полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- jujoracing
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 5.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 325I AUTOMATIC
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
desonator написа:jujoracing написа:Здравейте, колеги! На колко градуса трябва да се включи перката. Колата е 325i Automat 2008 с N53B30 мотор. Стига 105 градуса на място и не включва.
N53 работи на 105-108 градуса, перката трудно ще я чуеш понеже тогава отваря втория кръг и ел.водната помпа почва да върти по-бързо. За да се пусне перката трябва да караш колата доста здраво и да спреш на место без да гасиш.
Благодаря!
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
рекомендирам ! при подмяна на гарнитура на капака на клапаните на 325 /330 да се подменят и втулките за свещите 6/шест/ бров са на цена 35 лв от БМВ парт номер на продукта - 11127575422
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
полезно за собствениците на 325i и 330i
Аз пък "рекомендирам" от BMW да се поспрат с PVC елементите по двигателя.
Тази част от картерната вентилация на капака на клапаните беше счупена и се озова в мотора. Та тия капаци са най-красноречивото определение на израза програмируем живот, което съм виждал напоследък.
Тази част от картерната вентилация на капака на клапаните беше счупена и се озова в мотора. Та тия капаци са най-красноречивото определение на израза програмируем живот, което съм виждал напоследък.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Момчета - я ми кажете,какви свещи да взема за 25цата,от кои сте най-доволни.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- TTODOR
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 22.05.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 6 cylinder
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здрявей колега,
ето това са най-добрите свещи ,особено ако си и на газ,иридиеви,така са излизали двигателите през първите години с тях,
NGK ILZFR6D11,после ги подменият с платинени,но след всичките ми проучвания единствената причина е намаляване на разходите (NGK PLZFR6A11S,BOSCH FR7NPP332).
В интерес на истината преди няколко месеца смених моите с OEM BMW,които са всъщност BOSCH FR7NPP332 със синя щампа BMW и не усетих никаква разлика с оригиналните от завода ОЕМ БМВ иридиеви на NGK,които за 95 хил.км доста бяха нагорели ,но си работиха отлично.
ето това са най-добрите свещи ,особено ако си и на газ,иридиеви,така са излизали двигателите през първите години с тях,
NGK ILZFR6D11,после ги подменият с платинени,но след всичките ми проучвания единствената причина е намаляване на разходите (NGK PLZFR6A11S,BOSCH FR7NPP332).
В интерес на истината преди няколко месеца смених моите с OEM BMW,които са всъщност BOSCH FR7NPP332 със синя щампа BMW и не усетих никаква разлика с оригиналните от завода ОЕМ БМВ иридиеви на NGK,които за 95 хил.км доста бяха нагорели ,но си работиха отлично.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Gqbriel написа:Момчета - я ми кажете,какви свещи да взема за 25цата,от кои сте най-доволни.
Вземи си ОЕМ.. От стари БМВ-джии знам, че БМВ-тата си обичат хубави свещи.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
TTODOR написа:Здрявей колега,
ето това са най-добрите свещи ,особено ако си и на газ,иридиеви,така са излизали двигателите през първите години с тях,
NGK ILZFR6D11,после ги подменият с платинени,но след всичките ми проучвания единствената причина е намаляване на разходите (NGK PLZFR6A11S,BOSCH FR7NPP332).
В интерес на истината преди няколко месеца смених моите с OEM BMW,които са всъщност BOSCH FR7NPP332 със синя щампа BMW и не усетих никаква разлика с оригиналните от завода ОЕМ БМВ иридиеви на NGK,които за 95 хил.км доста бяха нагорели ,но си работиха отлично.
Достатъчно ясно и точно обяснено. +1 за ILZFR6D11. И според сервизния бюлетин от BMW това са свещите за първоначално вграждане.
Но има значение да не попаднеш на ментаци, за това от мен едно жокерче - вносител на NGK са Ауто Хелп на бул. Сливница и цената е добра за тези, понеже скоро ги пазарувах, заедно с бобините
- martinbvbvbv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 61
- Регистриран на: 22.03.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW R1100GS,BMW R1200GS и E90 330i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте, искам да добавя само, че когато се кара на газ иридиевите свещи не издържат много. Просто много бързо се износва централния електрод. На оригиналните свещи междуелектродното разстояние също идва малко голямо за газ и е добре да се понамали от 1,1 на 0.8 mm.
Колега Gabriel, ако ще караш на газ по-добре е да минеш на обикновени свещи моите оригинални иридиеви BMW - Bosch FR7NPP332 ги смених с Brisk ER15YS-9 по настояване на газаджията и мотора заработи доста по-добре на газ. На бензин нямаше никаква разлика. На Brisk-ът живота също е кратък (но пък са много евтини) и след 20000 км ги смених с NGK LFR6C-11 с които колата също работи много добре. Алтернативните свещи които съм посочил също са с междуелектродно разстояние 1,1 и е добре да се коригира на 0,8 mm.
Gqbriel написа:Момчета - я ми кажете,какви свещи да взема за 25цата,от кои сте най-доволни.
Колега Gabriel, ако ще караш на газ по-добре е да минеш на обикновени свещи моите оригинални иридиеви BMW - Bosch FR7NPP332 ги смених с Brisk ER15YS-9 по настояване на газаджията и мотора заработи доста по-добре на газ. На бензин нямаше никаква разлика. На Brisk-ът живота също е кратък (но пък са много евтини) и след 20000 км ги смених с NGK LFR6C-11 с които колата също работи много добре. Алтернативните свещи които съм посочил също са с междуелектродно разстояние 1,1 и е добре да се коригира на 0,8 mm.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Мен ме интересува дали N53 страда от всички проблеми на N52 + HPFP и дюзи, или някои от старите проблеми са изчистени? Освен това, по каталог го дават по-икономичен и по-динамичен (конкретно гледах 325i), това така ли е на практика?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
exc написа:Мен ме интересува дали N53 страда от всички проблеми на N52 + HPFP и дюзи, или някои от старите проблеми са изчистени? Освен това, по каталог го дават по-икономичен и по-динамичен (конкретно гледах 325i), това така ли е на практика?
N53 страда от дюзи, HPFP и ел. водна помпа. Разхода на масло е пооправен там в сравнение с N52. Динамиката на 218кс версията си е сходна, защото на него пък му липсват ДИСИ-те и валвтроника, разхода и той мисля е сходен с N52, може да дойде и малко по-икономичен заради ДВ.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:exc написа:Мен ме интересува дали N53 страда от всички проблеми на N52 + HPFP и дюзи, или някои от старите проблеми са изчистени? Освен това, по каталог го дават по-икономичен и по-динамичен (конкретно гледах 325i), това така ли е на практика?
N53 страда от дюзи, HPFP и ел. водна помпа. Разхода на масло е пооправен там в сравнение с N52. Динамиката на 218кс версията си е сходна, защото на него пък му липсват ДИСИ-те и валвтроника, разхода и той мисля е сходен с N52, може да дойде и малко по-икономичен заради ДВ.
Ако трябва да избирам бих заложил на н52 спрямо н53, но вариянт б30..динамика в б25 аз лично НЕ намирам...Н53 има по-скъпи неща за ремонт ,но разхода е по-нисък ,по прецизен мотор..проблема на тези мотори е,че са доста изцедени и няма много накъде да се пипат...освен турбо,но там цената не е много приятна,но пък н52 се оказва ,че държи доста.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Съгласен съм, N52B30 предлага доста повече от към динамика и заедно с ръчната 6 степенна
От място 2.5 трябва да го изцедиш, за да е динамично, но да не забравяме, нашите коли тежат по 1.6 тона, нормално е 218кс като ги разпределиш на това купе и.. така де 0-100 ~7 сек с ръчната кутия ги прави, изпробвано на моя варел.
От място 2.5 трябва да го изцедиш, за да е динамично, но да не забравяме, нашите коли тежат по 1.6 тона, нормално е 218кс като ги разпределиш на това купе и.. така де 0-100 ~7 сек с ръчната кутия ги прави, изпробвано на моя варел.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:Съгласен съм, N52B30 предлага доста повече от към динамика и заедно с ръчната 6 степенна
От място 2.5 трябва да го изцедиш, за да е динамично, но да не забравяме, нашите коли тежат по 1.6 тона, нормално е 218кс като ги разпределиш на това купе и.. така де 0-100 ~7 сек с ръчната кутия ги прави, изпробвано на моя варел.
Макар и 2те да са Х - определено ,като удари кикдауна (след като смених голямата ДИСА) при 3.0 разликата е доооста осезаема...отделно и мотора е по-спокоен (мои наблюдения).Другото важно за тези 2та мотора са бубините - от опит ,при смяна само на 2 първо с афтър маркет после с ОЕМ мотора просто изглади работата с ОЕМските...с БОШ определено не работеше гладко..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Благодаря за мненията.
Интересувам се, тъй като догодина евентуално мисля да взимам комби(по възможност 4х4), а модела ми харесва изключително много и не искам да го сменям. Заглеждам се по бензинови, въпреки, че съм изключително доволен от колата си, и като вървеж, и като разход. Ясно ми е, че еластичността и тягата няма да я получа както при сегашната, но така излиза, че при N52B25 няма да остана особено доволен, ако ги съпоставим. Особено ако е автомат с Хдрайв(каквато аз предпочитам).
Интересувам се, тъй като догодина евентуално мисля да взимам комби(по възможност 4х4), а модела ми харесва изключително много и не искам да го сменям. Заглеждам се по бензинови, въпреки, че съм изключително доволен от колата си, и като вървеж, и като разход. Ясно ми е, че еластичността и тягата няма да я получа както при сегашната, но така излиза, че при N52B25 няма да остана особено доволен, ако ги съпоставим. Особено ако е автомат с Хдрайв(каквато аз предпочитам).
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
exc написа:Благодаря за мненията.
Интересувам се, тъй като догодина евентуално мисля да взимам комби(по възможност 4х4), а модела ми харесва изключително много и не искам да го сменям. Заглеждам се по бензинови, въпреки, че съм изключително доволен от колата си, и като вървеж, и като разход. Ясно ми е, че еластичността и тягата няма да я получа както при сегашната, но така излиза, че при N52B25 няма да остана особено доволен, ако ги съпоставим. Особено ако е автомат с Хдрайв(каквато аз предпочитам).
Ами ако си то СФ може някой ден да се разберем да ти покажа същата конфигурация....комби 325иХ автомат
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани