N52B30 при различни модели
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B25 ,N52B30 прилики и разлики
Evelin90 написа:Здравейте , и аз имам 325xi ... и преди като съм проверявал по ВИН ми излизаше , че е модел Н52Б30 и аз щях да пиша по този казус , но се отказах. А реално ми е 325 което е 2.5 мотора 218 кончета , което ми се струват доста мудни ( не е най-мощния двигател ) .. Даже в момента мисля тия дни да си пусна колата за продаване и да си взема нещо по мощно ( обмислям нещо като около 3.5 дизелак - с 2 -те турбини , че да ми е идеално )
3.5 бензин не е ли по-добрия вариянт?
Точно,заради определението "мудни" с времето се отказах да гледам 2.5,като разлика в цените на 2.5 и 3.0 не са много големи,но явно в усещането и удоволствието са.
Явно информация за н52б30 при 325 в нета е малко объркана,затова и исках да разбера с темичката,повече инфо,дори мисля ще е полезна в бъдеще,за съжаление 25 е от тези,които не подлежат на "евтино" засилване,това е май предимството на дизелите,при тях само софтуер и си готов
Sent from nokia 6310
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: N52B25 ,N52B30 прилики и разлики
Gqbriel написа:3.5 бензин не е ли по-добрия вариянт?
Само, ако е след 2011 и с мотор N55. Преди това е с N54, които имат проблеми с горивната помпа:
http://consumerist.com/2010/10/26/bmw-r ... -failures/
http://www.bimmerfest.com/news/489840/k ... ctive-fuel
N54 няма Valvetronic. Използва 2 малки турбини на по 8.8PSI. Има прилики със стария М54 - http://motorengine.blogspot.com.au/2008 ... turbo.html
N55 има Valvetronic. Има една турбина, която обаче е twin-scroll. По-икономичен, по-малко вредни емисии и най-важното по-малък турбо лаг и повече въртящ момент в ниските - http://wardsauto.com/news-amp-analysis/ ... not-bigger
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: N52B25 ,N52B30 прилики и разлики
Да ъпна малко темата... В крайна сметка, някой пробвал ли е да сложи на N52B25 всмукателен колектор от N52B30?
- VoodooBoot
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: N52B25 ,N52B30 прилики и разлики
nsfw написа:Gqbriel написа:3.5 бензин не е ли по-добрия вариянт?
Само, ако е след 2011 и с мотор N55. Преди това е с N54, които имат проблеми с горивната помпа:
http://consumerist.com/2010/10/26/bmw-r ... -failures/
http://www.bimmerfest.com/news/489840/k ... ctive-fuel
N54 няма Valvetronic. Използва 2 малки турбини на по 8.8PSI. Има прилики със стария М54 - http://motorengine.blogspot.com.au/2008 ... turbo.html
N55 има Valvetronic. Има една турбина, която обаче е twin-scroll. По-икономичен, по-малко вредни емисии и най-важното по-малък турбо лаг и повече въртящ момент в ниските - http://wardsauto.com/news-amp-analysis/ ... not-bigger
И не само с помпата (за високо налягане, HPFP), а също и с инжектори, турбини и водна помпа
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B25 ,N52B30 прилики и разлики
mad_presley написа:Да ъпна малко темата... В крайна сметка, някой пробвал ли е да сложи на N52B25 всмукателен колектор от N52B30?
Не съм чул аз,но както предполагах още в първия пост : има 325и които са с нб2б30 и само софтуерно си стават 258кс - което е далавера ако се търси 330и ,защото 325 повечето случаи са по-евтини.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: N52B25 ,N52B30 прилики и разлики
Gqbriel написа:
Не съм чул аз,но както предполагах още в първия пост : има 325и които са с нб2б30 и само софтуерно си стават 258кс - което е далавера ако се търси 330и ,защото 325 повечето случаи са по-евтини.
И аз не знам, но пък купих колектор от 330i
Четох доста теми, като тази http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=372973 но явно става въпрос за американските 325, които явно са N52B30, но с всмуктелен колектор с една диса. Дефакто слагат колектор с две диса клапи и наливат софтуер за 330i.
Аз понеже си купих една 325 11.2005г и веднага реших да се сдобия с такъв колектор, но явно се прецаках, защото като гледам в realoem, тя и моята си е с две диси, които са еднакви и за двата двигателя. Всмукателния колектор обаче е различен и за това питах, дали някой я е правил тази интервенция и дали има ефект
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B25 ,N52B30 прилики и разлики
mad_presley написа:Gqbriel написа:
Не съм чул аз,но както предполагах още в първия пост : има 325и които са с нб2б30 и само софтуерно си стават 258кс - което е далавера ако се търси 330и ,защото 325 повечето случаи са по-евтини.
И аз не знам, но пък купих колектор от 330i
Четох доста теми, като тази http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=372973 но явно става въпрос за американските 325, които явно са N52B30, но с всмуктелен колектор с една диса. Дефакто слагат колектор с две диса клапи и наливат софтуер за 330i.
Аз понеже си купих една 325 11.2005г и веднага реших да се сдобия с такъв колектор, но явно се прецаках, защото като гледам в realoem, тя и моята си е с две диси, които са еднакви и за двата двигателя. Всмукателния колектор обаче е различен и за това питах, дали някой я е правил тази интервенция и дали има ефект
Американките са н52б30 и тогава филма е на лице .....а ти с н52б25 ли си?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: N52B25 ,N52B30 прилики и разлики
Да, изглежда съм с N52B25 и тъкмо се размечтах за едни 50 коня....ама бързо ми мина
Тя колата и без това е още в Германия и ще пристигне към 04.10, та до тогава ако не съм продал колектора, ще пробвам да видя какво ще стане
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Тя колата и без това е още в Германия и ще пристигне към 04.10, та до тогава ако не съм продал колектора, ще пробвам да видя какво ще стане
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B25 ,N52B30 прилики и разлики
mad_presley написа:Да, изглежда съм с N52B25 и тъкмо се размечтах за едни 50 коня....ама бързо ми мина
Тя колата и без това е още в Германия и ще пристигне към 04.10, та до тогава ако не съм продал колектора, ще пробвам да видя какво ще стане
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Е по вин с кой мотор е бе изглеждало хахахах.....а ако не става колектора и е здрава ДИС–ата може да ми дадеш оферта за ДИС–ата евентуално
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: N52B25 ,N52B30 прилики и разлики
VIN KT64675, ако можеш да разбереш по вин-а В Realoem излиза N52B25A до 03/2006, след 03/2006 пак е същия двигател N52B25A. Представа нямам с кой двигател е, а и не мога да я погледна в момента, дали е с две диси
P.S Явно си е 2.5, защото като дам на щатска 325 от същата година си излиза N52B30A.
P.S Явно си е 2.5, защото като дам на щатска 325 от същата година си излиза N52B30A.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 при различни модели
Въпроса ми е следния - някой знае ли дали има разлики механични в този мотор при следните версии:
2008-2011 E89 Z4 sDrive30i
2009-2011 E84 X1 xDrive28i
2009-2012 E87 130i
2004-2008 E90/E92/E93 330i, 330Ci, 330xi
2005-2009 E60/E61 530i, 530xi
2004-2007 E63/E64 630i
195 kW Applications:
2005-2008 E85/E86 Z4 3.0si
2006-2009 E87 130i hatchback
200 kW Applications:
2006–2010 E83 X3 3.0i
2006-2010 E70 X5 3.0si, xDrive30i
2007-2010 E63/E64 630i
Защо питам - защото този мотор го има от 160kw до 200kw което е при 6-а серия а незнам да има модификации по самия мотор.Та мога ли и как да използвам софтуера от 6та серия на моята кола,все пак не са малко коне говорим за 12кс (на цифра са малко но за атмосферен мотор се усещат) .
Отделно гледах страницата на Маднес и от същия мотор в Е90 само с махане на катализаторите резултата е 20кс + което по моята логика определено със сфотуер от 6ца и без актализатори трябва да се промени мотора - та някой ако знае нека не си пази инфото за него си - Благодаря
2008-2011 E89 Z4 sDrive30i
2009-2011 E84 X1 xDrive28i
2009-2012 E87 130i
2004-2008 E90/E92/E93 330i, 330Ci, 330xi
2005-2009 E60/E61 530i, 530xi
2004-2007 E63/E64 630i
195 kW Applications:
2005-2008 E85/E86 Z4 3.0si
2006-2009 E87 130i hatchback
200 kW Applications:
2006–2010 E83 X3 3.0i
2006-2010 E70 X5 3.0si, xDrive30i
2007-2010 E63/E64 630i
Защо питам - защото този мотор го има от 160kw до 200kw което е при 6-а серия а незнам да има модификации по самия мотор.Та мога ли и как да използвам софтуера от 6та серия на моята кола,все пак не са малко коне говорим за 12кс (на цифра са малко но за атмосферен мотор се усещат) .
Отделно гледах страницата на Маднес и от същия мотор в Е90 само с махане на катализаторите резултата е 20кс + което по моята логика определено със сфотуер от 6ца и без актализатори трябва да се промени мотора - та някой ако знае нека не си пази инфото за него си - Благодаря
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: N52B30 при различни модели
Един приятел беше при Маднес преди няколко дни с e90 330i - махна катализатори и ремап. Според диното крайния резултат е 272 (+28 коня). Аз лично съм доста скептичен към резултатите от диното. Чакам да покара 1-2 седмици и да сподели резултати. Има си приятел с е46 330i и си замерват редовно, така че ще сподели и реалната разлика от тези предполагаеми 28 коня.
По въпроса ти - моторa е модификация на N52KP (ревизирания н52 след 2007). Точния код на мотора е N52B30O1. По-високия перформънс е резултат от малки подобрения + промени в софтуера:
- ново ЕКУ
- нов дебитомер
- нов дросел
- нов маслоотделител
- нови биели
- нови изпускателни клапани
- преработена водна помпа
- нови валове
Промените на N52KP са доста, притовно на това, което повечето хора мислят - черен капак вместо сив
По въпроса ти - моторa е модификация на N52KP (ревизирания н52 след 2007). Точния код на мотора е N52B30O1. По-високия перформънс е резултат от малки подобрения + промени в софтуера:
- ново ЕКУ
- нов дебитомер
- нов дросел
- нов маслоотделител
- нови биели
- нови изпускателни клапани
- преработена водна помпа
- нови валове
Промените на N52KP са доста, притовно на това, което повечето хора мислят - черен капак вместо сив
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 при различни модели
nero_ написа:Един приятел беше при Маднес преди няколко дни с e90 330i - махна катализатори и ремап. Според диното крайния резултат е 272 (+28 коня). Аз лично съм доста скептичен към резултатите от диното. Чакам да покара 1-2 седмици и да сподели резултати. Има си приятел с е46 330i и си замерват редовно, така че ще сподели и реалната разлика от тези предполагаеми 28 коня.
По въпроса ти - моторa е модификация на N52KP (ревизирания н52 след 2007). Точния код на мотора е N52B30O1. По-високия перформънс е резултат от малки подобрения + промени в софтуера:
- ново ЕКУ
- нов дебитомер
- нов дросел
- нов маслоотделител
- нови биели
- нови изпускателни клапани
- преработена водна помпа
- нови валове
Промените на N52KP са доста, притовно на това, което повечето хора мислят - черен капак вместо сив
Ясно - интересно инфо ,това не съм го чел или поне не съм го видял така поставено,определено не е само софтуер и все пак с толкова промени само 20кс си е смешно,но нали.
Интересно ми е тази 330ка дали не е онази при маднес която я дадоха само от катализатори еди колко си коня,но май е същата - мен също ме вълнува какви са разликите и основно в звука каква е.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: N52B30 при различни модели
Gqbriel написа:nero_ написа:...
Ясно - интересно инфо ,това не съм го чел или поне не съм го видял така поставено,определено не е само софтуер и все пак с толкова промени само 20кс си е смешно,но нали.
Те промените на 95% са обвързани с подобряването на надеждността и ефективността. Примерно валовете са по-леки, но със запазени профили. Помпата е с повишена надеждност. Клапаните са с одебелени стебла (но запазен диаметър).
Gqbriel написа:Интересно ми е тази 330ка дали не е онази при маднес която я дадоха само от катализатори еди колко си коня,но май е същата - мен също ме вълнува какви са разликите и основно в звука каква е.
За същата става въпрос, защото видях коментар, който прилича да е написан от теб (да не казвам със сигурност ). За звука каза, че е доволен. Думите му бяха - "значително по-приятен". Една идея по-шумна е станала, но минимално.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 при различни модели
nero_ написа:Gqbriel написа:nero_ написа:...
Ясно - интересно инфо ,това не съм го чел или поне не съм го видял така поставено,определено не е само софтуер и все пак с толкова промени само 20кс си е смешно,но нали.
Те промените на 95% са обвързани с подобряването на надеждността и ефективността. Примерно валовете са по-леки, но със запазени профили. Помпата е с повишена надеждност. Клапаните са с одебелени стебла (но запазен диаметър).Gqbriel написа:Интересно ми е тази 330ка дали не е онази при маднес която я дадоха само от катализатори еди колко си коня,но май е същата - мен също ме вълнува какви са разликите и основно в звука каква е.
За същата става въпрос, защото видях коментар, който прилича да е написан от теб (да не казвам със сигурност ). За звука каза, че е доволен. Думите му бяха - "значително по-приятен". Една идея по-шумна е станала, но минимално.
Бе аз съм ...значи с две думи да продам моя и да слагам от 630 и можеш ли да ми кажеш ако трябва на л.с на колко му е стъпило цялото нещо
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани