N52B30 при различни модели
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52B30 при различни модели
nero_ написа:700. За звука си промени мнението на "уникалeн е"
Ако това е цената с ремап, деката най-вероятно е бил с хедърси цункайх*й, дано след 1г не си промени мнението за цялата процедура
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: N52B30 при различни модели
Можете ли да дадете мнение за сравнение относно здравината на дивигателите N52 да речем в американско фейсово 328/проблемите в главата би трябвало да са отстранени/ и M54 в европейско 330 или 530/e46 e39/.
Обслужването на N52 предполагам ще е по-скъпо, но пък M54 е известен с харч на масло и проблеми с мисфайъри.
При N52 има ли тези ядове? Ангренажа колко издържа...заслужава ли си пред M54
Обслужването на N52 предполагам ще е по-скъпо, но пък M54 е известен с харч на масло и проблеми с мисфайъри.
При N52 има ли тези ядове? Ангренажа колко издържа...заслужава ли си пред M54
Re: N52B30 при различни модели
Hristo написа:Можете ли да дадете мнение за сравнение относно здравината на дивигателите N52 да речем в американско фейсово 328/проблемите в главата би трябвало да са отстранени/ и M54 в европейско 330 или 530/e46 e39/.
Обслужването на N52 предполагам ще е по-скъпо, но пък M54 е известен с харч на масло и проблеми с мисфайъри.
При N52 има ли тези ядове? Ангренажа колко издържа...заслужава ли си пред M54
Като за начало М54 има доста по-малко неща за чупене - няма го валвтроника, няма я водната помпа и термостата, ДИСА е по-проста. Не липсват и проблеми с разхода на масло, също и мисфайъри (поради свещи и бобини, не знам при М54 от какво естество са). Ангренажа в общия случай издържа повече от колкото се карат тези двигатели (все пак не са дизели и екземпляри над 300к км са рядкост). Чувал съм да се подменят вериги, но определено не е нещо често срещано. М54 по мое мнение звучи една идея по-добре и е леко по-отзивчив (може би заради маховик или поне така ми се струва)
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: N52B30 при различни модели
Айде и тук да го напиша..
Търси си N52 след 2010 година (за да е с ревизираната глава, мисля е след някой месец 2009) от щатско 328 и няма да съжаляваш грам!!!
М54 като е прост, та какво? ПРОСТ е, трябва на 90% да се отваря за сегменти. Стари са, на пробег са и не са нещо свръх.
Валвтроника не е ядрена физика, пак казвам при тези късни години всичко трябва да му е изчистено.
Само да не е SULEV/ULEV.
Всички детски болести са излекувани, става за газ, автомат ще е на 99 процента. Кола за возене е!
В комбинация с фейслифта мисля предлага доста добър автомобил!
Ако пък толкова държиш на ръчка - може да се сад-не, но не знам с компютъра как ще са нещата.
Има и друго, е60 с М54 ще е доста по-тънко, пак не е лоша кола.
Според мен си зависи от екземпляра, както винаги.
Търси си N52 след 2010 година (за да е с ревизираната глава, мисля е след някой месец 2009) от щатско 328 и няма да съжаляваш грам!!!
М54 като е прост, та какво? ПРОСТ е, трябва на 90% да се отваря за сегменти. Стари са, на пробег са и не са нещо свръх.
Валвтроника не е ядрена физика, пак казвам при тези късни години всичко трябва да му е изчистено.
Само да не е SULEV/ULEV.
Всички детски болести са излекувани, става за газ, автомат ще е на 99 процента. Кола за возене е!
В комбинация с фейслифта мисля предлага доста добър автомобил!
Ако пък толкова държиш на ръчка - може да се сад-не, но не знам с компютъра как ще са нещата.
Има и друго, е60 с М54 ще е доста по-тънко, пак не е лоша кола.
Според мен си зависи от екземпляра, както винаги.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 при различни модели
Hristo написа:Можете ли да дадете мнение за сравнение относно здравината на дивигателите N52 да речем в американско фейсово 328/проблемите в главата би трябвало да са отстранени/ и M54 в европейско 330 или 530/e46 e39/.
Обслужването на N52 предполагам ще е по-скъпо, но пък M54 е известен с харч на масло и проблеми с мисфайъри.
При N52 има ли тези ядове? Ангренажа колко издържа...заслужава ли си пред M54
Къв ангренаж ...като всичко е на верига.Ти от трън та на глок - н52 е с пъти по-прецизен мотор от М54,но също толкова си иска поддръжката.Мисфайъри на кола която не е гроб масово е от бубини.
Н52 щото не е известен с харч на масло,м54 се лекува с по-гъсто масло и спи града,около мен са 3ма с М54б30 ,ми никой не реве за масло,айде едната е след ревизия но там удари клапан,3те са мапнати с колектори.
Аз лично предпочитам ревизия на м54 отколкото да ровиш,Н52,че цените не са приятни..а м54 е елементарен мотор и се зацепва по-лесно от валвтроника.Оатделно гледаш коли в много голям ценови диапазон...н52 си има също своите проблеми и АКО не уцелиш с мотора,можеш да си едни бързи 2к назад ,без да си отворил мотора дори,само за периферия.
Има и друг момент - м54 се тунингова лесно и евтино ,н52 и тунинг забрави да минеш тънко,нито софтурно,нито хардуерно..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52B30 при различни модели
N52 е по-технологичен, по-прецизен мотор, ново поколение, има много плюсове, но ако си попаднал на лошо поддъжан, с голям пробег, както при всеки друг мотор има шанс да се наиграеш. Реално над 200к почват да харчат масло, но харча е от сорта на 1л на 5000км примерно, докато М54 като се скапят сегментите го докарва на 1л/1000км спокойно.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: N52B30 при различни модели
При Американките 328 липсват двете диса клапи и за т'ва е 234 коня, та едно нещо по малко за трошене реално
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 при различни модели
DigitalExile написа:При Американките 328 липсват двете диса клапи и за т'ва е 234 коня, та едно нещо по малко за трошене реално
Даде ама с тези 2 клапи разликата не е малка въобще друго си е на атмосферка да качиш 40кс
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: N52B30 при различни модели
Търсиш си колектор и трябва да стане. Скоро ще разбера
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: N52B30 при различни модели
Gqbriel написа:DigitalExile написа:При Американките 328 липсват двете диса клапи и за т'ва е 234 коня, та едно нещо по малко за трошене реално
Даде ама с тези 2 клапи разликата не е малка въобще друго си е на атмосферка да качиш 40кс
Габи, поразпитах тук-там, по-голямата разлика в конете идва от МАП-а, не толкова от колектора.
Поне така казват. Аз още не съм решил да ремапвам, но ако/когато реша ще напиша преди/след.
ПП Колектор аз няма да сменям със сигурност.
ПП1 В момента има една единичка купе 2013, 128.. Много симпатична
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: N52B30 при различни модели
Да ама като смениш софта нали знаеш,че колата ще си търси двете клапи. Това май няма как да го избегнеш с оригиналния софт.
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани