полезно за собствениците на 325i и 330i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Infinity_bg » 20 Яну 2018, 16:19

[quote="Gqbriel"]

А разлика при “мръсни” и чисти пише ли?
/quote]

Ми най-вероятно същото като при зацапани соленоиди.
BMW 325i M3 look.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 20 Яну 2018, 18:44

Ако маслото в мотора не е на мармалад няма никъв смисъл да си губите времто в чистене на някакъв клапан или соленоидче, където 3 секунди след запалването ще е пълно пак със същото масло, от което си го чистил. А ако действително маслото е било мармалад, това ще са ви най-малките дертове :) Щом маслото се сменя редовно на всеки 10-12 000 км няма никакъв проблем да има.
Като взех колата единия соленоид така го чистих, защото даваше грешка, ами файда нулева, накрая си купих 2 нови и ги смених, защото след 1 седмица пак започваше да дава грешката след чистенето. Единственото нещо от което има смисъл да се почисти 1 път на няколко години е сигурно маф сензора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от x7z » 16 Фев 2018, 9:35

return pipe 11157567801 на Vaico или задължително се закупува ОЕМ на БМВ ? разликата е 50 лв +- не са проблем но питам да знам дали може да се мине и да е надежно
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 16 Фев 2018, 9:37

x7z написа:return pipe 11157567801 на Vaico или задължително се закупува ОЕМ на БМВ ? разликата е 50 лв +- не са проблем но питам да знам дали може да се мине и да е надежно

За една тръба пластмасова ,чак да окаже влияние надали...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от x7z » 17 Фев 2018, 12:02

възможно ли е парт номерата както следва : 1157567801 ; 1157522931 ; 11617559530 да не ми излизат по рама ? / PS92423/ а когато ърса по двигател да излизат че са монтирвани на Н52 б25 смисъл дали ги има дадените елементи че смятам да ги сменя но предеи това трябва да ги закупя )
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 17 Фев 2018, 22:01

x7z написа:възможно ли е парт номерата както следва : 1157567801 ; 1157522931 ; 11617559530 да не ми излизат по рама ? / PS92423/ а когато ърса по двигател да излизат че са монтирвани на Н52 б25 смисъл дали ги има дадените елементи че смятам да ги сменя но предеи това трябва да ги закупя )

Тия номера са стари (без последния) и не са за този двигател. Твоя двигател е същия, като моя, това е номера на маркуча, който те интересува и е за Е92, той е 1 едиснтвен за картерната вентилация - https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 157559528/

Номенклатурен номер : 11157559528
Описание : МАРКУЧ
Ед.цена (с ДДС) : 101.03 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от exc » 19 Фев 2018, 14:53

N53 винаги ли е с черен капак на мотора и ако капака на мотора е сив, задължително ли е N52?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Bexim » 19 Фев 2018, 15:32

exc написа:N53 винаги ли е с черен капак на мотора и ако капака на мотора е сив, задължително ли е N52?

Да, освен, ако не е сменян. На N53 има едни квадрати отгоре, които го различават от N52
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от exc » 19 Фев 2018, 15:47

Ясно, благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от x7z » 21 Фев 2018, 0:57

exc написа:Ясно, благодаря!



за портокола има Н52 с сив и черен разликата е има в форума
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от exc » 21 Фев 2018, 17:52

Това го четох, но няма N53 със сив капак(оригинално), нали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 21 Фев 2018, 18:02

exc написа:Това го четох, но няма N53 със сив капак(оригинално), нали?

НЯМА
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от x7z » 04 Апр 2018, 23:04

с отстъпка 40% за частите смяна гумички с труда излиза 500 лева
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 05 Апр 2018, 8:11

x7z написа:с отстъпка 40% за частите смяна гумички с труда излиза 500 лева

С махане или бе махане на главата от мотора?Зацепването къде го правихте и има ли разлика след това - дай малко подробно инфо,аз скоро може би ще правя същото,но мисля да не свалям главата.
Благодаря предварително
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 05 Апр 2018, 9:23

Gqbriel написа:
x7z написа:с отстъпка 40% за частите смяна гумички с труда излиза 500 лева

С махане или бе махане на главата от мотора?Зацепването къде го правихте и има ли разлика след това - дай малко подробно инфо,аз скоро може би ще правя същото,но мисля да не свалям главата.
Благодаря предварително

Няма вариант да не сваляш главата на тоя мотор ;)
Или поне никой нормален майстор няма да се навие да го направи, отделно е по-добре да я свалиш за ревизия на тия км, иначе само за едната смяна на гумички няма никакъв смисъл да се занимаваш въобще.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook