Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Здравейте,
Тъй като не съм запознат много с автомобилите - конкретно с поставянето на газови уредби и ефекта им върху превозното средства, много бих бил благодарен ако ми дадете съвет по следните въпроси.
1. Заслужава ли си да се сложи газов инжекцион на BMW e92 325i 2008?
2. Какви са положителните страни?
3. Какви са негативните страни?
4. Какви рискове има за колата?
5. Ако си монтирам, коя марка да избера?
6. Къде е най - добре да отида за да ми я монтират?
За повече информация:
- Колата е е92 2008 година
- 2996 кубика
- 218 к.с
- Разход на гориво (по документация)
Градско: 9.8 l/100km
Извън градско: 5.5 l/100km
Комбиниран: 7.1 l/100km
- Разход на гориво (по мои сметки)
Градско: 10-11 l/100km
Извън градско: 7-8 l/100km
Комбиниран: 9 l/100km
Благодаря много за отделеното време!
Тъй като не съм запознат много с автомобилите - конкретно с поставянето на газови уредби и ефекта им върху превозното средства, много бих бил благодарен ако ми дадете съвет по следните въпроси.
1. Заслужава ли си да се сложи газов инжекцион на BMW e92 325i 2008?
2. Какви са положителните страни?
3. Какви са негативните страни?
4. Какви рискове има за колата?
5. Ако си монтирам, коя марка да избера?
6. Къде е най - добре да отида за да ми я монтират?
За повече информация:
- Колата е е92 2008 година
- 2996 кубика
- 218 к.с
- Разход на гориво (по документация)
Градско: 9.8 l/100km
Извън градско: 5.5 l/100km
Комбиниран: 7.1 l/100km
- Разход на гориво (по мои сметки)
Градско: 10-11 l/100km
Извън градско: 7-8 l/100km
Комбиниран: 9 l/100km
Благодаря много за отделеното време!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Това N53 двигателя ли е?
Ако е с директното впръскване, газовия инжекцион ще ти струва над 3000лв и освен че няма избиване, благодарение на хубавата ни газ ще сменяш помпата за високо налягане от време на време, която се намира в газовата бутилка , а самата тя струва 600-700лв. Не си струват главоболията.
Ако си с N52 случайно, мога да ти напиша плюсовете и минусите, т.к . имам инсталирана такава на моя n52.
Ако е с директното впръскване, газовия инжекцион ще ти струва над 3000лв и освен че няма избиване, благодарение на хубавата ни газ ще сменяш помпата за високо налягане от време на време, която се намира в газовата бутилка , а самата тя струва 600-700лв. Не си струват главоболията.
Ако си с N52 случайно, мога да ти напиша плюсовете и минусите, т.к . имам инсталирана такава на моя n52.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Всичко над 2500 лв. ще го избиваш с бая каране спрямо еквивалентен дизел, каквото и да си говорим малко ще се спъне вървежа, за рисковете на собственици с газови уредби да кажат.
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Тази година, кубатура и мощност няма как да е друго освен N53. Както колегата kraska каза - не си заслужава.
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
За жалост не мога да кажа дали двигателя е N52 или N53 защото нямам никаква представа...
За моята кола ми предложиха газов инжекцион + монтаж + гаранция (няколко години), zavoli на цена 2000лв. Имам няколко познати с хубави коли, които вече са ходили там и са си слагали газ в този сервиз, но не мога да бъда сигурен нито за майсторите, нито за марката, нито въобще дали си заслужава да се сложи газ на такава кола и затова се обърках към вас за съдействие.
Та ако някой може да даде повече информация по горните въпроси или конкретно за тази марка/цена бих бил много благодарен.
Благодаря за отделеното време!
За моята кола ми предложиха газов инжекцион + монтаж + гаранция (няколко години), zavoli на цена 2000лв. Имам няколко познати с хубави коли, които вече са ходили там и са си слагали газ в този сервиз, но не мога да бъда сигурен нито за майсторите, нито за марката, нито въобще дали си заслужава да се сложи газ на такава кола и затова се обърках към вас за съдействие.
Та ако някой може да даде повече информация по горните въпроси или конкретно за тази марка/цена бих бил много благодарен.
Благодаря за отделеното време!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Пусни последните 7 цифри на рамата, може и на лс, ще ти кажем с какъв мотор, си. Но като цяло Е92 е кола, която си купил за кеф, с тая газ не знам колко ще е кеф...
Never mistake motion for action...
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Колега с този разход 10-11 си карай смело, на мен 318ката ми харчеше толкова в София.
Как N53 му дават 2,1л по-нисък разход градско по каталог от N52, някои може ли да сподели така ли е?


Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
След като видях, че ти трябва VIN номера и се сетих и аз как мога да проверя, благодаря за което.
Та номера е N53 - 3,00l (160kW). Все още чакам мнения и съвети относно въпросите ми по - горе.
Благодаря за отделеното време!
Та номера е N53 - 3,00l (160kW). Все още чакам мнения и съвети относно въпросите ми по - горе.
Благодаря за отделеното време!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
julkata1 написа:Колега с този разход 10-11 си карай смело, на мен 318ката ми харчеше толкова в София.![]()
Как N53 му дават 2,1л по-нисък разход градско по каталог от N52, някои може ли да сподели така ли е?
Е, това е на стенда... А и има доста нововъведения с цел икономия, най-малкото е със старт-стоп система, докато в Европа май няма N52 с такава (от март 2008 е, доколкото помня).
Never mistake motion for action...
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Bo6nAkOv написа:След като видях, че ти трябва VIN номера и се сетих и аз как мога да проверя, благодаря за което.
Та номера е N53 - 3,00l (160kW). Все още чакам мнения и съвети относно въпросите ми по - горе.
Благодаря за отделеното време!
Тези които са ти казали, че могат да ти сложат Заволи за 2000лв ги светни ,че двигателя ти N53 е с директно впръскване и ти трябва инжекцион т.нар. "течна фаза". Вариант за газово на този двигател клони към "безмислено", дори "набутващо". И още нещо, ще имаш една грозна бутилка в багажника, която като ти потрябва пространство мноого ще те дразни, както е при мен, затова сега съм в проект да е сваля под колата като резервна гума.
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Твърдят, че могат и няма проблем. Слагаха на един приятел с пикап Dodge ram 2011 V8 hemi, който също е с директно впръскване даже имал някаква технология да си изключва 4 от цилиндрите като е на ниски обороти, което даже било по - сложна технология...
Моя приятел е доволен от тях, а аз даже днес мисля да мина да ги видя какво ще ми кажат точно и все пак ако някой може да даде информация по другите въпроси много бих бил благодарен!
Моя приятел е доволен от тях, а аз даже днес мисля да мина да ги видя какво ще ми кажат точно и все пак ако някой може да даде информация по другите въпроси много бих бил благодарен!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Инжекциона който са ти предложили трябва да е по-различен от този който се слага на двг без директно впръскване.
Моето мнение по въпросите ти , но имай в предвид че имам опит с N52 двигател:
1) сам трябва да прецениш по изминатите километри които правиш, като също така е важно да знаеш, че колите ни въпреки че загряват бързо и обръщането става почти веднага през лятото, зимата изисква време, особено при темп. под 0 гр., при които колата освен че гори бензин, работи при доста богата смес, което довежда до голям разход на бензин при чести спирания , особено на къси разстояния. Аз на този двигател не бих сложил газ.
2) цената на газта, въпреки че нормално отива 10-20% повече газ отколкото караш на бензин си е доста по-икономично. Други плюсове - не забелязвам.
3) Негативите са бутилката в багажника, която си е и допълнително тегло. Ако тези които е слагат не са монтирали на такъв двигател досега, се приготви да имаш проблеми от всякакъв характер. Запознай ги с това че водната помпа е електрическа, със свой режим на работа и лятото докато не стигне 80 гр почти не върти и не може да отида до изпарителя топла вода. Затова е важно да съобразят мястото на изпарителя или ще се наложи в краен случай да се сложи допълнителна водна помпа като при мен. Други негативи е например има малка разлика като еластичност, но мисля че това е до настройка. А докато карах колата по магистрала , газаджията ми превкл. на газ и бензин колата и разлика не усетих никаква.
4)Рискове за колата мисля, че няма. Ако някой ти изтъкне колко е вредна газта за двигателя, му се усмихни. Газовите инжекциони не са тези които бяха преди 20 години. Всичко останало се крепи на догадки и теории. На практика няма разлика. Един може да юрка двигателя си и да го скапе два пъти по-бързо отколкото ако караш прилично примерно на газ.
5)За марка бих заложил на Romano, BRC( ама цената на БРЦ не си струва). Моето е Агис - доволен съм. При теб е заволи, но ще е по-специфично газовото, т.к. заволи са по-евтини като цяло, затова и цената е добра.
6) най-добре там където са правили такъв двигател успешно. Иначе ще се учат на него. Но може и да са добри и да го направят от раз. Успех ако решиш да слагаш, после ще се радваме да напишеш впечатленията си.
Моето мнение по въпросите ти , но имай в предвид че имам опит с N52 двигател:
1) сам трябва да прецениш по изминатите километри които правиш, като също така е важно да знаеш, че колите ни въпреки че загряват бързо и обръщането става почти веднага през лятото, зимата изисква време, особено при темп. под 0 гр., при които колата освен че гори бензин, работи при доста богата смес, което довежда до голям разход на бензин при чести спирания , особено на къси разстояния. Аз на този двигател не бих сложил газ.
2) цената на газта, въпреки че нормално отива 10-20% повече газ отколкото караш на бензин си е доста по-икономично. Други плюсове - не забелязвам.
3) Негативите са бутилката в багажника, която си е и допълнително тегло. Ако тези които е слагат не са монтирали на такъв двигател досега, се приготви да имаш проблеми от всякакъв характер. Запознай ги с това че водната помпа е електрическа, със свой режим на работа и лятото докато не стигне 80 гр почти не върти и не може да отида до изпарителя топла вода. Затова е важно да съобразят мястото на изпарителя или ще се наложи в краен случай да се сложи допълнителна водна помпа като при мен. Други негативи е например има малка разлика като еластичност, но мисля че това е до настройка. А докато карах колата по магистрала , газаджията ми превкл. на газ и бензин колата и разлика не усетих никаква.
4)Рискове за колата мисля, че няма. Ако някой ти изтъкне колко е вредна газта за двигателя, му се усмихни. Газовите инжекциони не са тези които бяха преди 20 години. Всичко останало се крепи на догадки и теории. На практика няма разлика. Един може да юрка двигателя си и да го скапе два пъти по-бързо отколкото ако караш прилично примерно на газ.
5)За марка бих заложил на Romano, BRC( ама цената на БРЦ не си струва). Моето е Агис - доволен съм. При теб е заволи, но ще е по-специфично газовото, т.к. заволи са по-евтини като цяло, затова и цената е добра.
6) най-добре там където са правили такъв двигател успешно. Иначе ще се учат на него. Но може и да са добри и да го направят от раз. Успех ако решиш да слагаш, после ще се радваме да напишеш впечатленията си.
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
kraska написа:Инжекциона който са ти предложили трябва да е по-различен от този който се слага на двг без директно впръскване.
Моето мнение по въпросите ти , но имай в предвид че имам опит с N52 двигател:
1) сам трябва да прецениш по изминатите километри които правиш, като също така е важно да знаеш, че колите ни въпреки че загряват бързо и обръщането става почти веднага през лятото, зимата изисква време, особено при темп. под 0 гр., при които колата освен че гори бензин, работи при доста богата смес, което довежда до голям разход на бензин при чести спирания , особено на къси разстояния. Аз на този двигател не бих сложил газ.
2) цената на газта, въпреки че нормално отива 10-20% повече газ отколкото караш на бензин си е доста по-икономично. Други плюсове - не забелязвам.
3) Негативите са бутилката в багажника, която си е и допълнително тегло. Ако тези които е слагат не са монтирали на такъв двигател досега, се приготви да имаш проблеми от всякакъв характер. Запознай ги с това че водната помпа е електрическа, със свой режим на работа и лятото докато не стигне 80 гр почти не върти и не може да отида до изпарителя топла вода. Затова е важно да съобразят мястото на изпарителя или ще се наложи в краен случай да се сложи допълнителна водна помпа като при мен. Други негативи е например има малка разлика като еластичност, но мисля че това е до настройка. А докато карах колата по магистрала , газаджията ми превкл. на газ и бензин колата и разлика не усетих никаква.
4)Рискове за колата мисля, че няма. Ако някой ти изтъкне колко е вредна газта за двигателя, му се усмихни. Газовите инжекциони не са тези които бяха преди 20 години. Всичко останало се крепи на догадки и теории. На практика няма разлика. Един може да юрка двигателя си и да го скапе два пъти по-бързо отколкото ако караш прилично примерно на газ.
5)За марка бих заложил на Romano, BRC( ама цената на БРЦ не си струва). Моето е Агис - доволен съм. При теб е заволи, но ще е по-специфично газовото, т.к. заволи са по-евтини като цяло, затова и цената е добра.
6) най-добре там където са правили такъв двигател успешно. Иначе ще се учат на него. Но може и да са добри и да го направят от раз. Успех ако решиш да слагаш, после ще се радваме да напишеш впечатленията си.
Благодаря много за мнението!
Определено ще се консултирам още доста по въпроса и ще разпитам какви коли са правили в този сервиз, а ако сложа ще споделя моето мнение по въпроса задължително!

Ако някой друг има какво да каже по темата още ще се радвам да видя всякакви гледни точки!

- A9A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
kraska написа:3) Негативите са бутилката в багажника, която си е и допълнително тегло. Ако тези които е слагат не са монтирали на такъв двигател досега, се приготви да имаш проблеми от всякакъв характер. Запознай ги с това че водната помпа е електрическа, със свой режим на работа и лятото докато не стигне 80 гр почти не върти и не може да отида до изпарителя топла вода. Затова е важно да съобразят мястото на изпарителя или ще се наложи в краен случай да се сложи допълнителна водна помпа като при мен. Други негативи е например има малка разлика като еластичност, но мисля че това е до настройка. А докато карах колата по магистрала , газаджията ми превкл. на газ и бензин колата и разлика не усетих никаква.
Можеш ли да обясниш по-подробно за допълнително монтираната водна помпа? Къде е монтирана? Със запалването на мотора ли започва да работи или има някаква друга "логика"? Като загрее мотора изключва ли се?
п.с. N52 и N53 с еднаква охладителна система ли са? Как се затопля купето, след като водната помпа се включва чак към 80 градуса?
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Помпа бош, слагат ги на много коли като спомагателни. Включена е паралелно на парното. Закачена е за акумулатора през реле, като се даде на контакт и тръгва. Като се изкл. от контакт спира след около 8 сек. Не е с голям дебит, не пречи на основната. Работи постоянно. монтирана е точно до дясната част на радиатора. Зимата , когато е парното вкл. ( от синьо на червено завъртяно) тогава забелязвам че помпата върти по-бързо и може и без спомагателната. Разликата с пусната и не пусната спомагателна помпа зимата е следната:
темп на двигател , темп. на изпарителя , положение
40 , 30 ( при изкл. спомаг. помпа)
35 , 30 ( при пусната спомаг. помпа)
при изкл. помпа лятото
70 , < 30 гр при по-ниска от 30 гр. темп на околната среда
80 , развърта много бързо и минавам на газ , поради което се наложи поставянето на тази помпа, за да не се съобразявам.
темп на двигател , темп. на изпарителя , положение
40 , 30 ( при изкл. спомаг. помпа)
35 , 30 ( при пусната спомаг. помпа)
при изкл. помпа лятото
70 , < 30 гр при по-ниска от 30 гр. темп на околната среда
80 , развърта много бързо и минавам на газ , поради което се наложи поставянето на тази помпа, за да не се съобразявам.
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани