Run-flat или обикновени гуми?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Въпрос към знаещкте-до колко XL гуми се доближават до рънфлат при спукване?Двуомя се между драйвгард и блуреспонс на дънлоп.Лятото ще мина 3000км и не ми се ще да мъкна патерицата в огромния багажник на тройката.В момента съм с конти5 рън флат но едната задна се избузи и ще трябва да сменям.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Run-flat или обикновени гуми?
kvasilev76 написа:Въпрос към знаещкте-до колко XL гуми се доближават до рънфлат при спукване?Двуомя се между драйвгард и блуреспонс на дънлоп.Лятото ще мина 3000км и не ми се ще да мъкна патерицата в огромния багажник на тройката.В момента съм с конти5 рън флат но едната задна се избузи и ще трябва да сменям.
Гледай сега като цяло моето мислене е следното - като през цялото време имаш предвид, че съм минал близо над 25к с тази кола в чужбина и никога не съм носел патерица. Карам само с XL и спрейчета.
- Цената на рънфлет и амортизацията им не оправдава използването
- за последните 104к съм има само един "инцидент", където минах със 140 през срязан асфалт на магистралата и резултата беше две гуми с балони, но нищо повече.
- на предишната кола преди 5тицата имах около половин см дупка в едната гума и спрейчето ме изкара почти 70км до най-близкия вулканизатор.
- mopasan
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Taruno написа:kvasilev76 написа:Въпрос към знаещкте-до колко XL гуми се доближават до рънфлат при спукване?Двуомя се между драйвгард и блуреспонс на дънлоп.Лятото ще мина 3000км и не ми се ще да мъкна патерицата в огромния багажник на тройката.В момента съм с конти5 рън флат но едната задна се избузи и ще трябва да сменям.
Гледай сега като цяло моето мислене е следното - като през цялото време имаш предвид, че съм минал близо над 25к с тази кола в чужбина и никога не съм носел патерица. Карам само с XL и спрейчета.
- Цената на рънфлет и амортизацията им не оправдава използването
- за последните 104к съм има само един "инцидент", където минах със 140 през срязан асфалт на магистралата и резултата беше две гуми с балони, но нищо повече.
- на предишната кола преди 5тицата имах около половин см дупка в едната гума и спрейчето ме изкара почти 70км до най-близкия вулканизатор.
Всеки си знае, ама да разчиташ на късмета че няма да спукаш гума в чужбина е мека казано смешно. Ми ако спукаш и спрея не помогне? 200-300е за репатрак и ..... извинявай Аз винаги си нося патерица, един спрей и компресор. Имам две деца и не мога да си представя варианта заради малко повече място в багажника да рискувам да чакам през ноща репетрак в чужда държава. Но .... всеки си знае. И дай боже безаварийни километри на всички.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Run-flat или обикновени гуми?
mopasan написа:Taruno написа:kvasilev76 написа:Въпрос към знаещкте-до колко XL гуми се доближават до рънфлат при спукване?Двуомя се между драйвгард и блуреспонс на дънлоп.Лятото ще мина 3000км и не ми се ще да мъкна патерицата в огромния багажник на тройката.В момента съм с конти5 рън флат но едната задна се избузи и ще трябва да сменям.
Гледай сега като цяло моето мислене е следното - като през цялото време имаш предвид, че съм минал близо над 25к с тази кола в чужбина и никога не съм носел патерица. Карам само с XL и спрейчета.
- Цената на рънфлет и амортизацията им не оправдава използването
- за последните 104к съм има само един "инцидент", където минах със 140 през срязан асфалт на магистралата и резултата беше две гуми с балони, но нищо повече.
- на предишната кола преди 5тицата имах около половин см дупка в едната гума и спрейчето ме изкара почти 70км до най-близкия вулканизатор.
Всеки си знае, ама да разчиташ на късмета че няма да спукаш гума в чужбина е мека казано смешно. Ми ако спукаш и спрея не помогне? 200-300е за репатрак и ..... извинявай Аз винаги си нося патерица, един спрей и компресор. Имам две деца и не мога да си представя варианта заради малко повече място в багажника да рискувам да чакам през ноща репетрак в чужда държава. Но .... всеки си знае. И дай боже безаварийни километри на всички.
Какво прочете ти от това, което съм написал - спрейчета три има в колата - пръсната гума и рънфлет няма да те оправи особено, защото обикновено пукаш и джантата. За съжаление и 1ната ти патерица няма да свърши работа.
В повечето държави в Европа можеш да се обадиш и да ти докарат гуми със 70% - 80% надценка. Моите пътувания рядко са на немагистралните маршрути.
С мой приятел пътувахме до Венеция ние с Е90 той с Е91 - спука гума с близо 1 см и малко процеп и спрейчето го закара близо 50 км до един сервиз.
пс. и аз имам комплек патерица и го мъкна като ходя по по-странните държави - визирам Сърбия, Босна, Хърватска.
нося едно и от тия :
http://www.ebay.com/itm/50-Pcs-Tire-Rep ... 0998761800
ама никога не съм го ползвал и не знам дали върши работа.
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Здравейте,
Дойде време и аз да сменям летните гуми. Тъй като съм с 16ки държах да бъдат рънфлат (не желая да ми се подмятат крик, патерица и прочие части в така или иначе малкия багажник на е90) и отделно да не кривят бордовете в завоите. Та монтирах бюджетна версия гуми Nexen N8000. Първи впечетления, стегнато вози, но по-меко от предните рънфлет на 5г, бриджстон. В дъжда се държи доста добре. Идва ми малко шумна и кара всички уплътнения на колата да скърцат
Дойде време и аз да сменям летните гуми. Тъй като съм с 16ки държах да бъдат рънфлат (не желая да ми се подмятат крик, патерица и прочие части в така или иначе малкия багажник на е90) и отделно да не кривят бордовете в завоите. Та монтирах бюджетна версия гуми Nexen N8000. Първи впечетления, стегнато вози, но по-меко от предните рънфлет на 5г, бриджстон. В дъжда се държи доста добре. Идва ми малко шумна и кара всички уплътнения на колата да скърцат
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Оригиналните комплекти включват компресор със спрей.Иначе спрей има във всяка бензиностанция само че гледай колко грама е,че има и за мотори.http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-BMW-T ... Sw-YVXk69o
http://www.ebay.co.uk/itm/2-X-QUICK-FIX ... SwaB5XpIHd
http://www.ebay.co.uk/itm/2-X-QUICK-FIX ... SwaB5XpIHd
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Run-flat или обикновени гуми?
BMW много ме дразнят, че решиха да го обърнат на печалбарство с тия рънфлет глупости. Хубаво продавай си новите коли с рънфлет гуми на бриджстон, ама остави на клиента място за патерица в багажника, той да си избере с какво да кара. Мразя принудителните политики на която и да е компания и това само при тях го има. Мерцедес, Ауди си имат място за гума. Та сега го мисли дали да си губиш от мястото и да търкаляш патерица или да ходиш с някви пяни и компресорчета и вътре да си направиш гумата и джантата свинщина отвътре.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Според мен това е едно доста тъпо и необмислено тъповъведение.Че дори и с рънфлат гуми може да си останеш посред къра с един гол в ръка.Все пак колата е в производство от 2005 и не всеки е разполагал с мобилна връзка по това време.+мизерно скромен багажник.Пробвайте да съберете патерица и детска количка и ще разсмеете комшиите.Абе смешна работа.
- mopasan
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Run-flat или обикновени гуми?
exc написа:Аз само с детската количка виждам зор, какво остава за патерица.
Въпрос на количка
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Run-flat или обикновени гуми?
mopasan написа:exc написа:Аз само с детската количка виждам зор, какво остава за патерица.
Въпрос на количка
ми сега зимата Mutsy EVO със зимния кош и двете в багажни и оставаше място за един среден куфар и лаптоп
Дойде време за лятния кош и мога да кажа ,че миналата седмица пътувахме така:
Летен кош + количката, два куфара, сгъваемо детско креватче 60 х 120, едно малко куфарче, две торби с неща и един лаптоп и имаше място за патерицата отгоре в-у количката.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Run-flat или обикновени гуми?
b00st написа:BMW много ме дразнят, че решиха да го обърнат на печалбарство с тия рънфлет глупости. Хубаво продавай си новите коли с рънфлет гуми на бриджстон, ама остави на клиента място за патерица в багажника, той да си избере с какво да кара. Мразя принудителните политики на която и да е компания и това само при тях го има. Мерцедес, Ауди си имат място за гума. Та сега го мисли дали да си губиш от мястото и да търкаляш патерица или да ходиш с някви пяни и компресорчета и вътре да си направиш гумата и джантата свинщина отвътре.
Всъщност и в момента можеш да си поръчаш резервно колело като конфигурираш колата. Хората не го правят, защото имат пътища и рядко им се налага. А ние караме това, което други са поръчали. Да не говорим, че обикновеният западен шофьор не може сам да се справи със смяна на гумата и рънфлета му е рай. В нормалната Европа няма ями по 20см дълбоки с остри ръбове, които могат да тотализират тия стоманени бордове.
Never mistake motion for action...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Run-flat или обикновени гуми?
Leon написа:b00st написа:BMW много ме дразнят, че решиха да го обърнат на печалбарство с тия рънфлет глупости. Хубаво продавай си новите коли с рънфлет гуми на бриджстон, ама остави на клиента място за патерица в багажника, той да си избере с какво да кара. Мразя принудителните политики на която и да е компания и това само при тях го има. Мерцедес, Ауди си имат място за гума. Та сега го мисли дали да си губиш от мястото и да търкаляш патерица или да ходиш с някви пяни и компресорчета и вътре да си направиш гумата и джантата свинщина отвътре.
Всъщност и в момента можеш да си поръчаш резервно колело като конфигурираш колата. Хората не го правят, защото имат пътища и рядко им се налага. А ние караме това, което други са поръчали. Да не говорим, че обикновеният западен шофьор не може сам да се справи със смяна на гумата и рънфлета му е рай. В нормалната Европа няма ями по 20см дълбоки с остри ръбове, които могат да тотализират тия стоманени бордове.
Можеш да си поръчаш резервно колело, което се води Space Saver и е да си го носиш в багажника, като от снимката - http://www.bmwclubmalaysia.com/newforum ... 249576.jpg
Специално Е90 или Е60 с отделение за резервна гума не съм виждал никъде, не знам да е било опция. За Е60 имаше някакъв DIY да си го направиш сам едва ли не като махнеш някакви кори, но при Е9x знаем, че няма как. Може SUV-овете да имат, но новите 3-та и 5-та серия съм почти сигурен, че нямат.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани