N52B30 при различни модели

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от nero_ » 07 Окт 2016, 11:58

700. За звука си промени мнението на "уникалeн е" :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от Alek_SV » 08 Окт 2016, 14:07

700 за ремапа само ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от nero_ » 08 Окт 2016, 15:49

И махане на катализатори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от b00st » 09 Окт 2016, 0:03

nero_ написа:700. За звука си промени мнението на "уникалeн е" :D

Ако това е цената с ремап, деката най-вероятно е бил с хедърси цункайх*й, дано след 1г не си промени мнението за цялата процедура :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от nero_ » 09 Окт 2016, 9:09

Трябва да го питам, да не би да са само вторичните.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1130
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от Hristo » 09 Фев 2017, 16:16

Можете ли да дадете мнение за сравнение относно здравината на дивигателите N52 да речем в американско фейсово 328/проблемите в главата би трябвало да са отстранени/ и M54 в европейско 330 или 530/e46 e39/.
Обслужването на N52 предполагам ще е по-скъпо, но пък M54 е известен с харч на масло и проблеми с мисфайъри.
При N52 има ли тези ядове? Ангренажа колко издържа...заслужава ли си пред M54

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от nero_ » 09 Фев 2017, 16:34

Hristo написа:Можете ли да дадете мнение за сравнение относно здравината на дивигателите N52 да речем в американско фейсово 328/проблемите в главата би трябвало да са отстранени/ и M54 в европейско 330 или 530/e46 e39/.
Обслужването на N52 предполагам ще е по-скъпо, но пък M54 е известен с харч на масло и проблеми с мисфайъри.
При N52 има ли тези ядове? Ангренажа колко издържа...заслужава ли си пред M54


Като за начало М54 има доста по-малко неща за чупене - няма го валвтроника, няма я водната помпа и термостата, ДИСА е по-проста. Не липсват и проблеми с разхода на масло, също и мисфайъри (поради свещи и бобини, не знам при М54 от какво естество са). Ангренажа в общия случай издържа повече от колкото се карат тези двигатели (все пак не са дизели и екземпляри над 300к км са рядкост). Чувал съм да се подменят вериги, но определено не е нещо често срещано. М54 по мое мнение звучи една идея по-добре и е леко по-отзивчив (може би заради маховик или поне така ми се струва)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от Bexim » 09 Фев 2017, 18:01

Айде и тук да го напиша..
Търси си N52 след 2010 година (за да е с ревизираната глава, мисля е след някой месец 2009) от щатско 328 и няма да съжаляваш грам!!!
М54 като е прост, та какво? ПРОСТ е, трябва на 90% да се отваря за сегменти. Стари са, на пробег са и не са нещо свръх.
Валвтроника не е ядрена физика, пак казвам при тези късни години всичко трябва да му е изчистено.
Само да не е SULEV/ULEV.
Всички детски болести са излекувани, става за газ, автомат ще е на 99 процента. Кола за возене е!
В комбинация с фейслифта мисля предлага доста добър автомобил!
Ако пък толкова държиш на ръчка - може да се сад-не, но не знам с компютъра как ще са нещата.

Има и друго, е60 с М54 ще е доста по-тънко, пак не е лоша кола.
Според мен си зависи от екземпляра, както винаги.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от Gqbriel » 10 Фев 2017, 15:16

Hristo написа:Можете ли да дадете мнение за сравнение относно здравината на дивигателите N52 да речем в американско фейсово 328/проблемите в главата би трябвало да са отстранени/ и M54 в европейско 330 или 530/e46 e39/.
Обслужването на N52 предполагам ще е по-скъпо, но пък M54 е известен с харч на масло и проблеми с мисфайъри.
При N52 има ли тези ядове? Ангренажа колко издържа...заслужава ли си пред M54


Къв ангренаж ...като всичко е на верига.Ти от трън та на глок - н52 е с пъти по-прецизен мотор от М54,но също толкова си иска поддръжката.Мисфайъри на кола която не е гроб масово е от бубини.
Н52 щото не е известен с харч на масло,м54 се лекува с по-гъсто масло и спи града,около мен са 3ма с М54б30 ,ми никой не реве за масло,айде едната е след ревизия но там удари клапан,3те са мапнати с колектори.

Аз лично предпочитам ревизия на м54 отколкото да ровиш,Н52,че цените не са приятни..а м54 е елементарен мотор и се зацепва по-лесно от валвтроника.Оатделно гледаш коли в много голям ценови диапазон...н52 си има също своите проблеми и АКО не уцелиш с мотора,можеш да си едни бързи 2к назад ,без да си отворил мотора дори,само за периферия.
Има и друг момент - м54 се тунингова лесно и евтино ,н52 и тунинг забрави да минеш тънко,нито софтурно,нито хардуерно..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от b00st » 16 Фев 2017, 11:47

N52 е по-технологичен, по-прецизен мотор, ново поколение, има много плюсове, но ако си попаднал на лошо поддъжан, с голям пробег, както при всеки друг мотор има шанс да се наиграеш. Реално над 200к почват да харчат масло, но харча е от сорта на 1л на 5000км примерно, докато М54 като се скапят сегментите го докарва на 1л/1000км спокойно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от DigitalExile » 16 Фев 2017, 11:57

При Американките 328 липсват двете диса клапи и за т'ва е 234 коня, та едно нещо по малко за трошене реално :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от Gqbriel » 16 Фев 2017, 11:58

DigitalExile написа:При Американките 328 липсват двете диса клапи и за т'ва е 234 коня, та едно нещо по малко за трошене реално :D

Даде ама с тези 2 клапи разликата не е малка въобще ;) друго си е на атмосферка да качиш 40кс
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от DigitalExile » 16 Фев 2017, 12:07

Търсиш си колектор и трябва да стане. Скоро ще разбера :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от Bexim » 16 Фев 2017, 15:37

Gqbriel написа:
DigitalExile написа:При Американките 328 липсват двете диса клапи и за т'ва е 234 коня, та едно нещо по малко за трошене реално :D

Даде ама с тези 2 клапи разликата не е малка въобще ;) друго си е на атмосферка да качиш 40кс

Габи, поразпитах тук-там, по-голямата разлика в конете идва от МАП-а, не толкова от колектора.
Поне така казват. Аз още не съм решил да ремапвам, но ако/когато реша ще напиша преди/след.
ПП Колектор аз няма да сменям със сигурност.

ПП1 В момента има една единичка купе 2013, 128.. Много симпатична :mrgreen:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: N52B30 при различни модели

Мнение от DigitalExile » 16 Фев 2017, 16:08

Да ама като смениш софта нали знаеш,че колата ще си търси двете клапи. Това май няма как да го избегнеш с оригиналния софт.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook