Премахване на DPF и катализатор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Няма как да не е регенерирала 1000 км. само градско...При мен на около 250 км, чисто градско си пуска регенерация, дори и да не е достигнала 75 гр. на охл. течност. Според мен просто регенерацията в градски условия е компромисен вариант и това при колегата е съвсем нормално като резултат. Даже не е ясно дали последната рег. цикъл е приключил, може и да е спрял колата преди да приключи. Колите искат каране извънградско, другото е ала-бала.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Powerslide написа:Ето снимка
Горната снимка е в дена в който пристигна демек напълно НЕобслужена със 6 свещи и реле за смяна демек не може да си прави регенерация нали така ??
Долната снимка е след обслужване и каране около 1000км,предимно градско. Мия ги с водоструя накрайниците и карам извънградско и пак стават така подобни
Само за 1000км. трудна работа да се промени състоянието на филтъра толкова.
Релето и свещите пречат да стане достатъчно добре регенерацията в градски условия, но пак я има.
Филтъра е почнал да пропуска сажди, вероятно е на повечко километри.
Можеш да го свалиш и да го измиеш и да го монтираш обратно.
Или да го дадеш на машинно почистване.
Виж каква е стойността на ASH предполагам, че е над 60-70.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Премахване на DPF и катализатор
Regeneration Enabled
Exhaust gas backpressure 15.94 mbar
Exhaust gas temp before dpf 169 ‘c
Status last regeneration 155 520 m (в момента е на 162 ххх
Status regeneration not active
Не ми дава да кача снимката
Това видях днес , чакам да докарат кабел к+дкан и ще пробвам с Btool expert
Има нещо нередно тука ...
Има грешка единствена за подгрева на горивния филтър , може ли заради това да не е пускала ? Не мисля
Exhaust gas backpressure 15.94 mbar
Exhaust gas temp before dpf 169 ‘c
Status last regeneration 155 520 m (в момента е на 162 ххх
Status regeneration not active
Не ми дава да кача снимката
Това видях днес , чакам да докарат кабел к+дкан и ще пробвам с Btool expert
Има нещо нередно тука ...
Има грешка единствена за подгрева на горивния филтър , може ли заради това да не е пускала ? Не мисля
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Обърни внимание на мерните единици, това 155 520 е в метри, т.е преди 155 км. реално е регенерирала.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
astrapower написа:Обърни внимание на мерните единици, това 155 520 е в метри, т.е преди 155 км. реално е регенерирала.
Именно, регенерирала си е колата, не и пускай принудителни, просто я наблюдавай един два пъти седмично.
Ако колата е автомат се усеща, когато прави регенерация започва да включва на по високи обороти при леко шофиране.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Премахване на DPF и катализатор
Минаха няколко дни в чудене и накрая взех нещата в свои ръце
Купих си кабел K+Dcan , OTG USB преходник към един стар счупен андроид , платих Btool Expert и влязох в играта
Първите данни бяха следните (към сряда миналата седмица)
регенерация правена преди 100тина км
Soot mass беше около 40g
Ash mass 18g
Днес пътувах около 200 км
Данни преди тръгване :
регенерация преди 80 км
Soot mass беше 42g
Ash mass беше 18g
По магистралата като карах пуснах принудителна и Soot mass падна до 6g и след края на регенерацията се качи до около 22g
На връщане пак спрях и погледнах данните - Soot mass беше 40g (карах по междуселски път бавно и с няколко спирания , работи на място няколко минути)
Като се качих на магистралата пуснах още една принудителна - soot mass пак падна надолу до 8g , ash mass не мърда от 18g
Спрях пред вкъщи и пак погледнах - Soot mass 24,8g , Ash mass 18,2g
Това е от мен , не знам реално какво правя пробвам , цъкам , каквото съм прочел тук го прилагам , ако правя нещо грешно или се изразявам неправилно
А и оставащ живот на филтъра 127 000 км пише
E91 330dA 231
260 000 км
Накрайниците са пак чернички , но ще си поиграя тези дни да ги изчистя и ще карам !!!!! Няма да я мисля много много
Благодаря на всички
Купих си кабел K+Dcan , OTG USB преходник към един стар счупен андроид , платих Btool Expert и влязох в играта
Първите данни бяха следните (към сряда миналата седмица)
регенерация правена преди 100тина км
Soot mass беше около 40g
Ash mass 18g
Днес пътувах около 200 км
Данни преди тръгване :
регенерация преди 80 км
Soot mass беше 42g
Ash mass беше 18g
По магистралата като карах пуснах принудителна и Soot mass падна до 6g и след края на регенерацията се качи до около 22g
На връщане пак спрях и погледнах данните - Soot mass беше 40g (карах по междуселски път бавно и с няколко спирания , работи на място няколко минути)
Като се качих на магистралата пуснах още една принудителна - soot mass пак падна надолу до 8g , ash mass не мърда от 18g
Спрях пред вкъщи и пак погледнах - Soot mass 24,8g , Ash mass 18,2g
Това е от мен , не знам реално какво правя пробвам , цъкам , каквото съм прочел тук го прилагам , ако правя нещо грешно или се изразявам неправилно
А и оставащ живот на филтъра 127 000 км пише
E91 330dA 231
260 000 км
Накрайниците са пак чернички , но ще си поиграя тези дни да ги изчистя и ще карам !!!!! Няма да я мисля много много
Благодаря на всички
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Няма нужда да си пускаш принудителни регенерации без причина. Колата ти ще си пусне сама, когато е необходимо. Карай повечко извънградско и нямаш проблеми. Стойностите на ASH, се покачват но доста по-бвано, така че нямаш проблем. С Btool-a e много удобно и си наясно как и кога си пуска реген. и т.н, много добре си започнал!
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Колите са стари и вече и често може стойностите да са наистина добри, ДПФ-ът да функционира добре и да регенерира в приемливи диапазони, но в същото време ауспусите да почерняват леко. Не знам чистене/миене и прочее дали ще реши проблема с почерняващият ауспух, но във всеки случай дори така чернилката ще е доста по-малко отколкото без филтър
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Powerslide написа:Минаха няколко дни в чудене и накрая взех нещата в свои ръце
Купих си кабел K+Dcan , OTG USB преходник към един стар счупен андроид , платих Btool Expert и влязох в играта
Първите данни бяха следните (към сряда миналата седмица)
регенерация правена преди 100тина км
Soot mass беше около 40g
Ash mass 18g
Днес пътувах около 200 км
Данни преди тръгване :
регенерация преди 80 км
Soot mass беше 42g
Ash mass беше 18g
По магистралата като карах пуснах принудителна и Soot mass падна до 6g и след края на регенерацията се качи до около 22g
На връщане пак спрях и погледнах данните - Soot mass беше 40g (карах по междуселски път бавно и с няколко спирания , работи на място няколко минути)
Като се качих на магистралата пуснах още една принудителна - soot mass пак падна надолу до 8g , ash mass не мърда от 18g
Спрях пред вкъщи и пак погледнах - Soot mass 24,8g , Ash mass 18,2g
Това е от мен , не знам реално какво правя пробвам , цъкам , каквото съм прочел тук го прилагам , ако правя нещо грешно или се изразявам неправилно
А и оставащ живот на филтъра 127 000 км пише
E91 330dA 231
260 000 км
Накрайниците са пак чернички , но ще си поиграя тези дни да ги изчистя и ще карам !!!!! Няма да я мисля много много
Благодаря на всички
Ресетнат и ДПФ-а на около 200 000км. според стойностите на ASH.
Никъде не пишеш какво е обратното налягане?
Не пускай излично принудителни регенерации.
Регенерациите скъсяват живота на ДПФ-а и колкото са по на често толкова по рано заминава.
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Премахване на DPF и катализатор
Вчера махнах само ДПФ, при мен са отделно от катализатора на Е65. Сложих тръба на негово място.
Не усетих никаква разлика
Няма грешки , нищо не свети по таблото.
Въпроса ми е все пак дали да го премахна и софтуерно и въобще софтуерно има ли го след като в него нищо не влиза - никакви датчици или проводи.
Не усетих никаква разлика
Няма грешки , нищо не свети по таблото.
Въпроса ми е все пак дали да го премахна и софтуерно и въобще софтуерно има ли го след като в него нищо не влиза - никакви датчици или проводи.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Премахване на DPF и катализатор
А къде са монтирани датчиците за налягане, температурен...
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Премахване на DPF и катализатор
На катализатора има за температура и налягане а другия за температура на е на тръбата преди ДПФ .
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- ReSp3c7a
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 19.02.2018
- Пол: Мъж
- Кара: е60 535d космУс, f32 428xi
Re: Премахване на DPF и катализатор
Бях забравил да пиша тук. Mахнахме катализатора, да речем, че не беше в много добра форма. Колата върви доста по-приятно, няма го едно досадно запъване, също така не пуши, но навън мирише на апокалипсис
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Премахване на DPF и катализатор
ReSp3c7a написа:Бях забравил да пиша тук. Mахнахме катализатора, да речем, че не беше в много добра форма. Колата върви доста по-приятно, няма го едно досадно запъване, също така не пуши, но навън мирише на апокалипсис
E...това е основния проблем. Смрадта е ужасна без катализатор.
klintan66 написа:На катализатора има за температура и налягане а другия за температура на е на тръбата преди ДПФ .
Мисля, че ще е по-коректно да се премахне и софтуерно, пък и да се възползваш от случая и да я позасилиш малко
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
Задължително се премахва и софтуерно ДПФът. И да, смърди....и за околните е гадно.Най-добре да се остави катализатора.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани