Премахване на DPF и катализатор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Премахване на DPF и катализатор
За ABRITES Vehicle Diagnostic Interface (AVDI) и съответно китайския полуеквивалент FVDI ли си говорите, че доколкото знам ABRITES имат офис и служители в София, а тези неща както знаем "изтичат" на местно ниво...
Мен ми е по-любопитно кой притежава продуктите на BMW Explorer. Руснаците евала им правя за софтуерите с уникална функционалност, но пък цените са "европейски"
П.С. Кой е в състояние да работи с криптираните ECU-та в F-Series? Ремап, премахване на DPF и т.н.
Only dead fish follow the stream...
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Премахване на DPF и катализатор
Колеги някои от Вас може ли да премахне ДПФ-а софтуерно на мерцедес W204 200 CDI 2008 автомат 136 кс ? Правил ли го е някои.. благодаря:)
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Премахване на DPF и катализатор
Никав проблем,само цената дето не е като да махнеш ДПФ на бмвEl Diablo написа:Колеги някои от Вас може ли да премахне ДПФ-а софтуерно на мерцедес W204 200 CDI 2008 автомат 136 кс ? Правил ли го е някои.. благодаря:)
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Премахване на DPF и катализатор
Никой не каза нищо за F-Series или като станат на по 10 години тогава ще му мислим
Only dead fish follow the stream...
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Премахване на DPF и катализатор
На почивка в турция съм,като се прибера в хотела ще пиша,все още не съм отговорил на г-н Пожарникар
- Alex.mitev
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 18.03.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 391, 2D 177 hp
Re: Премахване на DPF и катализатор
Здравейте на всички - имам въпрос. След премахване на ДПФ излиза грешка на диагностика с back pressure sensor. Други грешки няма, не свети таблото и т.н. Човека ми каза, че няма проблем да карам така и това било от проблемен датчик. Не е ли логично, обаче, колата да не знае за съществуването на този датчик след премахването
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Премахване на DPF и катализатор
Логично е,просто човека които го прави незнае как да направи софта!
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Re: Премахване на DPF и катализатор
А защо не си сложите нови ?
С ДПФ-ите махнатите трябва да ви вдигнат данъците двойно-тройно, че нещо много болни от рак има напоследък.
Като нямате пари да поддържате не карайте коли.... станах миньор от тия дизели
С ДПФ-ите махнатите трябва да ви вдигнат данъците двойно-тройно, че нещо много болни от рак има напоследък.
Като нямате пари да поддържате не карайте коли.... станах миньор от тия дизели
- JanTonko
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Премахване на DPF и катализатор
MadChicken написа:Никой не каза нищо за F-Series или като станат на по 10 години тогава ще му мислим
F-серийте и като цяло всичко ново дето излиза на пазара е с ЕДЦ 17 (каквито са те) не са проблем нито за четене, нито за писане. Просто си трябва оригинален : Кесс, К-таг или Галето 4. Въпрос на вкус.
Четат се и се пишат под буут мод. Т.е. свалено и разпоено ЕКУ-то от колата. ОБД не става. Имат защита, то и БДМ не става, освен ако не е под буут мод.Това е единствения му вариант.Просто повечето имат китайски копия и с тях вероятността да заключат ЕКУ-то е над 90%.
Иначе като цяло "процеса" по махане на ДПФ-а или ЕГР-а на ЕДЦ 17 е нормален като трудност. Няма сингъл бит суитч (сиреч казано ключ) за изключване, но става сравнително лесно и надеждно.
Уловката е, че повечето гаражни тунери даже не знаят къде се намира ЕКУ-то на колата, камо ли да го отварят и разпояват. За тях това е техника от космоса.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
bELiAr написа:А защо не си сложите нови ?
С ДПФ-ите махнатите трябва да ви вдигнат данъците двойно-тройно, че нещо много болни от рак има напоследък.
Като нямате пари да поддържате не карайте коли.... станах миньор от тия дизели
Koлега, аз предлагам първо да намятаме пушачите на лъвовете, като ще борим раковите заболявания....и ми е много интересно, ако трябва ти да смениш на твоята кола част, която струва няколко хиляди лева, при положение, че можеш да я изолираш, какво ще направиш....
Да не говорим, че ДПФ-и преди 7-8 години нямаше....а дизели има от повече от век....
ПС. ДПФ-а си ми е на колата
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Премахване на DPF и катализатор
JanTonko написа:MadChicken написа:Никой не каза нищо за F-Series или като станат на по 10 години тогава ще му мислим
F-серийте и като цяло всичко ново дето излиза на пазара е с ЕДЦ 17 (каквито са те) не са проблем нито за четене, нито за писане. Просто си трябва оригинален : Кесс, К-таг или Галето 4. Въпрос на вкус.
Четат се и се пишат под буут мод. Т.е. свалено и разпоено ЕКУ-то от колата. ОБД не става. Имат защита, то и БДМ не става, освен ако не е под буут мод.Това е единствения му вариант.Просто повечето имат китайски копия и с тях вероятността да заключат ЕКУ-то е над 90%.
Иначе като цяло "процеса" по махане на ДПФ-а или ЕГР-а на ЕДЦ 17 е нормален като трудност. Няма сингъл бит суитч (сиреч казано ключ) за изключване, но става сравнително лесно и надеждно.
Уловката е, че повечето гаражни тунери даже не знаят къде се намира ЕКУ-то на колата, камо ли да го отварят и разпояват. За тях това е техника от космоса.
Тебе пак те изтърваха и почна да се рекламираш ........ Това май няма да продължи дълго
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Премахване на DPF и катализатор
Satanism написа:bELiAr написа:А защо не си сложите нови ?
С ДПФ-ите махнатите трябва да ви вдигнат данъците двойно-тройно, че нещо много болни от рак има напоследък.
Като нямате пари да поддържате не карайте коли.... станах миньор от тия дизели
Koлега, аз предлагам първо да намятаме пушачите на лъвовете, като ще борим раковите заболявания....и ми е много интересно, ако трябва ти да смениш на твоята кола част, която струва няколко хиляди лева, при положение, че можеш да я изолираш, какво ще направиш....
Да не говорим, че ДПФ-и преди 7-8 години нямаше....а дизели има от повече от век....
ПС. ДПФ-а си ми е на колата
Той купува гуми втора ръка, ще ти смени ДПФ хаха
- JanTonko
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ilko Ivanov написа:JanTonko написа:MadChicken написа:Никой не каза нищо за F-Series или като станат на по 10 години тогава ще му мислим
F-серийте и като цяло всичко ново дето излиза на пазара е с ЕДЦ 17 (каквито са те) не са проблем нито за четене, нито за писане. Просто си трябва оригинален : Кесс, К-таг или Галето 4. Въпрос на вкус.
Четат се и се пишат под буут мод. Т.е. свалено и разпоено ЕКУ-то от колата. ОБД не става. Имат защита, то и БДМ не става, освен ако не е под буут мод.Това е единствения му вариант.Просто повечето имат китайски копия и с тях вероятността да заключат ЕКУ-то е над 90%.
Иначе като цяло "процеса" по махане на ДПФ-а или ЕГР-а на ЕДЦ 17 е нормален като трудност. Няма сингъл бит суитч (сиреч казано ключ) за изключване, но става сравнително лесно и надеждно.
Уловката е, че повечето гаражни тунери даже не знаят къде се намира ЕКУ-то на колата, камо ли да го отварят и разпояват. За тях това е техника от космоса.
Тебе пак те изтърваха и почна да се рекламираш ........ Това май няма да продължи дълго
Нещо не разбрах в коя част точно се рекламирам????? Ако може подробно да ми я покажеш???
Като някой ви каже как е ревете, че се рекламира. Като не ви каже- ревете , че форума бил за взаимопомощ и трябвало всичко да се обяснява. Последно вътре или вънка го искате ????
Много хейт срещу мене им, ама както казах вече : "Креме ми на дура"
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- bmwist
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 7.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: ///M
Re: Премахване на DPF и катализатор
Колеги в Пловдив и областта кой може да премахне софтуерно запушен ДПФ на е90 , благодаря.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Премахване на DPF и катализатор
bmwist написа:Колеги в Пловдив и областта кой може да премахне софтуерно запушен ДПФ на е90 , благодаря.
имаш ЛС колега
"Чемодан, вокзал, Москва"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани