Премахване на DPF и катализатор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Премахване на DPF и катализатор
Колеги и аз съм пред дилема, но преди това искам да ви попитам възможно ли е просто да е много запушен моят ДПФ или грешките по-долу са наистина от неработещи датчици?
Прилагам разпечатката от диагностиката, абстрахирайте се от БГ превода
Четях в чуждите форуми и някои, със същите грешки, пишат, че нещата са се оправили с принудително чистене, било то регенерация или сваляне на ДПФ и почистването му.Аз обаче се съмнявам, че при тези грешки ще се пусне принудителната регенерация, ако я задам.Ако някой от опит сподели, ще бъда много благодарен, преди да реша дали окончателно да махам ДПФ. Колата е 177 к.с. 2007 година 320д, ауспуха е чист като сълза отзад.
Прилагам разпечатката от диагностиката, абстрахирайте се от БГ превода
Четях в чуждите форуми и някои, със същите грешки, пишат, че нещата са се оправили с принудително чистене, било то регенерация или сваляне на ДПФ и почистването му.Аз обаче се съмнявам, че при тези грешки ще се пусне принудителната регенерация, ако я задам.Ако някой от опит сподели, ще бъда много благодарен, преди да реша дали окончателно да махам ДПФ. Колата е 177 к.с. 2007 година 320д, ауспуха е чист като сълза отзад.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
Няма да пусне никаква регенерация при тея грешки и вероятно филтърът ти се е задръстил точно поради въпросните грешки.Ако продължаваш, да я караш така, ще си направиш голям проблем.
Re: Премахване на DPF и катализатор
Satanism написа:Няма да пусне никаква регенерация при тея грешки и вероятно филтърът ти се е задръстил точно поради въпросните грешки.Ако продължаваш, да я караш така, ще си направиш голям проблем.
Благодаря колега! Какво съветваш - да махам всичко или да сменям датчиците и да пускам тогава регенерация?
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
Твоя си работа е това.Вече писах в тая тема, че обмислям да си връщам дпф-а.В твоя случай, вероятно ще трябва да свалиш и самият дпф за ръчно почистване.Може и да не стане само с регенерации...зависи от колко време го караш така.
Re: Премахване на DPF и катализатор
Satanism написа:Твоя си работа е това.Вече писах в тая тема, че обмислям да си връщам дпф-а.В твоя случай, вероятно ще трябва да свалиш и самият дпф за ръчно почистване.Може и да не стане само с регенерации...зависи от колко време го караш така.
Ами честно казано, от август ми е светна лампата на ДПФ около 5-6 пъти градско каране(като цяло не повече от 250-300 км), но през последните 4 дни имам 1200 км. само магистрала и днес като ми светна вече се вбесих и разбрах че имаме проблем.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
Бая е....и то градското е по-големият проблем.Извънградско ДПФът се регенерира дори без принудителната регенерация, особено ако караш на по-високи обороти.Светне ли ДПФ, веднага на диагностика се ходи.Аз даже, докато имах, периодично си пусках една диагностика...на месец по веднъж, поне, защото за 480А не светва лампата.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Amorphis написа:Satanism написа:Твоя си работа е това.Вече писах в тая тема, че обмислям да си връщам дпф-а.В твоя случай, вероятно ще трябва да свалиш и самият дпф за ръчно почистване.Може и да не стане само с регенерации...зависи от колко време го караш така.
Ами честно казано, от август ми е светна лампата на ДПФ около 5-6 пъти градско каране(като цяло не повече от 250-300 км), но през последните 4 дни имам 1200 км. само магистрала и днес като ми светна вече се вбесих и разбрах че имаме проблем.
Не е много, страшно положението.
Не я карай докато не си смениш повредените датчици, после една две принудителни регенерации и ще се оправи.
Щом ауспуха ти е бял, значи че не се е продънил филтъра.
Лошото е че с това делфи неможеш да видиш обратното налягане на празен ход, по него лесно се разбира колко е зле положението.
Но и да се наложи да го почистиш, няма да е нещо фатално, сваляне киснене с обезмаслител, миене и го мяташ обратно, после една регенерация и става перфектен.
Не си съсипвай удоволствието от това да караш непушеща и несмърдяща на гадно кола
Премахване на DPF и катализатор
Благодаря колеги! И аз съм за ДПФ-а, ще го задържа, още повече, че колата се кара в малък град и предимно извънградско. Днес ще проверя “soot levels” и ще поръчам сензорите и ще споделя впечатления. Интересното е че грешките на сензорите са записани по същото време, по което записва и двете грешки за ДПФ. Сега съм ги изчистил и ще видя дали пак ще ги запише. Още един въпрос: имат ли някаква връзка подгревните свещи към системата за регенерация на ДПФ - имам 2 или 3 изгоряли.
П.с. Иначе не виждам разлика във вървенето, динамична е колата и разхода не се е променил - около 5.5 извън града си ми е давала винаги, последно с 3ма в колата и яко багаж. Температурата е ОК - 88-92 градуса постоянно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
П.с. Иначе не виждам разлика във вървенето, динамична е колата и разхода не се е променил - около 5.5 извън града си ми е давала винаги, последно с 3ма в колата и яко багаж. Температурата е ОК - 88-92 градуса постоянно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Имат да, с изгорели подгревни свещи не може да стартира регенерация. Като цяло 2-та най-чести проблема, за да се стигне до запушване на ДПФ-ът са прецакани термостати и изгорели свещи (в частност релето на свещите).
Re: Премахване на DPF и катализатор
По принцип трябва да няма никакви грешки в DDE модула, за да има условия за регенерация(плюс още някои условия).
Въпреки, че моята е правила регенрации при изгорели свещи. Мисля, че имаше връзка с външната температура - трябва да е топло, за да тръгне. Имам някакъв спомен, че някой беше писал нещо подобно тук.
Иначе и аз съм на мнение да не махаш ДПФ-а. Поправимо е, иска малко занимавка и пари.
Въпреки, че моята е правила регенрации при изгорели свещи. Мисля, че имаше връзка с външната температура - трябва да е топло, за да тръгне. Имам някакъв спомен, че някой беше писал нещо подобно тук.
Иначе и аз съм на мнение да не махаш ДПФ-а. Поправимо е, иска малко занимавка и пари.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Не всички грешки влиаят. Аз например имам в ДДЕ-то грешка за прецакан сензор за нивото на маслото, но си правеше регенерации. Иначе за свещите не мога да кажа 100% до колко са оказвали влияние при мне, понеже първата ми работа след като взех колата беше да сменя свещите (3 бяха дали фира)
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
Само определени грешки имат значение. Някой тук коментираше, че подгревните свещи също не спъват регенерациите.Аз съм подкарвал регенерация и с развален термостат....ама беше доста трудно На 4та, със 140-150...
Re: Премахване на DPF и катализатор
Така е, това го написах, защото е на хартия. На практика нямам идея кое спира регенерацията и кое - не.
Или поне знам за сто неща, които я спират.
Ама ако беше толкова трудно изпълнимо да почне регенерация, сигурно почти всички дизели още на 50к километра щяха да са с отрязани филтри.
Не мисля, че бай Италианец е носил кабела и лаптопа с ИСТА в жабката да си гледа грешките, а пък много коли си идват тука с ДПФ-ите на тях.
Или поне знам за сто неща, които я спират.
Ама ако беше толкова трудно изпълнимо да почне регенерация, сигурно почти всички дизели още на 50к километра щяха да са с отрязани филтри.
Не мисля, че бай Италианец е носил кабела и лаптопа с ИСТА в жабката да си гледа грешките, а пък много коли си идват тука с ДПФ-ите на тях.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ако трябва и аз да съм честен и на мен ми бяха заминали термостатите и температурата падаше до към 60 градуса, но регенерации пак успяваше да прави после се зачетох във форума, че термостатите се прецаквали и ги диагностицирах
A oтносно свещите - сега реших пак да потърся, за да не говоря наизуст, но чета разнородни мнение. По принцип в ДИС и в ИСТА при форсирана регенерация изкарва и необходимите условия за нея, но не си спомням вече дали изписваше нещо за свещите
A oтносно свещите - сега реших пак да потърся, за да не говоря наизуст, но чета разнородни мнение. По принцип в ДИС и в ИСТА при форсирана регенерация изкарва и необходимите условия за нея, но не си спомням вече дали изписваше нещо за свещите
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
exc написа:Така е, това го написах, защото е на хартия. На практика нямам идея кое спира регенерацията и кое - не.
Или поне знам за сто неща, които я спират.
Ама ако беше толкова трудно изпълнимо да почне регенерация, сигурно почти всички дизели още на 50к километра щяха да са с отрязани филтри.
Не мисля, че бай Италианец е носил кабела и лаптопа с ИСТА в жабката да си гледа грешките, а пък много коли си идват тука с ДПФ-ите на тях.
Така е, но там не се карат толкова много коли с масло Приста, съмнителна нафта на черно и съвсем не всички идват ремапнати
Освен това, там много повече хора пътуват извънградско до работа, което значително подобрява нещата.При нас, повечето хора излизат извън града веднъж в месеца(ако въобще).Майка ми си купи новТуарег и на 20к км започна да вика ДПФ.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани