Премахване на DPF и катализатор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ще се радвам и аз да получа информация за махане на DPF, благодаря
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
Софтуерното премахване ми струваше 300лв на мен.От катализатора+дпф на 6така+избушването и монтаж/демонтаж, накрая ми върнаха 170лв.Общо 130лв ми струваше удоволствието.
След това си купих само катализатор, с избушен ДПФ и си го монтирах обратно и съветвам всички да не избушват катализатора от кюмбето, а само частта с ДПФ-а.А най-добре е да разберете защо ви се запушва ДПФ-а и да си отстраните първоначалния проблем, вместо да си махате ДПФ-а.
След това си купих само катализатор, с избушен ДПФ и си го монтирах обратно и съветвам всички да не избушват катализатора от кюмбето, а само частта с ДПФ-а.А най-добре е да разберете защо ви се запушва ДПФ-а и да си отстраните първоначалния проблем, вместо да си махате ДПФ-а.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Аз след някой месец ще го махам, защото почна вече да черни кюнеца... та за мен няма много смисъл от ДПФ-а ако пак ми седи черен ауспуха макар и по-леко отколкото без.
Иначе съдейки по тестовете и стойностите всичко му е наред.
Иначе съдейки по тестовете и стойностите всичко му е наред.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
На какви км е ?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ами не мога да кажа със сигурност. По 25к на година е карана в началото. Трябва да е на към сигурно 250 (на борда в момента е на 226 може и да е на толков аможе да е със 100к отгоре), може и ремапът да се отразява на цапането на ауспуха знам ли, ще покарам тако ако не се оправи ще се маха, тъкмо да се поотпуши малко и току виж излезнал някой друг кон
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
От ремапа само ще регенерира по често и ще му се скъси живота, но няма причина да ти цапа кюнеца.
Ако караш повечко градско колата си го регенерира и в града и след регенерация е леко опушен, но не черен от сажди както ако го няма.
Проследи си наляганията, ако са ниски няма причина да се притесняваш
Ако караш повечко градско колата си го регенерира и в града и след регенерация е леко опушен, но не черен от сажди както ако го няма.
Проследи си наляганията, ако са ниски няма причина да се притесняваш
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Премахване на DPF и катализатор
vld написа:От ремапа само ще регенерира по често и ще му се скъси живота, но няма причина да ти цапа кюнеца.
Ако караш повечко градско колата си го регенерира и в града и след регенерация е леко опушен, но не черен от сажди както ако го няма.
Проследи си наляганията, ако са ниски няма причина да се притесняваш
Освен да се е изтърбушил дпфа
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
И аз подозирам, че може да се е "самоизтърбушил" ако е възможно. Да наистина кюнеца не е като на кола без ДПФ - има филм от сажди, а не слой от сажди. И все пак си мисля, че просто му е дошло времето и е почнал да пропуска сажди.
Наляганията ги показва перфектни - при нерегенерирала от 500км кола дава до 8 на празен ход и около 20 на 2000об., което е супер.
След регенерация на празен ход е около 3 мбара и на кът оф към 60.
Наляганията ги показва перфектни - при нерегенерирала от 500км кола дава до 8 на празен ход и около 20 на 2000об., което е супер.
След регенерация на празен ход е около 3 мбара и на кът оф към 60.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Премахване на DPF и катализатор
drago9205 написа:И аз подозирам, че може да се е "самоизтърбушил" ако е възможно. Да наистина кюнеца не е като на кола без ДПФ - има филм от сажди, а не слой от сажди. И все пак си мисля, че просто му е дошло времето и е почнал да пропуска сажди.
Наляганията ги показва перфектни - при нерегенерирала от 500км кола дава до 8 на празен ход и около 20 на 2000об., което е супер.
След регенерация на празен ход е около 3 мбара и на кът оф към 60.
по-скоро или си бил със скапана нафта или е направил регнерации. Пробвай да го почистиш идеално - визирам водна шкурка и обезмаслител, защото и малко да е мазен почва да чернее леко от най-фините частици, които филтъра не улавя по принцип.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Днес проверих стойностите - празен ход 6-8мбара, 2000 об. 18мбара. 700км преди последната регенерация.
Мисля си може ли просто след време питата на филтъра да се стопи/разгради от регенерациите и високата температура на изгорелите газове и просто да почне да пропуска?
Въпреки тези не лоши стойности ето няколко снимки:
Това е първата снимка от днес и кюнецът не е чистен от 10-тина дни.
Това е снимка направена след 1-вата и след като го затърках с парцал, но с повече усилие и по-дълго.
Това пак е от днес, но от преди малко след 50-60 км градско. Малко по-чист е ауспухът отколкото изглежда заради светлината, но пак си имаше филм от сажди
Мисля си може ли просто след време питата на филтъра да се стопи/разгради от регенерациите и високата температура на изгорелите газове и просто да почне да пропуска?
Въпреки тези не лоши стойности ето няколко снимки:
Това е първата снимка от днес и кюнецът не е чистен от 10-тина дни.
Това е снимка направена след 1-вата и след като го затърках с парцал, но с повече усилие и по-дълго.
Това пак е от днес, но от преди малко след 50-60 км градско. Малко по-чист е ауспухът отколкото изглежда заради светлината, но пак си имаше филм от сажди
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Премахване на DPF и катализатор
Продънен е
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Емии и аз такива подозрения имам и затова съм се ориентирал скоро да го отстранявам направо. Най-интересното е, че сякаш стана изведнъж, докато кюнецът си беше перфектно чист и започна да е както на снимките само след 1 извънградско пътуване.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ами то изведнъж става
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
Да...първо не е продънен и после е продънен
А, какъв е зорът да го махаш, като той сега сам се е махнал за без пари?
А, какъв е зорът да го махаш, като той сега сам се е махнал за без пари?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ами едното е, че сам се е махнал, но не съвсем, а другото, че колата пак ще прави регенерации, които ще са ненужни и съответно ще водят винаги до повишаване на температурата на отходните газове, не е добре за турбото като цяло. Според мен е по-редно като се продъни да си се и махне (ако не напълно, то поне софтуерно).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани