полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
[quote="Gqbriel"]
А разлика при “мръсни” и чисти пише ли?
/quote]
Ми най-вероятно същото като при зацапани соленоиди.
А разлика при “мръсни” и чисти пише ли?
/quote]
Ми най-вероятно същото като при зацапани соленоиди.
BMW 325i M3 look.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Ако маслото в мотора не е на мармалад няма никъв смисъл да си губите времто в чистене на някакъв клапан или соленоидче, където 3 секунди след запалването ще е пълно пак със същото масло, от което си го чистил. А ако действително маслото е било мармалад, това ще са ви най-малките дертове Щом маслото се сменя редовно на всеки 10-12 000 км няма никакъв проблем да има.
Като взех колата единия соленоид така го чистих, защото даваше грешка, ами файда нулева, накрая си купих 2 нови и ги смених, защото след 1 седмица пак започваше да дава грешката след чистенето. Единственото нещо от което има смисъл да се почисти 1 път на няколко години е сигурно маф сензора.
Като взех колата единия соленоид така го чистих, защото даваше грешка, ами файда нулева, накрая си купих 2 нови и ги смених, защото след 1 седмица пак започваше да дава грешката след чистенето. Единственото нещо от което има смисъл да се почисти 1 път на няколко години е сигурно маф сензора.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
return pipe 11157567801 на Vaico или задължително се закупува ОЕМ на БМВ ? разликата е 50 лв +- не са проблем но питам да знам дали може да се мине и да е надежно
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
x7z написа:return pipe 11157567801 на Vaico или задължително се закупува ОЕМ на БМВ ? разликата е 50 лв +- не са проблем но питам да знам дали може да се мине и да е надежно
За една тръба пластмасова ,чак да окаже влияние надали...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
възможно ли е парт номерата както следва : 1157567801 ; 1157522931 ; 11617559530 да не ми излизат по рама ? / PS92423/ а когато ърса по двигател да излизат че са монтирвани на Н52 б25 смисъл дали ги има дадените елементи че смятам да ги сменя но предеи това трябва да ги закупя )
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
x7z написа:възможно ли е парт номерата както следва : 1157567801 ; 1157522931 ; 11617559530 да не ми излизат по рама ? / PS92423/ а когато ърса по двигател да излизат че са монтирвани на Н52 б25 смисъл дали ги има дадените елементи че смятам да ги сменя но предеи това трябва да ги закупя )
Тия номера са стари (без последния) и не са за този двигател. Твоя двигател е същия, като моя, това е номера на маркуча, който те интересува и е за Е92, той е 1 едиснтвен за картерната вентилация - https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 157559528/
Номенклатурен номер : 11157559528
Описание : МАРКУЧ
Ед.цена (с ДДС) : 101.03 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
N53 винаги ли е с черен капак на мотора и ако капака на мотора е сив, задължително ли е N52?
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
exc написа:N53 винаги ли е с черен капак на мотора и ако капака на мотора е сив, задължително ли е N52?
Да, освен, ако не е сменян. На N53 има едни квадрати отгоре, които го различават от N52
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
exc написа:Ясно, благодаря!
за портокола има Н52 с сив и черен разликата е има в форума
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Това го четох, но няма N53 със сив капак(оригинално), нали?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
exc написа:Това го четох, но няма N53 със сив капак(оригинално), нали?
НЯМА
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
с отстъпка 40% за частите смяна гумички с труда излиза 500 лева
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
x7z написа:с отстъпка 40% за частите смяна гумички с труда излиза 500 лева
С махане или бе махане на главата от мотора?Зацепването къде го правихте и има ли разлика след това - дай малко подробно инфо,аз скоро може би ще правя същото,но мисля да не свалям главата.
Благодаря предварително
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Gqbriel написа:x7z написа:с отстъпка 40% за частите смяна гумички с труда излиза 500 лева
С махане или бе махане на главата от мотора?Зацепването къде го правихте и има ли разлика след това - дай малко подробно инфо,аз скоро може би ще правя същото,но мисля да не свалям главата.
Благодаря предварително
Няма вариант да не сваляш главата на тоя мотор
Или поне никой нормален майстор няма да се навие да го направи, отделно е по-добре да я свалиш за ревизия на тия км, иначе само за едната смяна на гумички няма никакъв смисъл да се занимаваш въобще.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани