Премахване на DPF и катализатор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Премахване на DPF и катализатор
Някой решил лие проблема с дрънчащия звук след премахване на DPF и катализатор ? Питам понеже нямах време и не успях да махна кюмбето на дпф-а, и сега звука от дрънчаща ламарина е на лице.
Re: Премахване на DPF и катализатор
ilhansyuleymanov написа:Някой решил лие проблема с дрънчащия звук след премахване на DPF и катализатор ? Питам понеже нямах време и не успях да махна кюмбето на дпф-а, и сега звука от дрънчаща ламарина е на лице.
Катализатора не се маха и звука остава същия като преди.
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Премахване на DPF и катализатор
Катализатора е махнат по ред други причини. Просто питам тези които са махали и катализатор как са направили кюмбето на дпф а. За в бъдеще обмислям да го направя с тръба също да отворя задното гърнр и да подменя ситото пак с тръба и така.
В ютуб има клипчета как отварят гърне на м3 и махат ситото смятам да направя същото за по плътен звук.
В ютуб има клипчета как отварят гърне на м3 и махат ситото смятам да направя същото за по плътен звук.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Премахване на DPF и катализатор
ilhansyuleymanov написа:Катализатора е махнат по ред други причини. Просто питам тези които са махали и катализатор как са направили кюмбето на дпф а. За в бъдеще обмислям да го направя с тръба също да отворя задното гърнр и да подменя ситото пак с тръба и така.
В ютуб има клипчета как отварят гърне на м3 и махат ситото смятам да направя същото за по плътен звук.
Честито ще имаш "невероятно" звучащ дизел - адски тъпо начинание да знаеш. Звука е много комичен и с професионални генерации пък камоли с тръби.
Re: Премахване на DPF и катализатор
Taruno написа:ilhansyuleymanov написа:Катализатора е махнат по ред други причини. Просто питам тези които са махали и катализатор как са направили кюмбето на дпф а. За в бъдеще обмислям да го направя с тръба също да отворя задното гърнр и да подменя ситото пак с тръба и така.
В ютуб има клипчета как отварят гърне на м3 и махат ситото смятам да направя същото за по плътен звук.
Честито ще имаш "невероятно" звучащ дизел - адски тъпо начинание да знаеш. Звука е много комичен и с професионални генерации пък камоли с тръби.
За 4 цилиндъра си прав, но шестака може да вади много хубав звук.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Премахване на DPF и катализатор
Само аз ли се кефя на тишината в купето?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Премахване на DPF и катализатор
Колкото повече навлиза директното впръскване при бензиновите двигатели и затрудненията с поставянето на газ, толкова по-често ще четем за такива глупости с преправяне на звука при дизел...
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
ilhansyuleymanov написа:Катализатора е махнат по ред други причини. Просто питам тези които са махали и катализатор как са направили кюмбето на дпф а. За в бъдеще обмислям да го направя с тръба също да отворя задното гърнр и да подменя ситото пак с тръба и така.
В ютуб има клипчета как отварят гърне на м3 и махат ситото смятам да направя същото за по плътен звук.
Моето е изкоремно и сложено обратно, както си е. Звукът е гаден, когато седиш зад колата...но пък като отвориш капака, ДПФ-ът си е "там" , с всичките му накачени датчици и чудесии и освен по разреза, който не се вижда, по друго няма как да познаеш, че е пипан.
Re: Премахване на DPF и катализатор
dextuar написа:Колкото повече навлиза директното впръскване при бензиновите двигатели и затрудненията с поставянето на газ, толкова по-често ще четем за такива глупости с преправяне на звука при дизел...
То и ремапването е глупост, ама всеки втори дизел е ремапнат, включително и твоя. Да не говорим, че това нещо се прави от много преди Е90, какво общо има газта и директното впръскване нямам идея.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Премахване на DPF и катализатор
(h)aman написа:dextuar написа:Колкото повече навлиза директното впръскване при бензиновите двигатели и затрудненията с поставянето на газ, толкова по-често ще четем за такива глупости с преправяне на звука при дизел...
То и ремапването е глупост, ама всеки втори дизел е ремапнат, включително и твоя. Да не говорим, че това нещо се прави от много преди Е90, какво общо има газта и директното впръскване нямам идея.
Хората, които попринцип им пука за звука, карат бензин. Понеже е скъпо и не излиза оферта поне към момента да сложиш газ на двигател с директно впръскване,но пък искаш да си горе-долу актуален към пазара и да ти е сравнително евтино си купуваш дизел. Ама още искаш "спортното усещане" a.k.a да будиш квартала и да ръмжиш по светофара на прекъсвач и за това правиш тая глупост да дириш звук от дизел. Мое мнение.
П.С: Моля без клипчета от тубата за прекрасно звучащи дизели
П.С2: Аз съм дори detuned, 150кс сток съм към момента
Re: Премахване на DPF и катализатор
Хората, които искат звук си купуват V8 и нагоре, а не редови шестак. Явно всички коли трябва да се карат стокови, защото и за бензина може да се каже "за какво ще му слагаш генерация на това 330и, селска история, купи си М3 като искаш звук".
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Премахване на DPF и катализатор
(h)aman написа:Хората, които искат звук си купуват V8 и нагоре, а не редови шестак. Явно всички коли трябва да се карат стокови, защото и за бензина може да се каже "за какво ще му слагаш генерация на това 330и, селска история, купи си М3 като искаш звук".
Явно не си се интересувал от последните М3/M4 и какви са им двигателите
Re: Премахване на DPF и катализатор
dextuar написа:(h)aman написа:Хората, които искат звук си купуват V8 и нагоре, а не редови шестак. Явно всички коли трябва да се карат стокови, защото и за бензина може да се каже "за какво ще му слагаш генерация на това 330и, селска история, купи си М3 като искаш звук".
Явно не си се интересувал от последните М3/M4 и какви са им двигателите
Аз мислех, че сме в Е9Х подфорум? Да не говорим, че последните М3 и М4 не са с шестаци заради звука при всички положения.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Премахване на DPF и катализатор
Така е, ама не можеш да отречеш, че звука им е добър, нали? Нищо, че са редови шестаци. Та така и с примера ти за генерация на 330и, определено далеч по смислено от генерация на 330д, да не говорим за 320д...(h)aman написа:dextuar написа:(h)aman написа:Хората, които искат звук си купуват V8 и нагоре, а не редови шестак. Явно всички коли трябва да се карат стокови, защото и за бензина може да се каже "за какво ще му слагаш генерация на това 330и, селска история, купи си М3 като искаш звук".
Явно не си се интересувал от последните М3/M4 и какви са им двигателите
Аз мислех, че сме в Е9Х подфорум? Да не говорим, че последните М3 и М4 не са с шестаци заради звука при всички положения.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Премахване на DPF и катализатор
Незнаех че сте толкова злобно настроени, съжалявам че споделох с вас какво мисля и смятам да направя, а вие едва не ме набихте както и да е няма да пиша нищо повече в тази тема.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани