Премахване на DPF и катализатор

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от vld » 22 Юни 2017, 10:07

Дрънчене няма, но съска като змия, като се изкорми всичко при три литровите, за малките не съм обръщал внимание, може да не е толкова силен ефекта.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от andy » 22 Юни 2017, 11:09

При Х-те няма грам промяна във звука дори и без КАТ, както и при 535д. Но при 530д звука е гаден.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.05.2014
Пол: Мъж

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от VladSlav » 16 Окт 2017, 22:45

(h)aman написа:Аз си оставих катализатора и няма никаква разлика преди/след във звука. Само през гърнето духа повече. :D


Колега, би ли ми дал малко повече инфо, защото и аз съм пред дилема какво да правя:

Този вариант да остава катализатора е добър, би ли казал сега как е колата, пуши ли, мирише ли ти много като работи на място, къде ти го махната само филтъра и колко ти струваше...

PS: При мен преди 2 месеца се запуши доста (колата е на 250 хил. 163 кс.,), в сервиз го чистиха механично със сваляне и киснене за 250лв., и казаха че няма други проблеми и си прави регенерацията, Сега пак се запуши и съм я вкарал в друг сервиз, но не ми се иска да кормя всичко, даже си мисля да купувам рециклиран от ибей.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.10.2017
Пол: Мъж

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от mrstoyanov87 » 20 Окт 2017, 10:51

И аз се чудя дали да отида да ми го примахнат този DPF, имам 2000d, e90, 163 к.с. от 1 година карам и постоянно ми светва и изгасва лампата за мотора, 2 пъти ми го чистят и все същата работа. В Пловдивска област някой читав майстор за сваляне с изчистване на софтуерната грешка може ли да ме насочите.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.05.2014
Пол: Мъж

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от VladSlav » 20 Окт 2017, 13:37

Оказа се, че единия термостат изобщо не е затварял и не се е пускала регенерация, също имах и две свещи за смяна. Та смених и двата термостата голям и този на егр и четири нови свещи на Беру, като релето не било за смята. Не ми излезе ефтино, а имам отстъпки на частитте :) Надявам се сега да си влезе в нормален режим и да не се запушва, пък ще видим... Сваляха го преди два месеца в друг сервиз да го чистят със киснене.
Последна промяна VladSlav на 14 Ное 2017, 11:40, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от drago9205 » 20 Окт 2017, 13:55

Колега много дълго си се мъчил така щом няколко пъти го чистиш. То едно сваляне и чистене е горе долу на цената на свещите и термостатите. Дано не са му се прецакали свойствата от тези чистения и си заработи нормално.
Та в крайна сметка излиза, че в първият сервиз са те излъгали и не е правел регенерации или това се е случило между чистенето и смяната на термостати и свещи?

П.С. Термостатът по-скоро не е затварял ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.10.2017
Пол: Мъж

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от mrstoyanov87 » 23 Окт 2017, 15:50

Имам следния проблем, на място като работи колата има едно леко тресене за секунда, като падат малко оборотите. Това го прави само като работи на място. Да ли има връзка с ДПФ-а

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от Satanism » 23 Окт 2017, 17:04

mrstoyanov87 написа:Имам следния проблем, на място като работи колата има едно леко тресене за секунда, като падат малко оборотите. Това го прави само като работи на място. Да ли има връзка с ДПФ-а

Дюза или ЕГР най-вероятно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от awful » 23 Окт 2017, 17:10

Satanism написа:
mrstoyanov87 написа:Имам следния проблем, на място като работи колата има едно леко тресене за секунда, като падат малко оборотите. Това го прави само като работи на място. Да ли има връзка с ДПФ-а

Дюза или ЕГР най-вероятно.


От затлачен колектор също го прави както и от дебитометара, като и от гарнитурите на колектора ако смуче от там въздух, та по този повод се почва със чистене на колектора, егр ,смяна на гумени уплътнения и след това ако пак го прави дюзи, дебитометър.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.05.2014
Пол: Мъж

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от VladSlav » 14 Ное 2017, 11:54

Колеги, едно питане. Примерно при махане на ДПФ и се остави катализатора, така колко време може да изкара и няма ли да се запуши и той скоро, ще спира ли малко емисиите и пушилката? Аз нямах регенерации от термостатите, но ги оправих и още нищо не съм махал, а и ми се иска да съм ЕКО, като сега ми даде налягане на празен ход 9 мбара, и последна регенерация преди 400 км, това добре ли е ? Колата е 2.0 163 кс.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от Satanism » 14 Ное 2017, 12:29

Няма да му стане нищо на катализаторът.Защо искаш да си махаш ДПФ-а....стойностите ти са ок.
Иначе има ефект, между със и без катализатор, разбира се.
Аз лично бих си сложил дпф-а обратно....честно казано.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от vld » 14 Ное 2017, 15:22

VladSlav написа:Колеги, едно питане. Примерно при махане на ДПФ и се остави катализатора, така колко време може да изкара и няма ли да се запуши и той скоро, ще спира ли малко емисиите и пушилката? Аз нямах регенерации от термостатите, но ги оправих и още нищо не съм махал, а и ми се иска да съм ЕКО, като сега ми даде налягане на празен ход 9 мбара, и последна регенерация преди 400 км, това добре ли е ? Колата е 2.0 163 кс.

Екстра е, карай я по агресивно да го изчисти по хубаво като усетиш че регенерира и ще стане перфекен :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от exc » 14 Ное 2017, 15:28

А как точно се усеща, че регенерира?
Защото моята си прави редовни регенерации, а аз по нищо не мога да разбера кога се случва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от Satanism » 14 Ное 2017, 15:48

На 6цил е трудна работа.Трябва да си познаваш колата изключително добре.Аз го забелязвАХ по два признака:
1.Разходомерът прави странни движения, на равен участък, с постоянна скорост.
2.При по-рязко подаване на газ, има едно моментно суетене, но това може да е признак и на много други проблеми.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.05.2014
Пол: Мъж

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от VladSlav » 14 Ное 2017, 16:55

Satanism написа:Няма да му стане нищо на катализаторът.Защо искаш да си махаш ДПФ-а....стойностите ти са ок.
Иначе има ефект, между със и без катализатор, разбира се.
Аз лично бих си сложил дпф-а обратно....честно казано.


Не ми се иска да махам ДПФ, но колата не изтегля както преди, мудна е. Темпомата постоянно отива до край, даже и с малко газ и има малко сажди на ауспуха. ДПФ-а е свалян и чистен с киснене с добавка на протек, след 2 месеца пак се запуши, но защото не работеха термостати, оправихме ги и сега си прави регенерация. Похвалиха ми една добавка на Марли, която се сипва в нафтата и е към 90 лв, ще пробвам дали ще и олекне малко след това. По-между другото сложих зимни Мишелин 205/60!/16, която е 2 см в диаметър по-голяма, а по каталог не и дават да кара с такива, и съм с алуминиеви фланци, ама не ми се вярва толкова пък да и тежат..

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook