полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
без сваляне на главата майсторът който мо направи процедурата е правил и на други хора от форума който са останали доволни а аз имам тврде малко навартяни км за да дам мнение моето мнение е само от това което видях и измерих с шублера имаше 1/2 микрона разлика в някои гумички не съм мерил всичките но са видимо зле мога само да твърдя че ауспуша не е черен и не мазни като преди както се вижда от снимката.
прочетох селия драив2 ру по този проблем в буквалният смисъл не случаино се избягва сваляне на глава .... и да всеки майстор от финансова и да техническа точка изисква сваляне на шестака но аз като за преи път ми изпише цифрата 1L ще споделя какво получих за смяната от капака на клапаните
човека прави само и единствено бмв
прочетох селия драив2 ру по този проблем в буквалният смисъл не случаино се избягва сваляне на глава .... и да всеки майстор от финансова и да техническа точка изисква сваляне на шестака но аз като за преи път ми изпише цифрата 1L ще споделя какво получих за смяната от капака на клапаните
човека прави само и единствено бмв
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
x7z написа:без сваляне на главата майсторът който мо направи процедурата е правил и на други хора от форума който са останали доволни а аз имам тврде малко навартяни км за да дам мнение моето мнение е само от това което видях и измерих с шублера имаше 1/2 микрона разлика в някои гумички не съм мерил всичките но са видимо зле мога само да твърдя че ауспуша не е черен и не мазни като преди както се вижда от снимката.
прочетох селия драив2 ру по този проблем в буквалният смисъл не случаино се избягва сваляне на глава .... и да всеки майстор от финансова и да техническа точка изисква сваляне на шестака но аз като за преи път ми изпише цифрата 1L ще споделя какво получих за смяната от капака на клапаните
човека прави само и единствено бмв
Това имах предвид,свалянето на глава ,не е нужно за смяна на гумичките на клапаните...дай на лс къде си правил процедурата,като цяло най-важното после е правилното зацепване на валовете.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
x7z написа:без сваляне на главата майсторът който мо направи процедурата е правил и на други хора от форума който са останали доволни а аз имам тврде малко навартяни км за да дам мнение моето мнение е само от това което видях и измерих с шублера имаше 1/2 микрона разлика в някои гумички не съм мерил всичките но са видимо зле мога само да твърдя че ауспуша не е черен и не мазни като преди както се вижда от снимката.
прочетох селия драив2 ру по този проблем в буквалният смисъл не случаино се избягва сваляне на глава .... и да всеки майстор от финансова и да техническа точка изисква сваляне на шестака но аз като за преи път ми изпише цифрата 1L ще споделя какво получих за смяната от капака на клапаните
човека прави само и единствено бмв
Пак ще харчи масло, спокойно. 6 цил не харчат от гумички, трябва да е много избушен за да пуши отзад като 4 цилиндровите.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
всеки го знав че е заложено и го и пише както казаха няма да спре но ще намалее като ми падне до положение за доливане ще кажа разход. а в дриве2 ру просто пиша н52 замена МСК и наистина за гумички никой не пипа главата
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:x7z написа:без сваляне на главата майсторът който мо направи процедурата е правил и на други хора от форума който са останали доволни а аз имам тврде малко навартяни км за да дам мнение моето мнение е само от това което видях и измерих с шублера имаше 1/2 микрона разлика в някои гумички не съм мерил всичките но са видимо зле мога само да твърдя че ауспуша не е черен и не мазни като преди както се вижда от снимката.
прочетох селия драив2 ру по този проблем в буквалният смисъл не случаино се избягва сваляне на глава .... и да всеки майстор от финансова и да техническа точка изисква сваляне на шестака но аз като за преи път ми изпише цифрата 1L ще споделя какво получих за смяната от капака на клапаните
човека прави само и единствено бмв
Пак ще харчи масло, спокойно. 6 цил не харчат от гумички, трябва да е много избушен за да пуши отзад като 4 цилиндровите.
Е даде ама от кво арчи,комбито сега си арчи стабилно,че ще сменям гумички ще сменям,отделно съм 100% убеден,че олива и от гранитурата на капака на клапаните,предполагам и отдолу някоя гарнитура на картера може да капе,не съм я гледал още ,но знам от приятел,че като карам спокойно и раздам изпушва отзад...
Филтъра картерните съм го сменил с маркучуте ,чисто нови ОЕМ...с 2 думи май 25ците си арчат повече от 30ките...незнам защо
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
2.5 си горят от сегментите, не толкова от гуми и гумички. Моя е с нови гумички, гарнитури (включително тая на картера), сепаратор и пак 2.5л/10к км си ги излапва.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:2.5 си горят от сегментите, не толкова от гуми и гумички. Моя е с нови гумички, гарнитури (включително тая на картера), сепаратор и пак 2.5л/10к км си ги излапва.
Аз ти говоря за 5лтр + на 10к ..тея 2.5лтр на 10к са нищо..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Gqbriel написа:b00st написа:2.5 си горят от сегментите, не толкова от гуми и гумички. Моя е с нови гумички, гарнитури (включително тая на картера), сепаратор и пак 2.5л/10к км си ги излапва.
Аз ти говоря за 5лтр + на 10к ..тея 2.5лтр на 10к са нищо..
5л на 10к, тя е за мотор тая кола. Замери компресията по-добре, преди да се занимаваш да хвърляш пари за гумички.
Последна промяна b00st на 10 Апр 2018, 11:49, променена общо 1 път
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Gqbriel написа:..с 2 думи май 25ците си арчат повече от 30ките...незнам защо
Мисля сегментите са различни, на 30-ките са Махле и се водят по-здрави.. Уж..
Поне едно време като четох и така излезна.
Аз имам следната теория - при Н53 ако някой е изпуснал дюзите и е карал с пикаещи, то е тръгнала надолу и те ти разход на масло.
При Н52 (а важи и за Н53) ако е изпусната водната помпа и/или термосатата и е прегрял - то тогава сегментите заминават.
Чисто логично си разсъждавам.
Аз свалих оригинален термостат и помпа превантивно на 190К и вече съм на 2-ри комплект дюзи от нова, заради Магарешки и реално една заминала и разходът ми е 1,5л на 10К км. Масло - ОЕМ 5 на 30, предния път Мотул 5 на 40, но все тая. Даже ОЕМ-а, по-бавно го дръпна, ама е относително относно това къде кога е карана.
Един познат на М54, на моя бивш М54 каза, че е решил проблема с някакъв бай-пас на налягането от картера нагоре, ама не знам точно как и каза, че сега не гори. А тя можеше да гори много при мъжко каране.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
b00st написа:Gqbriel написа:b00st написа:2.5 си горят от сегментите, не толкова от гуми и гумички. Моя е с нови гумички, гарнитури (включително тая на картера), сепаратор и пак 2.5л/10к км си ги излапва.
Аз ти говоря за 5лтр + на 10к ..тея 2.5лтр на 10к са нищо..
5л на 10к, тя е за мотор тая кола. Замери компресията по-добре, преди да се занимаваш да хвърляш пари за гумички.
виждам компетентен си особено че фирмата производител дава на кола над 200000км 1 литър разход това е заложено одавна бмв не е с старата си слава искат да печелят от продажба на части и обслужване .... а пежото 208 1.6 бензин което се закупи ново просто виж какъв разход му дават че ако разбереш ще си изтриеш мнението
всичко е направено за пари ... доливаш караш правиш
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
x7z написа:b00st написа:Gqbriel написа:b00st написа:2.5 си горят от сегментите, не толкова от гуми и гумички. Моя е с нови гумички, гарнитури (включително тая на картера), сепаратор и пак 2.5л/10к км си ги излапва.
Аз ти говоря за 5лтр + на 10к ..тея 2.5лтр на 10к са нищо..
5л на 10к, тя е за мотор тая кола. Замери компресията по-добре, преди да се занимаваш да хвърляш пари за гумички.
виждам компетентен си особено че фирмата производител дава на кола над 200000км 1 литър разход това е заложено одавна бмв не е с старата си слава искат да печелят от продажба на части и обслужване .... а пежото 208 1.6 бензин което се закупи ново просто виж какъв разход му дават че ако разбереш ще си изтриеш мнението
всичко е направено за пари ... доливаш караш правиш
Това какво пишат в книгите за разхода няма абсолютно нищо общо и определящо за състоянието на двигателя. За да си завържат гащите при евентуален съдебен спор пишат много неща. BMW имат сервизна процедура за установяване на висок разход на масло, като винаги се измерва компресията на двигателя, ако след замерването е изгорило достатъчно масло. При такъв разход почти сигурно е за сегменти матора, пък ти си чети какво пише и си купувай масло да си доливаш на всяко извънградско и така се движи колата, изборът е твой
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Какво показва опитът при 25-ците. Проблемът с разхода на масло както многократно сме писали, идва най-вече от гумичките и от сегментите, в много случаи е съчетан. За гумичките се знае, че при някои заминават още към 80к. При сегментите - проблемът може да се появи при прегряване на двигателя - което е рядко, и най-вече при натрупването на високотемпературни нагари върху тях, когато е ползвано нискокачествно масло и/или то не е било сменяно навреме. Повечето от нашите коли са втора ръка купени от Германия, където хората сменят, когато борд компютъра им каже, че е време - което ще рече 25/30к км. На моята кола предишната собственичка го е сменяла на 30-35к. Ако колата е карана повече градско това значи над 1000 моторни часа. Оня ден докато се мъчих да вадя масло забелязах, че на това навития елемент който се вижда през капачаката има слой отлагане дебел поне половин милиметър! Значи тази ненавременна смяна на маслото съчетана с лошият дизайн и качество на маслоуловителния сегмент води до неговто запушване и залягане и от там маслото не може да се събира и връща обратно, а изгаря в цилиндъра. Руснаците при умерено и леко замърсен двигател решават проблема с разкоксовка, която трябва обаче да бъде много внимателно извършена от хора които разбират. При силно замърсен двигател разкоксовката става опасна или неефективна. Тогава трябва да се сменят сегментите и то с такива, които при които проблемът е решен. Ще съм много благодарен ако някой колега даде снимки или връзка към такива, на които могат да се видят старите сегменти, а също и снимки с новите сегменти които в момента се продават на пазара, да видим има ли някакви видими разлики в дизайна им.Теоретически, след смяна с нормални сегменти, лишени от недостатъците на тези дето са ползвани за първоначало влагане, последвана с ползване на качествено пълностинтетично маслио и негова навременна смяна, при условие, че двигателят няма износване и овали в цилиндрите, проблемът би трябвало да бъде решен.Разбира се тук става въпрос за значителен разход за ремонт - само труда за смяна на сегмените е мин. 1100лв., и за мен лично това е разумно да се прави ако разходът е прекален да кажем над 1л на 1000км, или колата е стигнала до капитален ремонт.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте,
Днес смених свещи + бобини на N53B30 и се натъкнах на неприятен проблем. Инжектора на 3-ти цилиндър "пикае" - при неработил 2 дни двигател, свещта на цилиндъра е доста мокра.
Въпроса сега е - сменя ли се или има опция да се ремонтира/рециклира? Ако може да се ремонтира/рециклира, може ли насоки към някой доверен човек в района София.
Много благодаря!
Днес смених свещи + бобини на N53B30 и се натъкнах на неприятен проблем. Инжектора на 3-ти цилиндър "пикае" - при неработил 2 дни двигател, свещта на цилиндъра е доста мокра.
Въпроса сега е - сменя ли се или има опция да се ремонтира/рециклира? Ако може да се ремонтира/рециклира, може ли насоки към някой доверен човек в района София.
Много благодаря!
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
agn написа:Въпроса сега е - сменя ли се или има опция да се ремонтира/рециклира? Ако може да се ремонтира/рециклира, може ли насоки към някой доверен човек в района София.
Много благодаря!
Сменя се!
Най-добре и 6-те, ако смениш 1, шансът да пропикае следващата е много голям и после само си играеш на смени 1 по 1.
Скъпо удоволствие е, но 2 години не мислиш за дюзи.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10430
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Към 500лв.бройката... courtesy of BMW. Кофти като са 6, но наистина е хубаво да са накуп. Другия вариант е една втора ръка със съвместим номер, но е голям риск и за мен не си заслужава.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани