Премахване на DPF и катализатор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Дрънчене няма, но съска като змия, като се изкорми всичко при три литровите, за малките не съм обръщал внимание, може да не е толкова силен ефекта.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Re: Премахване на DPF и катализатор
При Х-те няма грам промяна във звука дори и без КАТ, както и при 535д. Но при 530д звука е гаден.
Re: Премахване на DPF и катализатор
(h)aman написа:Аз си оставих катализатора и няма никаква разлика преди/след във звука. Само през гърнето духа повече.
Колега, би ли ми дал малко повече инфо, защото и аз съм пред дилема какво да правя:
Този вариант да остава катализатора е добър, би ли казал сега как е колата, пуши ли, мирише ли ти много като работи на място, къде ти го махната само филтъра и колко ти струваше...
PS: При мен преди 2 месеца се запуши доста (колата е на 250 хил. 163 кс.,), в сервиз го чистиха механично със сваляне и киснене за 250лв., и казаха че няма други проблеми и си прави регенерацията, Сега пак се запуши и съм я вкарал в друг сервиз, но не ми се иска да кормя всичко, даже си мисля да купувам рециклиран от ибей.
- mrstoyanov87
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.10.2017
- Пол: Мъж
Re: Премахване на DPF и катализатор
И аз се чудя дали да отида да ми го примахнат този DPF, имам 2000d, e90, 163 к.с. от 1 година карам и постоянно ми светва и изгасва лампата за мотора, 2 пъти ми го чистят и все същата работа. В Пловдивска област някой читав майстор за сваляне с изчистване на софтуерната грешка може ли да ме насочите.
Re: Премахване на DPF и катализатор
Оказа се, че единия термостат изобщо не е затварял и не се е пускала регенерация, също имах и две свещи за смяна. Та смених и двата термостата голям и този на егр и четири нови свещи на Беру, като релето не било за смята. Не ми излезе ефтино, а имам отстъпки на частитте Надявам се сега да си влезе в нормален режим и да не се запушва, пък ще видим... Сваляха го преди два месеца в друг сервиз да го чистят със киснене.
Последна промяна VladSlav на 14 Ное 2017, 11:40, променена общо 1 път
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Колега много дълго си се мъчил така щом няколко пъти го чистиш. То едно сваляне и чистене е горе долу на цената на свещите и термостатите. Дано не са му се прецакали свойствата от тези чистения и си заработи нормално.
Та в крайна сметка излиза, че в първият сервиз са те излъгали и не е правел регенерации или това се е случило между чистенето и смяната на термостати и свещи?
П.С. Термостатът по-скоро не е затварял
Та в крайна сметка излиза, че в първият сервиз са те излъгали и не е правел регенерации или това се е случило между чистенето и смяната на термостати и свещи?
П.С. Термостатът по-скоро не е затварял
- mrstoyanov87
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.10.2017
- Пол: Мъж
Re: Премахване на DPF и катализатор
Имам следния проблем, на място като работи колата има едно леко тресене за секунда, като падат малко оборотите. Това го прави само като работи на място. Да ли има връзка с ДПФ-а
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
mrstoyanov87 написа:Имам следния проблем, на място като работи колата има едно леко тресене за секунда, като падат малко оборотите. Това го прави само като работи на място. Да ли има връзка с ДПФ-а
Дюза или ЕГР най-вероятно.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Satanism написа:mrstoyanov87 написа:Имам следния проблем, на място като работи колата има едно леко тресене за секунда, като падат малко оборотите. Това го прави само като работи на място. Да ли има връзка с ДПФ-а
Дюза или ЕГР най-вероятно.
От затлачен колектор също го прави както и от дебитометара, като и от гарнитурите на колектора ако смуче от там въздух, та по този повод се почва със чистене на колектора, егр ,смяна на гумени уплътнения и след това ако пак го прави дюзи, дебитометър.
Re: Премахване на DPF и катализатор
Колеги, едно питане. Примерно при махане на ДПФ и се остави катализатора, така колко време може да изкара и няма ли да се запуши и той скоро, ще спира ли малко емисиите и пушилката? Аз нямах регенерации от термостатите, но ги оправих и още нищо не съм махал, а и ми се иска да съм ЕКО, като сега ми даде налягане на празен ход 9 мбара, и последна регенерация преди 400 км, това добре ли е ? Колата е 2.0 163 кс.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
Няма да му стане нищо на катализаторът.Защо искаш да си махаш ДПФ-а....стойностите ти са ок.
Иначе има ефект, между със и без катализатор, разбира се.
Аз лично бих си сложил дпф-а обратно....честно казано.
Иначе има ефект, между със и без катализатор, разбира се.
Аз лично бих си сложил дпф-а обратно....честно казано.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
VladSlav написа:Колеги, едно питане. Примерно при махане на ДПФ и се остави катализатора, така колко време може да изкара и няма ли да се запуши и той скоро, ще спира ли малко емисиите и пушилката? Аз нямах регенерации от термостатите, но ги оправих и още нищо не съм махал, а и ми се иска да съм ЕКО, като сега ми даде налягане на празен ход 9 мбара, и последна регенерация преди 400 км, това добре ли е ? Колата е 2.0 163 кс.
Екстра е, карай я по агресивно да го изчисти по хубаво като усетиш че регенерира и ще стане перфекен
Re: Премахване на DPF и катализатор
А как точно се усеща, че регенерира?
Защото моята си прави редовни регенерации, а аз по нищо не мога да разбера кога се случва.
Защото моята си прави редовни регенерации, а аз по нищо не мога да разбера кога се случва.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
На 6цил е трудна работа.Трябва да си познаваш колата изключително добре.Аз го забелязвАХ по два признака:
1.Разходомерът прави странни движения, на равен участък, с постоянна скорост.
2.При по-рязко подаване на газ, има едно моментно суетене, но това може да е признак и на много други проблеми.
1.Разходомерът прави странни движения, на равен участък, с постоянна скорост.
2.При по-рязко подаване на газ, има едно моментно суетене, но това може да е признак и на много други проблеми.
Re: Премахване на DPF и катализатор
Satanism написа:Няма да му стане нищо на катализаторът.Защо искаш да си махаш ДПФ-а....стойностите ти са ок.
Иначе има ефект, между със и без катализатор, разбира се.
Аз лично бих си сложил дпф-а обратно....честно казано.
Не ми се иска да махам ДПФ, но колата не изтегля както преди, мудна е. Темпомата постоянно отива до край, даже и с малко газ и има малко сажди на ауспуха. ДПФ-а е свалян и чистен с киснене с добавка на протек, след 2 месеца пак се запуши, но защото не работеха термостати, оправихме ги и сега си прави регенерация. Похвалиха ми една добавка на Марли, която се сипва в нафтата и е към 90 лв, ще пробвам дали ще и олекне малко след това. По-между другото сложих зимни Мишелин 205/60!/16, която е 2 см в диаметър по-голяма, а по каталог не и дават да кара с такива, и съм с алуминиеви фланци, ама не ми се вярва толкова пък да и тежат..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани