядна от всякъде,за проблема се разбира едва след като се изминат няколко хиляди километра.Успех и не позволявай еуфорията да надделее над трезвата преценка
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Re: Въпрос за N46B20?
Мерси за отговорите колеги, значи със сигурност гумичките прегарят и трябва замяна, в такъв случай май ще се насоча към дизелчето 163 к.с.,
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Въпрос за N46B20?
Предлагам, така и така има тема пусната за този мотор, стига автора да няма нищо против да е доразвием. Нека видим какво пишат и по чуждите сайтове, така че давайте линкове към тях как се справят колегите и какво може да се направи, за да не се чувстваме обречени тези, които караме коли с този мотор. Според мен задължително каране с хубаво гориво и смяна на масло под 10000км, с качествено и вискозитет 0 или 5W40.
Re: Въпрос за N46B20?
FE LIPE написа:...за мен покупката на кола с такъв двигател на каквито и да е километри е безсмислена и е неоправдана покупка,защото по-скоро рано отколкото късно трябва да се сменят гумичките на клапаните,за което пък трябва да се отваря мотора,май имало майстор в Пловдив,който ги сменял без да отваря мотора,но това е повече слух отколкото истина....
Сменят се и без сваляне на глава (не във всички сервизи, но е възможно). Но това на страна, не мисля че доливането на масло то време на време може да е някаква причина да се избягват споменатите мотори. Всички обичайни (и дискутирани) предимства на бензиновите мотори са на лице, освен това са доста здрави, безпроблемни и сравнително икономични. И винаги си сигурен, че всичко е добре смазано и не ръждясва
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Въпрос за N46B20?
Само гумичките на клапаните ли са причина?
Re: Въпрос за N46B20?
за n52 има и други причини (има важна тема по въпроса). За n46 нямам информация.
Re: Въпрос за N46B20?
Здравейте,
Аз съм много доволен от този двигател. Като слаби страни мога да посоча единствено уплътненията от които има леки течове на масло. Но това е отвън, за момента не ми гори масло. От смяна до смяна не доливам нито капка, а постоянно го следя и е на 5 чертички. Като масло му сипвам Castrol Edge 0W30. Колата е на 158к реални километри, дано скоро не започне да похарчва масълце и при мен, както споменаха колегите.
Аз съм много доволен от този двигател. Като слаби страни мога да посоча единствено уплътненията от които има леки течове на масло. Но това е отвън, за момента не ми гори масло. От смяна до смяна не доливам нито капка, а постоянно го следя и е на 5 чертички. Като масло му сипвам Castrol Edge 0W30. Колата е на 158к реални километри, дано скоро не започне да похарчва масълце и при мен, както споменаха колегите.
Re: Въпрос за N46B20?
И аз имам от този двигател. Когато на магистрала натисна до 170 км/ч /ок.4000 об./ почва да гори масло. Иначе ако си карам спокойно не гори въобще. Ще потърся майстор, който сменя гумичките без да сваля главата. В професионалните сервизи го правят с въздух под налягане.
BMW BMW über alles, über alles in der Welt
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Въпрос за N46B20?
А бе хубав си е двигателя,аз започнах да си променям мнението,вече една година я карам колата ежедневно,доволен съм,само бензин и една смяна на масло,че не го смених като я взех.Предишната ми кола бе турбо дизел 131 коня помпа дюза на VAG,вървят относително еднакво,еднакво пъргави и еластични са,поне за мен,само че без проблемните турбо,управлението му и турбопътищата,които непрекъснато ми създаваха проблеми.Отгоре на всичко двигателя е и доста икономичен и съизмерим с дизела при еднакъв стил на каране и еднакъв маршрут.
- OxoBoxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 204
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е(90)335I
- Детайли за колата: Е(90) 335I ->2007г,306к.с, автомат калашников
Re: Въпрос за N46B20?
Аз съм със същият двигател и досега никога не ми се е налагало да доливам повече от 2-300 мл от смяна до смяна, т.е. около 10-11 хил.км. Карам с 5В-40 БМВ масло, като искам да уточня че аз направих 100к километра миналия месец при което реших превантивно да сменя: предни амортесьори и предни дискове. Още съм с оригиналния акумулатор. Колата съм е купил от Камор на 17 000км на 8 месеца и досега единственото което ми се чупило е бравата на шофьорската врата, и пружинка на валветроника. Имам и смяна на демферна шайба, но беше по гаранция. Никога не ми е липсвало мощност , да винаги може и повече но пък разхода както казаха по-горе е сравним с на дизелов двигател. Така, че аз съм изключително доволен от колата и за разлика от моите приятели(10тина с дизелови БМВ) , никога не ми се е налагало да коментирам качеството на горивата. Колата до ден днешен се обслужва в Дарукар(ГСМ) и винаги ми казват, че колата е в перфектно състояние след оглед на ходовата част. Колата нито тропа предницата, никакви проблеми нито паразитни шумове, предвид че моето каране е 80/20 градско/извънградско. Разхода ми се движи: 10/12 градско при средномесечна ср.скорост 19-21 км/ч, 6-8 извън градско при ср.скорост 90.
- antoanidis
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E87 N46B20B
Re: Въпрос за N46B20?
Здравейте,
И аз съм със същия двигател и ми гори масло и пуши отзад като давам газ при потегляне, иначе на място не толкова.
Каква може да е причината?гумички или сегменти?
И аз съм със същия двигател и ми гори масло и пуши отзад като давам газ при потегляне, иначе на място не толкова.
Каква може да е причината?гумички или сегменти?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Въпрос за N46B20?
antoanidis написа:Здравейте,
И аз съм със същия двигател и ми гори масло и пуши отзад като давам газ при потегляне, иначе на място не толкова.
Каква може да е причината?гумички или сегменти?
Сто пъти е разисквано - ГУМИЧКИ.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани