полезно за собствениците на 325i и 330i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.06.2018

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Insafey » 10 Дек 2018, 17:04

Добър вечер моля за съвет.Решил съм да си купя е90-та но имам проблем с избора на двитагел има 3 опции 1-ва 325и 2.5 мотор 218 коня 2-ра 330и 258 коня и 3-я е 330и лси 272 коня карам около 10-15 хил. км годишно не е кой знае какво но искам когато ми потрябва мощност или просто да се изкефя да я имам.Та въпроса е кой от тези мотори е най-добре като цяло то ясно че и 3-те имат проблем но ако имате наблюдения моля да споделите от изчетено разбрах че зависи най-много от това как са се грижили за нея от самото начало.Благодаря предварително :dunno: :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10423
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Leon » 11 Дек 2018, 21:39

Темата е с друга цел, по въпроса ти има писано доста, но накратко - вземи 272к.с., но основно гледай състоянието на колата.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от dentamed » 11 Дек 2018, 22:51

И аз съм за 272
Гледай да няма мазно по ауспуха.
Мотора е много здрав ако маслото е сменяно навреме и с подходящо за мотора.
Гледай състоянието на колата както ти е казал колегата.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 12 Дек 2018, 16:13

272кс в Е90 LCI e с N53, така че си приготви едни 2700 лв в джоба, за дюзички така да си ги имаш :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от dentamed » 12 Дек 2018, 21:59

Има такова нещо.Аз си мислех,че е като n52b30 на x5 e70
Последно съм на вълна джипове и съм се заблудил,че тоя двигател се монтира и в е90.
Значи колега взимай 258 коня.Бягай далече от директно впръскване и n53.
Гледай да е n52 двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Bexim » 13 Дек 2018, 13:07

dentamed написа:.Бягай далече от директно впръскване и n53.

И колко N53-ки си карал, че да даваш този съвет? :clap:

И за да не съм голословен за 30 и кусур хиляди км съм имал ПОВРЕДЕНИ една дюза, да сменил съм и шестте, защото ми писна да ги мисля точно от такива четенета по форуми. :banghead: Останалите все още се карат в една 20-ка бензин. Достатъчно съм го обяснявал в темата за дюзите. А и една бобина думна онзи ден, но смених само нея, напролет и останалите, преди да я да отиде на чип.
Всичко останало, което съм правил - дали е N52 или N53 или въобще е90 все тая...
Всичко идва от това какво ще си купиш и как ще го поддържаш. :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.06.2018

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Insafey » 13 Дек 2018, 18:51

Благодаря за съветите и на мен ми допада повече 272 коня след фейс 2009 пише че на 100 хил км е сменен мотора от бмв явно имат такава гаранция всичко и е облсужвана само в бмв сервиз. Има почти всичко което искам просто красавец само нави-то й е обикновенна има ремонти за около 2600 евро с документи но дори и да има проблем все пак не зимам нова кола нормално е да има нещо ше се оправи не я взимам за 1 месец а за по-дълго така се надявам де.Благодаря за информацията

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от dentamed » 13 Дек 2018, 19:50

Колега аз съм карал доста бмв-ета.N53 не ме плаши ама никак.Аз съм човек на риска.Това дали ще сменя някоя дюза или не ,не ме плаши.Просто колегата иска да знае кой е по безпроблемния двигател.Като се има на предвид ,че и двата са еднакви с изключение на помпа за високо налягане и дюзи които страдат от лошия бензин.И колегата трябва да бъде предопреден за тези две слаби места.
Аз взех сега една x5 e70 355 коня с n62b48 и умишлено избягах от 407 конювия с директно впръскване.
Колегите с директно впръскване смениха доста пъти дюзи.Аз въпреки,че съм без директно впръскване друг бензин освен 100 не съм слагал досега.
А ти защо ги смени като няма проблем.То и нова дюза да сложиш попадаш на хубав бензин и си готов за нова смяна.Не мисли,че филтъра ще те спаси.Те и дизелите много приказват,че няма проблеми, ама в сервиза все дюзи и турбини по земята.
И да направим обобщение..........няма лош двигател, има лоши собственици.
Ако сърцето е здраво периферията лесно се подменя.Предимството на директното впръскване е икономията на гориво и въртящия момент.
За мен и двата двигатела са добри но аз бих взел n52.............е осмака си е осмак ама айде да не намесваме и него,че..........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от dentamed » 13 Дек 2018, 20:00

https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90).

Само за справка. Има 272 коня и n52 и. n53

Само,че иска търсене

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 13 Дек 2018, 20:42

Не спорим за двигателя и N53 и N52 си имат дертове. Ако яхнеш курник и в двата случая ще те вкара в преразход, въпроса е обаче, че в БГ бензина е пълна пикня, ей последния път се бях излъгал да сипя на лукойла 95 на купето, понеже не го карам вече толкова и уикенда я изкарах за извънградско - тя беше тотално умряла тая кола докато не го изгърмя и не ходих да налея 100 октана. Това не беше бензин ми няква бегла имитация. И хич не ми се случва за пръв път и от други бензиностанции е било да попадам на такава свинщина. И тия дюзи им се вижда сметката от него доста бързо, щото не са като на F30 соленоидни. Ама ей го, нямаше последствия при мен, щото няма директно, а иначе гаранция 2-3 такива сипвания и некоя дюзичка ще изчатка :angel: :yes:
Аз затова казвам да си имаш едни 3 бона в джоба, който иска да кара 272 кончета Е90 lci да си му е мирна главата. Иначе си е руска рулетка.
dentamed написа:https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90).

Само за справка. Има 272 коня и n52 и. n53

Само,че иска търсене

Има ама не и LCI, ами даже само от първите 2005-2006 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от dentamed » 13 Дек 2018, 21:22

пише 2007-2013
Аз не съм търсил дали реално има.Вие сте по-запознати с е90
Може само за щатите да са незнам

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 14 Дек 2018, 21:02

dentamed написа:пише 2007-2013
Аз не съм търсил дали реално има.Вие сте по-запознати с е90
Може само за щатите да са незнам

Да само щатски 328i. Но там не 272кс, само в 330i има такъв двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Bexim » 15 Дек 2018, 14:56

b00st написа:Да само щатски 328i. Но там не 272кс, само в 330i има такъв двигател.


Можеш да си го направиш. Той е един и същ мотор.
Един трифазен колектор и наливат софт от 30-ка и си ти.
На мен поне ми го оферираха като услуга. Значи става. Човекът каза, че на доста хора го е правил, ама явно бензинджии почти не пишат по форумите вече :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 15 Дек 2018, 17:33

Bexim написа:
b00st написа:Да само щатски 328i. Но там не 272кс, само в 330i има такъв двигател.


Можеш да си го направиш. Той е един и същ мотор.
Един трифазен колектор и наливат софт от 30-ка и си ти.
На мен поне ми го оферираха като услуга. Значи става. Човекът каза, че на доста хора го е правил, ама явно бензинджии почти не пишат по форумите вече :lol:

Бъкраш се, той N52B30 си ги има трифазния колектор дисите и валвтроника, няма какво да слагаш ти. Различни двигатели са, защото този за който говорим ние е подобрената версия с черния капак N52KP, с който са купетата, не първоначалния с магнезивия.
272 кс. от тая версия единствено съм виждал в E92 330i за Европа да се слага в интерес на истината и дори в Е90 не си спомням да се предлага въобще този двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Bexim » 15 Дек 2018, 17:58

b00st написа:Бъкраш се, той N52B30 си ги има трифазния колектор дисите и


Ти бъркаш. :D
Щатска 28-ца ги няма. Тя е повече като 25-ца, отколкото като 30-ка от Европа. Кутията им е една и съща също.
Моторът май имаше някакви подобрения, не ми се рови.. Но там с 3-фазен колектор и софт си го тунинговат.. - N52N, трилитров.
Те от реалоем-а, на щатска 28-ца от 2011:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook