Тема за новите придобивки в подфорума.

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от Gqbriel » 19 Яну 2018, 9:18

Infinity_bg написа:
Gqbriel написа:
Infinity_bg написа:В интерес на истината, не че му повярвах относо конете, но поне за останалите неща които ми каза не ме излъга. Чека е много вероятно да е защото ламда сондата след гарнето е сдала багажа. Колектора може би ще трябва да го сменя някой ден, но тези китайските които се продават, чета из форума че не малко игра имало по тях, за да може да паснат като хората. Не малко варианти има из нета, но кои са ставащите? :confused:

Кой казва такова нещо с колекторите...всичко си пасва както трябва,единствено може да има някакъв проблем при свързането с частта след колекторите ,но до там..незнам в кой форум четеш,но аз тук не съм видял или поне не се е похвалил някой с Н52 с колектори...тааа
Ставащите колектори цената няма да ти хареса много много :mhihi: проблема не е в колекторите а в софтуера след това...защото този на който бих повярвал аз е около 700+$
Ламбда след гърнето надали - ламбдтите на колекторите почти на 99% или са аут или кат-овете са аут



Кои са добри в София относно оправяне на софта при такава интервенция?


Честно да ти кажа - никаква представа...имам една идея да тествам един колега,но не съм събрал смелост още..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от awful » 19 Яну 2018, 19:03

Gqbriel написа:
Infinity_bg написа:
Gqbriel написа:
Infinity_bg написа:В интерес на истината, не че му повярвах относо конете, но поне за останалите неща които ми каза не ме излъга. Чека е много вероятно да е защото ламда сондата след гарнето е сдала багажа. Колектора може би ще трябва да го сменя някой ден, но тези китайските които се продават, чета из форума че не малко игра имало по тях, за да може да паснат като хората. Не малко варианти има из нета, но кои са ставащите? :confused:

Кой казва такова нещо с колекторите...всичко си пасва както трябва,единствено може да има някакъв проблем при свързането с частта след колекторите ,но до там..незнам в кой форум четеш,но аз тук не съм видял или поне не се е похвалил някой с Н52 с колектори...тааа
Ставащите колектори цената няма да ти хареса много много :mhihi: проблема не е в колекторите а в софтуера след това...защото този на който бих повярвал аз е около 700+$
Ламбда след гърнето надали - ламбдтите на колекторите почти на 99% или са аут или кат-овете са аут



Кои са добри в София относно оправяне на софта при такава интервенция?


Честно да ти кажа - никаква представа...имам една идея да тествам един колега,но не съм събрал смелост още..


Заради ламбда сондите ли търсите някои да махне чека, че може и без да се пипа по компа да го излъжеш че всичко е ок :mhihi:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от b00st » 22 Яну 2018, 17:57

Може да с два преходни фланеца. Но все пак преди каквото и да е си провери как е разхода на масло, че чека много често светва от това. Като си оправиш разхода на масло обикновено спира и да свети въпреки дори и да я дава грешката за катовете при прочитане на DME ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от Bexim » 23 Яну 2018, 10:35

b00st написа:...Като си оправиш разхода на масло..

До ден днешен не познавам един да го а оправил - гумички, сегменти и там първите филтри, от които се започва. И понеже стават все по-евтини, все повече никой няма да го оправя.
Не че не може, просто хората си сипват (масло) и си карат.
ПП и да не кажете, че храня само дизелите - и това не е правилно! :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от b00st » 23 Яну 2018, 10:48

Bexim написа:
b00st написа:...Като си оправиш разхода на масло..

До ден днешен не познавам един да го а оправил - гумички, сегменти и там първите филтри, от които се започва. И понеже стават все по-евтини, все повече никой няма да го оправя.
Не че не може, просто хората си сипват (масло) и си карат.
ПП и да не кажете, че храня само дизелите - и това не е правилно! :lol:

Това е така, че никой не му се занимава да отваря мотора и да сменя наред на тия стари коли, но това е друг въпрос. Под оправяне на разхода визирам, поне да се смени към подходящото масло, което е истинско, като например оригинално от дилър спрямо рандом Castrol, Motul и т.н. от онлайн шоповете, и някоя друга добавка като на Бардал фюлериновата. За 30К км съм разбрал само, че двигателя е капризен на масло, особено ако караш извънградско над 3000 оборота и маслото, което не го харчи толкова е качественото масло, което е лонглайф и може да изкара повече километри. След 4000 км маслото започва да губи качествата си и колкото по-скапано е едно масло, толкова по-голям става разхода му, докато колкото повече е първо качество, толкова по-продължително ще може да остане в двигателя и да си върши работата. Разбира се никой не ангажирам с това мнение, аз сам съм се убедил като съм експериментирал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от Bexim » 23 Яну 2018, 10:55

x2, напълно съгласен! Като всичко в БГ и маслото е ш*т.. :censored:
Моят съвет е 10К максимум.. Аз поне така си го сменям.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 23.12.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 320D 177hp xDrive
Мечтае да кара: USS Enterprise

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от mousetrap » 19 Фев 2018, 10:54

18961FB4-4745-4700-BC1B-8F5600F3D6DE.jpeg
От няколко дни и аз вече съм в играта с E91 320 12/2008 177hp :) Все още имам доста да свиквам с всичко що се отнася до шофиране, защото отдавна не ми се е налагало да шофирам, та ще е интересно. По-късно ще прикача и снимка на возилото :)

Дори вече си имам 1-ва драма - предния собственик изглежда е заключил някак багажника и/или 5-тото стъкло и не мога да разбера как да ги отключа, при положение, че valet switch-a в жабката липсва :)))

Edit: Снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна mousetrap на 20 Фев 2018, 9:16, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от chris_barnes » 19 Фев 2018, 21:04

Ъм, в жабката копчета няма. Пробва ли с бутона от долната страна на дръжката на стъклото?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 23.12.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 320D 177hp xDrive
Мечтае да кара: USS Enterprise

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от mousetrap » 20 Фев 2018, 9:13

chris_barnes написа:Ъм, в жабката копчета няма. Пробва ли с бутона от долната страна на дръжката на стъклото?


Да, опитах, но без резултат. :/

Ей тук съм описал по-подробно проблема, да не спамим тази тема: viewtopic.php?f=112&t=421704&start=15#p4369454

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.04.2018
Кара: е90 325i

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от shveik » 12 Май 2018, 8:25

Здравейте, сдобих се с е90 325i преди няколко дена. Колата е страхотна - върви, звучи и изглежда секси като японска ученичка от филм за възрастни :lol: Явно немчинята са решили да пестят откъм място и копчета и са навързали максимум функции на минимум лостчета и копчета. Все някога ще им свикна, но преди това имам едно въпросче - като запаля двигателя ми светва червена лампа сервиз и веднага гасне. Търсих, но не можах да намеря дали това си е нормално или трябва да проверя какво е. Колата е обслежуна с всичко, което трябва да се смени - масла, филтри, милтри ... След тази лампичка светва и лампа за неработещ фар, но с това съм свикнал, защото идвам от рено, а там и на 5-те, които съм карал, все опяваше за неработеш фар/габарит/стоп. И за десерт ме сурвака с лампа за налягането на гумите в червено, която пък не иска да изгасне. Не че им има нещо на гумите ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от x7z » 14 Май 2018, 15:41

shveik написа:Здравейте, сдобих се с е90 325i преди няколко дена. Колата е страхотна - върви, звучи и изглежда секси като японска ученичка от филм за възрастни :lol: Явно немчинята са решили да пестят откъм място и копчета и са навързали максимум функции на минимум лостчета и копчета. Все някога ще им свикна, но преди това имам едно въпросче - като запаля двигателя ми светва червена лампа сервиз и веднага гасне. Търсих, но не можах да намеря дали това си е нормално или трябва да проверя какво е. Колата е обслежуна с всичко, което трябва да се смени - масла, филтри, милтри ... След тази лампичка светва и лампа за неработещ фар, но с това съм свикнал, защото идвам от рено, а там и на 5-те, които съм карал, все опяваше за неработеш фар/габарит/стоп. И за десерт ме сурвака с лампа за налягането на гумите в червено, която пък не иска да изгасне. Не че им има нещо на гумите ...



изписва сервиз дава една картинка като кола на подемник и наи одолу изписва датата на която ще трябва да иде в този сервиз
също така лампата за налягането на гумите се ресетва от борда виж как в нета има инфо

принципно всичкитези неща се ресетват и зануляват/променят дата за евентуален сервиз от самия борд инфо в нета ...https://www.youtube.com/watch?v=cDWaL_jnMCI
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.04.2018
Кара: е90 325i

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от shveik » 19 Май 2018, 7:52

Благодаря, колега :) Смених акумулатора, че се оказа оригиналния и момчетата в магазина нулираха всички мрънкания на компа. Не бях карал бмв от повече от 20 години и сега съм като бебе с близалка :mhihi: Беенвето върви, та се къса и само си търся къде да се запилея с него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320d
Мечтае да кара: Ferrari
Детайли за колата: M47D20 6MT

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от NeRoX » 22 Авг 2018, 16:17

Здравейте! Да се похваля и аз, макар и с малко закъснение. След редица проблеми, главоболия и дертове с предишната 46ца, която обичах много, въпреки всичко, най-накрая се реших и я продадох. Бях решил да сменя марката даже, и то след три БМВ-та подред. Исках нещо по-ново, по-запазено, с по-малък двигател и по-ниски разходи. Все си казвах, че БМВ-то не ми е много по джоба, а тя наистина си иска нейното. Така разглеждах доста различни марки и модели, докато един приятели не ми каза - "Абе, ти гледал ли си Е90ки 320d?". Ами, всъщност, не! Бях гледал само 330d и то преди време, като ги бях отписал поради притеснения, че може да се вкарам в същите филми. :D Е, седнах да ги разгледам и бързичко си припомних любовта ми към марката и позабравената ми любов към този модел конкретно. След два дена гледане на обяви вече беше ясно. Ще има четвърто БМВ! :D Е, ето го и него! Комби, въпреки че никога не съм им бил фен, но пък бяха по-изгодни от седаните и с доста повече екстри и едно от най-важните неща, поне за мен. Панорамен таван! Екстра по която винаги са ми текли лигите още от момента в който се качих за пръв път в Пежо 307 SW. :D Колата е изключително комфортна, движи се и се управлява с лекота. Постигнат е чудесен баланс м/у комфортна возия и стабилно поведение в завои при висока скорост. Динамиката е окей, въпреки, че за мен е мудна. Както казва моя майстор - мести си купето с лекота. Това ми е първата кола с 4 цилиндров двигател и под 190к.с. Досега съм карал само 6 цилиндрови агрегати, като последната беше доста засилена и това определено ми липсва, но реших, че ще направя компромис, в името на по-ниските разходи за поддръжка, гориво, данъци и т.н. В момента колата гори доста, но съм сигурен, че това е проблем, който ще се отстрани с времето. В този ред на мисли благодаря на колегите в този подфорум за мненията и съветите още в темата за Избор на Е90 и сега в темите за проблеми и съвети, където си коментираме! Един от най-големите плюсове да си част от семейството на БМВ!ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Последна промяна NeRoX на 23 Авг 2018, 13:31, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от chris_barnes » 23 Авг 2018, 13:12

Честита, много безаварийни! С кой мотор е - M или N? Не че искам да ти подпаля чергата, но, ако си с М47, спокойно можеш да си я направиш едни 200кс и да се возиш прилично :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320d
Мечтае да кара: Ferrari
Детайли за колата: M47D20 6MT

Re: Тема за новите придобивки в подфорума.

Мнение от NeRoX » 23 Авг 2018, 13:23

chris_barnes написа:Честита, много безаварийни! С кой мотор е - M или N? Не че искам да ти подпаля чергата, но, ако си с М47, спокойно можеш да си я направиш едни 200кс и да се возиш прилично :)
Благодаря! М47 е мотора. N47 се избягваше умишлено заради известните дефекти, а и в този ценови клас бройките с N47 са повече от съмнителни. Иначе нещата си отиват към ремап, да. Даже го чувам отвсякъде вече. Дори и майстора ме посъветва да й правя заедно с изключване на ЕГР-а, за да свалим и разхода на гориво. На мен не ми се иска много, все още, защото се притеснявам, че ще напъна цялата техника и всичко ще започне да се чупи по-бързо, но ще видим. Има време...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook