полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Благодаря за предложението, но съм далече от София. Не съм състезател, но обичам като натисна газта все пак да ми доставя удоволствие, защо иначе ги плащам тия големи данъци за тези коне. Иначе съм карал Е90 320i с ръчна кутия и положението беше зле, поне по моите разбирания.
330 с Н52 са доста редки тук като предлагане, особено с доста екстри(каквито аз искам), затова питам и за 325.
330 с Н52 са доста редки тук като предлагане, особено с доста екстри(каквито аз искам), затова питам и за 325.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Gqbriel написа:b00st написа:Съгласен съм, N52B30 предлага доста повече от към динамика и заедно с ръчната 6 степенна
От място 2.5 трябва да го изцедиш, за да е динамично, но да не забравяме, нашите коли тежат по 1.6 тона, нормално е 218кс като ги разпределиш на това купе и.. така де 0-100 ~7 сек с ръчната кутия ги прави, изпробвано на моя варел.
Макар и 2те да са Х - определено ,като удари кикдауна (след като смених голямата ДИСА) при 3.0 разликата е доооста осезаема...отделно и мотора е по-спокоен (мои наблюдения).Другото важно за тези 2та мотора са бубините - от опит ,при смяна само на 2 първо с афтър маркет после с ОЕМ мотора просто изглади работата с ОЕМските...с БОШ определено не работеше гладко..
Имаше ли им нещо на бобините, мисфайъри или нещо такова, че ги смени? Защото моята не ми е правила мисфайъри и незнам превантивна смяна на всички дали ще има ефект някакъв въобще? Смених две с делфи, разлика не усетих.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:Gqbriel написа:b00st написа:Съгласен съм, N52B30 предлага доста повече от към динамика и заедно с ръчната 6 степенна
От място 2.5 трябва да го изцедиш, за да е динамично, но да не забравяме, нашите коли тежат по 1.6 тона, нормално е 218кс като ги разпределиш на това купе и.. така де 0-100 ~7 сек с ръчната кутия ги прави, изпробвано на моя варел.
Макар и 2те да са Х - определено ,като удари кикдауна (след като смених голямата ДИСА) при 3.0 разликата е доооста осезаема...отделно и мотора е по-спокоен (мои наблюдения).Другото важно за тези 2та мотора са бубините - от опит ,при смяна само на 2 първо с афтър маркет после с ОЕМ мотора просто изглади работата с ОЕМските...с БОШ определено не работеше гладко..
Имаше ли им нещо на бобините, мисфайъри или нещо такова, че ги смени? Защото моята не ми е правила мисфайъри и незнам превантивна смяна на всички дали ще има ефект някакъв въобще? Смених две с делфи, разлика не усетих.
На 1 и 2 на моменти прекъсвания,взех бош 2 ,после смених с оем и определено инаше разлика
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Габи, тези прекъсвания регистрират ли се?
При мен имам усет за някакви такива леки прекъсвания, но нямам никакъв мисфайър записан на компа..
При мен имам усет за някакви такива леки прекъсвания, но нямам никакъв мисфайър записан на компа..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Bexim написа:Габи, тези прекъсвания регистрират ли се?
При мен имам усет за някакви такива леки прекъсвания, но нямам никакъв мисфайър записан на компа..
САмо когато има вече мисфайър-и иначе НЕ...за съжаление.Чел съм я с кво ли не и ИНПА и ИСТА - нада..та наблюдението с нови ОЕМ бубини и жена ми го забеляза та поне знам,че не съм се филмирал сам..колата просто реагираше по друг начин...може да е съвпадение,но.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Яснооо, явно ще ги сменям и 6-те скоро :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
А всъщност като стана дума за N53B25 - нали имаше резултати от тунери, че вдигат 40-50 коня с ремап на този мотор, някакви отзиви по въпроса или не са баш така нещата в края на краищата?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Gqbriel написа:b00st написа:Gqbriel написа:b00st написа:Съгласен съм, N52B30 предлага доста повече от към динамика и заедно с ръчната 6 степенна
От място 2.5 трябва да го изцедиш, за да е динамично, но да не забравяме, нашите коли тежат по 1.6 тона, нормално е 218кс като ги разпределиш на това купе и.. така де 0-100 ~7 сек с ръчната кутия ги прави, изпробвано на моя варел.
Макар и 2те да са Х - определено ,като удари кикдауна (след като смених голямата ДИСА) при 3.0 разликата е доооста осезаема...отделно и мотора е по-спокоен (мои наблюдения).Другото важно за тези 2та мотора са бубините - от опит ,при смяна само на 2 първо с афтър маркет после с ОЕМ мотора просто изглади работата с ОЕМските...с БОШ определено не работеше гладко..
Имаше ли им нещо на бобините, мисфайъри или нещо такова, че ги смени? Защото моята не ми е правила мисфайъри и незнам превантивна смяна на всички дали ще има ефект някакъв въобще? Смених две с делфи, разлика не усетих.
На 1 и 2 на моменти прекъсвания,взех бош 2 ,после смених с оем и определено инаше разлика
Sent from my iPhone using Tapatalk
Какво точно е усещането? Моя работи много гладко през целия rpm range. Бобините са ми заводските още Ускорението е логаритмично няма никакви прекъсвания.
drago9205 написа:А всъщност като стана дума за N53B25 - нали имаше резултати от тунери, че вдигат 40-50 коня с ремап на този мотор, някакви отзиви по въпроса или не са баш така нещата в края на краищата?
Вдига ако е 325d, иначе успех 35-40 коня от ремап на Н53.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:drago9205 написа:А всъщност като стана дума за N53B25 - нали имаше резултати от тунери, че вдигат 40-50 коня с ремап на този мотор, някакви отзиви по въпроса или не са баш така нещата в края на краищата?
Вдига ако е 325d, иначе успех 35-40 коня от ремап на Н53.
Виж за печките е ясно, като има духалка
Но ми е интересно на какво се дължат тези потенциални резултати при атмосферка. Ето сега пак като разрових из каталозите на тунерите и дават точно такива резултати 325i с N53 след ремап да вади 265 коня
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
@boost - ами трудно ми е да ти обясня какви бяха симптомите....тя пак се развърта плавно,самото ускорение и разгръщане по целия диапазон основно е благодарение на 2те ДИСА клапи + валвтроника.Просто на място и като респонс беше по-различно + звука на мотора беше друг.Заводсктие бубини са страшни кучета ,но при тях и дизайна е различен от новите бош
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
И тук ще го напиша:
N53B25 май доста трудно се намира, повечето 325-ци са 3 литра.
N53B30 има разлика при 325i и 330i, съответно 218 и 272, само софтуер и всмукателен колектор.
По-голямата разлика идва от софтуера, така пише навсякъде.
Основна разлика, на която съм попадал - при подадена пълна газ дроселът на 325 не се отваря до края, а на 60-70% по спомен и това много осакатява вървежа.
Търся си ендоскоп да го проверя.
без колектор вади около 250-260
с колектор - 270-280
Това е всичко, на което съм попадал, НО 325i има ресурс на 330i.. И преди да се надъхате - драйв-трейнът на 330 и доста по-як
За сега не ми се занимава. Просто нямам доверие на гаражни сервизи, колкото и да са известни да ми пипат електрониката.
N53B25 май доста трудно се намира, повечето 325-ци са 3 литра.
N53B30 има разлика при 325i и 330i, съответно 218 и 272, само софтуер и всмукателен колектор.
По-голямата разлика идва от софтуера, така пише навсякъде.
Основна разлика, на която съм попадал - при подадена пълна газ дроселът на 325 не се отваря до края, а на 60-70% по спомен и това много осакатява вървежа.
Търся си ендоскоп да го проверя.
без колектор вади около 250-260
с колектор - 270-280
Това е всичко, на което съм попадал, НО 325i има ресурс на 330i.. И преди да се надъхате - драйв-трейнът на 330 и доста по-як
За сега не ми се занимава. Просто нямам доверие на гаражни сервизи, колкото и да са известни да ми пипат електрониката.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте ,
при N52B25 нормално ли е , когато колата работи на място и отвориш капачката за наливане на масло в двигателя, да има налягане ? Затварям я , след 4–5 сек. отварям и пак същото (издиша) .
Смених oil separator преди 2 дни, и със стария и с новия е едно и също .
при N52B25 нормално ли е , когато колата работи на място и отвориш капачката за наливане на масло в двигателя, да има налягане ? Затварям я , след 4–5 сек. отварям и пак същото (издиша) .
Смених oil separator преди 2 дни, и със стария и с новия е едно и също .
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
hiso87 написа:Здравейте ,
при N52B25 нормално ли е , когато колата работи на място и отвориш капачката за наливане на масло в двигателя, да има налягане ? Затварям я , след 4–5 сек. отварям и пак същото (издиша) .
Смених oil separator преди 2 дни, и със стария и с новия е едно и също .
Има ли вакум като се опиташ да я отвиеш? Принципно ако сепаратора е за смяна създава вакум и трудност при отварянето на капачката, не духа.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Вакуум в картера трябва да има. На здрава кола трябва да е много лек и при отваряне на капачката да променя работата на мотора. Ако има налягане обикновено причината е сепаратора. Но щом е сменен може да е и друго. Трябва да се почете из нета...
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:hiso87 написа:Здравейте ,
при N52B25 нормално ли е , когато колата работи на място и отвориш капачката за наливане на масло в двигателя, да има налягане ? Затварям я , след 4–5 сек. отварям и пак същото (издиша) .
Смених oil separator преди 2 дни, и със стария и с новия е едно и също .
Има ли вакум като се опиташ да я отвиеш? Принципно ако сепаратора е за смяна създава вакум и трудност при отварянето на капачката, не духа.
Няма вакум , излиза въздух под налягане ....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани