Премахване на DPF и катализатор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Премахване на DPF и катализатор
Така и така се е продънил,махни питите,вземи си парите за тях и плати софтуерното премахване.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Или си купи нов с връщане на стария, за 330ка съм гледал цената беше около 500 евро.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Премахване на DPF и катализатор
vld написа:Или си купи нов с връщане на стария, за 330ка съм гледал цената беше около 500 евро.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Я кажи къде гледаш.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ebay.co.uk, ebay.de etc
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ще вкарам един ъпдейт относно състоянието при мен, което обсъждахме по-рано. За сега реших да си остана еко и да карам с филтъра, тъй като ми изглежда, че не е чак толкова продънен - ето снимка след като го изчистих както си трябва с обезмаслител и покарах над 200км. Има тънък филм от сажди, но няма да се забележи освен ако не се пипне с пръст.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Колега и при мен е сходно положението с дпф-а, цапа се по малко въпреки че карам предимно извънградско. Стойностите на наляганията са ОК, 3mbar на празен ход и 16mbar на 2000об./мин. след регенерация. Следя редовно наляганията, проверявам маслото, и засега нямам проблеми. Но все пак мисля като му дойде времето да го сменя с връщане на стария и закупуване на нов/рециклиран. Наскоро попаднах на някаква полска фирма която предлага нови неоригинални разбира се на приемлива цена, предлагат ги и в ebay за около 500 евра. Едно пояснение колеги, да разбирам ли че ако зацапва накрайниците на крайното гърне има "пробив" или е нормално.........
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ами за мен е логично да има пробив ако цапа повече, пък и според колегите също е признак, че е започнал да се продънва. Аз лично веднага направих разлика, защото преди това не съм пипал/чистил гърнето, а си стоеше бял, пък сега изведнъж започна да потъмнява леко след каране, та веднага ми направи впечатление.
Ето тук една малко по-стара снимка от декември където не съм чистил кюнецът по никакъв начин, а си е чистичък и бял. Дори след регенерация нямаше видимо черно (пък и на пипане).
Ето тук една малко по-стара снимка от декември където не съм чистил кюнецът по никакъв начин, а си е чистичък и бял. Дори след регенерация нямаше видимо черно (пък и на пипане).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Вероятно защото имаш база за сравнение. При мен от около година и половина откакто съм взел колата си е все така, на пипане леко цапа пръста.....Реално няма нищо вечно, така че ще дойде време и за смяна. Моята я взех на 204к "непипани" киометра сега е към 220 и все си е такъв. Наблюдава ли се друго оплакване освен зацапването на накрайниците ?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Премахване на DPF и катализатор
drago9205 написа:Ами за мен е логично да има пробив ако цапа повече, пък и според колегите също е признак, че е започнал да се продънва. Аз лично веднага направих разлика, защото преди това не съм пипал/чистил гърнето, а си стоеше бял, пък сега изведнъж започна да потъмнява леко след каране, та веднага ми направи впечатление.
Ето тук една малко по-стара снимка от декември където не съм чистил кюнецът по никакъв начин, а си е чистичък и бял. Дори след регенерация нямаше видимо черно (пък и на пипане).
И на тази снимка ако беше бръкнал щеше да има малко черно фирлмираш се
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Премахване на DPF и катализатор
хахах да да супер чисто е все пак не готвите там или не си наливате вода от тази тръба
"Чемодан, вокзал, Москва"
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Прави сте, не е за пиене от тези тръби. Според мен по-скоро ще се появят други признаци, натрупване на грешки и пр. докато регенерира и наляганията са в норма мисля няма смисъл да се пипа...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Миналият уикенд говорих с едните майстори, при които си ходя как правят физичестото махане на ДПФ. Та казаха, че обикновено махат и катализатора и филтъра и слагат тръба в кюмбето.
Гледам почти всички от вас, които са го правили препоръчват катализатора да си остане, та въпросът ми е каква е разликата (като изключим емисиите и миризмата) при слагане на тръба в кюмбето и при оставен кат? Най-вече питам защото ме убеждаваха, че като се сложи тръба няма дрънчене и не се променя звука, а тук по спомен съм чел мнения, че единственият вариант да не се промени звука е да отане катализатора.
Гледам почти всички от вас, които са го правили препоръчват катализатора да си остане, та въпросът ми е каква е разликата (като изключим емисиите и миризмата) при слагане на тръба в кюмбето и при оставен кат? Най-вече питам защото ме убеждаваха, че като се сложи тръба няма дрънчене и не се променя звука, а тук по спомен съм чел мнения, че единственият вариант да не се промени звука е да отане катализатора.
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Премахване на DPF и катализатор
Или някакъв резонатор според мен. Не знам, но пушене при мен няма, само оначало като я запаля на другия ден. После подавам газ и няма повече. Явно се насъбира някъде. Дрънченето и по-шумната работа на място ме дразнят малко мен. Иначе....при мен след светнала лампа за дпф и премахването....все едно нямаше 40-50коня тая кола. Тръгна много добре.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Премахване на DPF и катализатор
Аз си оставих катализатора и няма никаква разлика преди/след във звука. Само през гърнето духа повече.
Re: Премахване на DPF и катализатор
Това с тръбата вътре е излишно,аз си го изтърбуших сам,махнах всичко,при мене чвата пита се беше счупила и парчетата дозапушили 2рата.
И да не беше така пак щях да ги разкарам,така и така свалям ,а то си е доста разкачване.
звука въобще не ме дразни,дрънчене няма,даже ме хвана яд че пак е мега тихо и и набих права тръба от-до с резонатор накрая и пак ако не я изрежеш не се чува разликата.
Като се сетя как ми беше писнало да се занимавам с тоя дпф,само да го следя ,регенерирам и накрая както си карах с малко над 200 се строшиха питите...
И да не беше така пак щях да ги разкарам,така и така свалям ,а то си е доста разкачване.
звука въобще не ме дразни,дрънчене няма,даже ме хвана яд че пак е мега тихо и и набих права тръба от-до с резонатор накрая и пак ако не я изрежеш не се чува разликата.
Като се сетя как ми беше писнало да се занимавам с тоя дпф,само да го следя ,регенерирам и накрая както си карах с малко над 200 се строшиха питите...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани