Скъсана ангренажна верига на е90 320d

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 18.07.2013
Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от donybg » 23 Авг 2018, 13:31

За тези пари не се знае точно какво е сменено. Аз залагам на 1 верига и то с такава подходяща по-скоро за велосипед, а не за модерен дизелов двигател на тежък и сравнително мощен автомобил.
Покрай вергитие се сменят една камара други неща, че да стане като хората. Другото е замазване на положението. Преди време в темата за съвети за избор, колега беше постнал линк към обява от Враца(!). На едната снимка имаше гордо снимана омаслена верига(1 брой). Това в някой случаен врачански гараж, сигурно го сменят за 100 лева, кило ракия и диск с хитовете на Миле Китич. Дали обаче ефектът е същия? Силно се съмнявам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 14.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91
Детайли за колата: '11

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от steppenwolfbg » 23 Авг 2018, 15:47

Пичове, да ви кажа при мен как стана.
По принцип, звук от веригата не съм имал, но колата стана на 240 хил. и четейки това и онова, а и предприемам дълги пътувания, та реших да я сменя и моята. Н47 '2011г края. Ходих в Дару Кар, направиха ми 2стр. оферта, вкл. смяна на масло, маслена помпа и ред др. работи за цена 2800 и нещо лв. Нали имат акция 4, или 5+годишен автомобил, не помня. Това преди около 3 седмици. Седмица след това отидох в сервиза в който съм ходил за някои неща - ъпдейт на софтуер, рециклиране на турбо...май това съм правил. И съм много доволен от тях. Тааа, казаха ми 200лв. труд, като части каквото дойде като се отвори. Викам си екстра, ще се вместя до макс. 2 хил. лв. Оставих колата, обадиха ми се след няколко дни с два варианта, първият близо 900лв. за части, не оригинални, вторият 1400лв. за части, оригинални. Викам хайде, давай вторият. След малко повече от седмица колата е готова, цената е 3200. Малко ми се наложи да попреглътна, но това е. Надявам се всичко да е наред.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 18.07.2013
Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от donybg » 23 Авг 2018, 16:35

steppenwolfbg написа:Пичове, да ви кажа при мен как стана.
По принцип, звук от веригата не съм имал, но колата стана на 240 хил. и четейки това и онова, а и предприемам дълги пътувания, та реших да я сменя и моята. Н47 '2011г края. Ходих в Дару Кар, направиха ми 2стр. оферта, вкл. смяна на масло, маслена помпа и ред др. работи за цена 2800 и нещо лв. Нали имат акция 4, или 5+годишен автомобил, не помня. Това преди около 3 седмици. Седмица след това отидох в сервиза в който съм ходил за някои неща - ъпдейт на софтуер, рециклиране на турбо...май това съм правил. И съм много доволен от тях. Тааа, казаха ми 200лв. труд, като части каквото дойде като се отвори. Викам си екстра, ще се вместя до макс. 2 хил. лв. Оставих колата, обадиха ми се след няколко дни с два варианта, първият близо 900лв. за части, не оригинални, вторият 1400лв. за части, оригинални. Викам хайде, давай вторият. След малко повече от седмица колата е готова, цената е 3200. Малко ми се наложи да попреглътна, но това е. Надявам се всичко да е наред.


Тоест, трудът в крйна сметка се е оказал не 200, а 1800 лева? За сетен път се убеждавам, че в оторизиран сервиз излиза по-евтино, без дори да включвам гаранцията в сметката.
Да, в Дару офертата е 2 страници. Описват всяко болтче хората, знаят какво точно и как точно се сменява. В тази цена е включено и маслко, малсен филтър, антифриз и смяната му, както и други консумативи.
Маслена помпна надали са ти я включили в офертата, самата помпа е към 1200 лева, по спомен. Някои препоръчват да се смени, понеже се намира на криво място и ако замине пак трябва да се сваля двигател и отново камара пари за труд. На мен ми смениха една дюза за масло, те вече са евтини.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от b00st » 23 Авг 2018, 23:04

steppenwolfbg написа:Пичове, да ви кажа при мен как стана.
По принцип, звук от веригата не съм имал, но колата стана на 240 хил. и четейки това и онова, а и предприемам дълги пътувания, та реших да я сменя и моята. Н47 '2011г края. Ходих в Дару Кар, направиха ми 2стр. оферта, вкл. смяна на масло, маслена помпа и ред др. работи за цена 2800 и нещо лв. Нали имат акция 4, или 5+годишен автомобил, не помня. Това преди около 3 седмици. Седмица след това отидох в сервиза в който съм ходил за някои неща - ъпдейт на софтуер, рециклиране на турбо...май това съм правил. И съм много доволен от тях. Тааа, казаха ми 200лв. труд, като части каквото дойде като се отвори. Викам си екстра, ще се вместя до макс. 2 хил. лв. Оставих колата, обадиха ми се след няколко дни с два варианта, първият близо 900лв. за части, не оригинални, вторият 1400лв. за части, оригинални. Викам хайде, давай вторият. След малко повече от седмица колата е готова, цената е 3200. Малко ми се наложи да попреглътна, но това е. Надявам се всичко да е наред.

Доста жалко говори за тоя сервиз, ти си мислиш, че до 2к ще се вместиш, накрая сметката излиза 400лв над оторизиран сервиз, където ако ти се скъса веригата ще имаш чисто нов мотор, подарък от BMW. Дано не се случва, но имало такива случай, дори има една Е91ца, която се продава в момента с нов двигател на 25к км поради тази причина, сменяна в М Кар Пловдив.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 14.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91
Детайли за колата: '11

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от steppenwolfbg » 24 Авг 2018, 8:26

Просто варианта е да не съм разбрал цената за труд, макар чеее.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от drago9205 » 24 Авг 2018, 8:34

Жалко е за сервиза, но е жалко и за нас потребителите, че често подхождаме на доверие... или пък с известна доза невежество и после не си търсим правата. За който го е правил - този ремонт си е доста ясен откъм цена още преди да са предприети каквито и да е действия, поне в масовия случай.

1. За такива по-крупни ремонти изобщо не трябва да се замисляш за неоторизиран сервиз ако нямаш човек, който да ти намери правилните части и с адекватна отстъпка И ако нямаш приятел/познат майстор или доверен сервиз - По-добре да ти е мирна главата и да дадеш едни 500 лева отгоре.
2. Като имаш познати/връзки/коректен сервиз/кадърен майстор - не пречи да спестиш едни 1000 лева. Според мен всичко над 2000 лева за тази процедура в неоторизиран сервиз си е грабеж от страна на сервиза.

П.П. :OT: И малко спекулация от моят страна. Убеждавам се, че с тези вериги гаражните и по-големи сервизи правят каквото си искат откъм сметки и ценообразуване - в този сектор липсва всякакъв контрол или правила. Ако вече си правил смяна на верига 2-3 пъти - невъзможно ли е за 2 работни дни да се направи интервенцията, защото всички толкова казват "2 дена и си взимаш колата"? Според мен е предостатъчно, да не кажа, че опитните майстори за 1 ден ще я "опаткат". По стандартните ставки една доволна сума е 50лв/час... даже това ми се вижда много ама да кажем, че смяна на ангренаж е по-квалифициран труд. Тоест труда не би трябвало да възлиза на повече от 800 лева (за 16 часа, в които има поне 2 часа кафенца и цигари и тоалетна), като може и реално да е от порядъка на 400-500. Е добре частите с отстъпки като се намират за 1200 лева (до колкото разбрах може и по-малко)... и при труд 800.... 2000 наистина е границата за сервиз, който не ти предлага гаранция и който не ти завежда това в сервизна история, и който не ти гарантира за произхода на частите и за качеството на извършената процедура.

Още помня ето това клипче - хем обясняват как е супер лесно и супер измислено всичко, "5 болта, 5 букси"... хем 1 ден разглабяне и смяна и 1 ден сглабяне, а накрая 2000 лева труд, 1000 части. Е, сори, ама такава ставка и в BMW представителствата май няма - над 100 лева на час за труд.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.06.2018
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d - E91 - 2008 (177 к.с.)

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от ivan1212 » 24 Авг 2018, 9:02

Аз като си правих ремонта ми казаха (не в сервиза, а на друго място), че основните части с отстъпки са около 800 лева. Тук не влизат болтове и други дреболии. Иначе аз дадох 2400 в голям сервиз с оригинални части и гаранция, но това пак защото колата мина през стари клиенти на сервиза, с отстъпка и т.н (иначе ми искаха 2600). Колата я държаха към 4-5 дни, въпреки че уж щеше да стане за 2. По-късно разбрах, че Дару искат подобна сума.

Между другото сега се замислих - като казвате "гаранция" това означава ли, че ви дават лист с надпис "гаранция" или фактурата с бележката се води за така?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от A9A » 24 Авг 2018, 9:48

drago9205 написа:Жалко е за сервиза, но е жалко и за нас потребителите, че често подхождаме на доверие... или пък с известна доза невежество и после не си търсим правата. За който го е правил - този ремонт си е доста ясен откъм цена още преди да са предприети каквито и да е действия, поне в масовия случай.

1. За такива по-крупни ремонти изобщо не трябва да се замисляш за неоторизиран сервиз ако нямаш човек, който да ти намери правилните части и с адекватна отстъпка И ако нямаш приятел/познат майстор или доверен сервиз - По-добре да ти е мирна главата и да дадеш едни 500 лева отгоре.
2. Като имаш познати/връзки/коректен сервиз/кадърен майстор - не пречи да спестиш едни 1000 лева. Според мен всичко над 2000 лева за тази процедура в неоторизиран сервиз си е грабеж от страна на сервиза.

П.П. :OT: И малко спекулация от моят страна. Убеждавам се, че с тези вериги гаражните и по-големи сервизи правят каквото си искат откъм сметки и ценообразуване - в този сектор липсва всякакъв контрол или правила. Ако вече си правил смяна на верига 2-3 пъти - невъзможно ли е за 2 работни дни да се направи интервенцията, защото всички толкова казват "2 дена и си взимаш колата"? Според мен е предостатъчно, да не кажа, че опитните майстори за 1 ден ще я "опаткат". По стандартните ставки една доволна сума е 50лв/час... даже това ми се вижда много ама да кажем, че смяна на ангренаж е по-квалифициран труд. Тоест труда не би трябвало да възлиза на повече от 800 лева (за 16 часа, в които има поне 2 часа кафенца и цигари и тоалетна), като може и реално да е от порядъка на 400-500. Е добре частите с отстъпки като се намират за 1200 лева (до колкото разбрах може и по-малко)... и при труд 800.... 2000 наистина е границата за сервиз, който не ти предлага гаранция и който не ти завежда това в сервизна история, и който не ти гарантира за произхода на частите и за качеството на извършената процедура.

Още помня ето това клипче - хем обясняват как е супер лесно и супер измислено всичко, "5 болта, 5 букси"... хем 1 ден разглабяне и смяна и 1 ден сглабяне, а накрая 2000 лева труд, 1000 части. Е, сори, ама такава ставка и в BMW представителствата май няма - над 100 лева на час за труд.


Или си правиш нещо сам или отиваш в официален сервиз. Няма смисъл от другите...
Казват ти цена и срок и накрая цената с доста проценти отгоре и срока два или три пъти по-дълъг... НЯМА гаранция...
Ама българина гледа все тънко да мине, а накрая хем скапан ремонт, хем същите пари. БМВ и "тънко" НЯМА. Затова трябва да се затегнат доста неща в България и всяка жаба да си знае гьола, но това е друга тема (нищо, че заради нея има квартални сервизи)

:OT:
Не казвам, че в официалните сервизи работят само супер майстори. Там има гаранция и някой, на който да търсиш сметка!
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от nikola59 » 24 Авг 2018, 17:10

ivan1212 написа:Аз като си правих ремонта ми казаха (не в сервиза, а на друго място), че основните части с отстъпки са около 800 лева. Тук не влизат болтове и други дреболии. Иначе аз дадох 2400 в голям сервиз с оригинални части и гаранция, но това пак защото колата мина през стари клиенти на сервиза, с отстъпка и т.н (иначе ми искаха 2600). Колата я държаха към 4-5 дни, въпреки че уж щеше да стане за 2. По-късно разбрах, че Дару искат подобна сума.

Между другото сега се замислих - като казвате "гаранция" това означава ли, че ви дават лист с надпис "гаранция" или фактурата с бележката се води за така?

Във всяка фактура на дилър най отдолу е написано - гаранцията е 2 години без ограничение на пробега за вложените резервни части. Т.е фактурата с прикрепената касова бележка е гаранцията.
Ако колата не е xDrive сумата е около или под 2400 - около тази сума варира ако е xDrive и цените варират при отделните дилъри - поне така беше миналото лято. Който планира смяна да иска оферти поне от 2-3 дилъра и да си решава. В М-кар Пловдив времето е 3 дена за кола с xDrive, в Дару е 5-6 дена, ако някой има сведения за други места да пише за да се знае.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.06.2018
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d - E91 - 2008 (177 к.с.)

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от ivan1212 » 24 Авг 2018, 17:17

Моето инфо от юни 2018 за цени за задна предавка:

- Найси кар Пловдив - 2400-2600 за 5 работни дни.
- М кар Пловдив - 3000+ неофициална оферта.
- Дару кар София - 2700-2850 за 5 работни дни.


Sent from my HTC 10 using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.06.2011
Пол: Мъж

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от atvrider » 25 Мар 2019, 15:58

Здравейте! Карам Е81 1ва серия Н47Д20 и от скоро се проявява този шум, съответно съм предприел мерки. Купих си комплектите на Феби горна и долна верига + обтегачите и плъзгачите (бананите). Нужно ли е да сменям и зъбните колела, колегата от преди няколко мнения ги е мерел за износване и такова е нямало? Маслената дюза предполагам, че е за смяна задължително + всички гарнитури (където се отваря). Какво още е задължително при смяната? Офертата от Дару кар ми е 3400лв с ддс, което за кола струваща 7-8 хиляди лева е мааалко в повече. Приемам всякакви съвети и мнения.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от Infinity_bg » 04 Апр 2019, 10:23

drago9205 написа:Жалко е за сервиза, но е жалко и за нас потребителите, че често подхождаме на доверие... или пък с известна доза невежество и после не си търсим правата. За който го е правил - този ремонт си е доста ясен откъм цена още преди да са предприети каквито и да е действия, поне в масовия случай.

1. За такива по-крупни ремонти изобщо не трябва да се замисляш за неоторизиран сервиз ако нямаш човек, който да ти намери правилните части и с адекватна отстъпка И ако нямаш приятел/познат майстор или доверен сервиз - По-добре да ти е мирна главата и да дадеш едни 500 лева отгоре.
2. Като имаш познати/връзки/коректен сервиз/кадърен майстор - не пречи да спестиш едни 1000 лева. Според мен всичко над 2000 лева за тази процедура в неоторизиран сервиз си е грабеж от страна на сервиза.

П.П. :OT: И малко спекулация от моят страна. Убеждавам се, че с тези вериги гаражните и по-големи сервизи правят каквото си искат откъм сметки и ценообразуване - в този сектор липсва всякакъв контрол или правила. Ако вече си правил смяна на верига 2-3 пъти - невъзможно ли е за 2 работни дни да се направи интервенцията, защото всички толкова казват "2 дена и си взимаш колата"? Според мен е предостатъчно, да не кажа, че опитните майстори за 1 ден ще я "опаткат". По стандартните ставки една доволна сума е 50лв/час... даже това ми се вижда много ама да кажем, че смяна на ангренаж е по-квалифициран труд. Тоест труда не би трябвало да възлиза на повече от 800 лева (за 16 часа, в които има поне 2 часа кафенца и цигари и тоалетна), като може и реално да е от порядъка на 400-500. Е добре частите с отстъпки като се намират за 1200 лева (до колкото разбрах може и по-малко)... и при труд 800.... 2000 наистина е границата за сервиз, който не ти предлага гаранция и който не ти завежда това в сервизна история, и който не ти гарантира за произхода на частите и за качеството на извършената процедура.

Още помня ето това клипче - хем обясняват как е супер лесно и супер измислено всичко, "5 болта, 5 букси"... хем 1 ден разглабяне и смяна и 1 ден сглабяне, а накрая 2000 лева труд, 1000 части. Е, сори, ама такава ставка и в BMW представителствата май няма - над 100 лева на час за труд.


За пореден път се убеждавам, че българина не уважава работата на майстори и техници по разните сервизи, защото хем е разглезен, хем е стиснат. :!: Това българина иска да кара скъпа и мощна кола, която е поне V8 или хайде най-малкото 6 цилиндъра, да е много коне, да върви яко и да е евтина за поддръжка. 8) А когато отиде в сервиза за ремонт, всичко му се вижда скъпо и смята че колите се правят за максимум 1 ден! :yes: Уви обаче действителността е съвсем друга. Съвременните коли се ремонтират все по-трудно и са изключително комлицирани от към ремонти, отделно бъкани с електроника, датчици и прочие гадости, за които трябва да имаш много акъл и да знаеш какво правиш. Гаражните сервизи, често пъти трябва да се преборят с ремонта на скъпата кола, която обикновенно трябва да се прави в офицялен сервиз, но понеже вече не е в гаранция и обслужването в този сервиз е скъп, същата се кара на ремонт другаде... кварталния сервиз или друг който е специализиран за подобни коли. В много случаи, на вид елементарна подмяна на част може да коства много време, защото при много модели дори се сваля целия двигател. В офицялните сервизи за някои дейности се използват специализирани инструменти, които в един гаражен сервиз ги нямат. Въпреки всичко гаражния сервиз пак може да се справи не зле, и то на цени много по-ниски под тези на офицялния сервиз. Има сервизи, където не разбират нищо наистина, които могат да ви вземат парите до утре като сменят части на принципа проба и грешка, от такива трябва да се бяга с 200...

Но тези сервизи в които зная какво правят, трябва да бъдат уважавани! Както казваше един приятел, който има сервиз, "Най-ми харесва като някой ми каже "Хайде да направиш едни бързи биалетки!"", като под това се подразбирало, бъхтене 2+3 часа с чука, за да я извадиш часта, защото всичко е раждясало и не подлежи на развиване дори с нагряване и накрая включва в работата и ъглошлайфа! И после, защо колата седяла не 1-2 дена в сервиза, ами 1 седмица. Ми то като всичко е раждясало примерно, какво се очаква? Ами като се има в предвид и че има хора, които карат колата докато се счупи и после, "Олелееее, ама то защо толкова скъп този ремонт?". Ми да карай със блокирали спирачни апарати докато диска стане лилав и после, защо бил искривен и защо нов струва 200+ лв и че работата струва от 50 до 100 лв за смяната им. И никой от тези които искат ремонта, не включват в свойте сметки и допълнителните консумативи в работата, като специализирани греси, масла и прочие, които принципно трябва да влизат в цената на ремонта- това например високо температурна грес за водачите на спирачни апарати, като тубичката може да струва от порядъка на 40 лв и тя стига примерно за 10 ремонта. Няма да броим и усилията и времето което са употребени за непредвидени ситуации, или пък ако счупиш нещо докато се опитваш да го свалиш и което го оправяш за сметка на сервиза...

И накрая човека ти каже "Ееее много скъпо бе, колегата ти взима по-малко...", се пита какво да се отговори на такъв човек? Аз знам какво се казва на такива - "ОК, следващия път отидете при колегата" :lol:
BMW 325i M3 look.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от drago9205 » 04 Апр 2019, 10:47

Ама как да уважавам работата на някого когато видимо ме цака с цена... като не си декларира доходите, когато ми наглее, че не може с мои части, когато пуши 1 кутия цигари и пие 5 кафета, а си калкулира това като изработнео време?
Като цяло мнението ми беше основно в посоката, че за смяна на верига е по-добре в оторизиран сервиз където имаш гаранция, вместо в гаражен за същите (дори повече пари).
Все пак ето някои мои виждания върху въпросите, които повдигна.

Infinity_bg написа:защото при много модели дори се сваля целия двигател.

Наясно сме, че се сваля двигател, но какво от това, някаква свръхсложна работа ли е? Ако си правил даден ремонт 5 пъти и знаеш какво правиш - свалянето и качването е детска работа. Все пак говорим за хора с инструмент, условия и някакъв опит в подобни ремонти... Дал съм за пример 50лв/час за работа, 2 дни (16 часа труд), които са едни 800-1000 лева труд (това е за 2 дни, висококвалифицирани хора цял месец работят за тези пари), а на много места искат двойно на това. Друг е въпросът, че в стандартният случай (без много странични проблеми) далеч не отнема 16 часа... интересувал съм се и няколко майстори вече са ми казвали "1 ден работа е смяната на веригите при Н47".

Infinity_bg написа:В офицялните сервизи за някои дейности се използват специализирани инструменти, които в един гаражен сервиз ги нямат.

Искаш да ми кажеш, че гаражните сервизи нямат инструмент, нямат условия, нямат касов апарат, но се наемат да вършат работа, като имат претенции за цени близки до тези на оторизиран сервиз? В такава ситуация не виждам защо трябва да се оправдават.

Infinity_bg написа:Ми то като всичко е раждясало примерно, какво се очаква?

Това често е породено от алчността на много сервизи да вземат всяка кола на всяка цена... Ако си цениш труда, наистина разбираш от работата си - ти ще си подбираш какво да правиш и тези с ръждясалите и побългарени автомобили просто няма да ги взимаш.

Infinity_bg написа: като тубичката може да струва от порядъка на 40 лв и тя стига примерно за 10 ремонта.

Редно е да отбележим, че много сервизи си ги включват в цената. И все пак на фона на 200-300-500-1000 лева за ремонт, 10 лева контактен спрей, грес, ръждопреобразувател, 3 парцала объркват сметката ли? Само като те ударят 20-30% с цената на частите и са си избили консумативите за 1 месец напред.

Трябва да разберете, че докато сте киенти и си плащате, то имате право да изисквате. Когато не ви се дава касова бележка - пак имате право да изисквате, този път цена, защото сервизът прикрива доста разходи по този начин. Това е мега сбъркано разбиране на повечето хора, че трябва да се съгласяват с предоставените услуги и да хвърлит парите и да си бягат. Ествествено, че като нямат инструмент/условия/не декларират приходи - ще искам по-ниска цена... защо да им дам същата цена като в сервиз където имат условия, гаранция и си плащат данъците. Така само гушим някакви тарикати ганьовци.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 14.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91
Детайли за колата: '11

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от steppenwolfbg » 04 Апр 2019, 14:44

Абсолютно съм съгласен с drago9205!
Като имат претенции за скъпи ремонти, да си подготвят сервизите за тях! Но претенцийте им стигат само до ценообразуването. 90% са в сивата икономика! Тия губят връзка с реалността! Скапани части, скапани ремонти, нагли "майсторчета" Това е действителността.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Скъсана ангренажна верига на е90 320d

Мнение от drago9205 » 04 Апр 2019, 14:49

Само ще добавя, че сервизите, които имат условия и издават касови бонове/фактури/прочее пък често се оказват тотални некадърници и супер незаинтерсовани към качественото облслужване.
Напимер в Хеед преди време ходих по препоръка на роднина.... оказаха се тотални мърлячи, страшно съм разочарован, буквално претупаха всичко, с частите също ме цакаха... абе ужас.

П.П. Самият факт, че хората буквално изорават интернет пространството и форумите, за да намерят 1 читав сервиз/майстор, след което записват часове със седмици напред говори сам по себе си за това какъв недостиг има на кадърни и отзивчиви сервизи. Ама какво да правим, до това води пазарна икономика + липса на контрол.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook