Премахване на DPF и катализатор

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от 2707E91 » 30 Апр 2017, 6:58

Така и така се е продънил,махни питите,вземи си парите за тях и плати софтуерното премахване.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от vld » 30 Апр 2017, 8:38

Или си купи нов с връщане на стария, за 330ка съм гледал цената беше около 500 евро.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от awful » 30 Апр 2017, 14:21

vld написа:Или си купи нов с връщане на стария, за 330ка съм гледал цената беше около 500 евро.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk


Я кажи къде гледаш.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от vld » 30 Апр 2017, 18:31

Ebay.co.uk, ebay.de etc

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от drago9205 » 10 Май 2017, 9:35

Ще вкарам един ъпдейт относно състоянието при мен, което обсъждахме по-рано. За сега реших да си остана еко и да карам с филтъра, тъй като ми изглежда, че не е чак толкова продънен - ето снимка след като го изчистих както си трябва с обезмаслител и покарах над 200км. Има тънък филм от сажди, но няма да се забележи освен ако не се пипне с пръст.
IMG_20170509_190148.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от astrapower » 12 Май 2017, 8:04

Колега и при мен е сходно положението с дпф-а, цапа се по малко въпреки че карам предимно извънградско. Стойностите на наляганията са ОК, 3mbar на празен ход и 16mbar на 2000об./мин. след регенерация. Следя редовно наляганията, проверявам маслото, и засега нямам проблеми. Но все пак мисля като му дойде времето да го сменя с връщане на стария и закупуване на нов/рециклиран. Наскоро попаднах на някаква полска фирма която предлага нови неоригинални разбира се на приемлива цена, предлагат ги и в ebay за около 500 евра. Едно пояснение колеги, да разбирам ли че ако зацапва накрайниците на крайното гърне има "пробив" :) или е нормално.........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от drago9205 » 12 Май 2017, 9:16

Ами за мен е логично да има пробив ако цапа повече, пък и според колегите също е признак, че е започнал да се продънва. Аз лично веднага направих разлика, защото преди това не съм пипал/чистил гърнето, а си стоеше бял, пък сега изведнъж започна да потъмнява леко след каране, та веднага ми направи впечатление.

Ето тук една малко по-стара снимка от декември където не съм чистил кюнецът по никакъв начин, а си е чистичък и бял. Дори след регенерация нямаше видимо черно (пък и на пипане).
exhaust.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от astrapower » 12 Май 2017, 12:29

Вероятно защото имаш база за сравнение. При мен от около година и половина откакто съм взел колата си е все така, на пипане леко цапа пръста.....Реално няма нищо вечно, така че ще дойде време и за смяна. Моята я взех на 204к "непипани" киометра сега е към 220 и все си е такъв. Наблюдава ли се друго оплакване освен зацапването на накрайниците ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от Taruno » 12 Май 2017, 13:19

drago9205 написа:Ами за мен е логично да има пробив ако цапа повече, пък и според колегите също е признак, че е започнал да се продънва. Аз лично веднага направих разлика, защото преди това не съм пипал/чистил гърнето, а си стоеше бял, пък сега изведнъж започна да потъмнява леко след каране, та веднага ми направи впечатление.

Ето тук една малко по-стара снимка от декември където не съм чистил кюнецът по никакъв начин, а си е чистичък и бял. Дори след регенерация нямаше видимо черно (пък и на пипане).
exhaust.jpg


И на тази снимка ако беше бръкнал щеше да има малко черно :) фирлмираш се

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от bai_ILIA » 12 Май 2017, 13:21

хахах да да супер чисто е все пак не готвите там или не си наливате вода от тази тръба :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от astrapower » 12 Май 2017, 16:04

:) Прави сте, не е за пиене от тези тръби. Според мен по-скоро ще се появят други признаци, натрупване на грешки и пр. докато регенерира и наляганията са в норма мисля няма смисъл да се пипа...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от drago9205 » 20 Юни 2017, 8:36

Миналият уикенд говорих с едните майстори, при които си ходя как правят физичестото махане на ДПФ. Та казаха, че обикновено махат и катализатора и филтъра и слагат тръба в кюмбето.
Гледам почти всички от вас, които са го правили препоръчват катализатора да си остане, та въпросът ми е каква е разликата (като изключим емисиите и миризмата) при слагане на тръба в кюмбето и при оставен кат? Най-вече питам защото ме убеждаваха, че като се сложи тръба няма дрънчене и не се променя звука, а тук по спомен съм чел мнения, че единственият вариант да не се промени звука е да отане катализатора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 370
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E60 530d xDrive
Мечтае да кара: Скоро в F12...

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от snooperchi » 20 Юни 2017, 19:43

Или някакъв резонатор според мен. Не знам, но пушене при мен няма, само оначало като я запаля на другия ден. После подавам газ и няма повече. Явно се насъбира някъде. Дрънченето и по-шумната работа на място ме дразнят малко мен. Иначе....при мен след светнала лампа за дпф и премахването....все едно нямаше 40-50коня тая кола. Тръгна много добре.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от (h)aman » 20 Юни 2017, 20:07

Аз си оставих катализатора и няма никаква разлика преди/след във звука. Само през гърнето духа повече. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от 2707E91 » 21 Юни 2017, 18:43

Това с тръбата вътре е излишно,аз си го изтърбуших сам,махнах всичко,при мене чвата пита се беше счупила и парчетата дозапушили 2рата.
И да не беше така пак щях да ги разкарам,така и така свалям ,а то си е доста разкачване.
звука въобще не ме дразни,дрънчене няма,даже ме хвана яд че пак е мега тихо и и набих права тръба от-до с резонатор накрая и пак ако не я изрежеш не се чува разликата.
Като се сетя как ми беше писнало да се занимавам с тоя дпф,само да го следя ,регенерирам и накрая както си карах с малко над 200 се строшиха питите...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook