Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от Isys » 03 Фев 2016, 16:41

Недко и моето е еднакво с твоето окачване по вин се води 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk :lol:
и твоите гуми са еднакви по размер с моето и спрямо с твоето мнение най се доближава до истината мятъш едно обикновенно окачване,плащаш 97лв винетка и си караш по нашите пътища спокоен че няма ти се друса мозъка :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от DigitalExile » 03 Фев 2016, 16:45

Е при мен се води

226 Sports Suspension Settings

Мен не ми е особено твърдо, ама сигурно щото предишната кола беше.. тип каруца.. :mhihi:
Не знам може и в мен да е проблема, но наистина за по високите гуми разлика почти не хващам
освен,че в завой е много зле.

Аз си мислех,че наистина имаш някакво спортно окачване, 'щото т'ва оригиналното не е кой знае колко спортно :mhihi:
Поне моето де.. при е90 и нагоре може да е друго.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от vanka7a » 03 Фев 2016, 16:49

Nedko Anev написа:Спортното окачване не винаги е по добро особено за нашите пътища, по простата причина,че в завой (и не само) и неравност има вариант цялата да подскочи и ще видиш как изведнъж се озоваваш в лентата до теб :mhihi: случвало ми се е с миналата кола беше с чисто нов Apex пружини с амортисьори и бая твърда не е много яко. :winky: Иначе за хубав път си е топ.


Затова, ако сложи качествено окачване, специално за неговия модел (по каталог) като: H&R, Eibach, KW - няма да има проблеми с подскачането, защото spring rate- а ще е до толкова голям, че да е стабилна, но и не чак толкова, че да подскача. Подскачаш, ако слагаш пружини, които не са за твоята кола или такива, които са за коли за писта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от Isys » 03 Фев 2016, 16:53

Бе мен ме изпълва и ми пасва много добре ама жената защото сега се налага да е отзад и само ме хока много и друсало само в дупките съм карал...детето още малко нищо не казва само от време на време врещи ама аз се успокоявам че е дошъл момент за хранене :mhihi: няма ги качвам повече ще ходят с такси щом не осенят марката :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 11.06.2015
Местоположение: морско
Пол: Мъж

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от Black-Power » 03 Фев 2016, 18:40

Скоро си станал баща. Честито. Да ти е жива и здрава. И след като си станал баща и возиш бебе, би трябвало да помислиш повече за комфорта, вместо за визуалната гъзария. Сменяй джантите, гумите и окачването дори. Виж нещо втора употреба, че с бебе, сме сигурни, и е нормално човек да е финансово ограничен.
Stop me, if you can ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: Дизел
Мечтае да кара: Бензин
Детайли за колата: Touring

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от tihomair » 03 Фев 2016, 18:58

Nedko Anev написа:Е при мен се води

226 Sports Suspension Settings

Мен не ми е особено твърдо, ама сигурно щото предишната кола беше.. тип каруца.. :mhihi:
Не знам може и в мен да е проблема, но наистина за по високите гуми разлика почти не хващам
освен,че в завой е много зле.

Аз си мислех,че наистина имаш някакво спортно окачване, 'щото т'ва оригиналното не е кой знае колко спортно :mhihi:
Поне моето де.. при е90 и нагоре може да е друго.

Неговото е спортно, а твоето не точно. Аз също съм с - S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension, което е спортно окачване.
Аз също съм с летни 19" , а зимни 17" (Ф11) и мога да ти кажа, че с 17-ките в завоите не е зле :winky: Колкото до возията, тя коренно се променя с 17" :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от vanka7a » 04 Фев 2016, 10:26

И моята се води 226 Sports Suspension Settings и разликата с M Sport мисля, че е във височината. М- ковото най- вероятно е с 2 см. по- ниско (примерно).

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от b00st » 04 Фев 2016, 11:05

М-ковото си е още по-дървено от 226 Sport suspension settings. Аз на купето ако бях с такова хептен немога да излезна от гаража, че и сега закачам пластмасата под гумата отзад, ако не излизам диагонално :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10389
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от Leon » 04 Фев 2016, 12:15

Isys написа:
Ти така си я взел, но ако ти се наложи рязка маневра, физиката няма да те пита от кой си я купил... :winky:


Какво имаш предвид с рязка маневра за гумите че са задните рънфлат а предните обикновенни или за окачването че е спортно по добро?

Окачването приемаме, че е еднакво отпред и отзад, но поведението на обикновени и рънфлет гуми при рязка маневра е доста различно (предполагам, ясно защо) и колата вероятно ще се държи доста непредвидимо.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: Дизел
Мечтае да кара: Бензин
Детайли за колата: Touring

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от tihomair » 04 Фев 2016, 13:09

Leon написа:
Isys написа:
Ти така си я взел, но ако ти се наложи рязка маневра, физиката няма да те пита от кой си я купил... :winky:


Какво имаш предвид с рязка маневра за гумите че са задните рънфлат а предните обикновенни или за окачването че е спортно по добро?

Окачването приемаме, че е еднакво отпред и отзад, но поведението на обикновени и рънфлет гуми при рязка маневра е доста различно (предполагам, ясно защо) и колата вероятно ще се държи доста непредвидимо.

След като усетиш какво й е поведението в тази конфигурация на гуми вече не е непредвидимо. ;) Лично аз съм карал така на Е91 предни рънфлет - задни обикновенни, а сега на Ф11 съм предни обикновенни - задни рънфлет (не казвам, че е добре така, просто са такива обстоятелствата) та рязки маневри правя често и мога да кажа, че нищо непредвидимо и страшно не ми се е случвало :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от mopasan » 05 Дек 2016, 13:36

Колеги колко е нормалния просвет на кола с нормално окачване и къде се мери просвета?
Иска ми се да е вдигна моята малко, защото ми се струва че пружините са омекнали и просвета е намалял. (Много задирам като излизам от подземния гараж :mhihi: )
Някой да е знае за подложки за пружини за BMW e90?
Благодаря
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от bai_ILIA » 06 Дек 2016, 22:10

vanka7a написа:И моята се води 226 Sports Suspension Settings и разликата с M Sport мисля, че е във височината. М- ковото най- вероятно е с 2 см. по- ниско (примерно).


имам приятел с Е92 335d, който като теб е със 226 Sports Suspension Settings, а аз съм с S704A M Sports suspension. Окачването е едно и също, но след март 2007 в Е92 се води S704A M Sports suspension, а преди това 226 Sports Suspension Settings без да има разлика в компонентите...Така или иначе в Е92 335d и 335i няма избор мебду нормално или спортно окачване - всички са с еднакво спортно окачване, без значение със или без М Пакет. Двигателите поредполагат стила на шофиране и съответно необходимите настройки на окачването. Докато при останалите моторизации на Е92 спортното е опционално.
"Чемодан, вокзал, Москва"

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от b00st » 06 Дек 2016, 22:49

http://i.imgur.com/IBQAx7N.jpg
С 226 Sport Suspension, честно казано не знам какво по-ниско от това заводски за Е92 :mhihi:
p.s. с не рънфлет гуми, това е окачването за тия коли :yes:
Последна промяна b00st на 06 Дек 2016, 22:54, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от bai_ILIA » 06 Дек 2016, 22:53

това е най-ниското да, има и нормално, което е с 10мм по-високо като клиренс.
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Смяна на амортисьори - спортни или обикновени?

Мнение от DigitalExile » 06 Дек 2016, 23:13

Глупости! Може още ! :lol:

1.jpg

2.jpg

3.jpg


от тук са снимките

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook