Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Колеги ще използвам темата за да попитам нещо.
Ако на стандартно окачване ( не спортно ) на BMW E91 му се сложат пружини от S226A Sports suspension ще ги понесат ли амортисьорите или ще заминат много бързо ?
Ако на стандартно окачване ( не спортно ) на BMW E91 му се сложат пружини от S226A Sports suspension ще ги понесат ли амортисьорите или ще заминат много бързо ?
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
На практика няма да имаш проблем.
Тъй или иначе няма да слагаш нови амортисьори, ще си ползваш твоите. Когато им дойде времето като ги сменяш - слагаш си за 226 и забравяш.
Тъй или иначе няма да слагаш нови амортисьори, ще си ползваш твоите. Когато им дойде времето като ги сменяш - слагаш си за 226 и забравяш.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Bexim написа:На практика няма да имаш проблем.
Тъй или иначе няма да слагаш нови амортисьори, ще си ползваш твоите. Когато им дойде времето като ги сменяш - слагаш си за 226 и забравяш.
Мерси колега
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Имам питане колеги, задните амортесиори на Е91 320д, с нормално окачване, искам да ги сменя с такива от 330 хд, надявам се трябва да има разлика в амортесиорите от 320д сток и 330 хд сток ? Отделно пружините и тях ще сменя от 330хд, за да се вдигне отзад тоя кенеф.. че седи грозно така поне според мен. Какво още трябва да взема ново освен амортесиорите, имаше някакви гумени тампони под пружините, нещо някои скоро да ги е сменял тях ?
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
fikifiki написа:Имам питане колеги, задните амортесиори на Е91 320д, с нормално окачване, искам да ги сменя с такива от 330 хд, надявам се трябва да има разлика в амортесиорите от 320д сток и 330 хд сток ? Отделно пружините и тях ще сменя от 330хд, за да се вдигне отзад тоя кенеф.. че седи грозно така поне според мен. Какво още трябва да взема ново освен амортесиорите, имаше някакви гумени тампони под пружините, нещо някои скоро да ги е сменял тях ?
След като колата за теб е кенеф, какво значение има...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
fikifiki написа:Имам питане колеги, задните амортесиори на Е91 320д, с нормално окачване, искам да ги сменя с такива от 330 хд, надявам се трябва да има разлика в амортесиорите от 320д сток и 330 хд сток ? Отделно пружините и тях ще сменя от 330хд, за да се вдигне отзад тоя кенеф.. че седи грозно така поне според мен. Какво още трябва да взема ново освен амортесиорите, имаше някакви гумени тампони под пружините, нещо някои скоро да ги е сменял тях ?
Като ти четох мненията в другата тема, добивам някаква представа за твойто комби - бега ти гръмнат, амовете клекнали отзад, явно си се яхнал на някаква събирана тоталка, дизел милионник, нормално е впечатлението ти да е като за кенеф от конкретния екземпляр.
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Грешката е моя, че питам идиотски въпроси, които си ги знам.
Само да те попитам, колите от 2рата колонка сигурно са кенефи-милионници за теб, щото са по ниски от тези, от 1вата.
Не ми отговаряи...
Е60 530хд // Е60 535 д
Е91 330хд/320хд // Е91 320д
Е92 330 хд // Е92 320д,
Само да те попитам, колите от 2рата колонка сигурно са кенефи-милионници за теб, щото са по ниски от тези, от 1вата.
Не ми отговаряи...
Е60 530хд // Е60 535 д
Е91 330хд/320хд // Е91 320д
Е92 330 хд // Е92 320д,
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Аре бе имал си ти целия автопарк, и що ги нямаш сега ами си купуваш ударен строшеняци моля ти се държиш се като поредния форумен герой
Пс нищо не пречи да си притежавал подобни коли ама като съдя какви проблеми имаш с сегашната и яз мога да си представя за какви каляски става дума са били предишните, да не говорим за неверояният ти правопис
Пс нищо не пречи да си притежавал подобни коли ама като съдя какви проблеми имаш с сегашната и яз мога да си представя за какви каляски става дума са били предишните, да не говорим за неверояният ти правопис
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
b00st написа:fikifiki написа:Имам питане колеги, задните амортесиори на Е91 320д, с нормално окачване, искам да ги сменя с такива от 330 хд, надявам се трябва да има разлика в амортесиорите от 320д сток и 330 хд сток ? Отделно пружините и тях ще сменя от 330хд, за да се вдигне отзад тоя кенеф.. че седи грозно така поне според мен. Какво още трябва да взема ново освен амортесиорите, имаше някакви гумени тампони под пружините, нещо някои скоро да ги е сменял тях ?
Като ти четох мненията в другата тема, добивам някаква представа за твойто комби - бега ти гръмнат, амовете клекнали отзад, явно си се яхнал на някаква събирана тоталка, дизел милионник, нормално е впечатлението ти да е като за кенеф от конкретния екземпляр.
Щях да напиша същото и аз, копува си блъснати коли или такива които са евтини със цел да ги оправя еми много ясно е че са кенефи.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Защо му е на някой да търси помощ от форума след като знае всичко и само си търси повод да се заяжда или да нагрубява хората които все пак се опитват да помогнат??????
- Meidana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Защото е син на Тони Стругаро
Сори не се сдържах, извинявам се предварително за
Сори не се сдържах, извинявам се предварително за
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Да споделя и моят опит със "спортното" окачване:
Аз съм с пружини на H&R (race) и се водят най- ниските за нашите коли . Сложих ги на стоковите амо-та, докато си взема нови. Наблюденията ми са, че колата стана още по- стабилна, макар че и със заводските си беше много добре. Общо взето колата не мърда при завои, НО до тук с положителните качества В случая изникна следния проблем - ниските пружини скъсиха хода на амортисьора и при всяка една вдлъбнатина/дупка на пътя, в комбинация с малко по- висока скорост, хода на амо-тата свършва и цялата тежест пада на тампоните и бомбетата. Никак не е приятно, когато това се случи, след това споменаваш майките на всички, които отговарят за пътната инфраструктура (извинявам се на тези, които ги пропускам) и продължаваш. Следващата стъпка е да сложа нови амо- та, Bilstein B8, които са специално за ниски пружини и да се надявам, че ще предотвратя този проблем. На височина смятам, че колата ми е идеална, не задирам на легнали полицаи, минавам през неравности - няма проблеми, а стойката на колата е уникална.
За тези, които харесват по- меката возия им препоръчвам да си купят хубави амортисьори, било то и спортни (каквото и да се разбира под това), но пружините да не са толкова стегнати и ниски.
Аз съм с пружини на H&R (race) и се водят най- ниските за нашите коли . Сложих ги на стоковите амо-та, докато си взема нови. Наблюденията ми са, че колата стана още по- стабилна, макар че и със заводските си беше много добре. Общо взето колата не мърда при завои, НО до тук с положителните качества В случая изникна следния проблем - ниските пружини скъсиха хода на амортисьора и при всяка една вдлъбнатина/дупка на пътя, в комбинация с малко по- висока скорост, хода на амо-тата свършва и цялата тежест пада на тампоните и бомбетата. Никак не е приятно, когато това се случи, след това споменаваш майките на всички, които отговарят за пътната инфраструктура (извинявам се на тези, които ги пропускам) и продължаваш. Следващата стъпка е да сложа нови амо- та, Bilstein B8, които са специално за ниски пружини и да се надявам, че ще предотвратя този проблем. На височина смятам, че колата ми е идеална, не задирам на легнали полицаи, минавам през неравности - няма проблеми, а стойката на колата е уникална.
За тези, които харесват по- меката возия им препоръчвам да си купят хубави амортисьори, било то и спортни (каквото и да се разбира под това), но пружините да не са толкова стегнати и ниски.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
vanka7a написа:Да споделя и моят опит със "спортното" окачване:
Аз съм с пружини на H&R (race) и се водят най- ниските за нашите коли . Сложих ги на стоковите амо-та, докато си взема нови. Наблюденията ми са, че колата стана още по- стабилна, макар че и със заводските си беше много добре. Общо взето колата не мърда при завои, НО до тук с положителните качества В случая изникна следния проблем - ниските пружини скъсиха хода на амортисьора и при всяка една вдлъбнатина/дупка на пътя, в комбинация с малко по- висока скорост, хода на амо-тата свършва и цялата тежест пада на тампоните и бомбетата. Никак не е приятно, когато това се случи, след това споменаваш майките на всички, които отговарят за пътната инфраструктура (извинявам се на тези, които ги пропускам) и продължаваш. Следващата стъпка е да сложа нови амо- та, Bilstein B8, които са специално за ниски пружини и да се надявам, че ще предотвратя този проблем. На височина смятам, че колата ми е идеална, не задирам на легнали полицаи, минавам през неравности - няма проблеми, а стойката на колата е уникална.
За тези, които харесват по- меката возия им препоръчвам да си купят хубави амортисьори, било то и спортни (каквото и да се разбира под това), но пружините да не са толкова стегнати и ниски.
Ще ми е интересно да чуя мнение за B8ците, като ги сложиш
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Taruno написа:vanka7a написа:Да споделя и моят опит със "спортното" окачване:
Аз съм с пружини на H&R (race) и се водят най- ниските за нашите коли . Сложих ги на стоковите амо-та, докато си взема нови. Наблюденията ми са, че колата стана още по- стабилна, макар че и със заводските си беше много добре. Общо взето колата не мърда при завои, НО до тук с положителните качества В случая изникна следния проблем - ниските пружини скъсиха хода на амортисьора и при всяка една вдлъбнатина/дупка на пътя, в комбинация с малко по- висока скорост, хода на амо-тата свършва и цялата тежест пада на тампоните и бомбетата. Никак не е приятно, когато това се случи, след това споменаваш майките на всички, които отговарят за пътната инфраструктура (извинявам се на тези, които ги пропускам) и продължаваш. Следващата стъпка е да сложа нови амо- та, Bilstein B8, които са специално за ниски пружини и да се надявам, че ще предотвратя този проблем. На височина смятам, че колата ми е идеална, не задирам на легнали полицаи, минавам през неравности - няма проблеми, а стойката на колата е уникална.
За тези, които харесват по- меката возия им препоръчвам да си купят хубави амортисьори, било то и спортни (каквото и да се разбира под това), но пружините да не са толкова стегнати и ниски.
Ще ми е интересно да чуя мнение за B8ците, като ги сложиш
Ще споделя мнение, разбира се. В чуждите форуми казват, че това е най- добрата комбинация, пък ще видим Не ми се даваха пари за качествени coilove (като KW) и реших да мина с алтернативния вариант
- Black-Power
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 11.06.2015
- Местоположение: морско
- Пол: Мъж
Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?
Аз съм със спортна настройка на окачването. Има ли начин, да я вдигна малко? Много е ниска
Stop me, if you can
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани