Тема за новите придобивки в подфорума.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Leon написа:vld написа:Айде стига сега, от кога 200 и кусур коня са малко
Чудна е колицата, много без аварийни километри ти желая!
А като гледам как си я подкарал, скоро ще е по хубава от бившата
Чудна е, спор няма. Но в случая конете нямат никакво значение. Като натовариш всички тия екстри на бензиновия въртящ момент и почваш да се чудиш какво не е наред та не върви... Просто трябва да приемеш факта колко върви и да й свикнеш какд а я изцеждаш оптимално.
Стила на шофиране рязко се промени,като ми липсва силата на кубатурата само когато изпреварвам,но реално пътувам вече с около 150кг повече от седана като общо тегло,иначе колата е жива във високите,преди това просто няма нищо общо.Но ако трябва да съм честен,май имах нужда да кротна малко и да пътувам по-спокойно,че иначе се гонех с хората особено с жипките,които са ми любими.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10442
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Gqbriel написа:Leon написа:vld написа:Айде стига сега, от кога 200 и кусур коня са малко
Чудна е колицата, много без аварийни километри ти желая!
А като гледам как си я подкарал, скоро ще е по хубава от бившата
Чудна е, спор няма. Но в случая конете нямат никакво значение. Като натовариш всички тия екстри на бензиновия въртящ момент и почваш да се чудиш какво не е наред та не върви... Просто трябва да приемеш факта колко върви и да й свикнеш какд а я изцеждаш оптимално.
Стила на шофиране рязко се промени,като ми липсва силата на кубатурата само когато изпреварвам,но реално пътувам вече с около 150кг повече от седана като общо тегло,иначе колата е жива във високите,преди това просто няма нищо общо.Но ако трябва да съм честен,май имах нужда да кротна малко и да пътувам по-спокойно,че иначе се гонех с хората особено с жипките,които са ми любими.
За кротването, то това няма лек, като ти идва от вътре и с 1.2i да си, пак ще му раздаваш цялата газ.
По себе си съдя, колкото е по мощна една кола толкова по внимателно я карам, някак си не и раздавам газ за щяло и нещяло
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
vld написа:За кротването, то това няма лек, като ти идва от вътре и с 1.2i да си, пак ще му раздаваш цялата газ.
По себе си съдя, колкото е по мощна една кола толкова по внимателно я карам, някак си не и раздавам газ за щяло и нещяло
Точно това мислех и аз да напиша...
ПП За това исках голям бензин, защото е спокоен.. Турбината много ме изнервя да я въртя постоянно и да се прочиства назад системата ...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Bexim написа:vld написа:За кротването, то това няма лек, като ти идва от вътре и с 1.2i да си, пак ще му раздаваш цялата газ.
По себе си съдя, колкото е по мощна една кола толкова по внимателно я карам, някак си не и раздавам газ за щяло и нещяло
Точно това мислех и аз да напиша...
ПП За това исках голям бензин, защото е спокоен.. Турбината много ме изнервя да я въртя постоянно и да се прочиства назад системата ...
Мен лично най-ми е приятно да я настъпвам в мидррейнджа, 2500-4500-5000, заради валвтроника. Особено на 2ра и 3та, като почне да променя лифта има едно характерно наемане тип тролей Във високите е ясно, че вървят, но там трябва да изцеждаш.
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Leon написа:vld написа:Айде стига сега, от кога 200 и кусур коня са малко
Чудна е колицата, много без аварийни километри ти желая!
А като гледам как си я подкарал, скоро ще е по хубава от бившата
Чудна е, спор няма. Но в случая конете нямат никакво значение. Като натовариш всички тия екстри на бензиновия въртящ момент и почваш да се чудиш какво не е наред та не върви... Просто трябва да приемеш факта колко върви и да й свикнеш какд а я изцеждаш оптимално.
зависи с какво сравняваш ако сравняваш с хонда 2.4 /190 или 2 /201 .... осезаемо си върви ама ако сравняваш с 4G63T определенно не върви ... в сучая масата е големия факто
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Здравейте,
От 5 дни отново съм собственик на БМВ, след година проба на Шкода RS. Както казват хората "..старата любов ръжда не хваща"
Та новото добиче сега е 330XD, напомпана с почти всички екстри..да видим.
От 5 дни отново съм собственик на БМВ, след година проба на Шкода RS. Както казват хората "..старата любов ръжда не хваща"
Та новото добиче сега е 330XD, напомпана с почти всички екстри..да видим.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Хайде да се похваля и аз. От днес съм собственик на 325 бензин, леко пипната от тук от там.
BMW 325i M3 look.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Infinity_bg написа:Хайде да се похваля и аз. От днес съм собственик на 325 бензин, леко пипната от тук от там.
по мотора пипано ли е?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Gqbriel написа:Infinity_bg написа:Хайде да се похваля и аз. От днес съм собственик на 325 бензин, леко пипната от тук от там.
по мотора пипано ли е?
Ами предишния собственик ми каза че била към 240 коня в момента. Но нямам доказателство за това (документ от дино или друго). Изпускателнаса система е преправяна, но от средата на зад, като задното гарне е взето от М3 и вади доволно хубав звук. Изпускателния колектор си седи стандартния със все катализаторите, вероятно ще трябва да го сменя и ми се иска нещо спортно да сложа, като четох тука из форума другите какво са слагали, но малко е притеснително това че често се налага преправяния и игра с флекса и после заварки разни. Отделно чека свети, проверих с IMPA и имаше няколко грешки свързани с катализатора. Но колата е и с газов инжекцион, та може и от там да идват нещата.
BMW 325i M3 look.
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
да закупиш кола с светещ чек .... смел си и то бая
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Infinity_bg написа:Gqbriel написа:Infinity_bg написа:Хайде да се похваля и аз. От днес съм собственик на 325 бензин, леко пипната от тук от там.
по мотора пипано ли е?
Ами предишния собственик ми каза че била към 240 коня в момента. Но нямам доказателство за това (документ от дино или друго). Изпускателнаса система е преправяна, но от средата на зад, като задното гарне е взето от М3 и вади доволно хубав звук. Изпускателния колектор си седи стандартния със все катализаторите, вероятно ще трябва да го сменя и ми се иска нещо спортно да сложа, като четох тука из форума другите какво са слагали, но малко е притеснително това че често се налага преправяния и игра с флекса и после заварки разни. Отделно чека свети, проверих с IMPA и имаше няколко грешки свързани с катализатора. Но колата е и с газов инжекцион, та може и от там да идват нещата.
240коня без колектори - а дано ама надали и те е метнал сериозно...30коня на тоя мотор ще изкарат от мап без колектори НИКОГА,а в БГ незнам дали въобще има някой ,който може да я настрои както трябва...
Газта и светещия чек нямат общо - свети чека за кат щото са заминали кат от това ,че буха масло в тях
А иначе ,това че си я взел с този чек да не те притеснява,не оказва влияние на мощността - но или махни чека или катовете и нов софт без да следи за тази грешка.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Gqbriel написа:Infinity_bg написа:Gqbriel написа:Infinity_bg написа:Хайде да се похваля и аз. От днес съм собственик на 325 бензин, леко пипната от тук от там.
по мотора пипано ли е?
Ами предишния собственик ми каза че била към 240 коня в момента. Но нямам доказателство за това (документ от дино или друго). Изпускателнаса система е преправяна, но от средата на зад, като задното гарне е взето от М3 и вади доволно хубав звук. Изпускателния колектор си седи стандартния със все катализаторите, вероятно ще трябва да го сменя и ми се иска нещо спортно да сложа, като четох тука из форума другите какво са слагали, но малко е притеснително това че често се налага преправяния и игра с флекса и после заварки разни. Отделно чека свети, проверих с IMPA и имаше няколко грешки свързани с катализатора. Но колата е и с газов инжекцион, та може и от там да идват нещата.
240коня без колектори - а дано ама надали и те е метнал сериозно...30коня на тоя мотор ще изкарат от мап без колектори НИКОГА,а в БГ незнам дали въобще има някой ,който може да я настрои както трябва...
Газта и светещия чек нямат общо - свети чека за кат щото са заминали кат от това ,че буха масло в тях
А иначе ,това че си я взел с този чек да не те притеснява,не оказва влияние на мощността - но или махни чека или катовете и нов софт без да следи за тази грешка.
В интерес на истината, не че му повярвах относо конете, но поне за останалите неща които ми каза не ме излъга. Чека е много вероятно да е защото ламда сондата след гарнето е сдала багажа. Колектора може би ще трябва да го сменя някой ден, но тези китайските които се продават, чета из форума че не малко игра имало по тях, за да може да паснат като хората. Не малко варианти има из нета, но кои са ставащите?
BMW 325i M3 look.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Infinity_bg написа:В интерес на истината, не че му повярвах относо конете, но поне за останалите неща които ми каза не ме излъга. Чека е много вероятно да е защото ламда сондата след гарнето е сдала багажа. Колектора може би ще трябва да го сменя някой ден, но тези китайските които се продават, чета из форума че не малко игра имало по тях, за да може да паснат като хората. Не малко варианти има из нета, но кои са ставащите?
Кой казва такова нещо с колекторите...всичко си пасва както трябва,единствено може да има някакъв проблем при свързането с частта след колекторите ,но до там..незнам в кой форум четеш,но аз тук не съм видял или поне не се е похвалил някой с Н52 с колектори...тааа
Ставащите колектори цената няма да ти хареса много много проблема не е в колекторите а в софтуера след това...защото този на който бих повярвал аз е около 700+$
Ламбда след гърнето надали - ламбдтите на колекторите почти на 99% или са аут или кат-овете са аут
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Тема за новите придобивки в подфорума.
Gqbriel написа:Infinity_bg написа:В интерес на истината, не че му повярвах относо конете, но поне за останалите неща които ми каза не ме излъга. Чека е много вероятно да е защото ламда сондата след гарнето е сдала багажа. Колектора може би ще трябва да го сменя някой ден, но тези китайските които се продават, чета из форума че не малко игра имало по тях, за да може да паснат като хората. Не малко варианти има из нета, но кои са ставащите?
Кой казва такова нещо с колекторите...всичко си пасва както трябва,единствено може да има някакъв проблем при свързането с частта след колекторите ,но до там..незнам в кой форум четеш,но аз тук не съм видял или поне не се е похвалил някой с Н52 с колектори...тааа
Ставащите колектори цената няма да ти хареса много много проблема не е в колекторите а в софтуера след това...защото този на който бих повярвал аз е около 700+$
Ламбда след гърнето надали - ламбдтите на колекторите почти на 99% или са аут или кат-овете са аут
Кои са добри в София относно оправяне на софта при такава интервенция?
BMW 325i M3 look.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани