e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- VictorIvanov
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
Здравейте...
имам следния проблем както се подразбира от заглавието - на няколко пъти ми се случва в движение колата изведнъж да изгасне без да показва каквито и да било грешки на екрана или каквото и да било.
След вадене на ключ и повторен опит за палене първоначално само се мъчи и не успява... на 2ри / 3ти опит си пали... понякога пали и от първия път, но после отново гасне След като потегли евентуално също така ми се струва и леко спъната...
Колата е била на сервиз няколко дни преди проблемите да се появят и тогава не бяха установени никакви грешки в компютъра.
В един от случаите беше се отворило едно капаче под левия фар... след като го затворих проблема като че ли изчезна...
В друг случай бях се облегнал на колата докато е спряла и съм отворил капачето за горивото... изгасна ми на няколко пъти по пътя след това, но след като видях, че капака е отворен и го затворих спря да гасне и успях да си я прибера в гаража.
Споменавам капачетата понеже един техник ми каза, че може да е нещо от електрониката... някакви защити не знам какво си там, което да спира двигателя като има нещо отворено и тн.
Четох малко по чужди форуми и гледам хората са пръскали по няколко хиляди паунда в сервизи на БМВ и къде ли не без какъвто и да било ефект.
Някой имал ли е същия проблем и знае ли от какво може да се получава ??? Кофти гориво... инжектори... помпа ? Един даже пишеше, че проблема се получавал от незасичане на чипа на ключа и се бил оправил след смяна на ключ и репрограмирането му .... много объркана работа
имам следния проблем както се подразбира от заглавието - на няколко пъти ми се случва в движение колата изведнъж да изгасне без да показва каквито и да било грешки на екрана или каквото и да било.
След вадене на ключ и повторен опит за палене първоначално само се мъчи и не успява... на 2ри / 3ти опит си пали... понякога пали и от първия път, но после отново гасне След като потегли евентуално също така ми се струва и леко спъната...
Колата е била на сервиз няколко дни преди проблемите да се появят и тогава не бяха установени никакви грешки в компютъра.
В един от случаите беше се отворило едно капаче под левия фар... след като го затворих проблема като че ли изчезна...
В друг случай бях се облегнал на колата докато е спряла и съм отворил капачето за горивото... изгасна ми на няколко пъти по пътя след това, но след като видях, че капака е отворен и го затворих спря да гасне и успях да си я прибера в гаража.
Споменавам капачетата понеже един техник ми каза, че може да е нещо от електрониката... някакви защити не знам какво си там, което да спира двигателя като има нещо отворено и тн.
Четох малко по чужди форуми и гледам хората са пръскали по няколко хиляди паунда в сервизи на БМВ и къде ли не без какъвто и да било ефект.
Някой имал ли е същия проблем и знае ли от какво може да се получава ??? Кофти гориво... инжектори... помпа ? Един даже пишеше, че проблема се получавал от незасичане на чипа на ключа и се бил оправил след смяна на ключ и репрограмирането му .... много объркана работа
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
Колега, мисля, че трябва да отидеш да ти закачат колата за диагностика и причината за проблема ще се изясни.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
Прегледай дюзите и стойностите на ДПФ-а, ако е задръстен на 100% прави такива проблеми и с дюзите е същата работа.
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
В движение гаснат 90% от гориво тия дизели. Ако е DPF-a сигурно ще изведе грешка на навигацията. Дюзи или регулатор на налягане в рейката може да правят проблеми без да записват грешка в компютъра.....
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
На колегата adoved му гаснеше от ДПФ без грешка в idrive, но всичкое гадаене без INPA
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
На мене ми гаснеше така 520та заради датчик на коляновия вал и точно по същия начин, както го описва колегата, карам карам и в движение докато набирам, забива носа после пак пали после пак гасне .... и по светофарите си прай, квото си иска както седи на свободна и гасне и после въртиш кат ненормален докато запали ....
Последна промяна braina на 18 Фев 2015, 12:45, променена общо 1 път
- VictorIvanov
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
Благодаря за отзивите колеги....
Ще я закарам утре на сервиз да видим какво ще стане. Само ме притеснява ако случаят е такъв, че не е отразило грешка в системата какво да правя ?
Да взема да сменя тоя датчик на коляновия вал, че и по други форуми хората така си оправяли същия проблем...
А за DPF има ли смисъл да пробвам да го "отпуша" ли каква беше процедурата там бях гледал над 4000 оборота да се държи колата нещо подобно ( не съм особено запознат, тъй като автомобила ми е от няма и 1 месец ) ?
Също така някой колега от Варна ако може да препоръча някой сервиз в който ходи да знам, че ще ми я свършат съвестно работата и няма да сменя половината чаркули за щяло и нещяло
Ще я закарам утре на сервиз да видим какво ще стане. Само ме притеснява ако случаят е такъв, че не е отразило грешка в системата какво да правя ?
Да взема да сменя тоя датчик на коляновия вал, че и по други форуми хората така си оправяли същия проблем...
А за DPF има ли смисъл да пробвам да го "отпуша" ли каква беше процедурата там бях гледал над 4000 оборота да се държи колата нещо подобно ( не съм особено запознат, тъй като автомобила ми е от няма и 1 месец ) ?
Също така някой колега от Варна ако може да препоръча някой сервиз в който ходи да знам, че ще ми я свършат съвестно работата и няма да сменя половината чаркули за щяло и нещяло
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
VictorIvanov написа:Благодаря за отзивите колеги....
Ще я закарам утре на сервиз да видим какво ще стане. Само ме притеснява ако случаят е такъв, че не е отразило грешка в системата какво да правя ?
Да взема да сменя тоя датчик на коляновия вал, че и по други форуми хората така си оправяли същия проблем...
А за DPF има ли смисъл да пробвам да го "отпуша" ли каква беше процедурата там бях гледал над 4000 оборота да се държи колата нещо подобно ( не съм особено запознат, тъй като автомобила ми е от няма и 1 месец ) ?
Също така някой колега от Варна ако може да препоръча някой сервиз в който ходи да знам, че ще ми я свършат съвестно работата и няма да сменя половината чаркули за щяло и нещяло
Диагностика колега преди това не сменяй нищо по колата, най-вероятно е датчик на рейла, или помпата за високо наляга, така една е65-ца до миналата седмица ми стопи нервите и накрая се оказа точно датчика.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
Taruno написа:На колегата adoved му гаснеше от ДПФ без грешка в idrive, но всичкое гадаене без INPA
При мене не гаснеше а само на празен ход менеше оборотите. При фейсовите като мойта не излиза грешка на навигацията за запушен дпф. По скоро както ти е казал колегата осi или датчика за рейла се бъзика или пък е възможно датчика за коляновия вал, но и в двата случая ще ти запише грешка.
- VictorIvanov
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
Здравейте отново.
Не успях да си намеря за днес свободен сервиз и по пътя за вкъщи пак загасна на 3 пъти...
Като след 3тия вече резултатът беше - пали и след 2 секунди гасне ... и до там. Поизчакай малко и пробвах пак, но резултатът беше същия. Значи какъвто и да е бил проблема лека полека се е влошил и вече нещо съвсем се е прецакало. Закарал съм колата с пътна помощ до един сервиз и утре ще видим какво ще кажат там момчетата... поне така като сега съвсем не върви ще може да се види със сигурност, че е оправен проблема понеже доста теми изчетох в които хората дават сумати пари за смяна на инжектори и какво ли не и после пак същия проблем ;X
Един комшия който уж разбира от дизели каза, че проблема може да е от въздух в системата... вариянти явно много.
Дано да се размина наистина с някой датчик и аз да не е нещо по-сериозно.
Като я оправя ще пиша пак да кажа какво е било та поне ако мога да спестя на някой колега чудене, главоболия и тн.
Не успях да си намеря за днес свободен сервиз и по пътя за вкъщи пак загасна на 3 пъти...
Като след 3тия вече резултатът беше - пали и след 2 секунди гасне ... и до там. Поизчакай малко и пробвах пак, но резултатът беше същия. Значи какъвто и да е бил проблема лека полека се е влошил и вече нещо съвсем се е прецакало. Закарал съм колата с пътна помощ до един сервиз и утре ще видим какво ще кажат там момчетата... поне така като сега съвсем не върви ще може да се види със сигурност, че е оправен проблема понеже доста теми изчетох в които хората дават сумати пари за смяна на инжектори и какво ли не и после пак същия проблем ;X
Един комшия който уж разбира от дизели каза, че проблема може да е от въздух в системата... вариянти явно много.
Дано да се размина наистина с някой датчик и аз да не е нещо по-сериозно.
Като я оправя ще пиша пак да кажа какво е било та поне ако мога да спестя на някой колега чудене, главоболия и тн.
- VictorIvanov
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
Та ... проблема накратко е от ECU-то, което се е лашкало в кутията... имало е разкачени пинчета, оголени жичкии тн. Явно някой голям разбирач е пипал нещо там...
В крайна сметка сега трябва да се сменя с нов компютър, така че някой ако продава или знае от къде мога да си взема моля да пише
В крайна сметка сега трябва да се сменя с нов компютър, така че някой ако продава или знае от къде мога да си взема моля да пише
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
VictorIvanov написа:Та ... проблема накратко е от ECU-то, което се е лашкало в кутията... имало е разкачени пинчета, оголени жичкии тн. Явно някой голям разбирач е пипал нещо там...
В крайна сметка сега трябва да се сменя с нов компютър, така че някой ако продава или знае от къде мога да си взема моля да пише
е така е когато бай Пешо пипа на всякъде
Иначе имам компютър за твоята кола имаш ЛС
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
колеги имам много подобен проблем.Бмв 330д е91.Проблема е следния:когато тръна да я паля запалва и веднага гасне.Опитвам отново пак същото.Така на 3-4 път запалва.Няма проблем вече след като съм я запалил,но ако я загъся и я оставя повече от 5-10мин прави същия проблем.Някой да се е сблъсквал с подобен случаи или поне да знае какво е ?Благодаря ви предварително!!!
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
Освен диагностика имаш нужда от уроци по правопис , но без диагностика нищо не може да се каже. Ако има проблеми ще има грешки
- gh0stfac3
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 9.11.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
Re: e92 330D 2006 ГАСНЕ в движение! :(
Здравейте колеги като чета и вече нз какво да напиша и аз. Та проблема при мен е следния 330хд е91 колата си върви всичко е 6. Реших да измия двигателя измихго и от там почнаха проблемите. Карах колата ръчках я спирам да пия кафе за час излизам и се почва едно вил вил вил неще да пали и след 30 път запали викам си нещо е мокро. И спирам на светофара и ще загася да видя дали ще запали е не запали поне 30 мин и след това запали закарах я в сервиза с пали гаси на другия ден и се оказа че е записало грешка 5 цилиндър дюза. Сменяваме записваме я в компютъра и си отивам. След 1 седмица викам ще излизам вил вил вил звънкам на другар идва с инса+ четеме 5 и 6 цилиндър айде пак на ново въртиме сучеме.разменяме дюзи проверяваме кабели к.р пак вил вил вил неще закрая пали работи 10 секунди и гасне и пак вил вил вил. Звъня на друг другар за справка от какво може да е друго казва ми че може да е дюза на 2 цилиндър и да записва 5ти. Нямам дпф и мисля да не би да не и стига нафтата и сега ще откачам помпата и с тубичка да видиме може и тва да е проблема и да не стига нафта или тоя датчик на коляновият вал ли един господ знае. Защото си мисля че като прай вил вил вил подкачва нафта и като я изгори гасне и после пак вил вил вил и пак запалва и гасне. Имате ли идея какво да сменя още или да я карам на Иво от Волуяк и да я магери нещо той.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани