полезно за собствениците на 325i и 330i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 LCI 2.5si
Мечтае да кара: BMW F25
Детайли за колата: Black Sapphire

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от byte » 26 Апр 2016, 11:36

Gqbriel написа:А случайно да пазиш стария капак или поне да ги снима един до друг?


Пазя го, ще го снимам и него, но на новия нямам снимки....
"Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes." - Edsger Dijkstra

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 26 Апр 2016, 13:06

byte написа:
Gqbriel написа:А случайно да пазиш стария капак или поне да ги снима един до друг?


Пазя го, ще го снимам и него, но на новия нямам снимки....

Спрямо линка който пусна може да се видят някои разлики :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 11.09.2012
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: М3

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от DaveBG » 26 Апр 2016, 16:48

byte написа:
DaveBG написа:
Колега какъв е тоя капак на клапаните че и на мен ми гори масло и съм сменял вече гумички на клапаните и карам и с 5-40 но няма оправия. 1л на 1000-2000км си отиват... Нямам течове.

Да не става дума за целия капак на главата?


http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3737 - номер 1 от схемата, номер 11127552281, ето го и с повече снимки - https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 127552281/
Нямах течове, но имах омасляване по крайщиата - приличаше като за гарнитура, но се наложи смяната на целия.
Има доста труд по смяната му, но всичко стана за около седмица в Дарукар.


Да, това си е капака на главата. Гарнитурата се сменя задължително всеки път независимо за какво се отваря. Аз като сменях гумички на клапаните отваряхме капака и сменяхме гарнитурата и болтовете. От там мисля че ако сменя и целия капак няма да имам промяна. Явно при мен загубата на масло е от вътре в мотора... за съжаление.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 LCI 2.5si
Мечтае да кара: BMW F25
Детайли за колата: Black Sapphire

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от byte » 03 Май 2016, 10:57

DaveBG написа:Да, това си е капака на главата. Гарнитурата се сменя задължително всеки път независимо за какво се отваря. Аз като сменях гумички на клапаните отваряхме капака и сменяхме гарнитурата и болтовете. От там мисля че ако сменя и целия капак няма да имам промяна. Явно при мен загубата на масло е от вътре в мотора... за съжаление.


Колега, това е капака на клапаните - valve cover, капака на главата е под него, и не е пластмасов :dunno: .

Ето снимки на стария капак.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes." - Edsger Dijkstra

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 03 Май 2016, 13:28

Аз не виждам нищо странно в този капак,който да води до харч на масло :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 LCI 2.5si
Мечтае да кара: BMW F25
Детайли за колата: Black Sapphire

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от byte » 03 Май 2016, 16:56

Gqbriel написа:Аз не виждам нищо странно в този капак,който да води до харч на масло :dunno:


Мисля си, че тук реално е "изтърбушен"... картерната вентилация трябва да е в него, но какво се вижда е само една пластмаса, доста от нещата по него са свалени и са в кашона, но не съм се интересувал по-подробно в какво състояние са :dunno:

Иначе за харча, вече съм на 3 от 4 чертички при пробег от 2000км смесено :bchug: така, че с тези темпове към 8000км за 1 литър :bchug:
"Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes." - Edsger Dijkstra

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.02.2016
Пол: Мъж
Кара: 2006 BMW 325 xi
Мечтае да кара: BMW M3

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от born.stubborn » 17 Юни 2016, 16:49

Здравейте колеги, отскоро съм собственик на БМВ е90 325хи, автоматик - 135к реални километри проверени в Ауто Бавария.

Първо - Преди да я купя направих диагностика пак там (Ауто Бавария), понеже светеше Check Engine и ми казаха, че грешките идват от катализаторите (неефективни били). Но проблема най-вероятно не бил от там, а от ДИСА или дебитомер, защото сместа била много наситена на бензин.
Та така де, каза ми че мога да почна със смяна на ДИСА и да видим какво ще стане... Не съм я сменял все още но и лампата изгазна откакто аз я карам.

Второто нещо - след като съм я карал и реша да паркирам, превключвам D/R, колата почва да прескача обороти, все едно хълца - случва се и на включен и изключен климатик, на Парк пак прескача по същия начин.

Въпросите ми са има ли нещо общо между двете неща, дали проблема може да е от ДИСА или дебитомер или е от нещо съвсем различно - четох че може да е причинено от бобини или омасляване на eccentric shaft sensor, или дросел?
И как да процедирам с отстраняването на проблема, какво да предприема първо?
Благодаря ви предварително :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 11.09.2012
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: М3

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от DaveBG » 17 Юни 2016, 18:31

kronos написа:препоръчително на 100к км. е да се свалят и изчистят двата соленоидни клапана.


Колеги с какъв препарат се чистят соленоидните клапани тъй като за втори път ги цапа и първия преди година път ходих при един майстор но процедурата е елементарна и мисля сам да си ги направя? Със спрей за чистене на карбуратори дали няма да стане или се киснат в обезмаслител?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 18 Юни 2016, 14:38

DaveBG написа:
kronos написа:препоръчително на 100к км. е да се свалят и изчистят двата соленоидни клапана.


Колеги с какъв препарат се чистят соленоидните клапани тъй като за втори път ги цапа и първия преди година път ходих при един майстор но процедурата е елементарна и мисля сам да си ги направя? Със спрей за чистене на карбуратори дали няма да стане или се киснат в обезмаслител?

Бензин примерно
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 5.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 325I AUTOMATIC

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от jujoracing » 10 Мар 2017, 9:47

Здравейте, колеги! На колко градуса трябва да се включи перката. Колата е 325i Automat 2008 с N53B30 мотор. Стига 105 градуса на място и не включва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 10 Мар 2017, 16:05

jujoracing написа:Здравейте, колеги! На колко градуса трябва да се включи перката. Колата е 325i Automat 2008 с N53B30 мотор. Стига 105 градуса на място и не включва.

Горе долу толкова трябва да сработи,мисля на 102 отваряше термостата..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 5.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 325I AUTOMATIC

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от jujoracing » 10 Мар 2017, 17:00

Ок, а за термостата трябва да е на 97(така пише на корпуса му)

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: Варна,Бургас
Пол: Мъж
Кара: E60 530i 2006 N52B30

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от IVAKDIVAK » 12 Мар 2017, 11:19

Дава ми грешка 2ААС някой да знае за коя диса се отнася , за горната или за тази която е от долната страна на колектора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 12 Мар 2017, 18:22

IVAKDIVAK написа:Дава ми грешка 2ААС някой да знае за коя диса се отнася , за горната или за тази която е от долната страна на колектора.

Трябва да е голямата,моя съвет спрете да ги четете тези с коли с измислени диагностики...има си специализирани за без пари,достатъчно да за да видите кое дава като грешка а не да се мудите кое какво е- по- лесно ше е за вас..


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 19.03.2017

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от desonator » 25 Мар 2017, 18:58

jujoracing написа:Здравейте, колеги! На колко градуса трябва да се включи перката. Колата е 325i Automat 2008 с N53B30 мотор. Стига 105 градуса на място и не включва.

N53 работи на 105-108 градуса, перката трудно ще я чуеш понеже тогава отваря втория кръг и ел.водната помпа почва да върти по-бързо. За да се пусне перката трябва да караш колата доста здраво и да спреш на место без да гасиш.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook