полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Добър вечер моля за съвет.Решил съм да си купя е90-та но имам проблем с избора на двитагел има 3 опции 1-ва 325и 2.5 мотор 218 коня 2-ра 330и 258 коня и 3-я е 330и лси 272 коня карам около 10-15 хил. км годишно не е кой знае какво но искам когато ми потрябва мощност или просто да се изкефя да я имам.Та въпроса е кой от тези мотори е най-добре като цяло то ясно че и 3-те имат проблем но ако имате наблюдения моля да споделите от изчетено разбрах че зависи най-много от това как са се грижили за нея от самото начало.Благодаря предварително
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10436
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Темата е с друга цел, по въпроса ти има писано доста, но накратко - вземи 272к.с., но основно гледай състоянието на колата.
Never mistake motion for action...
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
И аз съм за 272
Гледай да няма мазно по ауспуха.
Мотора е много здрав ако маслото е сменяно навреме и с подходящо за мотора.
Гледай състоянието на колата както ти е казал колегата.
Гледай да няма мазно по ауспуха.
Мотора е много здрав ако маслото е сменяно навреме и с подходящо за мотора.
Гледай състоянието на колата както ти е казал колегата.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
272кс в Е90 LCI e с N53, така че си приготви едни 2700 лв в джоба, за дюзички така да си ги имаш
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Има такова нещо.Аз си мислех,че е като n52b30 на x5 e70
Последно съм на вълна джипове и съм се заблудил,че тоя двигател се монтира и в е90.
Значи колега взимай 258 коня.Бягай далече от директно впръскване и n53.
Гледай да е n52 двигателя.
Последно съм на вълна джипове и съм се заблудил,че тоя двигател се монтира и в е90.
Значи колега взимай 258 коня.Бягай далече от директно впръскване и n53.
Гледай да е n52 двигателя.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
dentamed написа:.Бягай далече от директно впръскване и n53.
И колко N53-ки си карал, че да даваш този съвет?
И за да не съм голословен за 30 и кусур хиляди км съм имал ПОВРЕДЕНИ една дюза, да сменил съм и шестте, защото ми писна да ги мисля точно от такива четенета по форуми. Останалите все още се карат в една 20-ка бензин. Достатъчно съм го обяснявал в темата за дюзите. А и една бобина думна онзи ден, но смених само нея, напролет и останалите, преди да я да отиде на чип.
Всичко останало, което съм правил - дали е N52 или N53 или въобще е90 все тая...
Всичко идва от това какво ще си купиш и как ще го поддържаш. :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Благодаря за съветите и на мен ми допада повече 272 коня след фейс 2009 пише че на 100 хил км е сменен мотора от бмв явно имат такава гаранция всичко и е облсужвана само в бмв сервиз. Има почти всичко което искам просто красавец само нави-то й е обикновенна има ремонти за около 2600 евро с документи но дори и да има проблем все пак не зимам нова кола нормално е да има нещо ше се оправи не я взимам за 1 месец а за по-дълго така се надявам де.Благодаря за информацията
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Колега аз съм карал доста бмв-ета.N53 не ме плаши ама никак.Аз съм човек на риска.Това дали ще сменя някоя дюза или не ,не ме плаши.Просто колегата иска да знае кой е по безпроблемния двигател.Като се има на предвид ,че и двата са еднакви с изключение на помпа за високо налягане и дюзи които страдат от лошия бензин.И колегата трябва да бъде предопреден за тези две слаби места.
Аз взех сега една x5 e70 355 коня с n62b48 и умишлено избягах от 407 конювия с директно впръскване.
Колегите с директно впръскване смениха доста пъти дюзи.Аз въпреки,че съм без директно впръскване друг бензин освен 100 не съм слагал досега.
А ти защо ги смени като няма проблем.То и нова дюза да сложиш попадаш на хубав бензин и си готов за нова смяна.Не мисли,че филтъра ще те спаси.Те и дизелите много приказват,че няма проблеми, ама в сервиза все дюзи и турбини по земята.
И да направим обобщение..........няма лош двигател, има лоши собственици.
Ако сърцето е здраво периферията лесно се подменя.Предимството на директното впръскване е икономията на гориво и въртящия момент.
За мен и двата двигатела са добри но аз бих взел n52.............е осмака си е осмак ама айде да не намесваме и него,че..........
Аз взех сега една x5 e70 355 коня с n62b48 и умишлено избягах от 407 конювия с директно впръскване.
Колегите с директно впръскване смениха доста пъти дюзи.Аз въпреки,че съм без директно впръскване друг бензин освен 100 не съм слагал досега.
А ти защо ги смени като няма проблем.То и нова дюза да сложиш попадаш на хубав бензин и си готов за нова смяна.Не мисли,че филтъра ще те спаси.Те и дизелите много приказват,че няма проблеми, ама в сервиза все дюзи и турбини по земята.
И да направим обобщение..........няма лош двигател, има лоши собственици.
Ако сърцето е здраво периферията лесно се подменя.Предимството на директното впръскване е икономията на гориво и въртящия момент.
За мен и двата двигатела са добри но аз бих взел n52.............е осмака си е осмак ама айде да не намесваме и него,че..........
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90).
Само за справка. Има 272 коня и n52 и. n53
Само,че иска търсене
Само за справка. Има 272 коня и n52 и. n53
Само,че иска търсене
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Не спорим за двигателя и N53 и N52 си имат дертове. Ако яхнеш курник и в двата случая ще те вкара в преразход, въпроса е обаче, че в БГ бензина е пълна пикня, ей последния път се бях излъгал да сипя на лукойла 95 на купето, понеже не го карам вече толкова и уикенда я изкарах за извънградско - тя беше тотално умряла тая кола докато не го изгърмя и не ходих да налея 100 октана. Това не беше бензин ми няква бегла имитация. И хич не ми се случва за пръв път и от други бензиностанции е било да попадам на такава свинщина. И тия дюзи им се вижда сметката от него доста бързо, щото не са като на F30 соленоидни. Ама ей го, нямаше последствия при мен, щото няма директно, а иначе гаранция 2-3 такива сипвания и некоя дюзичка ще изчатка
Аз затова казвам да си имаш едни 3 бона в джоба, който иска да кара 272 кончета Е90 lci да си му е мирна главата. Иначе си е руска рулетка.
Има ама не и LCI, ами даже само от първите 2005-2006
Аз затова казвам да си имаш едни 3 бона в джоба, който иска да кара 272 кончета Е90 lci да си му е мирна главата. Иначе си е руска рулетка.
dentamed написа:https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90).
Само за справка. Има 272 коня и n52 и. n53
Само,че иска търсене
Има ама не и LCI, ами даже само от първите 2005-2006
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
пише 2007-2013
Аз не съм търсил дали реално има.Вие сте по-запознати с е90
Може само за щатите да са незнам
Аз не съм търсил дали реално има.Вие сте по-запознати с е90
Може само за щатите да са незнам
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
dentamed написа:пише 2007-2013
Аз не съм търсил дали реално има.Вие сте по-запознати с е90
Може само за щатите да са незнам
Да само щатски 328i. Но там не 272кс, само в 330i има такъв двигател.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:Да само щатски 328i. Но там не 272кс, само в 330i има такъв двигател.
Можеш да си го направиш. Той е един и същ мотор.
Един трифазен колектор и наливат софт от 30-ка и си ти.
На мен поне ми го оферираха като услуга. Значи става. Човекът каза, че на доста хора го е правил, ама явно бензинджии почти не пишат по форумите вече
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Bexim написа:b00st написа:Да само щатски 328i. Но там не 272кс, само в 330i има такъв двигател.
Можеш да си го направиш. Той е един и същ мотор.
Един трифазен колектор и наливат софт от 30-ка и си ти.
На мен поне ми го оферираха като услуга. Значи става. Човекът каза, че на доста хора го е правил, ама явно бензинджии почти не пишат по форумите вече
Бъкраш се, той N52B30 си ги има трифазния колектор дисите и валвтроника, няма какво да слагаш ти. Различни двигатели са, защото този за който говорим ние е подобрената версия с черния капак N52KP, с който са купетата, не първоначалния с магнезивия.
272 кс. от тая версия единствено съм виждал в E92 330i за Европа да се слага в интерес на истината и дори в Е90 не си спомням да се предлага въобще този двигател.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:Бъкраш се, той N52B30 си ги има трифазния колектор дисите и
Ти бъркаш.
Щатска 28-ца ги няма. Тя е повече като 25-ца, отколкото като 30-ка от Европа. Кутията им е една и съща също.
Моторът май имаше някакви подобрения, не ми се рови.. Но там с 3-фазен колектор и софт си го тунинговат.. - N52N, трилитров.
Те от реалоем-а, на щатска 28-ца от 2011:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани