полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- byte
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 LCI 2.5si
- Мечтае да кара: BMW F25
- Детайли за колата: Black Sapphire
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Gqbriel написа:А случайно да пазиш стария капак или поне да ги снима един до друг?
Пазя го, ще го снимам и него, но на новия нямам снимки....
"Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes." - Edsger Dijkstra
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
byte написа:Gqbriel написа:А случайно да пазиш стария капак или поне да ги снима един до друг?
Пазя го, ще го снимам и него, но на новия нямам снимки....
Спрямо линка който пусна може да се видят някои разлики
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- DaveBG
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
byte написа:DaveBG написа:
Колега какъв е тоя капак на клапаните че и на мен ми гори масло и съм сменял вече гумички на клапаните и карам и с 5-40 но няма оправия. 1л на 1000-2000км си отиват... Нямам течове.
Да не става дума за целия капак на главата?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3737 - номер 1 от схемата, номер 11127552281, ето го и с повече снимки - https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 127552281/
Нямах течове, но имах омасляване по крайщиата - приличаше като за гарнитура, но се наложи смяната на целия.
Има доста труд по смяната му, но всичко стана за около седмица в Дарукар.
Да, това си е капака на главата. Гарнитурата се сменя задължително всеки път независимо за какво се отваря. Аз като сменях гумички на клапаните отваряхме капака и сменяхме гарнитурата и болтовете. От там мисля че ако сменя и целия капак няма да имам промяна. Явно при мен загубата на масло е от вътре в мотора... за съжаление.
- byte
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 LCI 2.5si
- Мечтае да кара: BMW F25
- Детайли за колата: Black Sapphire
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
DaveBG написа:Да, това си е капака на главата. Гарнитурата се сменя задължително всеки път независимо за какво се отваря. Аз като сменях гумички на клапаните отваряхме капака и сменяхме гарнитурата и болтовете. От там мисля че ако сменя и целия капак няма да имам промяна. Явно при мен загубата на масло е от вътре в мотора... за съжаление.
Колега, това е капака на клапаните - valve cover, капака на главата е под него, и не е пластмасов .
Ето снимки на стария капак.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes." - Edsger Dijkstra
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Аз не виждам нищо странно в този капак,който да води до харч на масло
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- byte
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 LCI 2.5si
- Мечтае да кара: BMW F25
- Детайли за колата: Black Sapphire
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Gqbriel написа:Аз не виждам нищо странно в този капак,който да води до харч на масло
Мисля си, че тук реално е "изтърбушен"... картерната вентилация трябва да е в него, но какво се вижда е само една пластмаса, доста от нещата по него са свалени и са в кашона, но не съм се интересувал по-подробно в какво състояние са
Иначе за харча, вече съм на 3 от 4 чертички при пробег от 2000км смесено така, че с тези темпове към 8000км за 1 литър
"Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes." - Edsger Dijkstra
- born.stubborn
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 18.02.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 BMW 325 xi
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте колеги, отскоро съм собственик на БМВ е90 325хи, автоматик - 135к реални километри проверени в Ауто Бавария.
Първо - Преди да я купя направих диагностика пак там (Ауто Бавария), понеже светеше Check Engine и ми казаха, че грешките идват от катализаторите (неефективни били). Но проблема най-вероятно не бил от там, а от ДИСА или дебитомер, защото сместа била много наситена на бензин.
Та така де, каза ми че мога да почна със смяна на ДИСА и да видим какво ще стане... Не съм я сменял все още но и лампата изгазна откакто аз я карам.
Второто нещо - след като съм я карал и реша да паркирам, превключвам D/R, колата почва да прескача обороти, все едно хълца - случва се и на включен и изключен климатик, на Парк пак прескача по същия начин.
Въпросите ми са има ли нещо общо между двете неща, дали проблема може да е от ДИСА или дебитомер или е от нещо съвсем различно - четох че може да е причинено от бобини или омасляване на eccentric shaft sensor, или дросел?
И как да процедирам с отстраняването на проблема, какво да предприема първо?
Благодаря ви предварително
Първо - Преди да я купя направих диагностика пак там (Ауто Бавария), понеже светеше Check Engine и ми казаха, че грешките идват от катализаторите (неефективни били). Но проблема най-вероятно не бил от там, а от ДИСА или дебитомер, защото сместа била много наситена на бензин.
Та така де, каза ми че мога да почна със смяна на ДИСА и да видим какво ще стане... Не съм я сменял все още но и лампата изгазна откакто аз я карам.
Второто нещо - след като съм я карал и реша да паркирам, превключвам D/R, колата почва да прескача обороти, все едно хълца - случва се и на включен и изключен климатик, на Парк пак прескача по същия начин.
Въпросите ми са има ли нещо общо между двете неща, дали проблема може да е от ДИСА или дебитомер или е от нещо съвсем различно - четох че може да е причинено от бобини или омасляване на eccentric shaft sensor, или дросел?
И как да процедирам с отстраняването на проблема, какво да предприема първо?
Благодаря ви предварително
- DaveBG
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
kronos написа:препоръчително на 100к км. е да се свалят и изчистят двата соленоидни клапана.
Колеги с какъв препарат се чистят соленоидните клапани тъй като за втори път ги цапа и първия преди година път ходих при един майстор но процедурата е елементарна и мисля сам да си ги направя? Със спрей за чистене на карбуратори дали няма да стане или се киснат в обезмаслител?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
DaveBG написа:kronos написа:препоръчително на 100к км. е да се свалят и изчистят двата соленоидни клапана.
Колеги с какъв препарат се чистят соленоидните клапани тъй като за втори път ги цапа и първия преди година път ходих при един майстор но процедурата е елементарна и мисля сам да си ги направя? Със спрей за чистене на карбуратори дали няма да стане или се киснат в обезмаслител?
Бензин примерно
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- jujoracing
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 5.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 325I AUTOMATIC
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте, колеги! На колко градуса трябва да се включи перката. Колата е 325i Automat 2008 с N53B30 мотор. Стига 105 градуса на място и не включва.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
jujoracing написа:Здравейте, колеги! На колко градуса трябва да се включи перката. Колата е 325i Automat 2008 с N53B30 мотор. Стига 105 градуса на място и не включва.
Горе долу толкова трябва да сработи,мисля на 102 отваряше термостата..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- jujoracing
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 5.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 325I AUTOMATIC
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Ок, а за термостата трябва да е на 97(така пише на корпуса му)
- IVAKDIVAK
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: Варна,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i 2006 N52B30
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Дава ми грешка 2ААС някой да знае за коя диса се отнася , за горната или за тази която е от долната страна на колектора.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
IVAKDIVAK написа:Дава ми грешка 2ААС някой да знае за коя диса се отнася , за горната или за тази която е от долната страна на колектора.
Трябва да е голямата,моя съвет спрете да ги четете тези с коли с измислени диагностики...има си специализирани за без пари,достатъчно да за да видите кое дава като грешка а не да се мудите кое какво е- по- лесно ше е за вас..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
jujoracing написа:Здравейте, колеги! На колко градуса трябва да се включи перката. Колата е 325i Automat 2008 с N53B30 мотор. Стига 105 градуса на място и не включва.
N53 работи на 105-108 градуса, перката трудно ще я чуеш понеже тогава отваря втория кръг и ел.водната помпа почва да върти по-бързо. За да се пусне перката трябва да караш колата доста здраво и да спреш на место без да гасиш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани