328i фейслифт от USA

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

328i фейслифт от USA

Мнение от Dr.Schnaps » 22 Окт 2013, 22:15

Колеги замислям се за едно 328и от Америка.

Нека кажа първо защо>
- Искам да е фейслифт, да е бензинов шестак, но не искам да е с N54 заради директното впръскване. Така че остава само този вариант защото 328i си е с N52 и след 2009 година.
- Екстрите който искам- кожа, подгрев, темпомат са серийни в УСА

Така че имам 2 въпроса>

- Имали разлики освен в конете между европейското и американското N52B30?
- Може ли амриканската е90ка да се програмира като европейска> Светлини (дневни светлини, мигачи отзад), радио и прочие за което сега не се сещам. Преди например имаше проблеми с амреканските радиота в Европа (нещо не се хващаха четните или нечетните честоти)?

Мерси. Поздрави.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 20.06.2012
Местоположение: Germany München/Bulgaria/Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: E30

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от Beamerdriver » 22 Окт 2013, 23:24

Добре и какво?защо по точно от Xaмерика трябва да е?
39470

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от Dr.Schnaps » 23 Окт 2013, 6:34

Написал съм. Защото само за УСА двигателите са Н52, а не биват заменени след 2008 с Н54 мойто е с директно впръскване и е малко капризен.
Последна промяна Dr.Schnaps на 23 Окт 2013, 20:21, променена общо 1 път
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 22.02.2013

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от taratora » 23 Окт 2013, 8:43

Aко толкова държиш на N52 има европейска версия, в която се вгражда този двигател. N52B25 ти е двигателя, а модела ти е 325. 218 коня. Производство 2005-2007. Хамериканката е N52B30, 230 коня, а модела 328(2007-2011) или 325(2005-2008), но пък с 258 коня.
Иначе няма разлика в двигателите.
Последна промяна taratora на 23 Окт 2013, 8:50, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10430
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от Leon » 23 Окт 2013, 8:49

Колегата си търси фейслифт, няма европейски с мотор без директно впръскване ;) Това за конете не го разбрах, но септември 2007 спират 325 и 330 за САЩ, и ги заменят 328 и 335.

Dr.Schnaps написа:Колеги замислям се за едно 328и от Америка.

Нека кажа първо защо>
- Искам да е фейслифт, да е бензинов шестак, но не искам да е с N54 заради директното впръскване. Така че остава само този вариант защото 328i си е с N52 и след 2009 година.
- Екстрите който искам- кожа, подгрев, темпомат са серийни в УСА

Така че имам 2 въпроса>

- Имали разлики освен в конете между европейското и американското N52B30?
- Може ли амриканската е90ка да се програмира като европейска> Светлини (дневни светлини, мигачи отзад), радио и прочие за което сега не се сещам. Преди например имаше проблеми с амреканските радиота в Европа (нещо не се хващаха четните или нечетните честоти)?

Мерси. Поздрави.


Много хубаво замисляш - там колите са доста по-богато оборудвани от Европа, включително с разни дребни глезотии. Даже ако имаш кой да ти внесе от Канада е още по-добре, защото километражът си е в километри и няма свтлоотразители по броните и на дъгата на калника ;) Моторът си е N52, нямаш проблем с намиране на части или нещо подобно, спирачки, дискове и други части, зависещи от двигателя са аналог на европейската 325. Сега на въпросите ти:
1. Не съм забелязал да има разлики, освен описаните горе. Търсил съм доста за разликите между N52N и N52K, но не открих нещо конкретно. Аз лично го отдавам на разлики в дюзи и другите неща, свързани с горивото.
2. Всичко може да се програмира. Радиото (Professional, за Business не знам) е със заложени опции за всички региони по света (по разделението на БМВ, разбира се) и само се променя, елементарно е, тръгва си RDS, трафик инфо, всичко. Мигачите отзад са фабрично червени (нямат зелената вложка вътре, за да мигат жълто), но е ОК за технотест. Няма и светлини за мъгла отзад. Другата разлика са стъклата на страничните огледала - конвексни са. В някои отношения са удобни, но имат мъртва точка. Добре е да се сменят, но са скъпи, особено ако са със затъмняване. Ако имаш конкретни въпроси, питай.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от Dr.Schnaps » 24 Окт 2013, 21:58

@ Leon> Това с навигацията е добре че се променя. Мерси.

Гледам има N51 и N52 но никъде не виждам някакви особенни разлики.
В събота ще ходя да пробвам една та да видим дали ще ми хареса.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от LandShark » 30 Окт 2013, 23:10

Докторе, ще се радвам, ако споделиш впечатления от тестове.

п.с.: аз, подобно на Leon, от година+ съм с E90 N52B30 (2005 330i)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1893
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: 330ci/X5 3.5i
Мечтае да кара: трезвен

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от S7 » 30 Окт 2013, 23:30

Dr.Schnaps написа:Колеги замислям се за едно 328и от Америка.

Нека кажа първо защо>
- Искам да е фейслифт, да е бензинов шестак, но не искам да е с N54 заради директното впръскване. Така че остава само този вариант защото 328i си е с N52 и след 2009 година.
- Екстрите който искам- кожа, подгрев, темпомат са серийни в УСА

Така че имам 2 въпроса>

- Имали разлики освен в конете между европейското и американското N52B30?
- Може ли амриканската е90ка да се програмира като европейска> Светлини (дневни светлини, мигачи отзад), радио и прочие за което сега не се сещам. Преди например имаше проблеми с амреканските радиота в Европа (нещо не се хващаха четните или нечетните честоти)?

Мерси. Поздрави.

Колега колко пари мислиш че струва читаво е90 (особено такова дето искаш) в Америка,или то вече е в Бг?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от Dr.Schnaps » 10 Ное 2013, 16:53

Тестовете се отлагат, защото тази която ми е наблизо тук в Германия се продава от един арабин, който вече трета седмица не може да купи един нов акумулатор. Предполагам че тогава ще лъсне истината че колата е на 80000 мили, а не на 80000километра както пише в обявата :ranting: Иначе екстрите- седалки с памет и т.н. са си рядкост в европейските.

@S7- Колата тепърва ще се избира в УСА. Като гледам за 20 000 $ са 2009-2010 на 60х мили. Като се сметне транспорта, акциза, митото и регистрацията ще легне на 21-22х евро. В Европа такива 325-330ки ги има за тея пари, ама освен едно кормило друго няма в тях, а и както казах- директното впръскване не го искам.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1893
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: 330ci/X5 3.5i
Мечтае да кара: трезвен

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от S7 » 12 Ное 2013, 3:42

Ако не е тайна къде ги гледаш тези коли ако е крейглист бъди много внимателен пълно е с измамници там а и няма нищо по добро от дилършипа :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1893
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: 330ci/X5 3.5i
Мечтае да кара: трезвен

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от S7 » 05 Ное 2014, 1:35

И аз искам да запитам нещо..ако може :D тъй като се двоумя още м/у Е70 и Е90 и след като 90% от офертите са за Е90 328хи американ стайл..въпроса ми е...има ли някви основни забележки тоя "хи" щото малко ме притеснява това 4х4 а и подръжката сигурно е по скъпа и разхода отива нагоре,изобщо има ли някъв + това 4х4 или си е пълно разхищение на пари :D а и другото е,че карам само на предимно топло време,не ми се налага да карам в зимни условия.Нека който е запознат да сподели 328xi или 328i.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от stankata777 » 05 Ное 2014, 9:12

Не го мисли толкова,във Виржиния едва ли ти трябва 4х4,но ако попаднеш на хубав екземпляр не се замисляй изобщо.Разликата в разхода е веротно около и под литър на 100км,при цените в САЩ на горивото,няколко стотинки разлика не са за коментиране...Не забравяй,че при мокро време,х драйва доста помага...Почти всички оферти в САЩ са с х драйв,защо разликата в цената като нови е била пренебрижимо малка.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от Dr.Schnaps » 09 Окт 2015, 21:51

Малко се забави покупката, защото имах служебна кола, но сега пак съм на тая вълна. Само че ще я купувам дирекно внесена, че с тоя долар стана дебело.

Та въпроса ми в момента е- след препрограмирането на колата по европейски мерни единици и на километража пише КМ, то това например 58хкм ли са или 58хмили? В смисъл сигурно ли е че Милите са умножени по 1,6 и тогава се получават Километрите?

Че нещо не съм сигурен дали не се опитват да ме метнат.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1893
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: 330ci/X5 3.5i
Мечтае да кара: трезвен

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от S7 » 10 Окт 2015, 0:53

Колега това с КМ си го сменяш ти директно от опциите с копечетата от борд компа,отдолу си го пише винаги в мили ( ако е внос от УСАде) иначе можеш през борда да си сменяш АМ и ПМ за час или 24 ч,целзий и фаренхайт и как да ти показва разхода в км или мили.Ако е внос от УСА няма да е лошо да погледнеш Carfax на колата,това е цялата сервизна история на колата и реални мили са там,както и дали е била салвидж или каквито и да е било удари.На такива мили в УСА колите не са много евтини имай и това впредвид :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: 328i фейслифт от USA

Мнение от mad_presley » 10 Окт 2015, 8:35

Иди някъде да ти кодират колата с европейски код с NCS и ще стане оригинал ;)

По-интересното е, с колко диса клапи ти е всмукателния колектор. Ако е с една, вземаш всмукателен колектор от 330 с две диси и качваш 30 свежи коня на маторя :D http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=372973

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook