полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3924
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Привет,
Да попитам, че изчетох доста от темата, ама се изморих успяхте ли да накарате N53 да работи постоянно на ниска температура?
Да попитам, че изчетох доста от темата, ама се изморих успяхте ли да накарате N53 да работи постоянно на ниска температура?
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
zAcK написа:Привет,
Да попитам, че изчетох доста от темата, ама се изморих успяхте ли да накарате N53 да работи постоянно на ниска температура?
И как да стане? Единствения начин е софтуерна намеса, където на ЕКУ-то да му се каже тия другите 2 режима ги забрави, ще работиш само на 85 градуса и тия другите смеси също ги забрави, ще си я правиш като за пърформанс режима само. Нали се сещаш, че това е рисковано и трябва някой доста навътре в нещата дето успешно го е правил, щото после да не изхвърлиш мотора в кофата от някой мапер дето е решил, че го може, пък се учи всъщност. Аз от 2 години го наблюдавам по стрелката за маслото. Като си в задръстване отива в еко режим, като караш в обороти смъква температурата, като седиш в задръстване на +35 градуса и климатик пак съм го виждал да го смъква на 85 градуса за да охлажда, въобще софтуерно са заложени много неща и хич не ми изглежда просто да се бърника.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3924
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:И как да стане? Единствения начин е софтуерна намеса
При Е39 става софтуерно и хардуерно и да ти кажа, ефектът е, че разкарва почти всички детски болести при 540i.
При 550-ките Е60 колегите и те са стигнали до този извод. Аз още търся друга кола и само заради тия температури не искам бензин!
Виждал съм какво се случва, когато колата работи от 92 до 110 градуса, когато и кефне
Не стига жегата, ами постоянните промени в температурата, докато караш разказват играта на всичко!
Същото е, като да спираш един сървър всяка вечер и да го пускаш сутрин Взима му се точеца
Ето темата в Е39 на мението за софтуерния вариант
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=398515&start=25
Да напиша и тук, че рядко някой го споменава, ама след понижаване на температурата на 540i
проблемите с бобините спират Бобините на 540i са 1:1 с тия на 520i например,
където никога не съм чувал да се прецаква бобина. Освен ако някой не е карал с едни свещи 300 000
Та много вероятно на N53 драмите му, до колкото ги има да са от това. Много ми се кара нещо с N53 272 коня,
но бих го направил само ако работи на ниски температури.
Последна промяна zAcK на 04 Ное 2017, 16:03, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
zAcK написа:b00st написа:И как да стане? Единствения начин е софтуерна намеса
При Е39 става софтуерно и хардуерно и да ти кажа, ефектът е, че разкарва почти всички детски болести при 540i.
При 550-ките Е60 колегите и те са стигнали до този извод. Аз още търся друга кола и само заради тия температури не искам бензин!
Виждал съм какво се случва, когато колата работи от 92 до 110 градуса, когато и кефне
Не стига жегата, ами постоянните промени в температурата, докато караш разказват играта на всичко!
Същото е, като да спираш един сървър всяка вечер и да го пускаш сутрин Взима му се точеца
Ето темата в Е39 на мението за софтуерния вариант
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=398515&start=25
Да напиша и тук, че рядко някой го споменава, ама след понижаване на температурата на 540i
проблемите с бобините спират Бобините на 540i са 1:1 с тия на 520i например,
където никога не съм чувал да се прецаква бобина. Освен ако някой не е карал с едни свещи 300 000
Та много вероятно на N53 драмите му, до колкото ги има да са от това. Много ми се кара нещо с N53 272 коня,
но бих го направил само ако работи на ниски температури.
Че тия ЕКО режими от по 112 градуса скъсяват живота на компонентите е безспорен факт и че и аз искам да ги разкарам, искам. Знам я темата, но при Н52 и Н53 е по-различно от при Е39 540i. Тук охладителната система изцяло се управлява от ЕКУ, щото има ел. водна помпа в комбинация с тоя мапнатия термостат. За щастие рядко съм го виждал да задава над 105 градуса или като го видя скачам на газта да смени към хладките режими. Знам, че има заложен алгоритъм, който на базата на натоварването на двигателя (LOAD) и външната температура променя режимите. Сигурен съм, че има начин да се сменят стойностите само с рефлаш на DME, тук хардуерно няма какво да се пипа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Това за софтуерно мапване на контролирането на темпр е интересно,но надали някой го е правил или прави - не съм се интересувал,ще взема да поровя малко.Тоя мотор си грее жестоко и тва е след каране зимата на -10/5 като я оставя в гаража и след час не се седи от жега ,колкото и да е студено навън
Вариянт предполагам за намалане на работната температура е по-ранно включване на водната помпа - друг радиатор и модифициран или термостат който фабрично отваря на по-ниска температура...това ми хрумва.
Вариянт предполагам за намалане на работната температура е по-ранно включване на водната помпа - друг радиатор и модифициран или термостат който фабрично отваря на по-ниска температура...това ми хрумва.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Gqbriel написа:Вариянт предполагам за намалане на работната температура е по-ранно включване на водната помпа - друг радиатор и модифициран или термостат който фабрично отваря на по-ниска температура...това ми хрумва.
Мне, не е вариант. Защото хардуерно пипаш, а той софтуерно чака датчика да му покаже 105 градуса примерно. И влизаш в един затворен кръг в който ти хардуерно се опитваш да свалиш температурата, а компютъра просто ти намаля дебита от водната помпа докато стане 105 и ти показва среден пръст на модификациите
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте!
От няколко дни имам БМВ 525 с коментирания двигател.Снощи, при загасяване на двигателя, на таблото ми светна жълт триъгълник с нещо като лампата на Аладин в него, придружен със звуков сигнал. Изчетох внимателно темата и на няколко места пишеше, че трябва да се долива 1 литър масло/ не по малко/ при изписването на сигнал за това .Въпроса ми е, това ли е сигнала за това, че трябва да долея този литър масло или това е само сигнал, че маслото е намаляло и трябва да чакам друго съобщение, в което изрично да има надпис за този един литър.
На някой въпроса може да изглежда глупав, но слизам от кола със щека и там нещата ми бяха ясни.
От няколко дни имам БМВ 525 с коментирания двигател.Снощи, при загасяване на двигателя, на таблото ми светна жълт триъгълник с нещо като лампата на Аладин в него, придружен със звуков сигнал. Изчетох внимателно темата и на няколко места пишеше, че трябва да се долива 1 литър масло/ не по малко/ при изписването на сигнал за това .Въпроса ми е, това ли е сигнала за това, че трябва да долея този литър масло или това е само сигнал, че маслото е намаляло и трябва да чакам друго съобщение, в което изрично да има надпис за този един литър.
На някой въпроса може да изглежда глупав, но слизам от кола със щека и там нещата ми бяха ясни.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
rodott написа:Здравейте!
От няколко дни имам БМВ 525 с коментирания двигател.Снощи, при загасяване на двигателя, на таблото ми светна жълт триъгълник с нещо като лампата на Аладин в него, придружен със звуков сигнал. Изчетох внимателно темата и на няколко места пишеше, че трябва да се долива 1 литър масло/ не по малко/ при изписването на сигнал за това .Въпроса ми е, това ли е сигнала за това, че трябва да долея този литър масло или това е само сигнал, че маслото е намаляло и трябва да чакам друго съобщение, в което изрично да има надпис за този един литър.
На някой въпроса може да изглежда глупав, но слизам от кола със щека и там нещата ми бяха ясни.
Незнам къде си чел,но доливай,има ли лампа = незабавно отреагиране
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
това е знака да .... максикума да се кара с такъв светленен индикатор е 200 км .. а това което трябва да се долее е точно +1 литър .... то си и свети +1Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:Gqbriel написа:Вариянт предполагам за намалане на работната температура е по-ранно включване на водната помпа - друг радиатор и модифициран или термостат който фабрично отваря на по-ниска температура...това ми хрумва.
Мне, не е вариант. Защото хардуерно пипаш, а той софтуерно чака датчика да му покаже 105 градуса примерно. И влизаш в един затворен кръг в който ти хардуерно се опитваш да свалиш температурата, а компютъра просто ти намаля дебита от водната помпа докато стане 105 и ти показва среден пръст на модификациите
А датчика не може ли да се манипулира ( калибрира) да "чете" 105 при реална темп. ..95 , примерно?
- bib0555
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Колеги при е70 3.0si 272к.с. пак ли съществуват същите проблеми с гарнитури на капак,ел.термостати и водни помпи и другите описани
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
bib0555 написа:Колеги при е70 3.0si 272к.с. пак ли съществуват същите проблеми с гарнитури на капак,ел.термостати и водни помпи и другите описани
Добро утро ( в кръга на шегата) и Да
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте колеги,
Днеска открих това филмче, в което се показва как се чистят филтрите на ваносите. Във форума съм попадал само на теми, как се чистят соленоидите и до сега не знаех, че имало и такова чудо като филтри на ваносите!
https://www.youtube.com/watch?v=OOm40EewTPw
Та ето ако някой се интересува къде се намират и как се чистят може да го види филмчето.
Днеска открих това филмче, в което се показва как се чистят филтрите на ваносите. Във форума съм попадал само на теми, как се чистят соленоидите и до сега не знаех, че имало и такова чудо като филтри на ваносите!
https://www.youtube.com/watch?v=OOm40EewTPw
Та ето ако някой се интересува къде се намират и как се чистят може да го види филмчето.
BMW 325i M3 look.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Infinity_bg написа:Здравейте колеги,
Днеска открих това филмче, в което се показва как се чистят филтрите на ваносите. Във форума съм попадал само на теми, как се чистят соленоидите и до сега не знаех, че имало и такова чудо като филтри на ваносите!
https://www.youtube.com/watch?v=OOm40EewTPw
Та ето ако някой се интересува къде се намират и как се чистят може да го види филмчето.
А разлика при “мръсни” и чисти пише ли?
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани