полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
E щатския да той е именно N52N, ама не виждам никакъв смисъл да сглобяваш колектори, диса клапи, генерация и софтуер от американките нов внос (наводняван или тотален скрап), вместо да си вземеш Е92 330i от Европа и всичко да ти е ОЕМ
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Bexim написа:b00st написа:Да само щатски 328i. Но там не 272кс, само в 330i има такъв двигател.
Можеш да си го направиш. Той е един и същ мотор.
Един трифазен колектор и наливат софт от 30-ка и си ти.
На мен поне ми го оферираха като услуга. Значи става. Човекът каза, че на доста хора го е правил, ама явно бензинджии почти не пишат по форумите вече
Пиши на лс кой е тоз човек, че аз отдавна й се чудя на конверсията.
Never mistake motion for action...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
То тъй или иначе няма смисъл от внос на е90 от там, че ще дойде по-скъпо.
Пп наводнена кола вече не може да се регистрира у нас, така че не го мислете толкова ;-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Пп наводнена кола вече не може да се регистрира у нас, така че не го мислете толкова ;-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Аз вече си я имам и не е наводнявана
Never mistake motion for action...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Leon написа:Аз вече си я имам и не е наводнявана
И аз имам една, и тя не е
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
И след всичкото изчетено тук още от първото мнение по темата,ако реша да сменя всички тези неща,пак няма гаранция,ако мотора е на много км,и не е гледан както трябва.И главния извод да попаднеш на читав н52 ,е навременната смяна на маслото предимно.Ако започнат главоболия директно да си приготвиш няколко хиляди за смяна на сегменти, и изобщо смяна на гумичките,и разните други неща.Друго като добавка е да се смени задължително водната помпа като консуматив, двете ДИСА клапи.Друго за тези повдигачи не разбрах защо чукат при студен мотор, ако се слага добавка дали ще се реши проблемът.Кое е най-правилното масло за Н52б25 мотора примерно с което ще работи по-тихо мотора.Аз лично реших,че е време за по-нова кола (н52б25),но след изчетеното тук се замислям дали ще имам сили за толкова главоболия,или просто да карам,и да наливам масло все едно сипвам бензин.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Колега за мен единствения вариант да вземиш N52 за лична кола за да й се радваш, а не да мислиш постоянно дали има масло и дисплея посотянно да ти е в менюто за нивото на маслото е да намериш кола до около 150-180к км с наистина подробна история и навременни смени на маслото. Всичко друго е ходене по мъките и единствено ще намразиш марката, поне аз не бих си го причинил.
За мен ремонт на този мотор е безсмислен .. 1во сумата която трябва да отделиш за да стане всичко както трябва може да отиде на 1/2 от цената на колата, 2ро поне за един месец че и повече забравяш за колата и ако ти е единствена .. и 3то дали ще ти даде някой гаранция че след всичко хвърлено (много пари и време) разхода на масло ще спре и ще си караш безгрижно колата, аз не мисля ? Отделно като смениш водната помпа, 2те ДИСИ клапи и това онова отново фръкнаха 2500+ лв .. просто има адски много слаби неща които могат да се развалят по този мотор и те струват доста солено.
Да не говорим, че точно за тези мотори трябва да попаднеш на наистина правилния човек, а не на поредния който ще ти се учи на колата
P.S> видях и че искаш да слагаш и газ .. от там ще дойдат още главоболия в бъдеще време
За мен ремонт на този мотор е безсмислен .. 1во сумата която трябва да отделиш за да стане всичко както трябва може да отиде на 1/2 от цената на колата, 2ро поне за един месец че и повече забравяш за колата и ако ти е единствена .. и 3то дали ще ти даде някой гаранция че след всичко хвърлено (много пари и време) разхода на масло ще спре и ще си караш безгрижно колата, аз не мисля ? Отделно като смениш водната помпа, 2те ДИСИ клапи и това онова отново фръкнаха 2500+ лв .. просто има адски много слаби неща които могат да се развалят по този мотор и те струват доста солено.
Да не говорим, че точно за тези мотори трябва да попаднеш на наистина правилния човек, а не на поредния който ще ти се учи на колата
P.S> видях и че искаш да слагаш и газ .. от там ще дойдат още главоболия в бъдеще време
- asmodeus812
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
А след смяна на гумички и гарнитури подходящо ли е да се сложи термостат от (както беше споменал един колега в друга тема от форума) дизелов автомобил който да се включва на 87-90 градуса за да се избегне ПОВТОРНО изпичане на тия компоненти ? Или това ще навреди на работата на двигателя ?
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Аз съм този с термостата.Минал съм 250 000 откакто съм купил колата и то на газ.Преди 9 г. беше на 150к сега е на 400 000Аз харесвам n двигателите колкото и други да ги плюят.Но проблема при тях са течове и разход на масло.
Сменят се гумички без сваляне на главата.Сменят се и всички гарнитури+ 0-пръстени.Слага се с малко преработка термостат на около 90гр.
Маслото 5w40 аз залагам на motul specific bmw ll04 5w40
Тези километри са на газ.Незнам защо се плашите един друг от газта.Тоя двигател държи и работи супер на газ.
И най важното не вярвайте на лонг лайф.Лонг лайф са само дупките по пътищата.Сменяйте си маслото на 10 000 и направете другите неща пък после като минете 200 000 пак пишете да видим дали ще се оплачете от n42,n46,n52,n62
Сменят се гумички без сваляне на главата.Сменят се и всички гарнитури+ 0-пръстени.Слага се с малко преработка термостат на около 90гр.
Маслото 5w40 аз залагам на motul specific bmw ll04 5w40
Тези километри са на газ.Незнам защо се плашите един друг от газта.Тоя двигател държи и работи супер на газ.
И най важното не вярвайте на лонг лайф.Лонг лайф са само дупките по пътищата.Сменяйте си маслото на 10 000 и направете другите неща пък после като минете 200 000 пак пишете да видим дали ще се оплачете от n42,n46,n52,n62
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Моторите с директно впръскване са доста по капризни и скъпи за обслужване.
А на n моторите разхода на масло е от гумичките което не е нещо скъпо и страшно.Не е нужно махане на главата.Има много клипове за това.Но ако ходите в представителство на бмв ще ви кажат,че може и без сваляне на главата ама при тях свалят защото това им е предписанието.Питах и в дару и мкар защо така правят и ми отговориха направо ,че нямат време да се занимават по другия начин.Ама аз си мисля,че и заради повечето пари както сами се сещате
А на n моторите разхода на масло е от гумичките което не е нещо скъпо и страшно.Не е нужно махане на главата.Има много клипове за това.Но ако ходите в представителство на бмв ще ви кажат,че може и без сваляне на главата ама при тях свалят защото това им е предписанието.Питах и в дару и мкар защо така правят и ми отговориха направо ,че нямат време да се занимават по другия начин.Ама аз си мисля,че и заради повечето пари както сами се сещате
- asmodeus812
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Ясно, тоест е хубаво да се сложи такъв преработен термостат (колко е трудно/скъпо това занятие) за да се избегне отново опичането на гумичките. И другото което ми е любопитно ако колата примерно гори средно +/-2-3л. на 10к км. и се долива на време масло има ли фатална опастност за двигателя в дългосрочен план ако си караме само на доливане без да се прави тотална ревизия на мотора ?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
dentamed написа:Моторите с директно впръскване са доста по капризни и скъпи за обслужване.
А на n моторите разхода на масло е от гумичките което не е нещо скъпо и страшно.Не е нужно махане на главата.Има много клипове за това.Но ако ходите в представителство на бмв ще ви кажат,че може и без сваляне на главата ама при тях свалят защото това им е предписанието.Питах и в дару и мкар защо така правят и ми отговориха направо ,че нямат време да се занимават по другия начин.Ама аз си мисля,че и заради повечето пари както сами се сещате
Колега не генерализирай двигателите. N52 няма нищо общо с 4 цилиндровия, нищо че седи буквичката N отпред. Разликата е сериозна между двата двигатлея. Тези неща, които си писал се отнасят само за 4 цилиндровите N бензини, разхода на масло при N52 си е от сегментите и като смениш гумичките няма да го намали, гаранция. И да, главата се сваля задължително при 6 цил, докато при 4 може и без да се свали. Това с термостата също не става и няма директна замяна с друг от дизел. И още една разлика, мотора работи нормално на 100 градуса, докато 4 цилиндровия работи на повече, така че при него нуждата да се свали температурата е много по-голяма.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
http://mywikimotors.com/n52b25/
BMW N52B25 engine problems and drawbacks
1. The most common problem in N52B25 is high level of motor oil consumption. This is due to thin oil rings which are carbonized rather fast. At the same time valve stem seals goes out of order rather often. Such problems may occur even after 100,000 km (~60 000 miles) of mileage. The only solution to this problem is replacement of damaged components.
New N52NB25 version did not have such problems. It was firstly introduced in 2007 and has black cap.
Ако не се сменят на време гумичките се запичат от нагари сегментите.Тогава се сменят и сегментите.Ако се сменя навреме маслото и гумичките няма нагари и изкарват доста по дълго.
https://www.gumtree.com/p/car-servicing ... 1286458005
няма кола на която да не може да се свалят гумичките без да се сваля главата.
Четете малко
Термостата се преправя много лесно.Аз проблеми с моята кола нямам.Които иска да вярва на други "видни" философи
BMW N52B25 engine problems and drawbacks
1. The most common problem in N52B25 is high level of motor oil consumption. This is due to thin oil rings which are carbonized rather fast. At the same time valve stem seals goes out of order rather often. Such problems may occur even after 100,000 km (~60 000 miles) of mileage. The only solution to this problem is replacement of damaged components.
New N52NB25 version did not have such problems. It was firstly introduced in 2007 and has black cap.
Ако не се сменят на време гумичките се запичат от нагари сегментите.Тогава се сменят и сегментите.Ако се сменя навреме маслото и гумичките няма нагари и изкарват доста по дълго.
https://www.gumtree.com/p/car-servicing ... 1286458005
няма кола на която да не може да се свалят гумичките без да се сваля главата.
Четете малко
Термостата се преправя много лесно.Аз проблеми с моята кола нямам.Които иска да вярва на други "видни" философи
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Правих си труда да ти пиша отговор ама изгубих желание и се отказах. Вместо да ми пействаш от гугъл некви писания , вземи прочети предишните 27 страници, преди да ни учиш тия двигатели дето сме ги отваряли вече мнозина от нас от къде и как харчат масло
Тука нещо не разбирам какво се случва в тоя форум, някви хора пишат където си искат на базата на това кви проблеми имали/нямали с двигател, къде няма ама абсолютно нищо общо с тоя за темата тука?
Тука нещо не разбирам какво се случва в тоя форум, някви хора пишат където си искат на базата на това кви проблеми имали/нямали с двигател, къде няма ама абсолютно нищо общо с тоя за темата тука?
- Aleksiev777
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 21.02.2019
- Пол: Мъж
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Колеги, извинявам се предварително ако "цапам" темата но какво ще кажете за 328i Xdrive от USA (234 hp). По VIN излиза N52K мотор. Отдавна са ми мерак тези е90ки и искам малко мнение по въпроса, защото парите не са малко. Тъй като карането ми е предимно извънградско, ще стане ли на газ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани